Право на гаранциски рок

  • Креатор на темата Креатор на темата VE007MK
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
23 февруари 2008
Мислења
35
Поени од реакции
0
Пред нова година земав камкордер од Нептун,ама после 15мин снимка почна камерата сама да се исклучува,ке поработи па ке се исклучи,па не се уклучува и итн.На 10.01.2009 ја однесов во овластен сервис во Велес,па они ја однеле во ВидеоДата,па денес утре па од понеделник ,па немале дел,итн.Демек ке ставеле нова плоча и така,ако не ке ми даделе нова.Дури денес 03.03. ја земав од Велес дека се е во ред,дека смениле плоча и било ОК.Ја донесов дома и ?...Истата болка-ке поработи па ке се исклучи,па не се уклучува и итн.Се јавувам во сервисот во Велес и они ми викаат носи си ја во Видео дата ние не знаеме???Барам совет дали некој имал вакво или слично искуство за да ја завршам мојава голгота!Каде да се обратам?Кого да тужам?Барам помош!
 
Оди од салонот каде што ја зеде, остави им ја таа и земи си нова. Ич да не те боли, ако тераш правилна процедура ке те убијат од топкање и што е потрагично дури те топкаат гаранцијата ке ти помине и никому ништо :).

И речи им дека си платил за камера која ти користи за нешто, ако ти било парите да ги оставиш некаде за ништо, ке си ги оставел во банка бар камата ке земеше некој денар.
 
Во гарантниот лист пишува фирмата за колку време треба да ти го отстрани дефектот на производот во гарантниот рок или да ти го замени со нов (производ, не дефект) доколку не може да го острани дефектот, иако со закон мислам дека се обврзани на максимум 45 дена. После овој период слободно можеш да тужиш и да бараш компензација.
 
Да ама знаејки го нашето “турбо желка“ судство.... ке останиш и без пари и без камера.

Ист случај јас имав со безжичен телефон за дома. Го зедов, по 3 дена се расипа. Го поправаа 2 недели, за да откако го средија, по 2 дена пак да откажи. Отидов, си зедов друг им го оставив стариот и ајт. Ни судии, ни ништо. Па нека се чадат тие со расипаниот.
 
A si probal vo Zdruzenie na potrosuvaci .

Toa mislam deka bi trebalo da funkcionira. Tie vsusnost gi stitat potrosuvacite od vakvi raboti , barem taka se deklariraat ?!

A za adresa i broj ke treba da procepkas malce ... sorry...
Vaka kako sto ja kazuvas situacijata bi trebalo da izvrsat zamena
na proizvodot bidejki e pod garancija. Pa pisi sto si napravil.
 
Zdruzenie na potrosuvaci moze samo da ja preprati pismenata zalba do pazarna inspekcija; pazarnata inspekcija raboti ama i taa e prenatrupana; pak ovoj slucaj e "lesen" se raboti za proizvod sto mozes da go odneses bilo kade lesno; inaku sega situacijata e katastrofa so garanciite na kvalitet... odma placat trgovcite deka nikoj ne im priznava, deka proizvodite taka dosle od Kina, pa sto ocekuvas od Eftin proizvod..no ako gi pogledneme cenite ispaga kaj nas e se poskapo i od Bugarija i od Hrvatska.. ima mnogumina koj se izgoreni i se vrakaat ( barem tamu kade nema elektronika) na postari polovni ispravni proizvodi
 
Пред нова година земав камкордер од Нептун,ама после 15мин снимка почна камерата сама да се исклучува,ке поработи па ке се исклучи,па не се уклучува и итн.На 10.01.2009 ја однесов во овластен сервис во Велес,па они ја однеле во ВидеоДата,па денес утре па од понеделник ,па немале дел,итн.Демек ке ставеле нова плоча и така,ако не ке ми даделе нова.Дури денес 03.03. ја земав од Велес дека се е во ред,дека смениле плоча и било ОК.Ја донесов дома и ?...Истата болка-ке поработи па ке се исклучи,па не се уклучува и итн.Се јавувам во сервисот во Велес и они ми викаат носи си ја во Видео дата ние не знаеме???Барам совет дали некој имал вакво или слично искуство за да ја завршам мојава голгота!Каде да се обратам?Кого да тужам?Барам помош!
Прво упорно пробувај да направиш замена со друг камкордер. Ако не сакаат, тужи ги. Сега најверојатно ќе потрае тоа, ама тоа е тоа. Ако не се согласуваат со (евентуалната) пресуда во твоја корист можеш преку извршител да си го оствариш правото.
 
Во гарантниот лист пишува фирмата за колку време треба да ти го отстрани дефектот на производот во гарантниот рок или да ти го замени со нов (производ, не дефект) доколку не може да го острани дефектот, иако со закон мислам дека се обврзани на максимум 45 дена. После овој период слободно можеш да тужиш и да бараш компензација.

А дали даваат пусулче кога си го дал на сервис апаратот и дали воопшто си го дал. Пошто како ќе докажеш дека поминале 45 дена?
 
А дали даваат пусулче кога си го дал на сервис апаратот и дали воопшто си го дал. Пошто како ќе докажеш дека поминале 45 дена?

А зошто не би дале пусулче кога сум го дал? Мораат да дадат бе лет.
 
А зошто не би дале пусулче кога сум го дал? Мораат да дадат бе лет.

Па јас сум давал и пуштал роба на сервис и мислам дека повеќе пати НЕ сум добил од колку да сум добил пусулче. Обично тие таму ќе си запишат или ќе ти земат телефон. Значи потврда дека е нештото дадено на сервис каде би стоело што е дадено, кога е дадено, модел, сериски број, што е дефектот, потпис и печат ретко сум видел.
 
Најважно е ко ќе однесеш расипаното што и да е, да заржиш малце. Ако си културен само ќе те ебаваат те ваму те таму.
 
па они ја однеле во ВидеоДата,па денес утре па од понеделник ,па немале дел,итн.Демек ке ставеле нова плоча и така,ако не ке ми даделе нова.
ВидеоДата се катастрофа од фирма. И мене така ме возеа за едно самсунг системче, чекај да испитаме, па немаме дел да нарачаме, па не е до тоа...месеципол и на крај ојдов си го земав...непоправено. Сеа и колешката ја з. со еден фрижидер.

И со црни букви ВидеоДата се превара невидена
бегајте као од ѓавол од таа фирма

Проблем е што се врзани со сите фирми па тешко да ги избегнете, посебно у гарантен рок
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom