Како е подобро, повисок пренос помалце вртежи или понизок пренос повеќе вртежи?

  • Креатор на темата Креатор на темата deXterche
  • Време на започнување Време на започнување
На кратко , побарајте Service Manual од било кое возило од поновата генерација од 2004 год. па наваму и ке го добиете одговорот за режимот на работа на моторот во лер , брзина , телеметријата на снагата и потрошувачката
 
Dzabe se obiduvate da mu dokazete na @gelcev on e pravo on se znae :)
Kolata trosi poveke koga e vo brzina otkolku vo ler hahahaahah
Abe sfati deka kolata ne trosi voopsto gorivo koga e vo brzina a ne davas gas, na primer vozis u 2-ra so 50 namaluva kolata brzina i na kraj stiskas kumplung pred da ti izgasi normalno, a ne ako namaluvas brzina da stiskas kumplung vednas ili da stavis vo ler...ako imas bord kompjuter na kolata, ili vozi se vo kola so bord kompjuter ke vidis deka ne lazam. Ne e fintata da se pravime popametni nego mislete malku, i priznajte gi svoite greski.
 
I pred toa kazav so mislis oti tatko ti ili nekoj tvoj drugar ili ti kako "majstor" znaes da go koristis znaes da citas nekoj parametri c c ne me zaebavaj oti znaes kolku kubni santimetri e eden avtomobil mislis deka se znaes lol ne me nasmevaj tipce.
Aj ti razmisli od koga ke go pretisnes kumplikot za da smenis neli treba da dades gas
Na pr vozis ti 3 da kazeme 70 km/h i ides pred naseleno mesto za da namlis na 40 km/h treba u vtora i ti kako so kazuvas ne ja stavas vo ler pustas ja gasta da namali nakde do 40-50 km/h od koga ke namali ti go pretiskas kumplukot i mora da dades gas bidejki pocne da secka fakticki ti imas nogo mal preiod sto ne ja drzis gasta a jas kak so znam so drzenje na gasta trosi avtomobilot
Ne jas ne se pravam se da znam ama da ne se falam sepak 3 godini ucam za niv i pak ne se pravam kako tebe "majstor" deka znaes da rakuvas so nekoj parametri vo avtomobilot
 
I pred toa kazav so mislis oti tatko ti ili nekoj tvoj drugar ili ti kako "majstor" znaes da go koristis znaes da citas nekoj parametri c c ne me zaebavaj oti znaes kolku kubni santimetri e eden avtomobil mislis deka se znaes lol ne me nasmevaj tipce.
Aj ti razmisli od koga ke go pretisnes kumplikot za da smenis neli treba da dades gas
Na pr vozis ti 3 da kazeme 70 km/h i ides pred naseleno mesto za da namlis na 40 km/h treba u vtora i ti kako so kazuvas ne ja stavas vo ler pustas ja gasta da namali nakde do 40-50 km/h od koga ke namali ti go pretiskas kumplukot i mora da dades gas bidejki pocne da secka fakticki ti imas nogo mal preiod sto ne ja drzis gasta a jas kak so znam so drzenje na gasta trosi avtomobilot
Ne jas ne se pravam se da znam ama da ne se falam sepak 3 godini ucam za niv i pak ne se pravam kako tebe "majstor" deka znaes da rakuvas so nekoj parametri vo avtomobilot
Neshto si greshka,od koga se dava megju gas koga se menuvaat brzinite?Toa beshe edno vreme kaj STANDARD menuvachite kaj kamionite,bez megju gas nemozhesh da smenish brzina,za tolku site razbirame od motori i vozenje a denes site kamioni imaat sinhronizirani menuvachi.Ako obrtajot ti padne na 500 RPM se razbira deka kolata ke secka,so edno pritiskanje na kumplungot ja menuvash brzinata i motorot pak normalno raboti.
 
Oh bre ti glreska citas izvini taka ama jas kazah od koga ke smenes vo brzina mora da dades gas za da ne secka avtomobilot c c c :pos2::pos2::pos2::pos2::pos2:
 
Немам некое посебно познавање на темава, ама сепак кога е во поголема брзина и со помалку вртежи троши помалку гориво. Ако ја носиш на многу вртежи не е баш најдобро за моторот, а нема ни зашто да ја мачиш со премалку, Некаде околу 2000 вртежи и нешто подоле е идеално мислам.
 
КОЛАТА КОГА Е У ЛЕР ТРОШИ МАЛКУ,А КОГА Е У БРЗИНА А НЕДАВАШ ГАС НЕ ТРОШИ ИЧ,
проверено (голф 5 2008 год,значи нема шанси дефект да е комп) и доста веќе не се карајте за тоа,:vozbud:

иначе, многу сум против за тоа помалку вртежи а поголема брзина, мозеби помалце троши така, али како да го гушиш моторот (еднаш дедо ми, со форд орион, идеме низ населба,кога гледам у 4та го лупнал, вози 50км/ч, ептен се изнервирав
 
Oh bre ti glreska citas izvini taka ama jas kazah od koga ke smenes vo brzina mora da dades gas za da ne secka avtomobilot c c c :pos2::pos2::pos2::pos2::pos2:
Toa ti go napisha: 40-50 km/h od koga ke namali ti go pretiskas kumplukot i mora da dades gas bidejki pocne da secka,ne napisha deka kumplungot treba da se pushti...:pos2::pos2::pos2::pos2::pos2:
 
Се изнапишавте 4 страни и никој не кажа што е штетно ако се вози во помала брзина и повисок пренос? Која е штетата која може да настане во моторот? Сакам малце подобро и квалитетно објаснување
 
Се изнапишавте 4 страни и никој не кажа што е штетно ако се вози во помала брзина и повисок пренос? Која е штетата која може да настане во моторот? Сакам малце подобро и квалитетно објаснување
Ako sakash da shtedish gorivo togash pomal obrtaj,ako sakash brzini togash pogolem obrtaj ama i pogolema potroshuvacka,samiot avtomobil ti kazhuva na koj obrtaj da go vozish,ako pochne da trese motorot ti veli SMENI ME.Dolgovechnosta na motorot zavisi od: redovna promena na masloto,da ne go pregreesh a i golemiot obrtaj e shteten za motorot,sega mislam deka se ti e jasno?
 
Ako sakash da shtedish gorivo togash pomal obrtaj,ako sakash brzini togash pogolem obrtaj ama i pogolema potroshuvacka,samiot avtomobil ti kazhuva na koj obrtaj da go vozish,ako pochne da trese motorot ti veli SMENI ME.Dolgovechnosta na motorot zavisi od: redovna promena na masloto,da ne go pregreesh a i golemiot obrtaj e shteten za motorot,sega mislam deka se ti e jasno?

Toj te pita kako e naj dobro da vozis toj pak za potrosuvackata prvo procitti sto se pravelo muabet kako e dojdeno do potrosuvackata pa pisi.Ako ne se sekiraj ke se naucis

Drugo dokolku vozis pomala brzina a pogolem obrtaj toa e mnogu steto i obratno dolkolku vozis pogolema brzina a mal obrtaj se gusi avtomobilot.Sepak ima nekoja granica na koja treba da se vozi vo sekoja brzina.
Na pr koga vozam jas ne gledam obrtinometarot tuku go slusam zvukot na avtomobilot i znam sekoja brzina do kade e najdobro da se smeni i kade e najdobro da se vozi (sredinata)
 
Toj te pita kako e naj dobro da vozis toj pak za potrosuvackata prvo procitti sto se pravelo muabet kako e dojdeno do potrosuvackata pa pisi.Ako ne se sekiraj ke se naucis

Drugo dokolku vozis pomala brzina a pogolem obrtaj toa e mnogu steto i obratno dolkolku vozis pogolema brzina a mal obrtaj se gusi avtomobilot.Sepak ima nekoja granica na koja treba da se vozi vo sekoja brzina.
Na pr koga vozam jas ne gledam obrtinometarot tuku go slusam zvukot na avtomobilot i znam sekoja brzina do kade e najdobro da se smeni i kade e najdobro da se vozi (sredinata)
Toj mozhe sam da odluchi kako da vozi,na primer,vo treta brzina grad 50 KM/H,cetvrta na nacional 80 KM/H i petta na avtopat 100 KM/H,toa e optimalno vozenje so sreden obrtaj,ne se machi motorot i ne e buchen premnogu,dali sega si zadovolen?Obrtajot kaj site vozila e razlicen,ima avtomobili koga gi vozis 140 KM/H se na 3400 RPM a ima i na 3000 RPM,se zavisi od prenosot odnosno menuvacot.
 
И пак недобив одговор:nesum:
Ќе повторам:
Каква штета може да настане ако се вози со повисок пренос а помала брзина?!
 
И пак недобив одговор:nesum:
Ќе повторам:
Каква штета може да настане ако се вози со повисок пренос а помала брзина?!
Nikakva,mozhe samo malce da trese a od tresenjeto da mu se prisere :pos2::pos2::pos2::pos2:
 
Абе и ние сме нашле со деца чорба да сркаме.... Па после ке се чудиш зошто ја истуриле и го запустиле уживањето? Ако имате нешто нормално да кажете, кажете, а не да лупате глупости како оваа над мене.

Декс, значи според се што видов по нет-ов, се бара некој оптимален однос помеѓу загревањето (триењето), подмачкувањето и потрошувачката. За различни возила тој оптимум е на различни вртежи, така да џабе ке нагаѓаме. Инаку и те советувал едно нешто... За да трае моторот, најбитно е маслото. Ставај квалитетно масло со градуација 10-40 или некоја поголема, со што се обезбедува одлично подмачкување и во лето и во зима. Маслото е крвта на моторот, само со редовно одржување се одржува векот на возилото. И при секое менување на масло менувај филтер за масло, гориво и воздух. Доколку ова го правиш навремено (да речиме дека маслото се менува на 12.000 или 1 година ако не можеш да поминеш толку км на годишно ниво), моторот и по 500.000 км, би ја имал фабричката моќ.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom