Кола од 10500-13000 евра, најдобар избор?

Член од
29 март 2013
Мислења
4.510
Поени од реакции
4.332
Пред скоро време налетав на интересна статистика: https://www.savvy.com.au/car-loans/most-expensive-car-brands-to-maintain/

Which car brands are the most expensive to run?
According to the most recent data, BMW tops the list as the most expensive car brand to maintain, followed by Mercedes-Benz, based on estimates of total car maintenance over 10 years.


RankBrandCostRankBrandCostRankBrandCost
1BMW$26,36411Acura$14,51021GMC$11,551
2Mecedes-Benz$19,10612Infiniti$13,77022Volkswagen$11,551
3Cadillac$18,51213Ford$13,47423Nissan$11,257
4Volvo$18,51214Kia$13,03024Mazda$11,112
5Audi$18,36215Land Rover$13,03025Mini$11,112
6Saturn$18,36216Chevrolet$13,03026Mitsubishi$10,965
7Mercury$17,76717Buick$12,73427Honda$10,669
8Pontiac$17,47118Jeep$12,29028Lexus$10,373
9Chrysler$15,69319Subaru$12,14229Scion$9,484
10Dodge$15,69320Hyundai$12,14230Toyota$8,150
Source: Yourmechanic.com *Based on estimates of total car maintenance over 10 years **All prices converted from USD to AUD; accurate as of 15/09/22
Ama ova se trosoci za odrzuvanje.
Ne bi sakal da navleguvam vo temava podlaboko, valjda e tocno da receme.

Ali kolku sto mozam da zaprimetam od moite sekojdnevni aktivnosti na internet, vo ponovo vreme Audi se kvari na najjako.
Edno e "maintenance" a drugo e "reliability".

A za odrzuvanjeto ne znam sto da kazam... Jas imam 12g stara kola i vo ovlasten servis na BMW imam ogromen popust koj e koli 10+ godini stari.
Primer maslo+filtri 250e. :toe:

E sea ne znam kako se kaj Audi i Benz primer diskovi od kocnici, jas sega treba da gi smenuvam i ke treba da platam 250 - 300e. Ako sakas full service (maslo+rotori) = 550-600e.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.659
Поени од реакции
34.951
Drugar ostaj tie belosvetski prikazni.
Mercedes e Mercedes. I od iskustvo mozham da ti kazham barem do sega poevtini koli za odrzhuvanje ne sum imal.
Za pominati 300 000km vo motor smenat SAMO Riemen za Alternator.
Vo Menjach samo sensor ploca 120€.
I 2x Federi + 1x Amortizeri predni zaebani niz dupki vo MK i kolata bukvalno tovarana kako selsko magare sekoe idenje za MK so 1600 Km vo eden pravec , najmalce 15x istoto vo dvata pravci.
Kocnici ne racunam, toa e potroshen materijal na sekoja kola.

I prashaj se zoshto Audi prodava Service Paket za 10 godini stari koli !

Taka da, ushte ednash so srejcha vozija i moli se na boga toa bugarinot da imal milost i da ne go vratil Kilometrazhot za edno 200000 km.
Ти можеш да зборуваш за твоето возило, статистиките се правени за илјадници возила од тој бренд, каде и да свртиш тие се најскапите марки за одржување.
Нема збор дека се удобни и убави за возење, но факт е дека се скапички за одржување.
 
Член од
29 март 2013
Мислења
4.510
Поени од реакции
4.332
Ти можеш да зборуваш за твоето возило, статистиките се правени за илјадници возила од тој бренд, каде и да свртиш тие се најскапите марки за одржување.
Нема збор дека се удобни и убави за возење, но факт е дека се скапички за одржување.
Pa mn normalno deka moe iskustvo kazuvam, neli e toa relevantno? :D
Ajde neka kazat VW i Opel vozacite za kolku pari smenuvaat maslo vo "ovlasten"?
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.659
Поени од реакции
34.951
Ama ova se trosoci za odrzuvanje.
Ne bi sakal da navleguvam vo temava podlaboko, valjda e tocno da receme.

Ali kolku sto mozam da zaprimetam od moite sekojdnevni aktivnosti na internet, vo ponovo vreme Audi se kvari na najjako.
Edno e "maintenance" a drugo e "reliability".

A za odrzuvanjeto ne znam sto da kazam... Jas imam 12g stara kola i vo ovlasten servis na BMW imam ogromen popust koj e koli 10+ godini stari.
Primer maslo+filtri 350e. :toe:

E sea ne znam kako se kaj Audi i Benz primer diskovi od kocnici, jas sega treba da gi smenuvam i ke treba da platam 250 - 300e. Ako sakas full service (maslo+rotori) = 550-600e.
Близок роднина зеде А5ка пред неполна година, во Македонија има фрлено повеќе пари за сервиси од јас на претходната кола во Австралија каде работен саат на механичар е 150-200$. Ова треба да ти каже многу за reliability.

И редовните сервиси се скапички, на најголем дел од возилата таму овие сервиси се под 15к ден.
Автоматски споено мислење:

Pa mn normalno deka moe iskustvo kazuvam, neli e toa relevantno? :D
Ajde neka kazat VW i Opel vozacite za kolku pari smenuvaat maslo vo "ovlasten"?
За Haval, во Австралија, масло, филтер и работна рака во овластен од каде што ја купив ми е 12к :)

За Мерцедес истиот кошта околу 25-28к, се јавував да прашам оти гледав и Мерцедес за купување пред да одлучам за ново возило.
 
Член од
29 март 2013
Мислења
4.510
Поени од реакции
4.332
Ти можеш да зборуваш за твоето возило, статистиките се правени за илјадници возила од тој бренд, каде и да свртиш тие се најскапите марки за одржување.
Нема збор дека се удобни и убави за возење, но факт е дека се скапички за одржување.
Pa mn normalno deka moe iskustvo kazuvam, neli e toa relevantno? :D
Ajde neka kazat VW i Opel vozacite za kolku pari smenuvaat maslo vo "ovlasten"?
Близок роднина зеде А5ка пред неполна година, во Македонија има фрлено повеќе пари за сервиси од јас на претходната кола во Австралија каде работен саат на механичар е 150-200$. Ова треба да ти каже многу за reliability.

И редовните сервиси се скапички, на најголем дел од возилата таму овие сервиси се под 15к ден.
Toa i jas potencirav za Audi. Pogotovo novite modeli na A7 i A5... Pagaat so defeci ispod 100k (ili sto bi doslo - 5g starost) sto e stvarno razocaruvacki.

Ali ja razbiram statistikata i vrz koja osnova e napravena. Ova e statistika bazirana na avtomobili koi se pod garacija i avtomobili na liznig, kade sto ti nemas druga ocpija osven da gi nosis vo ovlasten servis. Ok, razbirlivo i ocekuvano za site marki na avtomobili.
Jas na primer mozev vo privaten servis "bmw speciajlist" (neovlasten) da smenuvam maslo za 120-150 evra, ali nemas pecat koj pri idno prodavanje na avtomobilot ti dava za pravo da drzis povisoka cena.

Lani na primer imav puknato crevo od antifriz sto e direktno povrzano za blokot od motorot. Kolata gubese tecnost i ja odnesov vo BMW i tu sam pojeo velika govna ...
Otkako napravile inspekcija mi pratija video poraka deka se raboti za puknato crevo na motor i deka popravkata ke kosta 750e.
Jas normalno deka ne prifativ, ja podignav kolata od kaj niv (no plativ 150 samo za inspekcija). Ja odnesov vo privaten servis kade sto reparacijata me kostase 150e :cool:
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.659
Поени од реакции
34.951
Pa mn normalno deka moe iskustvo kazuvam, neli e toa relevantno? :D
Ajde neka kazat VW i Opel vozacite za kolku pari smenuvaat maslo vo "ovlasten"?

Toa i jas potencirav za Audi. Pogotovo novite modeli na A7 i A5... Pagaat so defeci ispod 100k (ili sto bi doslo - 5g starost) sto e stvarno razocaruvacki.

Ali ja razbiram statistikata vrz koja osnova e napravena. Ova e statistika bazirana na avtomobili koi se pod garacija i avtomobili na liznig, kade sto ti nemas druga ocpija osven da gi nosis vo ovlasten servis. Ok, razbirlivo i ocekuvano za site marki na avtomobili.
Jas na primer mozev vo privaten servis "bmw speciajlist" (neovlasten) da smenuvam maslo za 120-150 evra, ali nemas pecat koj pri idno prodavanje na avtomobilot ti dava za pravo da drzis povisoka cena.
Да ама за сите модели е исто правена од овластени :) што значи или овие се расипуваат повеќе, или имаат поскапи делови, или и двете :)

И тој од Тојота кај малскиот механичар ќе извади помала цена, само таму немаме податоци за цената, освен вака на форуми или од муабет со блиски/познаници кои имаат таков бренд.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.681
Поени од реакции
38.867
треба да знаеш што купуваш. БМВ конкретно доаѓа у разно разни конфигурации, има солидни мотори со 6 клипа и имаш со 4 кои не се толку добри. Ауди пак користи фолцваген мотори и дизел нема промашај. Бензин не би земал пошто Фолцваген ептен не ги бива за тие мотори.

Иначе за ефтиноќа Опел дефинитивно само Џи Ем пред да го купат овие французиве, новите конкретно не знам како стојат со оправки.
 
Член од
29 март 2013
Мислења
4.510
Поени од реакции
4.332
Да ама за сите модели е исто правена од овластени :) што значи или овие се расипуваат повеќе, или имаат поскапи делови, или и двете :)

И тој од Тојота кај малскиот механичар ќе извади помала цена, само таму немаме податоци за цената, освен вака на форуми или од муабет со блиски/познаници кои имаат таков бренд.
Mnogu jasno :D
Ako sakas izdrzlivost i da ne posetuvas majstori togas razmisluvaj za Tojota, Lexus i Volvo (ili Alfa :angel:)
No kako sto se zboruvase vo temava i prethodno, ne e samo odrzuvanjeto, treba da imas vo predvid vo koe podracje se naogas pred da kupis odredena marka na kola.
Primer zemas Lexus poso znaes deka se "NAJ" i te lupaat pozadi vo branik i moras da smenuvas branik. Kolku ke te kosta reparacijata vo mkd za leksus a kolku istata za BMW ili Mercedes? Primer zboruvam, ne mora da e branik... Ti riknuva drug del koj go nema na market.
Da, so Volvo/Tojota nemas utka, ali Volvo ne nosi so sebe nesto koe go nosat germanskite koli. Jbg, nekoj toa "nesto" go narekuva seljacizam, ok e, ne se lutime :)
Ali eve stavi germanska kola do Volvo/Tojota i kazi sto gledas i koe ti e poubo. 7 od 10 ke odberat bilo sto od germancite. Dali toa e poradi seljacizmot ili stvarno izgledaat podobro i podobro se vozat- ne znam.

A koga veke sme kaj statistiki...
Ti postirase statistika za odrzuvanje, eve jas najdov statistika za izdrzlivost i defeci.
Pa vidi koj e vo poslednite.
(btw ne se slagam za Mini, uzasni se koga se raboti za reliability)

1713622314157.png
 
Последно уредено:

LustingVertigo

Snopdan Dogovich
Член од
1 декември 2017
Мислења
753
Поени од реакции
1.008
Interesna debata, inace cisto informativno, maslo i site filtri gi smenav me kostase 8000 denari so rabotna raka vkluceno za A5 2011, isto taka napravi majstorot inspekcija na motorot i mejnachot, nema nikakvi problemi.

BMW E90 163ks 2007 godina vozev stage2 tuned 220hp, nikogas ne mi javi problem ni motor ni mejnach, rabotese sovrseno kolata osven sega so imas redovni trosoci maslo filtri/ prednica zadnica takva rabota. Go prodadov oti imase fabricka mana so mehanizmo za podigajne na staklata, inace top avtomobil.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.659
Поени од реакции
34.951
Mnogu jasno :D
Ako sakas izdrzlivost i da ne posetuvas majstori togas razmisluvaj za Tojota, Lexus i Volvo (ili Alfa :angel:)
No kako sto se zboruvase vo temava i prethodno, ne e samo odrzuvanjeto, treba da imas vo predvid vo koe podracje se naogas pred da kupis odredena marka na kola.
Primer zemas Lexus poso znaes deka se "NAJ" i te lupaat pozadi vo branik i moras da smenuvas branik. Kolku ke te kosta reparacijata vo mkd za leksus a kolku istata za BMW ili Mercedes? Primer zboruvam, ne mora da e branik... Ti riknuva drug del koj go nema na market.
Da, so Volvo/Tojota nemas utka, ali Volvo ne nosi so sebe nesto koe go nosat germanskite koli. Jbg, nekoj toa "nesto" go narekuva seljacizam, ok e, ne se lutime :)
Ali eve stavi germanska kola do Volvo/Tojota i kazi sto gledas i koe ti e poubo. 7 od 10 ke odberat bilo sto od germancite. Dali toa e poradi seljacizmot ili stvarno izgledaat podobro i podobro se vozat- ne znam.

A koga veke sme kaj statistiki...
Ti postirase statistika za odrzuvanje, eve jas najdov statistika za izdrzlivost i defeci.
Pa vidi koj e vo poslednite.
(btw ne se slagam za Mini, uzasni se koga se raboti za reliability)

Прегледај го приврзокот 413725
Се согласувам, за тие простори има достапни делови и се еден од подобрите избори. А и реално изгледаат убаво, лично ако земам поради изглед и елегантен дизајн, би земал германски.
Лексус е гром, имав прилика и да се возам во еден IS350, ама не ми први мерак како Мерцедес и БМВ.
 
Член од
29 март 2013
Мислења
4.510
Поени од реакции
4.332
Се согласувам, за тие простори има достапни делови и се еден од подобрите избори. А и реално изгледаат убаво, лично ако земам поради изглед и елегантен дизајн, би земал германски.
Лексус е гром, имав прилика и да се возам во еден IS350, ама не ми први мерак како Мерцедес и БМВ.
Немам возено Лексус и не знам како се возат. Немам возено ни Волво, али можам да замислам дека не се возат како германскиве. Издржливост и цврстина - да, во тој дел се подобри. Пример новите модели гледам почнаа да ги критикуваат за квалитетот на метеријалите во ентериерот. Демек Волво не е стариот Волво кој секогаш продавале автомобили со виско квалитетни материјали. А истиот тренд го имаат и Мерцедес. Пример новата S класа која отсекогаш важела за најлуксузна е далеку „понеквалитетна„ од новата седмица од БМВ. Истото важи и за другите модели.

Лексус можеби не ти направил мерак, но за разлика од Волво застапени се и во категоријата за супер-автомобили.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom