- Член од
- 28 март 2006
- Мислења
- 17.692
- Поени од реакции
- 12.089
Кој тврдеше Југославија немала автомобилска индустрија, не знам зашто учествува у дискусијава. 50 различни возила кои се произведувале во СФРЈ. Индустријата за камиони и автобуси се намерно прескокнати, се однесува главно на патнички возила
И една споредба на модели од ЈУ и истите произведени во странство. Е немале блутут и интернет
таљански фијат 600
фијат 750, Југославија
Гољф из Нјемачке, facelift
Гољф, сарајевски, Југословенски
За автобусите Санос, т.е. ФАС 11 Октомври
Истраживме за Вас – 50 автомобили кои се произведувале во СФРЈ
Во денешно време сите до еден политичари на просторите на бивша Југославија се радуваат како мали деца кога ќе успеат да донесат некој под-изведувач кој ќе успее да отвори мало погонче за правење делови од
blog.marketkonekt.com
таљански фијат 600
фијат 750, Југославија
Гољф из Нјемачке, facelift
Гољф, сарајевски, Југословенски
За автобусите Санос, т.е. ФАС 11 Октомври
Sanos autobusi u Saudijskoj Arabiji - Autobusi.NET
Obaveza svakog islamskog vernika je da bar jednom u životu obiđe Meku. Na ovakvo hodočašće je vernike prevozilo na hiljade autobusa, a izuzetno velik udeo činili su autobusi sa prostora bivše Jugoslavije, među njima i Sanos S415. Sanos S415, osim što je svojevrsna autobuska legenda na prostorima...
www.autobusi.net
ISTORIJA EX-YU AUTOMOBILIZMA: Makedonija i Hrvatska - Auto magazin
Dobre su šanse da su oni nosili oznaku Sanos, ili Dubrava. U ovom nastavku istorija ex-yu automobilizma: makedonija i hrvatska
www.magazinauto.com