Ova e miskoncepcija, helenskite, rimskite, slovenskite, nordiskite i hindu bogovite vlecat koreni od indoevropski pra panteon.
Zatoa se poklopuvaat 90% site ovie paganski religii.
Voeno i arhitektonski - da, na pocetokot se inspirirani, dur ne bide izgoren rim od Senoni, pa cela armija inovira od keltite i go napusta kopjeto i maliot stit za skutum i pilum/kopje/gladius.
По се судејќи античките македонци немале азбука! Барем јас незнам за ниеден напис на архаичен или било каков "античко" македонски.Dyēus - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
Само тоа суште на никој начин не го негира тоа дека Римјаните ја превземаат својата култура од Грците.
И Античките Македонци е очигледно сека се различни од Хелените, но сепак имаат многу малце записи од оригиналниот архаичен Античко Македонски, затоа што во официјална употреба бил Атички Грчки.
За последното се слагам апсолутно!Исто е и со оригиналните олимпски божества, исто е и со христијанството. Една од причините зошто Константин (дете) го примил христијанството е маја му Елена (гркинка), така го направиле државна религија и решиле да се селат на исток. На илјада начини религијата на Грција и Италија одсекогаш е заеднички испреплетена афера, и токму тоа ја прави денашна поделба на православие и католицизам уште полоша.
Аја Софија не е џамија, не е православна црква, и не е католичка црква. Аја Софија е христијански храм.
Одлична споредба! Апсолутно а така!баш така, мајка му била советникот во случајов.
Елена не била од благородна класа, обичен смртник - типичен христијанин, и дружбите со браќата и сестри христијани и влевале надеж дека можда работите некогаш ќе бидат подобри (звучи како социјализам) па си рекла, државна религија. Како и да е прашање на време било кој ќе го прифател како државна религија. Ако не тие, тогаш некој друг сигурно. Бројот на христијани бил огромен, станувал се поголем, и рушеле храмови од оригиналните олимписки пагански божества затоа што ги доживувале како симбол на аристократијата/владеачката класа.
Се спомнуваат некаде Македонците како народ во Алексијадата?Некои велат дека можеби бил тракиец, е сега факт е дека и Византија имала свој мрачен век кој важи од (почнува со Фокас) 7ми до кај 9ти век, т.е. завршува таа мрачна ера кога Василиј 1ви Македонецот иди на власт и ја основа македонската династија, и семејствата комненос и ангелос и палеолог имале обиди за да го вратат стариот сјај, ама тешко.
Факт е дека грците во многу наврати пробале да и дадат грчки карактер на империјата, иако од нејзиниот старт таа е комплетно врзана со настаните од оригиналната Римска Република, и токму затоа е апсурдно да речиш дека Светата Мудрост во Истанбул е грчка црква.
Имаше едно видео од БиБиСи, 360 степени поглед во Аја Софија и видеото беше потпишано, Аја Софија: a Roman Church. И во коментари урлаја грци како се било грчко и само грчко, и требало да пишува а грик чрч.
Јас колку што памтам Јустинијан бил од илирско семејство од Скопје, зборувал мајчин латински, подоцна научил грчки. Сите народи кои Ана ги спомнува во Алексијадата од двете страни на планината Хемус се важни за Византија. И Тракијци, и Македонци и Илири и Грци. Балканот е место на многу различни племиња, како што и самата Ана вели. Секој што тврди обратно, цели кон фашизам.
Темава е директ за историја, ја немам читано книгата, воглавно затоа што историјата како след на настани скоро воопшто не ме интересира, но со псохологија претпоставувам дека има многу малку врска, а со филозофија никаква.Многу академци се имаат обидено да ја толкуваат како психолошко, пред историско дело. А кога ќе тргниш да го бараш психолошкиот, тогаш во неа ќе најдиш и филозофски дел.
Па ти не ни можеше да дебатираш за Аристотел, затоа што освен неколку анегдоти и чат пат прочитани страни од Етика, појма немаш за него."но со псохологија претпоставувам дека има многу малку врска, а со филозофија никаква." - кажа човекот кој не го читал делото.
Океј, Пенелопе од Кембриџ и се поклонува на вашата екстротерестријалност. Фала богу светов го владеат други, со причина. Сега поштеди не и оди отвори други теми, од оваа држи се настрана, во претходната наместо да дебатираме за Аристотел ние дебатиравме за тоа колку ти си бил учен.
Има, како не. Почнувајќи од Ана и зборовите кои ги користи за величење на татко и, а оспорување на брат и. Основните културни сфаќања за мажественост, женственост и морал во византискиот период и сето тоа претставено авторитативно од една жена.но со псохологија претпоставувам дека има многу малку врска, а со филозофија никаква.