LCD телевизори

  • Креатор на темата Креатор на темата VINO
  • Време на започнување Време на започнување
Глеј кај секоја марка може да се случи дефективен производ да пратат, денес е лутрија како се се склопува у Кина.
На пријател и Самсунг му стигна дефективен уред се случува.
Ок се е тоа јасно може да се случи, ме иритира моментот дека они знаат дека цела серија се со проблем. Кога веќе знаеш дека се со проблем може во најмала рака да обезбедиш некое поедноставно решение онлајн или..... Некако. Носење телевизор во сервис е губење ден од работа. Имав среќа сервисерот беше фин, и ми вика почекај 10 мин и од а го среди. Ако неможе одма да го среди тоа е автоматски уште еден ден губење да го земеш од сервис.
 
Ок се е тоа јасно може да се случи, ме иритира моментот дека они знаат дека цела серија се со проблем. Кога веќе знаеш дека се со проблем може во најмала рака да обезбедиш некое поедноставно решение онлајн или..... Некако. Носење телевизор во сервис е губење ден од работа. Имав среќа сервисерот беше фин, и ми вика почекај 10 мин и од а го среди. Ако неможе одма да го среди тоа е автоматски уште еден ден губење да го земеш од сервис.
Зошто си прифатил сервис барај си нов испрсвен уред и си требал да ги пријавш.
 
Зошто си прифатил сервис барај си нов испрсвен уред и си требал да ги пријавш.
Јбг, нов уред треба да не е СТ па да доплаќам заебанции... Софтверски проблем буквално за 10 мин инсталираа нов софтвер. Не ми е муабетот да ги пријавам и да се бавтам со инспекции, него каква никаква грижа за корисници имаат и тоа не само СЕТ и други сервиси исто ти се фаќа. Како што кажа членот погоре " Ако пројде пројде ". :)
 
Јбг, нов уред треба да не е СТ па да доплаќам заебанции... Софтверски проблем буквално за 10 мин инсталираа нов софтвер. Не ми е муабетот да ги пријавам и да се бавтам со инспекции, него каква никаква грижа за корисници имаат и тоа не само СЕТ и други сервиси исто ти се фаќа. Како што кажа членот погоре " Ако пројде пројде ". :)
Свесен сум на тоа али ако продолжиме да не ги пријавуваме ќе продолжат со "Ако пројде, пројде"
 
Зошто си прифатил сервис барај си нов испрсвен уред и си требал да ги пријавш.
Пракса е прво во сервис да оди производот, тешко веднаш нов уред да дадат, скоро никогаш. Ова мислам за се важи.
 
Пракса е прво во сервис да оди производот, тешко веднаш нов уред да дадат, скоро никогаш. Ова мислам за се важи.
Зависи колку си спремен да ги ститнеш и колку процедура ќе покренеш, пријател ги пријави и му дадоа нов производ.
 
Здраво, ми треба препорака за телевизор 55" до 30000 ден. Во Сетек ми го препорачаа SAMSUNG UE55AU7172UXXH.
Дали има нешто подобро за тие пари или да одам со овој?
 
Здраво, ми треба препорака за телевизор 55" до 30000 ден. Во Сетек ми го препорачаа SAMSUNG UE55AU7172UXXH.
Дали има нешто подобро за тие пари или да одам со овој?

Kakov samsung, ja znam 5 dusi so rasipani paneli pod 1 godina, batali gi, za ovaa cena Samsung ima sranje roba.

Moja preporaka, perverzija od tv, specifikacii kako nekoj Samsung tv od 60k. Ja da kupuvam sea ne bi se razmisluval, baska mislam imas 5 godini garancija
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom