Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Мала помош од оние кои се разбираат :smir:
Како се покажани peugeot 306, и дизелот и бензинецот, дали се добри машини, дали се скапи за одржување и до колку пари вредат ако се добро одржувани?

Истото прашање и за субару импрезите?

Ми треба некоја кола до кај 4000 ама да не е увоз. Препорака :smir:
ПСА дизел ти е убава,проверена работа:smir:
-За 4 илјадарки јас би зел 206 дизел,1900cc 70 коња,со солидна опрема можеш да го најдеш...од '99 навака
 
Мала помош од оние кои се разбираат :smir:
Како се покажани peugeot 306, и дизелот и бензинецот, дали се добри машини, дали се скапи за одржување и до колку пари вредат ако се добро одржувани?

Истото прашање и за субару импрезите?

Ми треба некоја кола до кај 4000 ама да не е увоз. Препорака :smir:
Би ти препорачал да најдеш 306-ка 2000 година 2.0 хди со 90кс. Одличен мотор, а цената би била околу 5.500 евра
 
Француските дизели се подобри од бензинци барем од тој период
 
Мала помош од оние кои се разбираат :smir:
Како се покажани peugeot 306, и дизелот и бензинецот, дали се добри машини, дали се скапи за одржување и до колку пари вредат ако се добро одржувани?

Истото прашање и за субару импрезите?

Ми треба некоја кола до кај 4000 ама да не е увоз. Препорака :smir:
Сарказам он:
Их шо те гледам смешен, купи си Гољф 3 од 1993 нема поарна машина да најдиш... исто ќе го платиш како пежото од 2000 или поново, ама знаеш deutche machinen... нема промаш :tapp:

Он топик:
Јас би идел на варијанта 1.9 или 2.0 HDI (битно да е HDi) доста издржливи се покажаа моторите од таа серија, и немора да е пежо 306, можеш да најдеш и Citroen Xara за тие пари +-, истиот мотор и менувач го возат.

За Импреза од таа година воопшто не сум запознаен, ретко ги возат кај нас тие возила (незнам од кои причини) така да што и да се каже ќе биде погрешно доколку не си го имал возилото лично да го повозиш и истестираш. Патем дизел верзија на Субару почна да се произведува дури пред 1-2 години, така да ќе бидеш приморан да земеш бензинец, варијанта што треба да ја разгледаш и да си одлучиш во зависност од намената на возилото и годишната километража која што ја врвиш.
 
Мала помош од оние кои се разбираат :smir:
Како се покажани peugeot 306, и дизелот и бензинецот, дали се добри машини, дали се скапи за одржување и до колку пари вредат ако се добро одржувани?

Истото прашање и за субару импрезите?

Ми треба некоја кола до кај 4000 ама да не е увоз. Препорака :smir:

само дизел друже и тоа стариот турбо дизел(не за друго туку да можиш црвена нафта да ставаш де, хди страдаат од црвената, турбо дизелот нема гајле) за турбо дизелот можам да ти кажам дека е одличен мотор(1.9 тд со 90кс) татко ми го вози тој мотор во 405ката и зимата на црвена нафта се вози еве веќе 3та зима му е ова и нема мака никаква пали без мака, ја има истата сила како со белата нафта...одличен мотор иако има 270000км поминати(без ремонт секако) но троши, кој ке каже дека не троши лажи, троши 8.8 по проспект а во пракса тепа 9 и пол(градска вожња) на отворено е друго(секако дека ако го стегниш 200 пак ке троши многу) и освен потрошувачката друго лошо не би можел да кажам за овај мотор. и друго би ти препорачал наместо 306 да си земеш 405 јес да се една серија постари од 306 но се поевтини од нив а се поголеми и полуксузни и се на се е добро возило а и ке ти остани нешто кусур(за 3500-3600 се наоѓа добра 405ка) а изгледот ти е скоро ист како 306ката.

се надевам дека мојот пост беше корисен
 
ne bi idel na 405ka od prosta pricina ima mnogu 405ki doneseni na vremeto koga mozea da se uvezuvaat i tesko e da najdes nekoja sto e stvarno dobra zborime da imas dobra masina a za dizelot so kazaa za pezovo se se soglasuvam top e. mada ja nejkjam dizel :)
 
Kolata e pezo 405 1.8i. injection so bosh elektornika
znam se zborese za pumpi za benzin pa ajde i jas da prasam. Nekogas mi se desava kolata koga ja palam na benzin(ima i plin) da ne upali od prva tuku od vtora. Isto ponekogas na benzin odlicno raboti nekogas i neubavo raboti i nema snaga. Po muabeti so majstorive vikaat deka najverovatno e pumpata za gorivo. E sea prasanjeto e koj vo skopjevo moze da mi go izmeri pritisokot sto go dava pumpata mislam i ja znam da meram ali neam merac :)(ako ima nekoj moze da se dogovorime da probame da izmerime). Drugo prasanje ako e pumpata sto pumpa da stavam od novive i kolku kosta majstorive vikaad okolu 100evra mene me interesira nekoja vekje isprobana pumpa.
 
Kolata e pezo 405 1.8i. injection so bosh elektornika
znam se zborese za pumpi za benzin pa ajde i jas da prasam. Nekogas mi se desava kolata koga ja palam na benzin(ima i plin) da ne upali od prva tuku od vtora. Isto ponekogas na benzin odlicno raboti nekogas i neubavo raboti i nema snaga. Po muabeti so majstorive vikaat deka najverovatno e pumpata za gorivo. E sea prasanjeto e koj vo skopjevo moze da mi go izmeri pritisokot sto go dava pumpata mislam i ja znam da meram ali neam merac :)(ako ima nekoj moze da se dogovorime da probame da izmerime). Drugo prasanje ako e pumpata sto pumpa da stavam od novive i kolku kosta majstorive vikaad okolu 100evra mene me interesira nekoja vekje isprobana pumpa.

Види вака... за да измериш колку притисок прави пумпата, треба да се извади надвор, да се постави на апарат и да се заврти. Успат, ќе ти измерат и дали дава еднакво количество на гориво во сите цилиндри (може да вбризгува во сите различно). Дека сам можеш да ја направиш таа работа, нема шанси, но сам можеш да го провериш доводот за гориво и да го промениш филтерот за бензин. Можеби да е затнат и од тоа да прави проблеми.
 
filterot e smenet. vidi izgleda zboruvame jas i ti za razlicna pumpa toa go zakluciv radi ova so mi vikas za cilindrite kaj mene ima potopna pumpa vo rezervoarot koja kacuva gorivo do motorot doagja crevo do regulator za pritisok za gorivoto i posle nego ima shina na koja se 4te brizgalki. citav na net deka pred regulatorot na crevoto uklucam merac moze da se izmeri a spored literatura kaj mene treba da vadi 3.0+- 0.2 bar.zaboraviv da napomenam sto uste me navede da pomislam na pumpata toa sto tatko mi mi kaza deka na sabajle ako 3-4 pati dade kontakt i iskluci znaci ako pumpata nabie pritisok od prva si pali kolata
 
Kolata e pezo 405 1.8i. injection so bosh elektornika
znam se zborese za pumpi za benzin pa ajde i jas da prasam. Nekogas mi se desava kolata koga ja palam na benzin(ima i plin) da ne upali od prva tuku od vtora. Isto ponekogas na benzin odlicno raboti nekogas i neubavo raboti i nema snaga. Po muabeti so majstorive vikaat deka najverovatno e pumpata za gorivo. E sea prasanjeto e koj vo skopjevo moze da mi go izmeri pritisokot sto go dava pumpata mislam i ja znam da meram ali neam merac :)(ako ima nekoj moze da se dogovorime da probame da izmerime). Drugo prasanje ako e pumpata sto pumpa da stavam od novive i kolku kosta majstorive vikaad okolu 100evra mene me interesira nekoja vekje isprobana pumpa.

Можеш да ја извадиш пумпата надвор,земи една кофичка стави бензин и поврзи ја со кабелчиња директно на акумулатор ,ако шприца јако добро е ,иначе тешко да најдеш апарат да измериш колку точно бара притисок ствара. Ако не е до пумпата што е возможно тогаш ке биде малце потешко да се установи од каде е освен на компј. (и тука можеш да се заебеш) кај е проблемот,на кратко ако имаш кола бензин и плин тешко е да се установи што е проблемот ама како што опиша голема е веројатноста да е од пумпата,со срека
 
Во еуроимпекс сигурно ке ти измерат :pos2:
 
cekajte be kako nema nacin da se izmeri sto zborite so manometar se meri pritisok i ne gleam sto e problem da se izmeri samo jas nemam manometar koj moze da istripi 3 bari toa mi e muabetot, i koja e taa metoda izvadi ako sprica jako dobra e:pos2:
 
Ако немаш мерач тогаш не ти преостанува ништо друго освен како што ти реков,ако малце разбираш ке ти биде јасно да ли работи правилно или не ,а па ако не тогаш ке мораш да платиш во сервис да ја проверат ....и на крај можеби нема да го решиш проблемот, ај ти подобро прво оди нека ти го штелуваат системот за гас па отом потом...
 
cekajte be kako nema nacin da se izmeri sto zborite so manometar se meri pritisok i ne gleam sto e problem da se izmeri samo jas nemam manometar koj moze da istripi 3 bari toa mi e muabetot, i koja e taa metoda izvadi ako sprica jako dobra e:pos2:
Чекај, Пежото твое е EFI со потопна пумпа во резервоар? Тоа е лесно за оправање, од првиот пост јас помислив дека има пумпа за висок притисок.

Се мери протокот на гориво со манометар баш како што кажа, ама кој го има.... Инаку потопна пумпа за Опел е 1500 денари нова, така да за Пежото не треба да е многу поскапа, а процедурата за замена не е многу комплицирана.
 
da be so potpopna e od starite multi point injection ne e nekoja so epten visok pritisok nego pritisok od 3 bari sto e ko shala za novive :).
p.s. sistemot za gas nema nikakva vrska so problemot koj go navedov
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom