Замисли колку лоши перформанси треба да имаш за тимот да ти исплати 20+ милиона само за да одјебеш
Мислев дека нема да фрлат толкава пара само за да се отарасат од Даниел, али очигледно процениле дека вреди да се коцкаат за Пиастри. Се надевам ќе ги исполни очекувањата.
--------------------------------
За новите регулации на моторите не ми се ни зборува, катастрофа жива.
Послаби, потешки и сигурно потивки ќе бидат. Околу 550 коња ќе имаат на располагање и плус уште 500 на моменти кога ќе се наполни батеријата/електричниот мотор. Ужас. Ко fan boost во Formula E ќе биде ебате. DRS vol.2.
Еден тон ќе тежат болидите со глупостиве
И јак стап ако болидите се на sustainable fuel кога загадувањето на Ф1 99,99% е од транспортот на "циркузот" од една држава или контент во друг(а). Road relevant my ass.
Производителите на автомобили се жив канцер за Ф1. Преголема лобирачка моќ имаат и си ја вртат водичката накај нив без проблем. Ауди и Порше звучат примамливо али во реалноста 2026 регулациите се дешаваат само за да им удоволат на нив + Мерцедес и Рено. Најтрагичното е што спортот ќе се смени во нивна полза, и они од нигде никаде ќе му ја ќиднат бидејќи не им било исплатливо веќе или имало финансиска криза (2008 со БМВ, Тојота и Хонда).
Абе воведи V10 или V8 Cosworth мотори (со синтетичко гориво колку да не плачат) кои се живо џабе во споредба со новиве V6 турбо, скратија ја должината и тежината на болидите, и дај им колку-толку аеродинамичка слобода на инжињерите да си играат со дизајнот на формулите.
Али ова нема никад да се деси пак бидејќи ФИА и ФОМ лапаат огромни пари од производителите и спонзорите што доаѓаат со нив.
За крај, убаво вика
@nE0n1nja F1 и FE ќе се спојат во иднина. Ако не се лажам FE имаат монопол на electric open wheel formula cars до 2036. Така да дали 2036 или некоја година порано, голема е шансата да се спојат.