17 godini i 6 meseci ko ke naprajs togas mozis da vozis casoj gradcka voznja a koga ke napravis 18 godini polagas test,poligon i gracka voznja. Samo ke treba posle da vadis nanovo lekarsko poso sea vazi 6 meseci lekarskoto. Jas ko polagav pocnav na 17 ipol godini a na 18 polagav testoj ama togas bese na 1 godina lekarskoto.Здраво
Некој да ме советува ако може, имам 17год и сакам да знам кога би било најдобро време да почнам да полагам за Б категорија секако тоа што можам да поминам додека не напунам 18 а тоа ќе е во Ноември.
epa nisto togas ke pocekam i sve od ednas ako ne za da ne se zaebavam17 godini i 6 meseci ko ke naprajs togas mozis da vozis casoj gradcka voznja a koga ke napravis 18 godini polagas test,poligon i gracka voznja. Samo ke treba posle da vadis nanovo lekarsko poso sea vazi 6 meseci lekarskoto. Jas ko polagav pocnav na 17 ipol godini a na 18 polagav testoj ama togas bese na 1 godina lekarskoto.
Со едно праење гасниш софтверски и механички DPF off Flaps off Egr off stage 1 и заувек без проблеми,глата рајат. Вади то ѓубре ради него страда турбина. Јас го извадив пред 3 години на опел вектра ц нонстоп праеше регенерација.Дали имате вадено ДПФ на HDI 2.0, за Пежо се работи во случајов? Или да познавате добар мајстор за вадење ДПФ и гасење во компјутер?
Ме заебава колава веќе некое време, ми јавува water in diesel particulate filter, триста работи сменив и пак исто, се изнадавав пари а еден типац во сервис ми рече, џабе се мачиш, извади ДПФот, до тоа е.
После буричкав по интернет, стварно ова срањево знаело такви глупости да прави, 100% немам вода во резервар, 100% немам вода во филтерот, се проверив/сменив, нафта само на Макпетрол ставам.
Некој со вакво искуство?
Кај мене на Тојота Аурис 08' 2.0 д4д ми се појавуваше чек енџин за петта дизна и секогаш кога го гасам ми се појавуваше после некој период.Решение кршев дпфот, исклучив дпф, егр кај ШИНИК во Геге и еве две години тера одлично без чек енџин и такви елковидни симболиДали имате вадено ДПФ на HDI 2.0, за Пежо се работи во случајов? Или да познавате добар мајстор за вадење ДПФ и гасење во компјутер?
Ме заебава колава веќе некое време, ми јавува water in diesel particulate filter, триста работи сменив и пак исто, се изнадавав пари а еден типац во сервис ми рече, џабе се мачиш, извади ДПФот, до тоа е.
После буричкав по интернет, стварно ова срањево знаело такви глупости да прави, 100% немам вода во резервар, 100% немам вода во филтерот, се проверив/сменив, нафта само на Макпетрол ставам.
Некој со вакво искуство?
Макпетрол на бензинските нема пари за една четка боја потрошено за да ги бојадиса вратите од комунизмот купени. Ти чекаш да потроши повеќе пари на квалитетно гориво увезено?Дали имате вадено ДПФ на HDI 2.0, за Пежо се работи во случајов? Или да познавате добар мајстор за вадење ДПФ и гасење во компјутер?
Ме заебава колава веќе некое време, ми јавува water in diesel particulate filter, триста работи сменив и пак исто, се изнадавав пари а еден типац во сервис ми рече, џабе се мачиш, извади ДПФот, до тоа е.
После буричкав по интернет, стварно ова срањево знаело такви глупости да прави, 100% немам вода во резервар, 100% немам вода во филтерот, се проверив/сменив, нафта само на Макпетрол ставам.
Некој со вакво искуство?
Глупости.Макпетрол на бензинските нема пари за една четка боја потрошено за да ги бојадиса вратите од комунизмот купени. Ти чекаш да потроши повеќе пари на квалитетно гориво увезено?
Слабо логикава малку?
А да познаваш некој да имал проблем со горивото од другите бензински?Глупости.
Имам работено во Макпетрол со години, одамна не сум таму ама за горивото никогаш не сум имал проблем или да познавам некој што имал проблем.
Познавам да, прашањето не ми беше тоа, до нафта не е проблемот.А да познаваш некој да имал проблем со горивото од другите бензински?
Еве јас летово барав adblue и на макпетрол ми нудеа од оние за камиони по 10 литра без адаптер за точење за да може adblueто убаво да си се кристализира додека си се точи.
Што парти е само стејџ 1 за 147? ЕГР-от е предходно исклучен и софтверски и механичкиСо едно праење гасниш софтверски и механички DPF off Flaps off Egr off stage 1 и заувек без проблеми,глата рајат. Вади то ѓубре ради него страда турбина. Јас го извадив пред 3 години на опел вектра ц нонстоп праеше регенерација.