Не знам за овде, ама јас од софискиот Декатлон земав пар прилично добри кациги за некои 55лева парче (помалку од 30евра). Додатен плус е што за сметки над 150евра можеш да си земеш такс фри.Предлог за кацига до 2-3000 денари што може да се најдекај нас?
Неодамна ги гледав роуд бајковите. Има прилично приступачни цени за бајкови со солидни компоненти (сора, 105ка, ултегра, итн). Но немам поим колку се добри рамките, и генералниот дизајн. Не очекувам екстра квалитет, но можеби се пролазно добри.Овие точациве што ги има во Декатлон, боље се од Каприоло и овие тука што се продаваат?
Ок точаче. Лично јас го немам возено, али имам ѕирнато кај дечки шо ги возат низ улициве наши. Алуминиум рамка и виљушка мене ми изгледет одлични, голем дел од компонентите како стем, рачки, колче. седло, бандаш се inhouse бренд шо би рекле све е под капа на Giant, опремата им варира, ви-брејкот е доволен. Генерално мене ми изгледа супер квалитетно точаче.Има ли некој искуство со Giant Escape 1 да сподели информации?
Штотуку се ослободив од МТБ то и понатаму планирам да возам строго по асфалт тури и по 100 тина км. Во потрага сум по добар хибрид за таа намена. Затоа се распрашувам за Giantot. Мислам дека нема да ми треба хибрид со амортизер и дека амортизацијата на гумите ќе биде доволна. Во потесен избор ми е и Cannondale quick 4. Незнам дали роад со прави рачки би ми вршел работа.Ок точаче. Лично јас го немам возено, али имам ѕирнато кај дечки шо ги возат низ улициве наши. Алуминиум рамка и виљушка мене ми изгледет одлични, голем дел од компонентите како стем, рачки, колче. седло, бандаш се inhouse бренд шо би рекле све е под капа на Giant, опремата им варира, ви-брејкот е доволен. Генерално мене ми изгледа супер квалитетно точаче.
Немаш никаква потреба од аморитзер. Кенондалот го немам видено освен вака по нет, но се доста стабилна и квалитетна компанија.Штотуку се ослободив од МТБ то и понатаму планирам да возам строго по асфалт тури и по 100 тина км. Во потрага сум по добар хибрид за таа намена. Затоа се распрашувам за Giantot. Мислам дека нема да ми треба хибрид со амортизер и дека амортизацијата на гумите ќе биде доволна. Во потесен избор ми е и Cannondale quick 4. Незнам дали роад со прави рачки би ми вршел работа.
flat bars на долги асфалт стази ќе ти станат мачни за брзо време. На долги стази многу е важно да имаш различно позиции на рацете, ако ти стојат во иста положба цело време, не само што ќе ти биде неугодно, туку има и ризик за оштетување на нерви.Штотуку се ослободив од МТБ то и понатаму планирам да возам строго по асфалт тури и по 100 тина км. Во потрага сум по добар хибрид за таа намена. Затоа се распрашувам за Giantot. Мислам дека нема да ми треба хибрид со амортизер и дека амортизацијата на гумите ќе биде доволна. Во потесен избор ми е и Cannondale quick 4. Незнам дали роад со прави рачки би ми вршел работа.
Кај нас понудата е мала од проста причина шо и толку ни е куповната моќ.Што правиме со геометријата на рамката, слабо нешто понуди со она што го нарекуваат „endurance“ геометрија? Помалку легната положба, помалку агресивна ама поудобна положба за подолги (или рекреативни) возења.
За роуд бајк зборувам.
Геометријата на рамката нема многу голема врска за тоа, барем не кај оние точаци што се нудат кај нас.Што правиме со геометријата на рамката, слабо нешто понуди со она што го нарекуваат „endurance“ геометрија? Помалку легната положба, помалку агресивна ама поудобна положба за подолги (или рекреативни) возења.
За роуд бајк зборувам.
ОК, јасно - но освен тие подесувања, уште поголема разлика е кога и рамката е дизајнирана за рекреативна употреба, или удобност на подолги возења.Колку агресивна е положбата повеќе зависи од возачот, односно колку ниско ќе го спушти воланот, и колкав стем ќе стави
What makes an endurance road bike?
In essence, an endurance road bike is very similar to a road race bike, but with geometry, specification and frame materials tuned to make them more comfortable over longer rides and rough roads.
A longer wheelbase is common, both to create space for the wider tyres and also to produce a more stable ride, especially useful over choppy surfaces. Many endurance road bikes also have a taller head tube and shorter top tube to create a more comfortable fit over longer distances. There is no fixed formula though, and details differ between manufacturers. Some offer much taller and short frames while offers opt for longer top tubes with marginally taller head tubes, so you've a wide range of choices.
Many offer frames designed to provide a smooth ride, through the carbon fibre layup, tube shaping or both. Taking things a step further Specialized and Lapierre incorporate elastomers in their endurance bike frames to help smooth the ride. Trek have taken things further still with the Domane's IsoSpeed decoupler, which makes the back end of the bike 'active' over rough terrain.
All these bikes have space for wider tyres. Most are sold with 25mm tyres as standard, but many will take a 28mm tyre which offers far more cushioning than a 23mm tyre. You can run them at lower pressures and benefit from a smoother ride without sacrificing speed.
Whether you’re planning a daily commute, a sportive or charity event, or just long Sunday rides, an endurance road bike is probably ideal for you. Unless you’re racing, there’s little compromise in choosing an endurance road bike and taking all the benefits they offer.
Because this category is so competitive, there are literally dozens of very good bikes to choose from. The following list includes many bikes we've tested and liked, starting with some recent additions . You can't go wrong with any of them.
Не вреди. Провери си кај нас по продавниците. За под 30 000 би требало да најдеш со дискови.Вреди ли за парите ? Дали за овие пари може да се најде со дискови?
http://www.nicebikes.com/whistle-patwin-1272v/wh33pd.html