Дали нафтата и бензините треба да паѓааат уште?

  • Креатор на темата Креатор на темата bojann1
  • Време на започнување Време на започнување

bojann1

desmosedici rr
Член од
7 ноември 2007
Мислења
1.234
Поени од реакции
41
Суровата нафта на светските берзи падна од околу 130$ за барел на нешто над 60$ за барел или над 50%, нафтата и бензите во нашата земја некако не го следеа тој сооднос и од највисоката цена од 80 денари, сега падна на околу 56 или само 30%.

Дали регулаторната комисија наскоро ќе прави нови исправки на цената или воопшто нема да има за некој да се богата од ваквиот развој на настаните.

Кога треба цената да се покачува и тоа да го осетат граѓаните на оваа држава некако експресно се донесуваат одлуки но кога треба да се намали забработувачката на компаниите одлуките не се спорведуваат во целост.
 
Ако падне нафтата за 50% не значи дека треба и бензинот да падне за толку. Тука има и други фактори, на пример јачината на Еврото спореден со Доларот. Плус даноците итн се процентуално исти и тие не паѓаат и затоа до негде и сегашната цена е реална, иако по мене може уште малку да биде пониска.
 
Mene me interesira kako zavisi dolarot od naftata?

Pred mesec do 2 dolarot bese 37-38 denari a sega e 47-48.

I spored vas sto predviduvate pokacuvanje na dolarot ili namaluvanje.
Imam nekoe dolarce pa dali da go smenam ili da cekam uste?
 
треба да паѓаат али се играат тука и други политики веројатно не само што паѓа цената не светските берзи
 
Mene me interesira kako zavisi dolarot od naftata?

Pred mesec do 2 dolarot bese 37-38 denari a sega e 47-48.

I spored vas sto predviduvate pokacuvanje na dolarot ili namaluvanje.
Imam nekoe dolarce pa dali da go smenam ili da cekam uste?

Нафтата на пазарот се купуват со американски долари. А македонскиот денар има фиксен курс со еврота 1МКД - 1€. Ако Еврото е јак спрема доларот, тогаш нафтата за Европа (и автоматски за нас) е поефтина пошто за Еврото добиваш повеќе долари и затао со истите пари можеш повеќе нафта да купиш.

Пример: 1Евро = 1Долар - Нафта 60Долари и 60Евра
1 Евро = 1,5Долари - Нафта 60Долари и 45Евра
1Евро = 2 Долари - Нафта 60Долари и 30Евра
 
Bidejki nasava komisija gi presmetuva cenite spored dolarot a dolarot raste taka da pak sme na status quo.dolar raste nafta paga toa e moeto mislenje
 
Bidejki nasava komisija gi presmetuva cenite spored dolarot a dolarot raste taka da pak sme na status quo.dolar raste nafta paga toa e moeto mislenje

Тешко да е така, не порасна доларот процентуално ни приближно толку колку што нафтата падна.
 
Тешко да е така, не порасна доларот процентуално ни приближно толку колку што нафтата падна.

Ако падне нафтата и дериватите за широка потрошувачка,си иба мамата Македонскиот буџет кој е проектиран со вградени високи акцизи од дериватите.Е сега затоа што годинава како и многупати досега Македонскиот буџет го пресметуваа луѓе кој чекаат да заврне за да остане цената на струјата иста,значи економски дилетанти,тогаш и не може да се очекува големо намалување на дериватите во малопродажбата макар и нафтата да биде по 1$ од барел на светската берза,кога акцизата е веќе пресметана на 30-40 денари од литар.Значи за Македонија никаква важност нема ни доларот ни цената на еврото со кое пак имаме фиксен курс.Треба ли да ви нацртам ебаго,јас не знам како досега не го разбравте тоа кога и од авион се гледа.:smir:
 
Ако падне нафтата и дериватите за широка потрошувачка,си иба мамата Македонскиот буџет кој е проектиран со вградени високи акцизи од дериватите.Е сега затоа што годинава како и многупати досега Македонскиот буџет го пресметуваа луѓе кој чекаат да заврне за да остане цената на струјата иста,значи економски дилетанти,тогаш и не може да се очекува големо намалување на дериватите во малопродажбата макар и нафтата да биде по 1$ од барел на светската берза,кога акцизата е веќе пресметана на 30-40 денари од литар.Значи за Македонија никаква важност нема ни доларот ни цената на еврото со кое пак имаме фиксен курс.Треба ли да ви нацртам ебаго,јас не знам како досега не го разбравте тоа кога и од авион се гледа.:smir:

Немај гајле, секогаш има место за креативни методи, како воведување на акциза за струјата и нејзино покачување.
 
Ајде достате со такви протести...

има лаг од две недели поради состаноците на регулаторна....

а убо беше кога во америка беше 145 долари кај нас две недели не ја мрднаа а ??

за месец два ќе се среди....

тоа што нафтата е ефтина не е добра работа, мислам тоа е добра ама причината поради која е ефтина не е добра работа
 
Член 1
Претпријатијата кои произведуваат деривати од нафта можат да ги формираат цените на одделни нафтени деривати така што највисоките производни цени да изнесуваат и тоа:
а) Моторни бензини ден/лит
- ЕУРОСУПЕР - 95 до 21,896
- ЕУРОСУПЕР - 98 до 23,007
- МБ-96 (ПРЕМИУМ) до 21,724

Ова се максималните цени на деривати по кои ОКТА ги продава на дистрибутерите. Цените се од 10.11.2008 година превземени од www.erc.org.mk. Цените во малопродажба се

A. Највисоките малопродажни цени ( 1 ГРУПА НА ЦЕНИ) да изнесуваат и тоа:
а) Моторни бензини ден/лит
- ЕУРОСУПЕР - 95 до 56,00
- ЕУРОСУПЕР - 98 до 57,50
- МБ-96 (ПРЕМИУМ) до 59,00

За истиот период превземени од истиот сајт. Разликата во цена, повеќе од двојна, се должи на високата акциза за нафтени деривати кој изнесува, мислам, околу 30 денари за литар и слабо варира од цената на дериватите.

Бидејќи цената на нафтата влегува со околу 40% во формирањето на цената на бензините во малопродажба нереално е да се очекува драстично да се намалува и при драстични падови на цената на нафтата на светските берзи. Значи во наредниот период независно од случувањата на светските берзи и движењето на доларот, цената на нафтата и слично малопроданата цена на бензините кај нас ќе се стабилизира на вредности меѓу 50 и 60 денари за литар.
 
Ајде достате со такви протести...

има лаг од две недели поради состаноците на регулаторна....

а убо беше кога во америка беше 145 долари кај нас две недели не ја мрднаа а ??

за месец два ќе се среди....

тоа што нафтата е ефтина не е добра работа, мислам тоа е добра ама причината поради која е ефтина не е добра работа
Леееле вакви работи неможам да неги коментирам. А ти, исто пари земаат мајкати и таткоти, во споредба со еден Американец?

Башка, последната корекција им беше на 14 октомври. Од тогаш нафтата е падната со 15 долари за барел. Мислиш дека нема потреба да се намали?

Или еве ти едно трето прашање. Колку беше разликата во дериватите на Лук-Оил (кога се отвори првата бензинска во Ск) и Мак-Петрол? Ако не знаеш, јас ке ти кажам. Цели 10 денари. И знаеш што се деси со педериве? Многу јасно, владата наложи горивото да се продава по една цена.... Автоматски џабе што влезе лук-оил кога немаме конкуренција. Дали ке ставам од Мак-Петрол или ке го вртам пола град за да дојдам до бензинска од Лук-оил сеедно е. Ставам од најблиската и бегам. А ако има разлика од 10 денари по литар, богами од Битола до Прилеп ке одам за да ставам гориво!

И сватете... поевтини горива ке имаме кога владата ке се откаже од акцизата. Инаку таа се формира процентуално, мислам дека е некои 65-70% од цената на произведениот дериват, кога на тоа ке се додаде ДДВ, трошоци за превоз, заработка на бензинските се добива она погоре дека 40% од цената на горивото е самиот дериват, а 60% се ДАВАЧКИТЕ ПРЕМА ДРЖАВАТА.
 
Како ќе се откаже бе кога акцизата е вметната во буџетот за следната година?А тоа нема шанси,некој да го намали веќе еднаш донесениот буџет.Трајко мислеше дека нафтата ќе оди на 250$ барел,па ќе има акциза по 60 денари од литар за да му се полни буџетот,ама се заеба во пресметките како и секогаш.Сега ќе мора да го помпа буџетот од други средства како што се најскап кубик вода во Европа,купување сопствена земја по кој знае кој пат,казни за светлечки елеци,па давачки за оџак на објектите или бунар,и така се додека не надополни ставки од буџетот кој ќе ги загуби од цената на нафтата преку процентуалната акциза.:toe:
 
Како ќе се откаже бе кога акцизата е вметната во буџетот за следната година?А тоа нема шанси,некој да го намали веќе еднаш донесениот буџет.Трајко мислеше дека нафтата ќе оди на 250$ барел,па ќе има акциза по 60 денари од литар за да му се полни буџетот,ама се заеба во пресметките како и секогаш.Сега ќе мора да го помпа буџетот од други средства како што се најскап кубик вода во Европа,купување сопствена земја по кој знае кој пат,казни за светлечки елеци,па давачки за оџак на објектите или бунар,и така се додека не надополни ставки од буџетот кој ќе ги загуби од цената на нафтата преку процентуалната акциза.:toe:

Не сака да заврне и ова клето време, да одмориме малце, а АВС?:)
 
Леееле вакви работи неможам да неги коментирам. А ти, исто пари земаат мајкати и таткоти, во споредба со еден Американец?

Башка, последната корекција им беше на 14 октомври. Од тогаш нафтата е падната со 15 долари за барел. Мислиш дека нема потреба да се намали?

Или еве ти едно трето прашање. Колку беше разликата во дериватите на Лук-Оил (кога се отвори првата бензинска во Ск) и Мак-Петрол? Ако не знаеш, јас ке ти кажам. Цели 10 денари. И знаеш што се деси со педериве? Многу јасно, владата наложи горивото да се продава по една цена.... Автоматски џабе што влезе лук-оил кога немаме конкуренција. Дали ке ставам од Мак-Петрол или ке го вртам пола град за да дојдам до бензинска од Лук-оил сеедно е. Ставам од најблиската и бегам. А ако има разлика од 10 денари по литар, богами од Битола до Прилеп ке одам за да ставам гориво!

И сватете... поевтини горива ке имаме кога владата ке се откаже од акцизата. Инаку таа се формира процентуално, мислам дека е некои 65-70% од цената на произведениот дериват, кога на тоа ке се додаде ДДВ, трошоци за превоз, заработка на бензинските се добива она погоре дека 40% од цената на горивото е самиот дериват, а 60% се ДАВАЧКИТЕ ПРЕМА ДРЖАВАТА.

1. Не, ниту јас , ниту мама ниту тато земаме исти пари во однос на еден Американец. Ама гуесс ват... иста нафта потполно трошиме...

2. Да мислам, она што го испушташ од вид е колку е намалена нафтата во реални мерки, а не во номинални долари ?

3. Се слагам, кај нас има групи на интерес кои за своите монополски позиции влијаат на владата да носи закони и да ги штити, т.е да нема конкуренција.

4.Е тука, дали владата да се откаже од акцизата има повеќе аспекти на разгледување:
-првиот е финансискиот, дали владата може да опстои без акцизата ? Дали треба да опстои ?
-Вториот е до некаде и морален и еколошки. Дали даноците на нафта,цигари,алхохол,(Пигуеви даноци, според Артур Пигу) се пожелни ? Тие сигурно ја намалуват потрошувачката на сите овие штетни-за-општеството-како целина работи. Либералите секако, викаат дека на секоја индивидуа е да одлучи дали ќе се труе или на пазарот да ги предодреди сите судбини.. другата страна на медалот вика дека општеството треба да ги оданочи овие гревовои и со тоа да добие нето-позитивен ефект за општеството..
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom