Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
7 март 2021
Мислења
22
Поени од реакции
1
Здраво
На Toyota Corolla (Дизел, 2003 година) повремено пука цевчето за гориво, и после промена, повторно може да се вози. Секогаш пука при поголема брзина, на пример при престигнување. Прашањето ми е, дали некој може да ми каже добар механичар, посебно што се разбира во поправка на Toyota коли, по можност во југозападна Македонија?
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.862
Поени од реакции
8.422
Здраво
На Toyota Corolla (Дизел, 2003 година) повремено пука цевчето за гориво, и после промена, повторно може да се вози. Секогаш пука при поголема брзина, на пример при престигнување. Прашањето ми е, дали некој може да ми каже добар механичар, посебно што се разбира во поправка на Toyota коли, по можност во југозападна Македонија?
Ќе си купиш поскапо цевче и ќе провериш дали е сменето :)
 

Uchiha Sasuke

Sharingan User
Член од
21 март 2013
Мислења
3.619
Поени од реакции
7.380
Мислење за Хонда Акорд 2.2 i-ctdi ? Повеќе ме интересира за моторот, слабости/поправки/одржавање и на што најмногу да внимавам при купување?
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
18.901
Поени од реакции
23.310
Не знам искрено. Може да има врска тоа со проблемов?
Pa si pravime muabet. Niti vo dovodnoto, a posebno vo povratnoto ne treba da ima pritisok, posebno ne za da pukni crevo. Vo dovodnoto ako ima pumpa treba da bidi soznam bar i pol, do dva, ke si proveris. Koga ke se postigni toj pumpata treba da iskluci. E sega ako ne isklucva, non stop nabiva , normalno deka bi puknalo crevo posto ne se tie dizajnirani za pritisok. Nema sto tamu drugo da stvara pritisok :toe: .
Dali ima pumpa ili ne, koga ke dades kontakt treba da se slusni zuenje od rezervarot koj po kratko treba da prekini posto nabila vekje pritisok. Ako celo vreme brci ( zborame samo kontakt, ne zapalena ) togas taa nabiva, ne isklucva.
Ne sum serviser ali po nekoja logika vaka kako sto kazvas do to ke da e. Ne te kosta nisto za da go ispitas toa.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.274
Поени од реакции
15.396
Све можи да биди, од затнато повратно црево , па до расипан регулатор на притисок
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
18.901
Поени од реакции
23.310
Све можи да биди, од затнато повратно црево , па до расипан регулатор на притисок
Ako e zatnato povratno crevo, ke ispuka povratnoto ne dovodnoto.
Pred povratnoto se diznite i site crevcinja so odat od edna vo druga, pa bakarnite cevki, pa pumpata, pa filterot i na kraj dovodnoto.
I rasipan regulator ke pravi problemi kaj visokiot pritisok, ne vo dovodnoto. Skraja da e pumpata za visok pritisok da vrakja, so nemam ideja kako bi vratila, ali aj onaka za primer samo.
 
Член од
28 ноември 2022
Мислења
382
Поени од реакции
659
Nadvor od tema. Preporaka za dobra, navistina dobra avtoperalna //cenata ne e vazna// vo Kapistec ili vo bliska okolina. Posleden pat ja odnesov kolata na perenje vnatresno i nadvoresno vo peralnata sklop na Vero centar =katastrofa.
Blagodaram
 

Kajgana Shop

На врв Bottom