Абе и ние сме нашле со деца чорба да сркаме.... Па после ке се чудиш зошто ја истуриле и го запустиле уживањето? Ако имате нешто нормално да кажете, кажете, а не да лупате глупости како оваа над мене.
Декс, значи според се што видов по нет-ов, се бара некој оптимален однос помеѓу загревањето (триењето), подмачкувањето и потрошувачката. За различни возила тој оптимум е на различни вртежи, така да џабе ке нагаѓаме. Инаку и те советувал едно нешто... За да трае моторот, најбитно е маслото. Ставај квалитетно масло со градуација 10-40 или некоја поголема, со што се обезбедува одлично подмачкување и во лето и во зима. Маслото е крвта на моторот, само со редовно одржување се одржува векот на возилото. И при секое менување на масло менувај филтер за масло, гориво и воздух. Доколку ова го правиш навремено (да речиме дека маслото се менува на 12.000 или 1 година ако не можеш да поминеш толку км на годишно ниво), моторот и по 500.000 км, би ја имал фабричката моќ.