Прашање за FB Impressions

  • Креатор на темата Креатор на темата aleksmkd123
  • Време на започнување Време на започнување
A

aleksmkd123

Гостин
Значи вака не користам реклами туку за промоција користам share по групи и го имам следниот проблем се работи за ист пост со иста содржина текст слика и е споделен во исти групи ,но следниот проблем ми се појавува

На првата слика се гледа 91к impressions и 2.6k engagements постиран крајот на јануари ист производ се исто значи споделен во 60 групи

На втората слика има само 9.7k impressions и 501 engagements постиран вчера ист производ споделен многу повеќе пати и во повеќе групи од првата слика

Зошто толку малку Impressions и engagements,

До што е проблемотB977FA88-C1CF-47AB-8041-AE0BDF8C9CA1.pngFB809644-BCC1-43AB-9099-FE338F5703C4.png
 
па ако ти е првиот од јануари за два месеци стигнал до 91к тогаш не можеш да очекуваш за еден ден дека ќе стигне еден пост до иста бројка.
Би рекол дека пресметката на reach-от е океј и нема никаков проблем овде ако се споредат двата еден со друг.

сосема нормално е нешто да перформира подобро во даден временски период. не гледам проблем овде.
Click-through рејтот ти е доста низок (многу низок), веројатно спамаш по секакви групи претпоставувам и треба да си ја смениш стратегијата.
 
па ако ти е првиот од јануари за два месеци стигнал до 91к тогаш не можеш да очекуваш за еден ден дека ќе стигне еден пост до иста бројка.
Би рекол дека reach-от е океј и нема никаков проблем овде.

сосема нормално е нешто да перформира подобро во даден временски период.
Иако click-through рејтот ти е доста низок, веројатно спамаш по секакви групи, претпоставувам.
Ти благодарам за одговорот,иначе тоа 91к беше во 2 дена а постовите се во секакви групи
 
Производот е Health & Beauty ,незнам дали постојат вакви групи кај нас
Автоматски споено мислење:

скриншотот од 91к ти е два дена после објавување или од скоро?
Скриншотот ми е од денес ама ги знам бројките колку биле во јануари пак беа високи околу 80к
 
Ти пишав пп на ИТ.
 
Не можеш да очекуваш ист ефект на "кампања" пред месец и пол, и денес.
Многу фактори се во игра за да добиеш ист ефект.

На пример:
- тогаш си во сред зима, а денес си на праг на пролет
- иста публика не ти ја видела "рекламата"
- публиката е заситена од исти / слични "реклами"
- производот веќе "не е интересен", итн...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom