Каков скутер возите и што перформанси има?

  • Креатор на темата Креатор на темата deXterche
  • Време на започнување Време на започнување
Горан давај коментари за скутеров и ја сакам да земам ваков, 300 или 500? Задоволен? Возни својства? Потрошња?
 
Горан давај коментари за скутеров и ја сакам да земам ваков, 300 или 500? Задоволен? Возни својства? Потрошња?

овој мојот е 300i, од 2011та моделот...
многу лесен за возење, брзо се учи... потрошувачка во просек е 3,5 литри на 100 :)

за возењето можам само да ти кажам дека - по мое мислење е многу добар... не одличен ама многу добар (4), поради тоа што тежината е така наместена да биде понагласена нанапред, па така лесно можеш да го „дрифташ“ на помазен асфалт :) ама тоа само кога сам го возиш и на нешто помазен асвалт (читај пешачки премин)
друг недостаток според мене се отворите за греење на нозете, и во жешко време навистина греат :)

друго, моторот е совршен :)
 
A be ebave hejterite se karate ko mali deca , kolku mi idelo , ne mi idelo .mi troselo volku tolku a be kolku i da ti ide i da ti trosi tvoe si e ti go vozis i si stavas benzin temava e koj sto vozi ebave toa .
Inace jas vozam kymco agyliti50 cc 4 takten

http://www.scootlib.com/upload/image/kymco-agility-50-mmc-4t-image-1582-grande.jpg

kymco-agility-50-mmc-4t-image-1582-grande.jpg


vakov ist ko na slikava a porano vozev isto kymco copeece 150 ka vakov
2149615_80d02a.jpg

samo zolt spored mene mnogu dobar motor so epten mala potrosuvacka , trosel odprilika isto kako 50 kata
 
и можам да се пофалам дека тоа време (мислам дека беше...пред 8 или 9 години) го имав најбрзото ДИО во Македонија :)

Диовците и тактовите се многу интересни скутерчиња. Ти да не имаше едно жолто дио?

Инаку, моментално најбрзото дио е на синот на Флексо. Сум имал прилика да го пробам и навистина е РАКЕТА само пола од деловите се рачно преправани од Владо - Флексо лично.
- цилиндарот е Proma Grand Prix и не постои за Дио, па флексо цел го преправаше за да го напасува
- ауспухот е Jolly Moto - ептен ретки и многу скапи ауспуси кои се рачно изработени. Исто не постои модел за Дио, па и граната ја преправаа, пресметуваа: конуси, антиконуси, агли, преливи и уште еден тон пресметки.
- електрониката е една голема коцка која регулира до 20.000 обртаи и работи без намотка и палење, па мораа и целата струјна инсталација да ја преправат за да направат електрониката да работи на палењето

Такви скутери не се прават денес... Денес се можеш да купиш готово и средено и само да уштекаш и вози батка си станал експерт за тјунинг на скутери.

Да не имаш некоја слика или нешто да се сеќаваш од сетапот на твоето Дио? Баш ме интересира бидејќи ретки се тие асално тјунирани скутери :)

Поздрав од ентузијаст :)
 
Диовците и тактовите се многу интересни скутерчиња. Ти да не имаше едно жолто дио?

Инаку, моментално најбрзото дио е на синот на Флексо. Сум имал прилика да го пробам и навистина е РАКЕТА само пола од деловите се рачно преправани од Владо - Флексо лично.
- цилиндарот е Proma Grand Prix и не постои за Дио, па флексо цел го преправаше за да го напасува
- ауспухот е Jolly Moto - ептен ретки и многу скапи ауспуси кои се рачно изработени. Исто не постои модел за Дио, па и граната ја преправаа, пресметуваа: конуси, антиконуси, агли, преливи и уште еден тон пресметки.
- електрониката е една голема коцка која регулира до 20.000 обртаи и работи без намотка и палење, па мораа и целата струјна инсталација да ја преправат за да направат електрониката да работи на палењето

Такви скутери не се прават денес... Денес се можеш да купиш готово и средено и само да уштекаш и вози батка си станал експерт за тјунинг на скутери.

Да не имаш некоја слика или нешто да се сеќаваш од сетапот на твоето Дио? Баш ме интересира бидејќи ретки се тие асално тјунирани скутери :)

Поздрав од ентузијаст :)
моето беше од корен правено :)
на Владо децата тогаш беа многу мали :) со Суки од таму се тркав неколку пати со неговиот ЏОГ :) и многу пати пепел го правев...
goran0020.jpg


јас имав тогаш уште...мислам 2004та беше..кит корса полини, џианели титаниум ауспух, 22ка полини карбуратор, комплет, ламела..варијатор се полини, пренос исто полини :) електрониката беше...памтам нешто посебна..со регулатори.. а да и имав направено сам систем за ладење :) од лајсните имаше отвори поврзано со пластиките за цилиндерот :)
goran0021.jpg
 
јас имав тогаш уште...мислам 2004та беше..кит корса полини, џианели титаниум ауспух, 22ка полини карбуратор, комплет, ламела..варијатор се полини, пренос исто полини :) електрониката беше...памтам нешто посебна..со регулатори.. а да и имав направено сам систем за ладење :) од лајсните имаше отвори поврзано со пластиките за цилиндерот :)

Ааа богами корсата е многу снажен кит за дио, мора да било ракета, убаво среден скутер :) Иначе, на фабричката радилица го возеше или на полини (не сум сигурен дали воопшто има радилица друга за дио хм?)?
 
Ааа богами корсата е многу снажен кит за дио, мора да било ракета, убаво среден скутер :) Иначе, на фабричката радилица го возеше или на полини (не сум сигурен дали воопшто има радилица друга за дио хм?)?
ех... не беше стандард... малоси се ми се чини дека беше...или и тоа беше полини..не ме фаќај за збор :) ама знам дека ја мењав :) се скрши на пола првата
 
По ова пишаново чудово ракета била :). Како го застануваше хехе. И иако знам на вакво чудо не се гледа колку троши ме интересира колку трошело
 
По ова пишаново чудово ракета била :). Како го застануваше хехе. И иако знам на вакво чудо не се гледа колку троши ме интересира колку трошело
кога го имав 24ката карбуратор :) со посебно грло на дреар правено идеше 130 :) ме мереа со кола...со 22-ката (или 21) карбуратор идеше околу 100-120...а потрошувачката ми се чини беше над 5...ама тогаш ефтин беше бе бензинот :) двапати на вечер ставав :) ехех
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom