Дали возачите на БМВ се најлошите возачи ?

  • Креатор на темата Креатор на темата Dani
  • Време на започнување Време на започнување
Се фалат поназад со 320км возеле, абе што сакате кажувајте за искуство и вештина, секоја корекција на патеката на движење кога идеш над 200км е огромен ризик за судар или излетување... една дупка е доволна за катастрофа. Не па типот демек што се фали дека со 300км на саат кога возел, ги следел дузина возила, не само напред туку и назад?!?? Но се било ОК, зошто момакот е „искусен и вешт„ и „сам возел„.
@Fringe не се срами понатаму, не е ни важно колку точно си го надминал лимитот, дали 320км или ворп9... актот секако те прави СЕЉАЧИШТЕ, и си имал среќа да не си утепал некого (покрај себеси).
Па човекот си има искуство и многу брзи километри зад себе. Ти си само љубоморен што дечкото и кога вози преку 300 може да прати сообраќај напред и позади и да дополнува антифриз во исто време.:(
 
Добар шофер си е добар шофер, без разлика на државата.
Добар шофер е добар шофер и на германски автобан, и на македонска циганска черга.

Мислете ли дека и на запад не са истите приказни со БМВиината? :)


И тој што го возел БМВ-то бил шофер,има шофери што и по 30 години возачко искуство гинат на патиштава.Има голем број на околности за дешавање на сообраќајка,умор на возачот,опиен,надрогиран,услови на патот,усправноста на возилото.Сите се тие шофери,секој знае прва брзина,запали колата и замини,али ете што се случило таму,заради грешката на еден,5 лица настрадаа.На запад е друго,не се чаламат таму со БМВ-иња толку,секој си гледа својот кур и не се замара.Вујко ми како што ми кажува за Италија.И таму казните се огромни,и што е најбитно се спроведуваат,а не како кај нас со помош на чичо,тетин,стрина,и на крај како ништо да не се случило.Многу малку народ од тука имале прилика да возат на германски автопат.
 
И тој што го возел БМВ-то бил шофер,има шофери што и по 30 години возачко искуство гинат на патиштава.Има голем број на околности за дешавање на сообраќајка,умор на возачот,опиен,надрогиран,услови на патот,усправноста на возилото.Сите се тие шофери,секој знае прва брзина,запали колата и замини,али ете што се случило таму,заради грешката на еден,5 лица настрадаа.На запад е друго,не се чаламат таму со БМВ-иња толку,секој си гледа својот кур и не се замара.Вујко ми како што ми кажува за Италија.И таму казните се огромни,и што е најбитно се спроведуваат,а не како кај нас со помош на чичо,тетин,стрина,и на крај како ништо да не се случило.Многу малку народ од тука имале прилика да возат на германски автопат.

Мешаш баби и жаби. Добар шофер знае шо требе шо не требе да праве, и со тек на време си собира искуство.
На пример, со БМВ си, у кривина малце клизне. Инстинктите викат да притискаш кумплуг и кочинци. Тава би го направил секој човек, инстинктивно. Арно ама така ќе направеш поголема беља. ;)

Нема неизрикано БМВ. Само ако го купеш ново, и го возеш како пензионер. Само тогај. Иначе, нема неизрикано бмв. Нема бмв шо не е оставило барем дел од гумите на асфалто. :)
 
Мешаш баби и жаби. Добар шофер знае шо требе шо не требе да праве, и со тек на време си собира искуство.
На пример, со БМВ си, у кривина малце клизне. Инстинктите викат да притискаш кумплуг и кочинци. Тава би го направил секој човек, инстинктивно. Арно ама така ќе направеш поголема беља. ;)

Нема неизрикано БМВ. Само ако го купеш ново, и го возеш како пензионер. Само тогај. Иначе, нема неизрикано бмв. Нема бмв шо не е оставило барем дел од гумите на асфалто. :)

sto bi napravil ti ako klizne eve posto si iskusen sofer?
 
sto bi napravil ti ako klizne eve posto si iskusen sofer?
Коригираш со воланот. Вртиш благо на страната на која бега газот. Заден погон... Тоа е подуправливост. И така се враќа колата во правилна патека. :)
 
Мешаш баби и жаби. Добар шофер знае шо требе шо не требе да праве, и со тек на време си собира искуство.
На пример, со БМВ си, у кривина малце клизне. Инстинктите викат да притискаш кумплуг и кочинци. Тава би го направил секој човек, инстинктивно. Арно ама така ќе направеш поголема беља. ;)

Нема неизрикано БМВ. Само ако го купеш ново, и го возеш како пензионер. Само тогај. Иначе, нема неизрикано бмв. Нема бмв шо не е оставило барем дел од гумите на асфалто. :)


Секој добар шофер прави грешки во сообраќајот,каков сака нека биде,еднаш-двапати-25 пати ќе ја згреши,е сега дали ќе си ја поправи грешката навреме е прашање.Сите шофери грешат,претицуваат на полна,не пропуштаат пешаци на пешачки итн итн.Не постои шофер кој не згрешил.
 
Секој добар шофер прави грешки во сообраќајот,каков сака нека биде,еднаш-двапати-25 пати ќе ја згреши,е сега дали ќе си ја поправи грешката навреме е прашање.Сите шофери грешат,претицуваат на полна,не пропуштаат пешаци на пешачки итн итн.Не постои шофер кој не згрешил.


Грешки биват, ама кој колко може да се оправе после них е прашањето ;)

Шоферл'ко нејќе заебанција. Затава премногу од јаките фраеришта се губат на непознат терен. Мислеш посрале гаќите со претерано дефанзивно возејне. :-)

Ехее, локално низ Македонија лудува, помине границата, абе пензионер.

Коригираш со воланот. Вртиш благо на страната на која бега газот. Заден погон... Тоа е подуправливост. И така се враќа колата во правилна патека. :)

И даваш повеќе гас, за дрифто да е поќефски. :icon_mrgr::icon_mrgr::icon_mrgr::icon_mrgr::icon_mrgr:
 
Грешки биват, ама кој колко може да се оправе после них е прашањето ;)

Шоферл'ко нејќе заебанција. Затава премногу од јаките фраеришта се губат на непознат терен. Мислеш посрале гаќите со претерано дефанзивно возејне. :)

Ехее, локално низ Македонија лудува, помине границата, абе пензионер.



И даваш повеќе гас, за дрифто да е поќефски. :icon_mrgr::icon_mrgr::icon_mrgr::icon_mrgr::icon_mrgr:


И ќе улеташ у некој подрум на УЈП на пример.
 
Бре,бре бре се тешки шоферишта мајкатаааааааааа...А бе несум знаел дека во Мк имало толку талентирани возачи.Бравос,значи нацијата ни е со неоткриени таленти,ама какви?????

Што возат со 200+ низ град,не почитуваат сообракајни правила,па дрифтање а 90% немаат поим што е тоа освен оние кои возеле на времето Лада и Застава 1300,па го осетиле на своја кожа,па возење со 320км за 5 минути каде и Ајнштајн и останата банда ке се чешаат на кељавиците како е тоа можно,итн,итн....

Сите сме јаки позади тастаурата кога треба да се пишува и јаде гом*на и да се соли памет.Сигурен сум дека повекето од вас не возеле повеке од 120,тоа ви го гарантирам.

Наместо да напишевте некој саглам пост во врска со брзото возење низ град и губењето на човечки животи,вие се просе**вате и изигрувате млади мајмуни......

Но секогаш крајот го краси или го гнаси делото.Е сега проблемот е дали вашиот крај ке биде гнасен или красен.Оставам на вас и на вашата пивтиеста маса некаде мегу рамениците запакувана во една кутија наречена глава,дали ке ја завршите неславно вашата кариера и ке станете само една обична статистика во сообракајните несреки на Македонија,или ке уживате во животот.......

Изборот е ваш.......
 
^Неможам да се воздржам а да не искоментирам.
Членот над мене што се прави искусен и културен возач да го прашам дали може и знае едно метро да се врати наназад ама да гледа само во лев и десен ретровизор.
Верувам дека 95% од шоферите не го можат тоа
 
Еднаш еден голем човек кажал....Претпоставката е мајка на сите зае*анции и глупости.......

Значи да резимираме.Секогаш кога претпоставуваш дека можеш да застанеш со 200+ во град,или дека ке го фатиш семафорот на жолто,излегува некоја заебанција која или ке си ја влечкаш како опаш цел живот,или ке станеш црна статистика во регистарот на сообракајни несреки во Мк......
 
Виртуелно почуствувај ја брзинатаааа
Ова е поинтересно

Поздрав до сите што имаат автомобил и мисллат дека се искусни возачи
 
^Неможам да се воздржам а да не искоментирам.
Членот над мене што се прави искусен и културен возач да го прашам дали може и знае едно метро да се врати наназад ама да гледа само во лев и десен ретровизор.
Верувам дека 95% од шоферите не го можат тоа

Што возачиште ке беше ти па јака работа знаеш да праиш у рикверц да враќаш на ретвизори (clap)
Се гледа твојата умешност во возењето чим се фалиш со возење на ретровизори во рикверц, тоа е голем предизвик за сите душбеци и мислат дека го достигнале врвот на управување на возило.
И 95% кај ги ископа кога над 5% се возачи на камиони тие сигурно се вртат назад за да ја вратат сканијата бидејки ги немаат овие големи способности да враќаат на ретровизор.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom