Бугарските ѕверства врз Македонскиот отпор

Член од
18 февруари 2024
Мислења
14
Поени од реакции
6
Да ја беше прочитал ќе знаеше дека Петар Попарсов зборува за македонски Бугари, што според него е синоним за македонци, кои заедно со тракомизијците се од Бугарите. Читај ја "Стамболовштината" на Попарсов (во оригинал на бугарски) и пак дојди на форумот и отвори тема за тоа, да видиме до какви заклучоци си дошол. Не е важно која е мојата професија - добро го разбирам бугарскиот јазик и имам добро критичко размислување – доволно за да се разбере Попарсов.
Ти прво земи студирај историја па ќе разбереш како сме го прошле истиот процес како и вие бугарите во создавањето на нацијата, ама не Македонците биле од тито само бугарите природни. Да не и требаше на русија бугарија уште ќе беа бугарите раја што поурбанизираните места се викаат грци. Ја имам читано стамболовштината и лесно може да се види дека ја разобличува бугарската пропаганда во Македонија и егзархијата која дава пари да купи народност но купува ветар.
Историјата си е наука со своја методологија и за тоа имаш посебен факултет каде што те учат објективно и критички да ги толкуваш изворите и документите. Кога ќе го завршиш тој факултет тогаш обрати ми се да дискутираме повторно на повисоко ниво. Од мене толку, од Господ повеќе. Ова со историјава ко сеа ај ја да земам да оперирам некој човек, едноставно не иде
 

Щипянецъ

македонски Бугарин
Член од
21 декември 2011
Мислења
1.425
Поени од реакции
572
Ти прво земи студирај историја па ќе разбереш како сме го прошле истиот процес како и вие бугарите во создавањето на нацијата, ама не Македонците биле од тито само бугарите природни. Да не и требаше на русија бугарија уште ќе беа бугарите раја што поурбанизираните места се викаат грци. Ја имам читано стамболовштината и лесно може да се види дека ја разобличува бугарската пропаганда во Македонија и егзархијата која дава пари да купи народност но купува ветар.
Историјата си е наука со своја методологија и за тоа имаш посебен факултет каде што те учат објективно и критички да ги толкуваш изворите и документите. Кога ќе го завршиш тој факултет тогаш обрати ми се да дискутираме повторно на повисоко ниво. Од мене толку, од Господ повеќе. Ова со историјава ко сеа ај ја да земам да оперирам некој човек, едноставно не иде
Ништо не си разбрал. Образованието по историја не ти чини "пет пари". Брошурата зборува за односот на Егзархијата и Кнежеството Бугарија кон македонските Бугари. Во брошурата на Попарсов македонците се само регионална група, синоним за македонските Бугари. Не треба да си студирал историја на универзитет за да го разбереша ова - потребно ти е основно образование.

Попарсов:
"Но, еве конечно, дали е можно тие што знаат само да фрлаат навреди и обвинувања кон македонскиот Бугарин, да скокнат и да ни викаат? „Вие македонците сте измеќари, скитници, интриганти, сепаратисти - безвредни сте, затоа не го сакате митрополитот Максим, ниту господин Сарафов, ниту...!"

Ајде со твоето историско високо образование од Македонија, споредели ги поимите македонски Бугарин и македонец во реченицата погоре - да ја видиме стручната анализа. Да видиме што си научил на Универзитетот. Дали зборуваме за синоними или сосема различни групи на луѓе?
 
Член од
18 февруари 2024
Мислења
14
Поени од реакции
6
Ништо не си разбрал. Образованието по историја не ти чини "пет пари". Брошурата зборува за односот на Егзархијата и Кнежеството Бугарија кон македонските Бугари. Во брошурата на Попарсов македонците се само регионална група, синоним за македонските Бугари. Не треба да си студирал историја на универзитет за да го разбереша ова - потребно ти е основно образование.

Попарсов:
"Но, еве конечно, дали е можно тие што знаат само да фрлаат навреди и обвинувања кон македонскиот Бугарин, да скокнат и да ни викаат? „Вие македонците сте измеќари, скитници, интриганти, сепаратисти - безвредни сте, затоа не го сакате митрополитот Максим, ниту господин Сарафов, ниту...!"

Ајде со твоето историско високо образование од Македонија, споредели ги поимите македонски Бугарин и македонец во реченицата погоре - да ја видиме стручната анализа. Да видиме што си научил на Универзитетот. Дали зборуваме за синоними или сосема различни групи на луѓе?
Може ги цитира нападите кон македонските бугари. Ова е мое последно. Со неисторичари не дискутирам веќе. На факултет ќе научиш и милет систем и како мемоарската литература не е првостепен извор, и како нашите некои се декларирале за бугари и вашите за грци пред егзархијата, и како тодор паница вели дека навреда е да не викате бугари а не македонци и даме груев за блеквудс магазин дека има буг пропаганда и организацијата е македонска итн. Затоа како што ја не можам да програмирам бидејќи не сум завршил тоа, така и ти не можеш историја да дебатираш кога не си завршил тоа. Од мене толку од Господ повеќе...
 

Щипянецъ

македонски Бугарин
Член од
21 декември 2011
Мислења
1.425
Поени од реакции
572
Може ги цитира нападите кон македонските бугари. Ова е мое последно. Со неисторичари не дискутирам веќе. На факултет ќе научиш и милет систем и како мемоарската литература не е првостепен извор, и како нашите некои се декларирале за бугари и вашите за грци пред егзархијата, и како тодор паница вели дека навреда е да не викате бугари а не македонци и даме груев за блеквудс магазин дека има буг пропаганда и организацијата е македонска итн. Затоа како што ја не можам да програмирам бидејќи не сум завршил тоа, така и ти не можеш историја да дебатираш кога не си завршил тоа. Од мене толку од Господ повеќе...
1. Мемоарите се првостепен извор на информации за тоа што мисли авторот. "Стамболовштината" е првостепен извор на информации за тоа што мисли Петар Попарсов. Не си го ни прочитал, затоа што да си го прочитал, немаше да отвориш тема за тоа. Не би се правил на Тошо кога треба да анализираш нешто што не одговара на твоите фантазии.
2. Разликата е во тоа што сите се декларирале како Бугари и левичари и десничари, и Попарсов, и Делчев, и Александров, и Михајлов, а меѓу Бугарите има единици кои имале грчка самосвест - главно од богати, урбани семејства.

Можеш да измислиш какво образование сакаш, но напишаното покажува нешто сосема друго.

А тоа што ниту сакаш да ги анализираш двете реченици, ниту подлабоко да дискутираш на темата значи само едно - немање аргументи и топки. Најлесно е да лажеш дека имаш историско образование и да кажеш дека не сакаш да дебатираш со луѓе без такво. Барем не лажам за моето образование (како и за се друго).
 
Последно уредено:
Член од
18 февруари 2024
Мислења
14
Поени од реакции
6
1. Мемоарите се првостепен извор на информации за тоа што мисли авторот. "Стамболовштината" е првостепен извор на информации за тоа што мисли Петар Попарсов. Не си го ни прочитал, затоа што да си го прочитал, немаше да отвориш тема за тоа. Не би се правил на Тошо кога треба да анализираш нешто што не одговара на твоите фантазии.
2. Разликата е во тоа што сите се декларирале како Бугари и левичари и десничари, и Попарсов, и Делчев, и Александров, и Михајлов, а меѓу Бугарите има единици кои имале грчка самосвест - главно од богати, урбани семејства.

Можеш да измислиш какво образование сакаш, но напишаното покажува нешто сосема друго.

А тоа што ниту сакаш да ги анализираш двете реченици, ниту подлабоко да дискутираш на темата значи само едно - немање аргументи и топки. Најлесно е да лажеш дека имаш историско образование и да кажеш дека не сакаш да дебатираш со луѓе без такво. Барем не лажам за моето образование (како и за се друго).
Па не би рекол дека сите се декларирале како бугари. Ти набројав примери од претходно за јасно и гласно изразена македонска свест. Јас ако лажам за моето образование, ти лажеш за твоето потекло тогаш. Башка ние не идеме на татарски форуми да се убедуваме со татари, туку ти пишуваш на македонски форуми шириш бугарска пропаганда, кој има тука криза на идентитет. Јас ти кажав дека терминот бугарин нема тоа значење што вие го припишувате впрочем за тоа имаш др тема на форумов, мислам беше значењето на термините бугарин и грк кај Македонците. Делчев никаде нема кажано дека е бугарин освен едно писмо кај што иронизира и кога ќе го прочиташ целото писмо сфаќаш е др контекстот. Од сите наведени само за александров и михајлов се согласувам дека дејствувале како бугари, а обратно тодор паница бугарин со македонска свест што ќе кажеш за тоа
Автоматски споено мислење:

1. Мемоарите се првостепен извор на информации за тоа што мисли авторот. "Стамболовштината" е првостепен извор на информации за тоа што мисли Петар Попарсов. Не си го ни прочитал, затоа што да си го прочитал, немаше да отвориш тема за тоа. Не би се правил на Тошо кога треба да анализираш нешто што не одговара на твоите фантазии.
2. Разликата е во тоа што сите се декларирале како Бугари и левичари и десничари, и Попарсов, и Делчев, и Александров, и Михајлов, а меѓу Бугарите има единици кои имале грчка самосвест - главно од богати, урбани семејства.

Можеш да измислиш какво образование сакаш, но напишаното покажува нешто сосема друго.

А тоа што ниту сакаш да ги анализираш двете реченици, ниту подлабоко да дискутираш на темата значи само едно - немање аргументи и топки. Најлесно е да лажеш дека имаш историско образование и да кажеш дека не сакаш да дебатираш со луѓе без такво. Барем не лажам за моето образование (како и за се друго).
Баш мемоарите се второстепен извор. Лозанчев во своите спомени го минимизира даме груев на пример, а сите знаеме дека е обратно. Ама да беше историчар ќе знаеше и дека зависи кој ги објавил и кога ги пишувал. Стамболовштината ти е најдобра критика за буг пропаганда ама телефонот побрзо ќе сфати него ли бугарин кој не ја прежалил санстефанска бугарија која е само на хартија
 

Щипянецъ

македонски Бугарин
Член од
21 декември 2011
Мислења
1.425
Поени од реакции
572
Па не би рекол дека сите се декларирале како бугари. Ти набројав примери од претходно за јасно и гласно изразена македонска свест. Јас ако лажам за моето образование, ти лажеш за твоето потекло тогаш. Башка ние не идеме на татарски форуми да се убедуваме со татари, туку ти пишуваш на македонски форуми шириш бугарска пропаганда, кој има тука криза на идентитет. Јас ти кажав дека терминот бугарин нема тоа значење што вие го припишувате впрочем за тоа имаш др тема на форумов, мислам беше значењето на термините бугарин и грк кај Македонците. Делчев никаде нема кажано дека е бугарин освен едно писмо кај што иронизира и кога ќе го прочиташ целото писмо сфаќаш е др контекстот. Од сите наведени само за александров и михајлов се согласувам дека дејствувале како бугари, а обратно тодор паница бугарин со македонска свест што ќе кажеш за тоа
Автоматски споено мислење:


Баш мемоарите се второстепен извор. Лозанчев во своите спомени го минимизира даме груев на пример, а сите знаеме дека е обратно. Ама да беше историчар ќе знаеше и дека зависи кој ги објавил и кога ги пишувал. Стамболовштината ти е најдобра критика за буг пропаганда ама телефонот побрзо ќе сфати него ли бугарин кој не ја прежалил санстефанска бугарија која е само на хартија
1.Кој јасно кажал дека не е Бугарин и никогаш не се изјаснил како таков на никој начин?
2. Јасно изразената македонска самосвест не значи ништо кога во друг момент имаме посочено бугарско самосознание, директно или индиректно. И јас велам дека сум македонец, но сум и Бугарин во исто време.
3. Ако напишаното од Петар Попарсов, Христо Татарчев и другите револуционери од Македонија е бугарска пропаганда, тогаш се е во ред.
4. Делчев ништо не иронизира. Таквата мисла значи дека немаш поим од бугарскиот јазик. Кога и каде учи бугарски за да разбереш иронијата во јазикот?
5. Лозанчев напишал што мисли за Даме Груев. Тоа не значи дека улогата на Даме Груев е помала. Тоа значи дека Лозанчев смета дека улогата на Даме Груев е помала. Кои книги за Даме Груев си прочитал?
6. Важноста на тоа ој ги објавил и кога ги пишувал се учи во основно училиште во Бугарија во времето кога јас учев.
7. "Стамболовштината" критикува Стамболов и Егзархијата и нивната политика кон македонските Бугари од гледна точка на Попарсов. Ништо повеќе. Но, откако го спомна Попарсов, мислам дека е важно да се знае дека тој зборува за македонските Бугари и дека според него тоа е синоним за македонци, кои се дел од Бугарите.
8. Каде пишува Тодор Паница дека има македонска самосвест?
 
Член од
18 февруари 2024
Мислења
14
Поени од реакции
6
1.Кој јасно кажал дека не е Бугарин и никогаш не се изјаснил како таков на никој начин?
2. Јасно изразената македонска самосвест не значи ништо кога во друг момент имаме посочено бугарско самосознание, директно или индиректно. И јас велам дека сум македонец, но сум и Бугарин во исто време.
3. Ако напишаното од Петар Попарсов, Христо Татарчев и другите револуционери од Македонија е бугарска пропаганда, тогаш се е во ред.
4. Делчев ништо не иронизира. Таквата мисла значи дека немаш поим од бугарскиот јазик. Кога и каде учи бугарски за да разбереш иронијата во јазикот?
5. Лозанчев напишал што мисли за Даме Груев. Тоа не значи дека улогата на Даме Груев е помала. Тоа значи дека Лозанчев смета дека улогата на Даме Груев е помала. Кои книги за Даме Груев си прочитал?
6. Важноста на тоа ој ги објавил и кога ги пишувал се учи во основно училиште во Бугарија во времето кога јас учев.
7. "Стамболовштината" критикува Стамболов и Егзархијата и нивната политика кон македонските Бугари од гледна точка на Попарсов. Ништо повеќе. Но, откако го спомна Попарсов, мислам дека е важно да се знае дека тој зборува за македонските Бугари и дека според него тоа е синоним за македонци, кои се дел од Бугарите.
8. Каде пишува Тодор Паница дека има македонска самосвест?
1. Нормално кога е укината Охридската архиепископија и немаш македонски државни институции да мора да посетуваат др институција и училиште кај што ќе учат на др јазик. затоа Петар поп арсов, Даме Груев и остали поради учество во ученичкиибунтови кај што бараат да учат на македонски а не на бугарски ќе бидат исклучени. Затоа во текот на образованието поминале на линија Солун- Белград Софија и од сегде биле испуштани поради нивното бунтовништво.
2. https://forum.kajgana.com/threads/Значењето-на-термините-“Бугар“-“Грк“-и-“Србин“-во-однос-на-Македонците.38256/ кога веќе те мрзи еве ти линк кај што се гледа што значат тие термини кај Македонците со цитати и документи
3. Они спомнуваат и македонски народ. А и зошто осеќаат за потребно да спомнуваат МАКЕДОНСКИ бугари наспроти оние од Бугарија и тука треба да се развие дебата
4. Делчев подоле во писмото спомнува и ГРЧКИ БОЛЕСТИ, ама кој да чита треба да ти се нацрта очигледно
5. Човекот што ја дава идејата за формирање револуционерна организација, што е член на Главниот штаб на Битолскиот револуционерен округ, што претседава со ЦК и со Рилски конгрес има помала улога од што му се дава во историјата?
6. Е тука те чекав, значи во бугарија си учел пропратно историја, кај што се е бугарско па и Господ според бугарскиот образовен систем.
7. Аха значи ништо повеќе дека ДАВА ПАРИ И КУПУВА ВЕТЕР ЗАШТО НАРОДНОСТ СО ПАРИ НЕ СЕ КУПУВА. ако им било автентична бугарската свест, зашо егзархијата давала пари за такво нешто
8.Елефтериос Ставридис тоа го има публикувано во Завесата на КПГ
Автоматски споено мислење:

1.Кој јасно кажал дека не е Бугарин и никогаш не се изјаснил како таков на никој начин?
2. Јасно изразената македонска самосвест не значи ништо кога во друг момент имаме посочено бугарско самосознание, директно или индиректно. И јас велам дека сум македонец, но сум и Бугарин во исто време.
3. Ако напишаното од Петар Попарсов, Христо Татарчев и другите револуционери од Македонија е бугарска пропаганда, тогаш се е во ред.
4. Делчев ништо не иронизира. Таквата мисла значи дека немаш поим од бугарскиот јазик. Кога и каде учи бугарски за да разбереш иронијата во јазикот?
5. Лозанчев напишал што мисли за Даме Груев. Тоа не значи дека улогата на Даме Груев е помала. Тоа значи дека Лозанчев смета дека улогата на Даме Груев е помала. Кои книги за Даме Груев си прочитал?
6. Важноста на тоа ој ги објавил и кога ги пишувал се учи во основно училиште во Бугарија во времето кога јас учев.
7. "Стамболовштината" критикува Стамболов и Егзархијата и нивната политика кон македонските Бугари од гледна точка на Попарсов. Ништо повеќе. Но, откако го спомна Попарсов, мислам дека е важно да се знае дека тој зборува за македонските Бугари и дека според него тоа е синоним за македонци, кои се дел од Бугарите.
8. Каде пишува Тодор Паница дека има македонска самосвест?
https://www.facebook.com/photo/?fbid=535506915390958&set=a.399687022288006 еве ти македонски јазик во 1862 година, пред да почнат масовно пропагандите, пред Тито уште да бил во план за правење, пред Коминтерната
 

Щипянецъ

македонски Бугарин
Член од
21 декември 2011
Мислења
1.425
Поени од реакции
572
1.Според Павел Шатев, причината за бунтовите е друга.
2. Ја читам темава со години пред да се регистрираш на форумот.
3. Македонскиот народ е поим кој е многу добро дефиниран од Ѓорче Петров и многу други - народот на Македонија.
4. Сум го читал сето тоа, години и веројатно децении пред тебе. Очигледно не си го прочитал. Тој напишал: „Имаме нешто позајмено од грчките болести“. Никаде не вели дека е Грк. Вели, "што да правиме кога сме Бугари".
5. Точно. Според Лозанчев.
6. Отсекогаш сум имал само одлични оценки по историја. Дедо ми беше наставник по историја во соседното училиште и уште од мал имав пристап до многу историска литература. Во ниту еден учебник не пишува дека што се е бугарско и дека господ е Бугарин. Ова не е во нашиот образовен систем. Колку бугарски учебници по историја имаш прочитано и кои точно?
7. Ова е само една реченица од сите 65 страници. Од друга страна, тој постојано ги спомнува македонските Бугари и јасно покажува кои се тие. Автентично е, но за време на турското ропство избледе. Не случајно има книги. Не случајно Паисиј Хилендарски напишал „Славенско-бугарска историја“.
8. Значи овој примарен извор на информации е во ред, а другиот не е? Само затоа што Елефтериос Ставридис тврди дека нешто в така, не значи дека е вистина. Тоа значи дека така тврди Елефтериос Ставридис. Мемоари на Ставридис објавени во 1953 година, а Тодор Паница е убиен во 1925 година - нема шанси да се побие тврдењето од Паница.
 
Член од
18 февруари 2024
Мислења
14
Поени од реакции
6
1.Според Павел Шатев, причината за бунтовите е друга.
2. Ја читам темава со години пред да се регистрираш на форумот.
3. Македонскиот народ е поим кој е многу добро дефиниран од Ѓорче Петров и многу други - народот на Македонија.
4. Сум го читал сето тоа, години и веројатно децении пред тебе. Очигледно не си го прочитал. Тој напишал: „Имаме нешто позајмено од грчките болести“. Никаде не вели дека е Грк. Вели, "што да правиме кога сме Бугари".
5. Точно. Според Лозанчев.
6. Отсекогаш сум имал само одлични оценки по историја. Дедо ми беше наставник по историја во соседното училиште и уште од мал имав пристап до многу историска литература. Во ниту еден учебник не пишува дека што се е бугарско и дека господ е Бугарин. Ова не е во нашиот образовен систем. Колку бугарски учебници по историја имаш прочитано и кои точно?
7. Ова е само една реченица од сите 65 страници. Од друга страна, тој постојано ги спомнува македонските Бугари и јасно покажува кои се тие. Автентично е, но за време на турското ропство избледе. Не случајно има книги. Не случајно Паисиј Хилендарски напишал „Славенско-бугарска историја“.
8. Значи овој примарен извор на информации е во ред, а другиот не е? Само затоа што Елефтериос Ставридис тврди дека нешто в така, не значи дека е вистина. Тоа значи дека така тврди Елефтериос Ставридис. Мемоари на Ставридис објавени во 1953 година, а Тодор Паница е убиен во 1925 година - нема шанси да се побие тврдењето од Паница.
1. Директорот на солунската гимназија кажува што барале учениците
2.што имаш да кажеш за тоа
3. Повторно ќе кажам милет систем
4.никаде ни ја не кажав за грк него грчки болести. Тоа значи и бугарска и српска и грчка пропаганда како дејствуваат
5. Во моите студии читавме секакви книги па и бугарски
6. Др е школо да си учел, др е да си дипломиран или магистер
7.значи една реченица се кажува
8. Мислам беше и за др весник интервју, како на даме груев за блеквудс магазин. А за лозанчев значи затоа не треба само мемоарска литература да се користи. А паисиј кога го спомнуваш значи тој таму им вика на бугарите зашо се викаат грци
Исто така Петко рачов Славејков 1871 г. кажува за македонска национална свест.
Имаш разни документи. Значи при истражување открив и документ необјавен каде се обраќа војвода на тморо до село тополчани жителите дека не се ни грци ни бугари ни срби туку македонци, збориме за 1904та год. Ама како викаат за бугарот кога му покажале жирафата рекол аз такво животно не сум видел.
Да заокружиме заврши историја факултет не во софија или атина па дојди на форумов за 5 год, ова е мој деф последен коментар. Поздрав
 
Член од
27 мај 2018
Мислења
754
Поени од реакции
1.304

Щипянецъ

македонски Бугарин
Член од
21 декември 2011
Мислења
1.425
Поени од реакции
572
1. Директорот на солунската гимназија кажува што барале учениците
2.што имаш да кажеш за тоа
3. Повторно ќе кажам милет систем
4.никаде ни ја не кажав за грк него грчки болести. Тоа значи и бугарска и српска и грчка пропаганда како дејствуваат
5. Во моите студии читавме секакви книги па и бугарски
6. Др е школо да си учел, др е да си дипломиран или магистер
7.значи една реченица се кажува
8. Мислам беше и за др весник интервју, како на даме груев за блеквудс магазин. А за лозанчев значи затоа не треба само мемоарска литература да се користи. А паисиј кога го спомнуваш значи тој таму им вика на бугарите зашо се викаат грци
Исто така Петко рачов Славејков 1871 г. кажува за македонска национална свест.
Имаш разни документи. Значи при истражување открив и документ необјавен каде се обраќа војвода на тморо до село тополчани жителите дека не се ни грци ни бугари ни срби туку македонци, збориме за 1904та год. Ама како викаат за бугарот кога му покажале жирафата рекол аз такво животно не сум видел.
Да заокружиме заврши историја факултет не во софија или атина па дојди на форумов за 5 год, ова е мој деф последен коментар. Поздрав
1. Им веруваш на „северните“ само кога ти одговара.
1.1. „Во своите мемоари, Иван Гарванов, тогашен професор во истата гимназија, зборуваше за студентскиот бунт во солунската гимназија. Според него, меѓу учениците имало групи кои биле незадоволни „од дисциплината, од притисок да се занимава само со училишна работа“. „Бунтот, вели Гарванов, беше изразен во колективното барање на учениците собрани во ходникот, Ангелов и Наумов да се отстранат од училиштето; не мирисаа додека Наумов писмено не ја достави оставката до студентите“.
1.2. Павел Шатев во "Во Македонија под ропство" има цело поглавје за бунтот, но ништо не спомнува за јазикот.
1.3. Значи не им веруваш на бунтовниците што кажуваат што сакале, туку на директорот кој е тракомизиец? :)
2. Чиста пропаганда се постовите таму - малку вистина, многу лаги и толкувања, триење на се што не е удобно.
3. Самиот факт што постои бугарски унијатски милет и бугарски православен милет, а нема разлика меѓу идентификациите, покажува дека тоа било формалност за создавањето на Бугарската егзархија. А унијатите, како Никола Делчев, и православните се самоидентификуваа како Бугари.
4. Токму тоа го вели Гоце Делчев - ние сме Бугари, имаме бугарски болести, но позајмивме и од грчките болести.
5. Читате, но без разбирање.
6. Вие избирате што е погодно за вас, без разлика кој го кажува и како го кажува, и создавате алтернативна историја на настани.
7. Еден збор кажува се е јасен показател за пропаганда - кажи една вистина и 99 лаги и игнорирај ги сите други вистини.
8. Тоа не е интервју, туку мемоари објавени во 1953 година. Пајсиј прашува „зошто ви е срам да се нарекувате Бугари“, а не „зошто се нарекувате Грци“. Не гледам Петко Рачов Славејков да зборува за ништо национално. Мој совет е само да ја фрлиш својата скопска диплома во тоалет (ако воопшто имаш, во што длабоко се сомневам) и да дипломираш некаде каде што се учи историја (на универзитет кој е барем во првите 1000 најдобри во светот).
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
5.753
Поени од реакции
7.945
8. Тоа не е интервју, туку мемоари објавени во 1953 година. Пајсиј прашува „зошто ви е срам да се нарекувате Бугари“, а не „зошто се нарекувате Грци“. Не гледам Петко Рачов Славејков да зборува за ништо национално. Мој совет е само да ја фрлиш својата скопска диплома во тоалет (ако воопшто имаш, во што длабоко се сомневам) и да дипломираш некаде каде што се учи историја (на универзитет кој е барем во првите 1000 најдобри во светот).
Која ли историја ти ја дипломираше кога мешаш словенски племиња со туркиски? И тоа на радост на турскиот султан Абдулмеџид I и пантуранската пропаганда?

1713363051148.png
1713363161251.png


Не е случајно тоа што султанот Абдулмеџид I славофоното население што живеело на територијата на Османлиското Царство го нарекол Бугари. Со тоа сакал да воспостави континуитет помеѓу туркиските Аспарухови Бугари кои на Балканот го oсновале Првото Бугарско Царство, така што на новосоздадениот Bulgar Millet ќе им ја продава приказната дека всушност тие се покрстени Турци, кои со текот на времето турската држава ќе ги асимилира. Ова не е ништо необично, такво нешто им се има случено на Азерите, кои претрпеле интензивна туркификација и денес зборуваат туркиски јазик.
 
Последно уредено:
Член од
29 март 2024
Мислења
235
Поени од реакции
373
1. Им веруваш на „северните“ само кога ти одговара.
1.1. „Во своите мемоари, Иван Гарванов, тогашен професор во истата гимназија, зборуваше за студентскиот бунт во солунската гимназија. Според него, меѓу учениците имало групи кои биле незадоволни „од дисциплината, од притисок да се занимава само со училишна работа“. „Бунтот, вели Гарванов, беше изразен во колективното барање на учениците собрани во ходникот, Ангелов и Наумов да се отстранат од училиштето; не мирисаа додека Наумов писмено не ја достави оставката до студентите“.
1.2. Павел Шатев во "Во Македонија под ропство" има цело поглавје за бунтот, но ништо не спомнува за јазикот.
1.3. Значи не им веруваш на бунтовниците што кажуваат што сакале, туку на директорот кој е тракомизиец? :)
2. Чиста пропаганда се постовите таму - малку вистина, многу лаги и толкувања, триење на се што не е удобно.
3. Самиот факт што постои бугарски унијатски милет и бугарски православен милет, а нема разлика меѓу идентификациите, покажува дека тоа било формалност за создавањето на Бугарската егзархија. А унијатите, како Никола Делчев, и православните се самоидентификуваа како Бугари.
4. Токму тоа го вели Гоце Делчев - ние сме Бугари, имаме бугарски болести, но позајмивме и од грчките болести.
5. Читате, но без разбирање.
6. Вие избирате што е погодно за вас, без разлика кој го кажува и како го кажува, и создавате алтернативна историја на настани.
7. Еден збор кажува се е јасен показател за пропаганда - кажи една вистина и 99 лаги и игнорирај ги сите други вистини.
8. Тоа не е интервју, туку мемоари објавени во 1953 година. Пајсиј прашува „зошто ви е срам да се нарекувате Бугари“, а не „зошто се нарекувате Грци“. Не гледам Петко Рачов Славејков да зборува за ништо национално. Мој совет е само да ја фрлиш својата скопска диплома во тоалет (ако воопшто имаш, во што длабоко се сомневам) и да дипломираш некаде каде што се учи историја (на универзитет кој е барем во првите 1000 најдобри во светот).
Ти си будала
 

Kajgana Shop

На врв Bottom