Ако ставиш двотактол во кола (зашто таков пример сум видел ) за едно 3 дена не останува капка од него..... Многу брзо испарува зашто е наменето да се меша со бензин и лесно да согорува.
А на дизел можно е да почне колата да работи на улјето т.е двотактолот.
Другар ако мислис дека јас не сум стручнак за плин.... си во право.... Никогаш не сум возел на плин
Никогаш не сум го оспорил плинот како гориво и баш ја ставам неговата еколоска страна на прво место.
Така дали побрзо страдал моторот ме боли таквото дај боже сите да бидеме екологисти. А не сме...
Што мислите за алфа 156. Вреди ли да се земе како возило за секојдневна употреба. Заинтересиран сум за бензинските мотори поточно за 1.8 ts некако дизел не ми иде на алфа. Имал ли некој ваква?
Имаш хромирање и во МЗТ ќе прашаш на врата и ќе ти кажат поточно каде е погонот( се наоѓа позади меркур т.е македонски шуми). Ако се расположени и ако е малце ќе завршиш работа со кило кебапи и некое пивце. Иначе мислам беше околу 6 евра дециметар со хромово покритие од 0.1mm али не сум сигурен...
Господинот Соколов не ми предавал така да лично не го ни познавам,а и мислам дека не е ни професор т.е се води како лаборант. Така да човекот си следи закони и норми за друго не мисли. Нека ме исправат колегите од моторини возила ако грешам. Гледам многу поплаки од човеков.
Доколку сакаш да ја извадиш сондата има едни симулатори кои се поврзуваат наместо сондата тешко со отпорници да се сврши таа работа. Муабето ми беше да си останат сондите таа пред катализаторот и после катализаторот. Еднаш ми беше скинато панцир цревото па јавуваше CEL (кој код не ми текинја)...
Во некои земји е строго забрането вадење на катализаторот, меможеш да поминеш на технички. Кај нас гола вода. Извадил ли некој катализатор на кола со две ламда сонди. Јавува ли check engine light после тоа, пошо му се острам да го исфрлам.
Е како не се исплати, има разлика од 38 до 57 денари башка нема потреба од голема количина двоктактол па толку да ја дигне цената. Иначе проблемот не до толку во кариките, проблемот валјда е во што највероватно млазното гориво има помала вискозност од дизел горивото и па поголеми волуменски...
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.