пилоти има не се секирај, пари немаКакви хеликоптери, какви борбени авиони, сега у тренд е крадењe, пардон градење пениски игралишта по селана, да има добитокот кај да се разоноди...
(знам оти ќе папам казнени за ова али јебига, морав)
он: И да се функционални леталава, кој би управувал со нив? Зарем има обучен кадар? И ако да, на што се обучува тој кадар? Јер, нели, авионите и хеликоптерите р'ѓосуваат (и којзнае дали од 2001-ва навака се "загреани" воопшто) под ведро небо, наместо во хангар!
п.с Секоја чест за постот, вовед за мерак!
Ima ogranicuvanja za trupot se e vo saati .Mi-17 -5000 h/nalet....авион е како риба...нема старост...за хеликоптерите незнам...тие ругоби само мајка им може да ги сака.
А за пилоти??..зарем нема постојана обука ..имаше и некоја академија , ако не се лажам...![]()
можно , не сум се заинтересирал. Обично леталата имаат ограничувања по неколку основи: часови на налет, по време ..т.е. години старост или по циклуси полетање-слетање. Генерално змајот на малите авиони ( за големите не се исплати мастрафот) може да се соголи , провери , поправи, заштити итн. и да се доведе на ниво: како нов. Ако се опреми со нов или на истиот начин ремонтиран мотор, опрема , нова авионика итн. може да се смета за нов.Ima ogranicuvanja za trupot se e vo saati .Mi-17 -5000 h/nalet.