Рудници и
ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
- Член од
- 9 декември 2009
- Мислења
- 12.145
- Поени од реакции
- 18.173
. Овде се вели дека несреќата се случила на 20 ноември и дека немало преживеани. Која е вистината?
Еден преживеан (Раде Јевремовиќ), починат во болница на 2-ри Декември 1993 год, 10 дена покасно.Летот (М4 110) бил од Женева за Скопје и поради магла пренасочен во Охрид, а немало нешто разлика во временски услови.Има еден преживеан како што знам и уште работи на аеродром (или бар работеше до неодамна).
Инаку ВОР сигналот во Охрид (уред на земја за утврдување курс и положба преку испраќање високофреквентни сигнали) не бил во функција, ама пилотите биле криви.Па како да се свесни кога добиле погрешно визуелно наведување
![Тапшање :tapp: :tapp:](/styles/default/xenforo/emot/tapp.gif)
![](http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d1/VOR_principle.gif)
Инаку, авионот (Јаковлев Јак-42Д) бил стар само 3 години.А Фокерот на Палер - само 11 месеци!
![](http://aviation-safety.net/photos/aircraft/19931120-1-P-d-1-500.jpg)