А сега нешто сосема поинакво....

Уште една играчка на некој мрднат мулти милијардер...или не?
 
Бооо... Кој менувач го крепи овај “ѕверка“ од мотор? Којзнае колкава сила има за возење. А според мене највероватно е саемски модел пошо не гледам кочници напред (кои според мене се најважи)... Така да којзнае дали воопшто некој го има повозено чудово.
 
Rotax, авионско моторче од двокрилец за запрашување ниви:pos2: ...абе не се арни, жими се!:pos2:
 
Ха, звукот е таман да те исплаши ако помини покрај тебе... него дал можеш да најдиш звук од 95“ В мотор каков што одеше во крокер моторите од 30сетите, велат било нешто што можело да ги разбуди мртвие!
 
Нема поинтересен мотор од звездениот... За оние кои се прашуваат како работи, еве еден пресек на истиот.

[media]http://www.youtube.com/watch?v=4hWZ40120BQ[/media]
 
Бооо... Кој менувач го крепи овај “ѕверка“ од мотор? Којзнае колкава сила има за возење. А според мене највероватно е саемски модел пошо не гледам кочници напред (кои според мене се најважи)... Така да којзнае дали воопшто некој го има повозено чудово.

Druze ne mora da ima kocnici napred, za da mozes da zakocis :pos2::pos2::pos2: Moze da ima nozno kocenje :wink:
 
Вакви мотори со радијални машини прават али попреку поставени (погрди) ако најдам слика ќе ја ставам. Инаку си возат нема гајле.

Што све не прават луѓето, имам видено со В8 машина и нитро, а имам прочитано и за Дизел мотор кој трошел мислам 1,5 литри на 100.
 
Druze ne mora da ima kocnici napred, za da mozes da zakocis :pos2::pos2::pos2: Moze da ima nozno kocenje :wink:

Шефе, се гледа дека досега не си возел мотор. Кочењето кај секој мотор мора да се изврши со двете кочници во исто време, со повеќе притисок на предната кочница. Тешкотијата кај кочењето е што мора да се навикнеш на притисокот со кој мора да кочиш напред и назад, зошто премногу кочење назад - се излизга настрана, а премногу кочење напред - знаеш каде отиде. Значи обично повеќе се кочи со предна, поради тежината на самиот мотор.
Е сега освен што мора да кочиш со двете напоредно, мора и да шалташ брзини. Значи со левата рака го контролираш кумплугот а со левата нога ги спушташ брзините. Десната нога ја контролираш задната кочница, а десната рака предната кочница. Затоа додека возиш мотор мора цело време да си претпазлив и да правиш пресметки во главата, бидејќи моторот не простува грешки како што колата е издржлива (кривини, нагли кочења и слично).
Треба да помине некое време за потполно да се навикнеш да ги работиш четирите екстремитети додека возиш мотор. Да не мислиш дека кочењето и возењето на мотор е како возење бе-ем-икс точак, си се зафркнал.
 
oshkosh-hot-1.jpg


Вакви радијални (али не ми се баш убави), се возат наоколу.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom