Колкава е потрошувачката на гориво на вашиот автомобил?

  • Креатор на темата Креатор на темата Alek_Sk
  • Време на започнување Време на започнување
колку и да ти е фул 5-та... треба да си нездрав да ставиш 4-та на 150 или да возиш ферари :vozbud:

патем мислам дека напиша некаде дека станува збор за Форд ескорд 1.8 дизел.

а бе ние знаеме дека треба да си нездрав да направиш такво нешто, ама има секакви луѓе. :smir:
 
колку и да ти е фул 5-та... треба да си нездрав да ставиш 4-та на 150 или да возиш ферари :vozbud:

патем мислам дека напиша некаде дека станува збор за Форд ескорд 1.8 дизел.

Дизелите нема никаква смисла да се качуваат над четири-четириипол илјади, бидејќи, за разлика од бензинците, таму моментот нагло им опаѓа.

Возење дизели на големи вртежи е џабе фрлање пари низ ауспух - трошиш повеќе гориво, а од моторот не добиваш ништо во замена. Затоа сите брзи дизели имаат шеста.
 
Дизелите нема никаква смисла да се качуваат над четири-четириипол илјади, бидејќи, за разлика од бензинците, таму моментот нагло им опаѓа.

Возење дизели на големи вртежи е џабе фрлање пари низ ауспух - трошиш повеќе гориво, а од моторот не добиваш ништо во замена. Затоа сите брзи дизели имаат шеста.

Сосема точно..... јас кога возев дизел на отворено го возев од 3000 до 3500 обртаи или со брзина од 120-140 км/ч. Додека бензинецот ја нема таа мака .... на 5000 можеш без проблем да го возиш
 
e видиш грешка си... моторот произведува 60 кс на 4.900 вртежи а од 5-та во 4-та тие да ги добиеш е невозможно (освен ако не ја замениш на 130 км/ч но тогаш нема брзина да зголемиш)... така да за брзини под 110-115 км/ч може слободно да се менува.

За тој погоре што ми напиша дека фордот не одел повеќе од 160, некни се заинаетив па со 3-та на 5.000 вртежи (гаста до даска не одеше повеќе) имав брзина од 120 км/ч на рамно. Така да дека ке оди повеќе од 160 сум сигурен (ако пробам на автопат ке ве изестам).


Види сега, каталошки за Ескорт 1.8D стои дека во 5-та брзина развива максимални 150 на саат, додека максималната брзина 153 на саат ја достигнува во 4-та брзина (иронично ама така е:))...
Јас во 4-та од 130 фазла го немам возено оти вртежите ко ненормални рипаат и само измачување на моторот претставува, иначе не се сомневам дека ќе оди до каталошки максималната во таа брзина...
А 160 го кренав во 5-та на рамен пат, Петровец поконкретно, кај ОКТА бензиската, двајца вкупно во колата бевме без додатен багаж... На истиот пат, на исти услови со 5-мина во кола и поприлично багаж од 150 не мрдна стрелката...
Е сега, возењето со четврта во однос на петта брзина, за оваа кола, дава некои си 3-5 km/h плус, на сметка на тоа што моторот работи на 4800-5000 вртежи, многу поголема бучава, потрочувачка итн...
 
А 160 го кренав во 5-та на рамен пат, Петровец поконкретно, кај ОКТА бензиската, двајца вкупно во колата бевме без додатен багаж... На истиот пат, на исти услови со 5-мина во кола и поприлично багаж од 150 не мрдна стрелката...

Доколку е патот рамен
, тогаш оптоварувањето на колата нема врска со крајната брзина. Има врска со времето кое ќе треба за да се постигне, но не и колкава ќе биде.

Од друга страна, ветрот може и тоа како да одлучи за крајната брзина. Ништо чудно кога си кренал 160 да си имал ветар во грб, или пак кога не си мрднал над 150 да си имал челно ветерче.
 
а бе ние знаеме дека треба да си нездрав да направиш такво нешто, ама има секакви луѓе. :smir:
не бе друже,нема шанси да пробам такво нешто,само ме интересираше шо ќе биде...иначе за тој мотор ја мислам дека е реално 160 да оди...сеа зависи и во која кола е ставен,фиестата сигурно повеќе ќе крене,ескорд караван помалце од неа...а мене во сообраќајната ми пишува 60kw за 1.8D...а сите имаат 45kw...да не е limited edition нешто:vozbud:
 
Незнам зошто е така ..... обичниот дизел треба да има 40 kw (64 ks) a турбо дизелот 65 kw (88ks). Побарај на интернет да видиш дали ќе најдеш таков мотор. А може и да е некоја печатна грешка.
 
сеа зависи и во која кола е ставен,фиестата сигурно повеќе ќе крене,ескорд караван помалце од неа
Обратно.

а мене во сообраќајната ми пишува 60kw за 1.8D...а сите имаат 45kw...да не е limited edition нешто:vozbud:

Мислам дека е грешка, не постои таков мотор колку ја што знам. Ако те интересрира да дознаеш најубаво прашај на некој фан клуб за Форд.
 
По ова што го прочитав излегува дека во ескортот дизел и во мондео турбо дизел е ставен истиот менувач бидејки и мондеото во 4-та брзина максимално крева околу 150, но е доволно појак да и во 5-та повлече до 180-190.
 
По ова што го прочитав излегува дека во ескортот дизел и во мондео турбо дизел е ставен истиот менувач бидејки и мондеото во 4-та брзина максимално крева околу 150, но е доволно појак да и во 5-та повлече до 180-190.

Зависи од менувач до менувач. Кај некои коли 5-тата брзина е т.н "економична" и служи за штедење гориво а максималната ја постигнува во 4-та, а кај некои 5-та е "престигнувачка" т.е. служи за постигнување максимална брзина
 
до сега не сум возел таква кола каде што 4-та е побрза од 5-та. мондеото оди 4-та 150, 5-та 180 а Фокусот 1.4 4-та 150 , 5-та 165-170.
Но се согласувам дека има и такви автомобили , ама сепак мислам дека тие се воглавно послаби аута кои немаат сила да ја возат 5-та
 
По ова што го прочитав излегува дека во ескортот дизел и во мондео турбо дизел е ставен истиот менувач бидејки и мондеото во 4-та брзина максимално крева околу 150, но е доволно појак да и во 5-та повлече до 180-190.

Таман работа да е истиот. Можеби брзината да е иста, но моментот може да е дибидус различен. Менувачите се дизајнираат според момент, а не според коњажа/брзина.
 
Таман работа да е истиот. Можеби брзината да е иста, но моментот може да е дибидус различен. Менувачите се дизајнираат според момент, а не според коњажа/брзина.
Точно :smir:
 
и ја мислам дека е грешка тоа 60kw....за џабе плаќам повеќе за регистрација(иначе треба 45kw,нели)....ае,може во иднина ќе ја поправам сообраќајната...
 
Мислам дека е грешка, не постои таков мотор колку ја што знам. Ако те интересрира да дознаеш најубаво прашај на некој фан клуб за Форд.

Има мотор за ескорт од 60-65 KW... турбодизлеот е толку и 1.6 бензискиот мислам дека е исто толку јак.
Турбодизелот 1.8TD е истиот мотор од 1.8D со 44 KW само има турбо додадено и се добиваат 90-тина коњи.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom