Воздухопловен Винг и ПВО на Република Македонија

Член од
14 јули 2016
Мислења
3
Поени од реакции
2
Какви хеликоптери, какви борбени авиони, сега у тренд е крадењe, пардон градење пениски игралишта по селана, да има добитокот кај да се разоноди...
(знам оти ќе папам казнени за ова али јебига, морав)

он: И да се функционални леталава, кој би управувал со нив? Зарем има обучен кадар? И ако да, на што се обучува тој кадар? Јер, нели, авионите и хеликоптерите р'ѓосуваат (и којзнае дали од 2001-ва навака се "загреани" воопшто) под ведро небо, наместо во хангар!

п.с Секоја чест за постот, вовед за мерак!
пилоти има не се секирај, пари нема
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.697
...авион е како риба...нема старост...за хеликоптерите незнам...тие ругоби само мајка им може да ги сака.
А за пилоти??..зарем нема постојана обука ..имаше и некоја академија , ако не се лажам...:sneaky:
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.020
Поени од реакции
1.019
...авион е како риба...нема старост...за хеликоптерите незнам...тие ругоби само мајка им може да ги сака.
А за пилоти??..зарем нема постојана обука ..имаше и некоја академија , ако не се лажам...:sneaky:
Ima ogranicuvanja za trupot se e vo saati .Mi-17 -5000 h/nalet.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.697
Ima ogranicuvanja za trupot se e vo saati .Mi-17 -5000 h/nalet.
можно , не сум се заинтересирал. Обично леталата имаат ограничувања по неколку основи: часови на налет, по време ..т.е. години старост или по циклуси полетање-слетање. Генерално змајот на малите авиони ( за големите не се исплати мастрафот) може да се соголи , провери , поправи, заштити итн. и да се доведе на ниво: како нов. Ако се опреми со нов или на истиот начин ремонтиран мотор, опрема , нова авионика итн. може да се смета за нов.
Дури постојат за многу типови и хомологирани постапки за тој процес.
Нормално од овластена работилница.
Но тоа обично не се однесува на воени организации, тие се бирократски системи наменети да трошат ново и ствараат работа за воено индустрискиот комплекс.
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.020
Поени од реакции
1.019
Заморот на матрејале клучен фактор!
Буквално с еселдат микропрснатините и продолжувањето на пловидбеноста е сложен процес.
 
L

Legend1979

Гостин
image.jpeg [DOUBLEPOST=1469786356][/DOUBLEPOST] image.jpeg [DOUBLEPOST=1469786866][/DOUBLEPOST] image.jpeg [DOUBLEPOST=1469787103][/DOUBLEPOST] image.jpeg [DOUBLEPOST=1469804951][/DOUBLEPOST] image.jpeg [DOUBLEPOST=1469807178][/DOUBLEPOST]Site cetiri Bell 206B-3[DOUBLEPOST=1469808421][/DOUBLEPOST] image.jpeg
Za vas
 
Последно уредено од модератор:

Kajgana Shop

На врв Bottom