Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Друже само дијагностика. Ако бил партнерот со 1.9 мотор, тие се многу поедноставни мотори од овој 1.3 и таму работите се многу јасни. Кај тебе може и многу други работи да даваат вакво облаче на палење. Ти треба добар дијагностичар, се може да се испита на таа кола со дијагностика ама треба да се знае како.
 
Мене на Пежо 2.0 ХДИ, брзо ги гаснеше сијаличките за греачи ама споро палеше, на прва ама со верглање, отидов на дијагностика и мајстор, од 4 греачи, само 1 функционален, не знам како палело возилото и зошто воопшто не покажуваше грешка или нешто.
Нема врска, ги сменив, пак пали со ситно, кратко заверглување, веќе не му се ни замарам до што е, ебани французи.
 
Консултативно.... Се работи за Punto 1.3 Mjet
Кога ќе го палам на сабајле, не пали од прва. Треба 2-3 пати да вртам со клучот и да поверглам по 5-6 секунди на секое вртење.
Чекам греачи да исклучат, чекам пумпата за гориво да престане значи све по пропис.
Штом еднаш збрчи и го повозам 5-6 минути после нема проблем, си пали одма из прва. Остави го саат-два не е проблем. Одма пали
Али ако помине подолг период типа 7-8 саати. Пример одам на работа ко ке завршам со работа после 8 саати стоење на паркинг пак се мачи.
Истото го прави и на -10'C и на +10'C.
Ги пали греачите ама не ги задржва активни. На диагностика се прави да ги пали и да ги задржи подолго.
 
Консултативно.... Се работи за Punto 1.3 Mjet
Кога ќе го палам на сабајле, не пали од прва. Треба 2-3 пати да вртам со клучот и да поверглам по 5-6 секунди на секое вртење.
Чекам греачи да исклучат, чекам пумпата за гориво да престане значи све по пропис.
Штом еднаш збрчи и го повозам 5-6 минути после нема проблем, си пали одма из прва. Остави го саат-два не е проблем. Одма пали
Али ако помине подолг период типа 7-8 саати. Пример одам на работа ко ке завршам со работа после 8 саати стоење на паркинг пак се мачи.
Истото го прави и на -10'C и на +10'C.
Јас имав ваков проблем пред неколку години на 1.9дци, таму испадна некое реле, барем мајсторот кажа дека тоа сменил, а колата после тоа палеше чакмак.
 
Мислиш? Ами камо му снага да вергла? Ќе го измериме ако не....


Ќе прашам да видам. Се мислам да му турам и Wynns Diesel Injector Cleaner да видам дали ќе оправи нешто.


Мене ми е симптоматично што греачите ги мереа демек ОК биле. Брзо гасат на табла и не покажува проблем со нив а ко ке стартува на сабајле фрла едно облаче чад позади што некое искуство од претходно со Peugeot Partner сум имал сличен проблем кој после минута верглање фрлаше чад пожарна да викнеш па од како сменија греач/и почна да пали ко чакмак без нус појави позади
Отпрлика олку фрла на старт.. незнам колку е тоа нормално :)
Акумулатор и клеми во секој случај да провериш.
Wynns не е проблем да туриш иако многу не се добива од овие адитиви, да ја возиш редовно околу 2.5к обртаи и над низ град а не на 2к да менуваш брзина. Извози ја кога ќе е почисто времето подолго на отворено во 3та на 3.5к до 4к 20тина мин минимум.
За кратко ќе добиеш чек енџин за егр ако не го правиш ова.
Нафта турвај од макпетрол нека има 10тина литри и повеќе обавезно во резервар и менвај го филтерот за гориво прво.
Види исто да не има нафта под бош пумпата, раката стави ја под неа, пази да не е многу загреан моторот зошто е жешко таму.
Автоматски споено мислење:

Да го пофалам STP Diesel Treatment адитивот земен од Макпетрол (во плаво шише од 200 мл.)

Колата стварно работи потивко...пишува дека чисти дизни и зголемува цетански број на дизелот...сега од што е не знам але дека работи потивко и помазно, работи.
Скоро со повеќето адитиви моментално додека го има во горивото се осеќа многу добра работа. И после пак се е како порано. По некоја логика мислам дека е баш тоа што го подобрува цетанот на нафтата, значи нафтата што ја тураме не го задоволува ни минимумот.
 
Последно уредено:
Да го пофалам STP Diesel Treatment адитивот земен од Макпетрол (во плаво шише од 200 мл.)

Колата стварно работи потивко...пишува дека чисти дизни и зголемува цетански број на дизелот...сега од што е не знам але дека работи потивко и помазно, работи.
200мл ставаш во резервоар полн со нафта?
 
200мл ставаш во резервоар полн со нафта?


Абе пишува на полн ама јас на помалку го ставив шишето нема некоја штета.
Автоматски споено мислење:

Автоматски споено мислење:


Скоро со повеќето адитиви моментално додека го има во горивото се осеќа многу добра работа. И после пак се е како порано. По некоја логика мислам дека е баш тоа што го подобрува цетанот на нафтата, значи нафтата што ја тураме не го задоволува ни минимумот.

Не е тајна дека дизелот во МК е полош од на запад, сеа некоја бензиска подобар некоја полош ама тоа е. Инаку минимален цетански број за EN590 дизел (еуродизел) е 50 и нешто. Со адитиви ко овој може да се крене над 60 и таа разлика се осеќа. Колку чисти дизни не знам...можда ако се малку затнати, ако се многу тешко со било кој адитив.
 
Абе пишува на полн ама јас на помалку го ставив шишето нема некоја штета.
Автоматски споено мислење:



Не е тајна дека дизелот во МК е полош од на запад, сеа некоја бензиска подобар некоја полош ама тоа е. Инаку минимален цетански број за EN590 дизел (еуродизел) е 50 и нешто. Со адитиви ко овој може да се крене над 60 и таа разлика се осеќа. Колку чисти дизни не знам...можда ако се малку затнати, ако се многу тешко со било кој адитив.
Добро и на помалку ако ставаш зарем 200мл не е малку за пример 40/50 л полн резервоар ?
 
Да го пофалам STP Diesel Treatment адитивот земен од Макпетрол (во плаво шише од 200 мл.)

Колата стварно работи потивко...пишува дека чисти дизни и зголемува цетански број на дизелот...сега од што е не знам але дека работи потивко и помазно, работи.
Ja staviv ova i imam staveno i ultimate od 400ml ali bas i ne osetiv nekoja razlika. Ja go staviv bidejki diznite na ednata kola ponekogas zujat pri zabrzuvanje, ali ne javuva greski na dijagnostika, kolata vleci normalno, i se u parametri spored proizvoditel. Zatoa staviv ova da vidam dali ke naprai nekoja razlika. Kaj mene motorot i onaka e tivok pa ne osetiv razlika.
 
Добро и на помалку ако ставаш зарем 200мл не е малку за пример 40/50 л полн резервоар ?
За адитив не е малку...толку се става од прилика.
Автоматски споено мислење:

Ja staviv ova i imam staveno i ultimate od 400ml ali bas i ne osetiv nekoja razlika. Ja go staviv bidejki diznite na ednata kola ponekogas zujat pri zabrzuvanje, ali ne javuva greski na dijagnostika, kolata vleci normalno, i se u parametri spored proizvoditel. Zatoa staviv ova da vidam dali ke naprai nekoja razlika. Kaj mene motorot i onaka e tivok pa ne osetiv razlika.


Или дизните ти биле во ред или горивото веројатно во странство е со подобар квалитет него во МК...т.е. тивко работи и без адитив или можда веќе има сличен адитив во горивото и онака.
 
За адитив не е малку...толку се става од прилика.
Автоматски споено мислење:




Или дизните ти биле во ред или горивото веројатно во странство е со подобар квалитет него во МК...т.е. тивко работи и без адитив или можда веќе има сличен адитив во горивото и онака.
EN590 za dizel e 51 cetani. Ovde zavisi od kade tocis nekoi odat i do 55 cetani(Shell V Power). Ja skoro godina tocam vo Costco na dvete koli bidejki e najeftino gorivoto, se reklamira ko premium dizel i ima aditivi, ali ne znam kolku i sto stavaat :D
 
EN590 za dizel e 51 cetani. Ovde zavisi od kade tocis nekoi odat i do 55 cetani(Shell V Power). Ja skoro godina tocam vo Costco na dvete koli bidejki e najeftino gorivoto, se reklamira ko premium dizel i ima aditivi, ali ne znam kolku i sto stavaat :D
Кај нас Шел гориво бензиската пред чаталот Батинци/Драчево или ТопТрејд ако е тоа валидно нека споделат некои со искуство :).
 
Каде во Македпнија можам да најдам макети од коли ? Или да нарачувам од Али?
 
За адитив не е малку...толку се става од прилика.
Автоматски споено мислење:




Или дизните ти биле во ред или горивото веројатно во странство е со подобар квалитет него во МК...т.е. тивко работи и без адитив или можда веќе има сличен адитив во горивото и онака.
Адитивите само имаат подмачкувачки ефект кај еуродизелот кој е заради нормите против загадување е со минимално количество на сулфур. Сулфурот е тој што подмачкува. Без сулфур ќе тропа колата. На запад дури и повеќе ќе тропа пошто премиум дизелот нема ниту процент биодизел којшто би подмачкал а нема ниту сулфур.

Оди стави гориво во Русија или Србија и ќе видиш како дизелот обогатен со сулфур ќе ти ја "препороди" колата. Сега што ќе ти каже катализаторот ако имаш еуро 6 е друга приказна. :icon_mrgr:
Автоматски споено мислење:

Ja staviv ova i imam staveno i ultimate od 400ml ali bas i ne osetiv nekoja razlika. Ja go staviv bidejki diznite na ednata kola ponekogas zujat pri zabrzuvanje, ali ne javuva greski na dijagnostika, kolata vleci normalno, i se u parametri spored proizvoditel. Zatoa staviv ova da vidam dali ke naprai nekoja razlika. Kaj mene motorot i onaka e tivok pa ne osetiv razlika.
Имаш мала луфта на турбината, затоа зуи, нема врска тоа со дизните.
Автоматски споено мислење:

Ja staviv ova i imam staveno i ultimate od 400ml ali bas i ne osetiv nekoja razlika. Ja go staviv bidejki diznite na ednata kola ponekogas zujat pri zabrzuvanje, ali ne javuva greski na dijagnostika, kolata vleci normalno, i se u parametri spored proizvoditel. Zatoa staviv ova da vidam dali ke naprai nekoja razlika. Kaj mene motorot i onaka e tivok pa ne osetiv razlika.
Имаш мала луфта на турбината, затоа зуи, нема врска тоа со дизните.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom