Авионски несреќи во Македонија

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.124
Поени од реакции
18.110
. Овде се вели дека несреќата се случила на 20 ноември и дека немало преживеани. Која е вистината?
Има еден преживеан како што знам и уште работи на аеродром (или бар работеше до неодамна).
Еден преживеан (Раде Јевремовиќ), починат во болница на 2-ри Декември 1993 год, 10 дена покасно.Летот (М4 110) бил од Женева за Скопје и поради магла пренасочен во Охрид, а немало нешто разлика во временски услови.
Инаку ВОР сигналот во Охрид (уред на земја за утврдување курс и положба преку испраќање високофреквентни сигнали) не бил во функција, ама пилотите биле криви.Па како да се свесни кога добиле погрешно визуелно наведување :tapp:

Инаку, авионот (Јаковлев Јак-42Д) бил стар само 3 години.А Фокерот на Палер - само 11 месеци!
 
Член од
23 октомври 2013
Мислења
817
Поени од реакции
170
pusti covecki greski. neka pocivaat vo mir nedolznite zrtvi (kolatelarna steta).
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
mig 21 skopski aerodrom 1971-va.jpg mig 21.jpg

Авионска несрека на Скопскиот аеродром снимена дамнешната 1971-ва.....Малку смешно,но го влечеле со сајла......

Слетал со преголема брзина,а во тој период пистата е пократка од денес........Никакво оштетување немало на авионот,а пилотот дури има добиено и медал за храброст од тогашната ЈНА....
 

VGC9DCTX9C

Prof. Dr. Zgembo Adišlić
Член од
3 мај 2006
Мислења
101
Поени од реакции
46
Авионска несрека на Скопскиот аеродром снимена дамнешната 1971-ва.....Малку смешно,но го влечеле со сајла......

Слетал со преголема брзина,а во тој период пистата е пократка од денес........Никакво оштетување немало на авионот,а пилотот дури има добиено и медал за храброст од тогашната ЈНА....
Ваков запис не постои во ASN базата.
 

VGC9DCTX9C

Prof. Dr. Zgembo Adišlić
Член од
3 мај 2006
Мислења
101
Поени од реакции
46
Ај прочитај што сум напишал.Не гледаш дека се работи за воен авион......
Да, ги има и воените во базата, например оној кај Радовиш од 07 април 1999, а овој го нема. Ако се занимаваш со оваа тематика и имаш повеќе детали да придонесеме во базата. Фотографиите од кај ти се изворно?
 
Последно уредено:
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Да, ги има и воените во базата, например оној кај Радовиш од 07 април 1999, а овој го нема. Ако се занимаваш со оваа тематика и имаш повеќе детали да придонесеме во базата. Фотографиите од кај ти се изворно?
Никогаш не сум се занимавал со оваа проблематика,чисто како љубител на воени авиони.Инаку фотографиите се од наша приватна збирка,бидејки сум син на еден од ретките Македонски пилоти на МИГ-21 во ЈНА на служба во Бихак,поточно најголемиот аеродром во Екс-Југославија,Жељава.За жал не е мегу нас.......

Јас практично пораснав во Бихак,и со Жељава.Авионите беа главна тема за дискусија кога ке имавме гости,кои беа 90% пилоти.....

Се вративме 1991 во Мк
Skopski Petrovec 1978.jpg Skopski Petrovec 1979 Sletuvanje.jpg Testiranje.jpg Bitola Logovardi 1980.jpg
Инаку во неговата приватна збирка на фотографии од тоа време има доста интересни фотки.Инаку за фотографијата знам дека му откажале кочниците или падобранот,па се зденал во грмушките на крајот на пистата.И за тоа има добиено оред за храброст,бидејки авионот бил со мали оштетувања........

Инаку на спортскиот аеродром близу Битола-Логоварди мислам дека е 1980 исто така слетал МИГ-21 кој имал проблем со закрилцата нешто,па морал принудно да се спушти.Имал оштетување на предниот трап,па има избиено пожар.Еве и фотка од запалениот авион

Еве некои слики кои ги најдов на брзина дома....
 

STEALTH

God is a DJ
Член од
25 ноември 2011
Мислења
10.620
Поени од реакции
14.357
Во близина на Штип, поточно до селото Караорман има паднато воен авион на ЈНА пред едно 30 години ваљда.
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
bihac 1972.jpg So "Vodka" kako sto go vikase negoviot MIG 21 koj ja zavrsi svojata kariera vo Batajnica za rezervni delovi

bihac 1973.jpg Ekipata...Tatko mi e vtor od levo kon desno
bihac1972.jpg Ekipata...Slikano 1973-ta.

1.jpg 2.jpg
3.jpg 4.jpg
Цело детство го поминав со овие авиони.Имаше и моменти кога не доагаше дома по 2 недели,посебно ако имало несрека.Памтам погина негов другар од академија,не успеал да се катапултира......

Има летано и на нашиот Скопски аеродром.Ке побарам слики штом ме загреавте вака....Поздрав
 
Член од
12 јануари 2016
Мислења
5
Поени од реакции
1
Прегледај го приврзокот 111696So "Vodka" kako sto go vikase negoviot MIG 21 koj ja zavrsi svojata kariera vo Batajnica za rezervni delovi

Прегледај го приврзокот 111697Ekipata...Tatko mi e vtor od levo kon desno
Прегледај го приврзокот 111698Ekipata...Slikano 1973-ta.

Прегледај го приврзокот 111699 Прегледај го приврзокот 111700
Прегледај го приврзокот 111701 Прегледај го приврзокот 111702
Цело детство го поминав со овие авиони.Имаше и моменти кога не доагаше дома по 2 недели,посебно ако имало несрека.Памтам погина негов другар од академија,не успеал да се катапултира......

Има летано и на нашиот Скопски аеродром.Ке побарам слики штом ме загреавте вака....Поздрав
Конечно некој да постави автентични фотографии од секојдневната работна активност на пилотите. Фотографиите објавени од Evo XII досега никогаш ги немам видено, а за оној МиГ-21 кој излетал од пистата имам слушнато дека некој МиГ-21 има паднато во шумата кај Хиподром, но се се тоа прикаски за кои треба доказ како овој. Би го замолил Evo XII да размениме меилови за комуникација, пошто на неговиот профил тоа не е можно...секако ако сака и ако сеуште е активен. Поздрав
 
Член од
4 јуни 2009
Мислења
11.320
Поени од реакции
27.799
Конечно некој да постави автентични фотографии од секојдневната работна активност на пилотите. Фотографиите објавени од Evo XII досега никогаш ги немам видено, а за оној МиГ-21 кој излетал од пистата имам слушнато дека некој МиГ-21 има паднато во шумата кај Хиподром, но се се тоа прикаски за кои треба доказ како овој. Би го замолил Evo XII да размениме меилови за комуникација, пошто на неговиот профил тоа не е можно...секако ако сака и ако сеуште е активен. Поздрав
Другар темава не е активна 4 години, а личноста исто така последен пат е активна пред 4 години пред да биде перманентно баниран од форумов.
 
Член од
12 јануари 2016
Мислења
5
Поени од реакции
1
Другар темава не е активна 4 години, а личноста исто така последен пат е активна пред 4 години пред да биде перманентно баниран од форумов.
Незнам што се случило и зошто е баниран, но знам дека поседува нешто што секој воздухопловен ентузијаст и професионалец би сакал да го види и слушне од него. Доколку постои можност да се добие негов меил или било каков контакт, би ми значело многу.
Поздрав
 
Член од
14 април 2012
Мислења
31.411
Поени од реакции
62.006
Имам изгледано преку 24 сезони на Air Crash Investigation, серија која обработува причини заради кои се случуваат авионски несреќи и се надевав дека до сега барем една од двете Македонски ке биде обработена.

Ги паметам двете несреќи од Палер и Авиоимпекс, особено првата, затоа што се шпекулираа секакви глупости, од тоа дека ја закачил оградата на полетување, и дека се обидел да полета со помала брзина од предвидената. Знам за ликот од Скопје кој се успал за летот, па неговите го барале меѓу жртвите, дур не им се јавил на своите дека се успал.

Од тоа што успеав да најдам за несреќиве како причина, причините се шокантни. За првата, несоодветно одмрзнување на крилата. Проверка направиле со рака од земја, од каде што ниту може да го дофатиш крилото по целосна должина, и го провериле само едно од крилата. Втората несреќа во Охрид, имале проблем со јазична бариера меѓу кулата за летање и пилотите, од Руски, до Македонски, до Англиски.

По цел ден на телоп идеа имињата на жртвите, језиво беше да се гледа.
 
Ф

Флеш

Гостин
Имам изгледано преку 24 сезони на Air Crash Investigation, серија која обработува причини заради кои се случуваат авионски несреќи и се надевав дека до сега барем една од двете Македонски ке биде обработена.

Ги паметам двете несреќи од Палер и Авиоимпекс, особено првата, затоа што се шпекулираа секакви глупости, од тоа дека ја закачил оградата на полетување, и дека се обидел да полета со помала брзина од предвидената. Знам за ликот од Скопје кој се успал за летот, па неговите го барале меѓу жртвите, дур не им се јавил на своите дека се успал.

Од тоа што успеав да најдам за несреќиве како причина, причините се шокантни. За првата, несоодветно одмрзнување на крилата. Проверка направиле со рака од земја, од каде што ниту може да го дофатиш крилото по целосна должина, и го провериле само едно од крилата. Втората несреќа во Охрид, имале проблем со јазична бариера меѓу кулата за летање и пилотите, од Руски, до Македонски, до Англиски.

По цел ден на телоп идеа имињата на жртвите, језиво беше да се гледа.
Не сакам да тврдам,но од сеќаваме зборам ,имаше една балканска емисија,дали Хрвати беа или Срби кој ја обработи ја за една од несреќиве во Македонија . Ако можеш види на нет . Значи со резерва земиме ,од сеќавање ти спомнувам .
 

Kajgana Shop

На врв Bottom