Колку примања се потребни во Македонија за да една фамилија има пристоен живот

Член од
28 декември 2015
Мислења
3.121
Поени од реакции
5.462

Еве ти пример на „Ко другчие каже, клевече и лаже“ само во алиекспрес варијанта. Не се тоа епитети, туку директни описи на ваквите постови... А да не зборам за твојот беден обид да ме омаловажиш ад хоминем, вадејќи од контекст мои мислења од некои други теми, што немаат врска со оваа, како вовед на твојот одговор на мојот пост. Притоа нит сум те навредил со нешто, ниту подло сум ти одговорил.

Истото го проба овој горе црепов што повеќе од пола учесници на темава ги направи идиоти, само затоа што немаат исто мислење со него.

Ваква подла и нечовечка тактика имаат комуњарите и либтардите. И во најмала рака дури е и културно да се одговори така за разлика од муљот на дното што се влече од другата страна.

Но ОК, тоа збори и друго, колку е човек несигурен во тоа што го ломота.
Види го бе и психоаналитичар е во слободно време, настрана бизнисмен и патриота, јас ти симнувам капа :icon_lol: Јас го живеам тоа што го кажувам, се плашам дека некои кои се претставуваат како богаташи тоа не се па на форум ги изразуваат желбите за генерички симболи на богатство.
Паметиш кога колнеше деца на една тема како бабетина некоја? Оттогаш ми е смешно да имам некое почитување иако домашно васпитање не ме остава да претерам, сепак треба да се има мера.
Уште не успеа да дефинираш пристоен живот, од кои параметри се состои, дали е универзален или локален, на своја тема си странец :angel:
 
Член од
16 декември 2021
Мислења
472
Поени од реакции
1.004
Интересна ми е оваа тема за размислување. Луѓето си исмислуваат митови, и си живеат во нив. Ова на пример дека постои дефиниција за пристоен живот, односно мерливи и едносмислени стандарди за тоа што е пристоен живот, и дека тоа секому следува е само уште еден мит. Денес секој мисли дека него се му следува, човечки права, можност да се изрази, доволно средства за пристоен живот (дефиниран на некоја катедра за социолошки и антрополошки студии на Харвард или Оксфорд).

Во суштина, никому ништо не му следува. Ни парче леб. Луѓето се еволуциски крпенки на кои пред еден век им падна на лото со нафтата, па се вообразија. Една природна катастрофа да се случи, да почнат да се борат за вода и храна, наеднаш ќе заборават и на човечките права, и на пристојниот живот.
 

jamajka

mode: Calm
Член од
28 април 2007
Мислења
14.588
Поени од реакции
17.287
Види го бе и психоаналитичар е во слободно време, настрана бизнисмен и патриота, јас ти симнувам капа :icon_lol: Јас го живеам тоа што го кажувам, се плашам дека некои кои се претставуваат како богаташи тоа не се па на форум ги изразуваат желбите за генерички симболи на богатство.
Паметиш кога колнеше деца на една тема како бабетина некоја? Оттогаш ми е смешно да имам некое почитување иако домашно васпитање не ме остава да претерам, сепак треба да се има мера.
Уште не успеа да дефинираш пристоен живот, од кои параметри се состои, дали е универзален или локален, на своја тема си странец :angel:
Кај виде ти психоанализа во мојот пост? Доволно ти е основно домашно воспитување да познаеш човек кој со ад хоминем аргументација сака да победи соговорник и да сватиш зошто тоа го прави. Еве ти уште еден пример во болдот. Очај и беда :)
 
Член од
28 декември 2015
Мислења
3.121
Поени од реакции
5.462
Кај виде ти психоанализа во мојот пост? Доволно ти основно домашно воспитување да познаеш човек кој со ад хоминем аргументација сака да победи соговорник и да сватиш зошто тоа го прави. Еве ти уште еден пример во болдот. Очај и беда :)
Сигурен си дека знаеш што е ад хоминем?
 
Член од
16 декември 2021
Мислења
472
Поени од реакции
1.004
Дајте бе олабајте со расправијата. Неверојатно е колку има негативна енергија на форумов.
 

jamajka

mode: Calm
Член од
28 април 2007
Мислења
14.588
Поени од реакции
17.287
Интересна ми е оваа тема за размислување. Луѓето си исмислуваат митови, и си живеат во нив. Ова на пример дека постои дефиниција за пристоен живот, односно мерливи и едносмислени стандарди за тоа што е пристоен живот, и дека тоа секому следува е само уште еден мит. Денес секој мисли дека него се му следува, човечки права, можност да се изрази, доволно средства за пристоен живот (дефиниран на некоја катедра за социолошки и антрополошки студии на Харвард или Оксфорд).

Во суштина, никому ништо не му следува. Ни парче леб. Луѓето се еволуциски крпенки на кои пред еден век им падна на лото со нафтата, па се вообразија. Една природна катастрофа да се случи, да почнат да се борат за вода и храна, наеднаш ќе заборават и на човечките права, и на пристојниот живот.
Кога ќе се случи катастрофата, тогаш ќе се сменат правилата, вклучително и за пристојниот живот. Во моментов, пред да има некаква катастрофа, се бараат некои стандарди и мерила што ги имаат држави со слично цивилизациско скалило, попут Полска што ја кажав како пример. Не е Швајцарија, ама не е ни Молдавија. Некој средина во Европа, континентот во којшто се наоѓаме.
Автоматски споено мислење:

Дајте бе олабајте со расправијата. Неверојатно е колку има негативна енергија на форумов.
BTW, Јас не се расправам, ниту вреѓам, само ми сметаат обидите за лична дискредитација во дискусија и одговарам сразмерно на истите, но сепак не го следам влечењето по дното.
 
Член од
16 декември 2021
Мислења
472
Поени од реакции
1.004
Кога ќе се случи катастрофата, тогаш ќе се сменат правилата, вклучително и за пристојниот живот. Во моментов, пред да има некаква катастрофа, се бараат некои стандарди и мерила што ги имаат држави со слично цивилизациско скалило, попут Полска што ја кажав како пример. Не е Швајцарија, ама не е ни Молдавија. Некој средина во Европа, континентот во којшто се наоѓаме.
Како тоа се бараат? Кој ги бара? Јас на пример не барам никакви стандарди за пристоен живот. Ти очигледно бараш, и мислиш дека мора да постојат, мене ми е очигледно дека не мора. Се наоѓаме на едно цивилизациско ниво на кое сме по чист случај, и не ти следува по дифолт никаков пристоен живот. Не знам како да ти кажам, си умислуваш дека постои нешто такво, и се обидуваш да го квантифицираш, а кога ќе почнеш со тоа веднаш станува очигледно колку е сето тоа релативно.
Автоматски споено мислење:

BTW, Јас не се расправам, ниту вреѓам, само ми сметаат обидите за лична дискредитација во дискусија и одговарам сразмерно на истите, но сепак не го следам влечењето по дното.
Така ти се чини само, напротив многу често кога некој не се согласува со твоето мислење стануваш вербално агресивен.
 

jamajka

mode: Calm
Член од
28 април 2007
Мислења
14.588
Поени од реакции
17.287
Како тоа се бараат? Кој ги бара? Јас на пример не барам никакви стандарди за пристоен живот. Ти очигледно бараш, и мислиш дека мора да постојат, мене ми е очигледно дека не мора. Се наоѓаме на едно цивилизациско ниво на кое сме по чист случај, и не ти следува по дифолт никаков пристоен живот. Не знам како да ти кажам, си умислуваш дека постои нешто такво, и се обидуваш да го квантифицираш, а кога ќе почнеш со тоа веднаш станува очигледно колку е сето тоа релативно.
По твојата логика не треба да постојат ниту морални ниту правни нормативи. Едноставно ако сум појак да те убијам и никому ништо. Ти воопшто имаш погрешна перцепција за цивилизацијата. Цивилизацијата престанува да постои во оној момент кога ќе престанат да постојат правилата. Не можеш филозофски да пристапиш на прашаето за пристоен живот... Уствари можеш, но истиот пристап можеш да го имаш за сите цивилизациски и материјални придобивки и така да ја изгубиш поентата на цивилизацијата.

Истите аргументи можам јас да ги искористам да те пленам да работиш како роб кај мене, со самото тоа што сум појак и ми се може. Може да ти ја земам и поседувам жената, децата. А све со аргумент све дека (те цитирам): „Во суштина, никому ништо не му следува. Ни парче леб. Луѓето се еволуциски крпенки на кои пред еден век им падна на лото со нафтата, па се вообразија. Една природна катастрофа да се случи, да почнат да се борат за вода и храна, наеднаш ќе заборават и на човечките права, и на пристојниот живот.“ или дека (пак те цитирам) „Се наоѓаме на едно цивилизациско ниво на кое сме по чист случај, и не ти следува по дифолт никаков пристоен живот. Не знам како да ти кажам, си умислуваш дека постои нешто такво, и се обидуваш да го квантифицираш, а кога ќе почнеш со тоа веднаш станува очигледно колку е сето тоа релативно.

Нели напредокот на цивилизација ни овозможила да отидеме еден чекор погоре и да ги надминеме правилата на посилниот и да бараме човечност во нашите постапки, преку моралните и правните нормативи. Одтаму и дефиницијата за пристоен живот, која патем кажано, некои 20 пати кажав дека е субјективна, и никогаш не нападнав некого кој има различен став, туку само го образложив мојот став и зошто мислам дека тоа е така. Притоа исто образложив дека не правиме муабет за достапност и недостапност, туку само и исклучиво за став. Па така неможам да прифатам аргумент дека не е кај нас исто пристоен живот како во Полска, само затоа дека Полска ја има сосед Германија.
 
Член од
16 декември 2021
Мислења
472
Поени од реакции
1.004
По твојата логика не треба да постојат ниту морални ниту правни нормативи. Едноставно ако сум појак да те убијам и никому ништо. Ти воопшто имаш погрешна перцепција за цивилизацијата. Цивилизацијата престанува да постои во оној момент кога ќе престанат да постојат правилата. Не можеш филозофски да пристапиш на прашаето за пристоен живот... Уствари можеш, но истиот пристап можеш да го имаш за сите цивилизациски и материјални придобивки и така да ја изгубиш поентата на цивилизацијата.

Истите аргументи можам јас да ги искористам да те пленам да работиш како роб кај мене, со самото тоа што сум појак и ми се може. Може да ти ја земам и поседувам жената, децата. А све со аргумент све дека (те цитирам): „Во суштина, никому ништо не му следува. Ни парче леб. Луѓето се еволуциски крпенки на кои пред еден век им падна на лото со нафтата, па се вообразија. Една природна катастрофа да се случи, да почнат да се борат за вода и храна, наеднаш ќе заборават и на човечките права, и на пристојниот живот.“ или дека (пак те цитирам) „Се наоѓаме на едно цивилизациско ниво на кое сме по чист случај, и не ти следува по дифолт никаков пристоен живот. Не знам како да ти кажам, си умислуваш дека постои нешто такво, и се обидуваш да го квантифицираш, а кога ќе почнеш со тоа веднаш станува очигледно колку е сето тоа релативно.

Нели напредокот на цивилизација ни овозможила да отидеме еден чекор погоре и да ги надминеме правилата на посилниот и да бараме човечност во нашите постапки, преку моралните и правните нормативи. Одтаму и дефиницијата за пристоен живот, која патем кажано, некои 20 пати кажав дека е субјективна, и никогаш не нападнав некого кој има различен став, туку само го образложив мојот став и зошто мислам дека тоа е така. Притоа исто образложив дека не правиме муабет за достапност и недостапност, туку само и исклучиво за став. Па така неможам да прифатам аргумент дека не е кај нас исто пристоен живот како во Полска, само затоа дека Полска ја има сосед Германија.
Лоша е аналогијата помеѓу дефинициите кои постојат во правниот систем, кои се кодифицирани, и дефиниции за тоа што е пристоен живот, кои се арбитрарни, некодифицирани и релативни. Правните норми се неопходни за да постои цивилизацијата, со оглед на тоа колку се луѓето морални по дифолт, мора да постои страв од казна. Правниот систем е conditio sine qua non за постоењето на цивилизацијата, дефиницијата за пристоен живот, па ни пристојниот живот сам по себе ни од далеку не е во таа категорија.
 

jamajka

mode: Calm
Член од
28 април 2007
Мислења
14.588
Поени од реакции
17.287
Лоша е аналогијата помеѓу дефинициите кои постојат во правниот систем, кои се кодифицирани, и дефиниции за тоа што е пристоен живот, кои се арбитрарни, некодифицирани и релативни. Правните норми се неопходни за да постои цивилизацијата, со оглед на тоа колку се луѓето морални по дифолт, мора да постои страв од казна. Правниот систем е conditio sine qua non за постоењето на цивилизацијата, дефиницијата за пристоен живот, па ни пристојниот живот сам по себе ни од далеку не е во таа категорија.
Но, според филозофското гледиште што го кажа во тие 2 цитирани дела, тогаш и правните нормативи ќе ја изгубат смислата. А што е пристоен живот колку и да е субјективна категорија, може лесно да се утврди ако најде некоја средина во сродни општества... Како што кажав ние припаѓаме на Европската цивилизација, па одтаму можеме слободно да бараме некаква си средна вредност од Европските општества. Полска е добар пример.
Автоматски споено мислење:

Така ти се чини само, напротив многу често кога некој не се согласува со твоето мислење стануваш вербално агресивен.
Ајде оди наназад во темава и најди го моментот на вреѓање и агресивност од моја страна или па недај боже лична дискредитација, а уште помалце поврзана со некоја друга тема. А додека од другата страна прво од допаминов трпиме разноразни називи за нашите ставови попут Идиоти и сл. за да после муерте вади „ти текиња кога колнеше како бабетина“ муабети и разни други суптилни провокации, прикажувајќи си некаква си интелектуална надмоќ а уствари прикажува дно, јад и чемер ... Агресивноста кај мене ја гледаш поради причина што директно ја предизвикувам тезата која мислам дека не е добра, но секогаш во контекст на муабетот што се тера и никогаш не одам лично додека не се повикам лично, па не секогаш враќам лично. Тоа што луѓето не се навикнати да им се прави предизвик на нивните ставови, не значи дека јас сум агресивен, туку дека се мамини мази и плачковци.

Темата со Бугарите (на кои претпоставувам дека ќе се повикаш) беше исклучок, заради причина да го алармирам и анимирам модераторот и да ја пренасочам дебатата. Затоа што бугарите на таа тема стварно претераа, а модераторот знае да биде премногу попустлив. Што всушност вроди со плод после 2-3 часовно препуцавање.
 
Последно уредено:
Член од
12 јануари 2015
Мислења
1.661
Поени од реакции
1.956
Четиричлено семејство без 1500 евра џам ќе свитка. Иако има многу што живеат под овој просек, сметам дека без 1500 евра месечно не може да имаш просечен живот. Пак и тоа е релативно што значи просечен/пристоен живот.

Кола е потреба, а не луксуз, одмор и викенд прошетка се исто така потреби за релаксација. Па и еднаш во ресторан месечно не е луксуз.

Може да јадеш леб и паштета и да јадете супи од 30 денари, ама тоа не е пристоен живот.

Имам еден комшија, последен пат државата ја напуштил пред 15 години, не троши ништо (ги трупа парите за у гроб) и вика супер е.

Јас лично се стремам да заработувам 1500 евра пред да создадам фамилија, се под тоа за мене ќе биде малку и недоволно за удобен живот.
 
Член од
21 мај 2021
Мислења
221
Поени од реакции
440
Но, според филозофското гледиште што го кажа во тие 2 цитирани дела, тогаш и правните нормативи ќе ја изгубат смислата. А што е пристоен живот колку и да е субјективна категорија, може лесно да се утврди ако најде некоја средина во сродни општества... Како што кажав ние припаѓаме на Европската цивилизација, па одтаму можеме слободно да бараме некаква си средна вредност од Европските општества. Полска е добар пример.
Автоматски споено мислење:


Ајде оди наназад во темава и најди го моментот на вреѓање и агресивност од моја страна или па недај боже лична дискредитација, а уште помалце поврзана со некоја друга тема. А додека од другата страна прво од допаминов трпиме разноразни називи за нашите ставови попут Идиоти и сл. за да после муерте вади „ти текиња кога колнеше како бабетина“ муабети и разни други суптилни провокации, прикажувајќи си некаква си интелектуална надмоќ а уствари прикажува дно, јад и чемер ... Агресивноста кај мене ја гледаш поради причина што директно ја предизвикувам тезата која мислам дека не е добра, но секогаш во контекст на муабетот што се тера и никогаш не одам лично додека не се повикам лично, па не секогаш враќам лично. Тоа што луѓето не се навикнати да им се прави предизвик на нивните ставови, не значи дека јас сум агресивен, туку дека се мамини мази и плачковци.

Темата со Бугарите (на кои претпоставувам дека ќе се повикаш) беше исклучок, заради причина да го алармирам и анимирам модераторот и да ја пренасочам дебатата. Затоа што бугарите на таа тема стварно претераа, а модераторот знае да биде премногу попустлив. Што всушност вроди со плод после 2-3 часовно препуцавање.
Јамајка се приметуваш и во многу други теми дека те фаќа нетрпение кога некој има различно мислење од твоето.
Не се правдај сега,едноставно таков си.

Околу моите навреди да кажам нешто,значи сто пати беше кажано дека нема дефиниција за пристоен живот и упорно некои членови тука се држите за своето гледиште како да тоа е универзално нешто.

Здравиот разум треба да зборува за вакви работи,а не личните детинести желби.
 
Член од
21 јули 2021
Мислења
25
Поени од реакции
52
Немој грешно да ме разбереш, можеби дефиницијата за пристоен живот не е како таква дефинирана, но што е пристоен живот е конкретно дефинирано, дури мислам дека и Обидинетите Нации имаа упатства.

Еве на пример во Германија не можеш во студио од 30м2 да пријавиш 6 луѓе. Мора да им се обезбедат минимум 20м2 по човек. Исто така не смее станот да биде поладен од 20 степени во грејната сезона. Доколку сам не можеш да ги исполниш бараните стандарди, можеш да побараш помош од државата.
Значи државата признава суб-стандардни услови, дека истите се недостојни за пристоен живот и интервенира, преку субвенции за греење, преку поголеми социјални станови и сл. Системот не функционира совршено, но поентата е дека се признава минимум за пристоен живот.

Слична е ситуацијата и кај храната каде има правилници колку калории се потребни и од кои извори треба да дојдат (месо, овошје, риба и тнт). На основа на овие правилници се прави минито што се служи по детски градики, затвори и сл. И државата цело време следи дали и во колкав процент населението може да ги дозволи овие работи.

И вакви правилници кои ги регулираат работите потребни за она што се нарекува пристоен живот има многу. Истите се на ниво на ЕУ и генерално овие правила важат за сите ЕУ држави. Некои држави ги исполнуваат повеќе, некои помалку, некои минимално, но затоа пак има и миграции од една во друга држава.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom