Општи вело муабети, прашања, совети

Член од
19 март 2013
Мислења
333
Поени од реакции
185
Има ли некој искуство со Giant Escape 1 да сподели информации?
 

pain_killer

Invictus
Член од
27 јули 2007
Мислења
4.537
Поени од реакции
2.229
Викендов се одлучив за северна дестинација.
ТЕТОВО, по магистрала кон северната граница со Косово, дваесеттина километри, и влез во село Беловиште. Низ село Беловиште, горе до црква Света Петка и место викано Петачко Водиче.
Мала пауза, #СалатаРакија и назад по истиот пат.
Screenshot_2.png
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
25.925
Поени од реакции
34.256
Предлог за кацига до 2-3000 денари што може да се најде кај нас ?
Не знам за овде, ама јас од софискиот Декатлон земав пар прилично добри кациги за некои 55лева парче (помалку од 30евра). Додатен плус е што за сметки над 150евра можеш да си земеш такс фри.

Овие точациве што ги има во Декатлон, боље се од Каприоло и овие тука што се продаваат?
Неодамна ги гледав роуд бајковите. Има прилично приступачни цени за бајкови со солидни компоненти (сора, 105ка, ултегра, итн). Но немам поим колку се добри рамките, и генералниот дизајн. Не очекувам екстра квалитет, но можеби се пролазно добри.
Можеби некој од бајкериве ќе ја разјасни дилемава.
 

M-1

Добро утро Махачкала!
Член од
6 септември 2010
Мислења
4.243
Поени од реакции
7.364
Има ли некој искуство со Giant Escape 1 да сподели информации?
Ок точаче. Лично јас го немам возено, али имам ѕирнато кај дечки шо ги возат низ улициве наши. Алуминиум рамка и виљушка мене ми изгледет одлични, голем дел од компонентите како стем, рачки, колче. седло, бандаш се inhouse бренд шо би рекле све е под капа на Giant, опремата им варира, ви-брејкот е доволен. Генерално мене ми изгледа супер квалитетно точаче.
 
Член од
19 март 2013
Мислења
333
Поени од реакции
185
Ок точаче. Лично јас го немам возено, али имам ѕирнато кај дечки шо ги возат низ улициве наши. Алуминиум рамка и виљушка мене ми изгледет одлични, голем дел од компонентите како стем, рачки, колче. седло, бандаш се inhouse бренд шо би рекле све е под капа на Giant, опремата им варира, ви-брејкот е доволен. Генерално мене ми изгледа супер квалитетно точаче.
Штотуку се ослободив од МТБ то и понатаму планирам да возам строго по асфалт тури и по 100 тина км. Во потрага сум по добар хибрид за таа намена. Затоа се распрашувам за Giantot. Мислам дека нема да ми треба хибрид со амортизер и дека амортизацијата на гумите ќе биде доволна. Во потесен избор ми е и Cannondale quick 4. Незнам дали роад со прави рачки би ми вршел работа.
 
Последно уредено:

M-1

Добро утро Махачкала!
Член од
6 септември 2010
Мислења
4.243
Поени од реакции
7.364
Штотуку се ослободив од МТБ то и понатаму планирам да возам строго по асфалт тури и по 100 тина км. Во потрага сум по добар хибрид за таа намена. Затоа се распрашувам за Giantot. Мислам дека нема да ми треба хибрид со амортизер и дека амортизацијата на гумите ќе биде доволна. Во потесен избор ми е и Cannondale quick 4. Незнам дали роад со прави рачки би ми вршел работа.
Немаш никаква потреба од аморитзер. Кенондалот го немам видено освен вака по нет, но се доста стабилна и квалитетна компанија.
Зависит од типот на возење. Би поминал сигурно и тури по 100 тина километри, но ако стрикно тепаш само асфалт и возиш поактивно (3-4 пати недело) јас би одел тогаш искључиво на роуд точаче со Шимано Сора/Тиагра опрема минимум.
 

ficdogg

221b
Член од
29 септември 2008
Мислења
1.105
Поени од реакции
699
Штотуку се ослободив од МТБ то и понатаму планирам да возам строго по асфалт тури и по 100 тина км. Во потрага сум по добар хибрид за таа намена. Затоа се распрашувам за Giantot. Мислам дека нема да ми треба хибрид со амортизер и дека амортизацијата на гумите ќе биде доволна. Во потесен избор ми е и Cannondale quick 4. Незнам дали роад со прави рачки би ми вршел работа.
flat bars на долги асфалт стази ќе ти станат мачни за брзо време. На долги стази многу е важно да имаш различно позиции на рацете, ако ти стојат во иста положба цело време, не само што ќе ти биде неугодно, туку има и ризик за оштетување на нерви.
Ако сакаш долги тури да возиш роад бајк највеќе ќе ти врши работа, а и мерак, кога ќе видиш колку брзо возиш :)
Амортизери никако, само ќе губиш брзина и енергија за џабе, нема да има некој голем импакт на удобноста на асфалт.
Колкав ти е буџетот? Мора ли на ново?
За нов роад бајк, најевтина опција ти е трек 1.1 во бајкстоп, само што е со нанјиска опрема шимано кларис со 8 брзини назад.
http://www.bikestop.com.mk/bikes.php?lang=2&mb=20&id=490[DOUBLEPOST=1461185304]
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
25.925
Поени од реакции
34.256
Што правиме со геометријата на рамката, слабо нешто понуди со она што го нарекуваат „endurance“ геометрија? Помалку легната положба, помалку агресивна ама поудобна положба за подолги (или рекреативни) возења.
За роуд бајк зборувам.
 

M-1

Добро утро Махачкала!
Член од
6 септември 2010
Мислења
4.243
Поени од реакции
7.364
Што правиме со геометријата на рамката, слабо нешто понуди со она што го нарекуваат „endurance“ геометрија? Помалку легната положба, помалку агресивна ама поудобна положба за подолги (или рекреативни) возења.
За роуд бајк зборувам.
Кај нас понудата е мала од проста причина шо и толку ни е куповната моќ.
 

ficdogg

221b
Член од
29 септември 2008
Мислења
1.105
Поени од реакции
699
Што правиме со геометријата на рамката, слабо нешто понуди со она што го нарекуваат „endurance“ геометрија? Помалку легната положба, помалку агресивна ама поудобна положба за подолги (или рекреативни) возења.
За роуд бајк зборувам.
Геометријата на рамката нема многу голема врска за тоа, барем не кај оние точаци што се нудат кај нас.
Колку агресивна е положбата повеќе зависи од возачот, односно колку ниско ќе го спушти воланот, и колкав стем ќе стави(ова под услов нели рамката да му е погодена за висината и сл). Неколку спејсери под воланот и 1-2 сантима пократок стем можат да направат многу голема разлика.
Јас имам три спејсери под воланот и кога не сум на мењачите, сум поприлично исправен не сум осетил напор ни на раце, рамења или половината.
Тоа е убавината на drop bars имаш повеќе опции колку ниско(аеродинамичен) сакаш да бидеш. А колку е агресивна положбата најлесно се познава по разликата на висината на воланот и седиштето,
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
25.925
Поени од реакции
34.256
Колку агресивна е положбата повеќе зависи од возачот, односно колку ниско ќе го спушти воланот, и колкав стем ќе стави
ОК, јасно - но освен тие подесувања, уште поголема разлика е кога и рамката е дизајнирана за рекреативна употреба, или удобност на подолги возења.

Поконкретно:
http://road.cc/content/buyers-guide/179438-buyers-guide-2016-sportive-and-endurance-road-bikes-19-great-choices
What makes an endurance road bike?
In essence, an endurance road bike is very similar to a road race bike, but with geometry, specification and frame materials tuned to make them more comfortable over longer rides and rough roads.

A longer wheelbase is common, both to create space for the wider tyres and also to produce a more stable ride, especially useful over choppy surfaces. Many endurance road bikes also have a taller head tube and shorter top tube to create a more comfortable fit over longer distances. There is no fixed formula though, and details differ between manufacturers. Some offer much taller and short frames while offers opt for longer top tubes with marginally taller head tubes, so you've a wide range of choices.


Many offer frames designed to provide a smooth ride, through the carbon fibre layup, tube shaping or both. Taking things a step further Specialized and Lapierre incorporate elastomers in their endurance bike frames to help smooth the ride. Trek have taken things further still with the Domane's IsoSpeed decoupler, which makes the back end of the bike 'active' over rough terrain.

All these bikes have space for wider tyres. Most are sold with 25mm tyres as standard, but many will take a 28mm tyre which offers far more cushioning than a 23mm tyre. You can run them at lower pressures and benefit from a smoother ride without sacrificing speed.

Whether you’re planning a daily commute, a sportive or charity event, or just long Sunday rides, an endurance road bike is probably ideal for you. Unless you’re racing, there’s little compromise in choosing an endurance road bike and taking all the benefits they offer.

Because this category is so competitive, there are literally dozens of very good bikes to choose from. The following list includes many bikes we've tested and liked, starting with some recent additions . You can't go wrong with any of them.
 

Acohipmk

Манипулативна кокошка.
Член од
3 ноември 2008
Мислења
1.456
Поени од реакции
2.011
Вреди ли за парите ? Дали за овие пари може да се најде со дискови?
http://www.nicebikes.com/whistle-patwin-1272v/wh33pd.html
Не вреди. Провери си кај нас по продавниците. За под 30 000 би требало да најдеш со дискови.
Еве еден Полар кој не ми се допаѓа но има дискови и уште еден Полар.
Прашај за Скот, вреди да доплатиш некој денар но ќе добиеш подобар велосипед. Еве овој можеби ќе ти го даде под 30 000.

*Не го рекламирам Бајкмаркет туку имаат колку толку, онлајн ажурирање на страната.
 
Член од
13 септември 2009
Мислења
560
Поени од реакции
434
Здраво

Да не продава некој волан за MTB 68cm ?
 
Член од
15 март 2013
Мислења
955
Поени од реакции
620
Еве за Роад каде да си проверите.Дечково има супер точаци,само што ретко носи а и цените му се супер.Колега од работа зема минатиот пат од кај него трек carbon со 105ка за 600 eвра.
Па ако ви треба роад правец кај него,ако има воопшто нешто останато.Му ги земаат прекупци веднаш штом ги донесе,па после остатоткот го продава али колегава тогаш си најде убаво точаче за џабалак

http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/2063291-Road-Velosipedi-Carbon-kako-novi-Super-ceni
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom