Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Citroen Saxo 1.1 ,1999г. бензинец и не беше товарено...



Друже ако паднале обратаите ептен ниско, не е чудно да затрокира дури и потполно исправна да е колата. Сепак моторот е 1.1 и со таков мотор не се вози на 1100 вртежи. Си сака малку повисоки вртежи, нема сила ич на мали вртежи.
Автоматски споено мислење:

Имам проблем , ми тече уље и антифриз од некаде, стално надополнувам на секои две недели ..........за постара кола се работи . Некој добар мајстор за вакви работи кај да најдам ????


Ако чади плав дим низ ауспух не ти тече маслото, туку го гори во моторот.

Ако не чади, можно е да тече. Едно е сигурно проблемите што ги имаш не се решаваат со 500 или 1000 денари. Ако колата каросериски е здрава и зачувана, стегни заби, однеси ја кај саглам мајстор и ќе ти ја среди. Можно е да те кошта и 100 и 200 евра ама послем ќе ја возиш минимум 50 000 без проблем.
 
Последно уредено:
Друже ако паднале обратаите ептен ниско, не е чудно да затрокира дури и потполно исправна да е колата. Сепак моторот е 1.1 и со таков мотор не се вози на 1100 вртежи. Си сака малку повисоки вртежи, нема сила ич на мали вртежи.
Автоматски споено мислење:

Не возев јас во тој момент.
Можно е....пошто цел Плетвар надоле го поминавме и се си беше ок....ова се случи при крај на вожњата.
 
Ве поздравувам.
Прв пат се вклучувам на оваа тема, се извинувам ако веќе сте одговориле на ваква дилема.
Се работи за глицеринот во системот за кочење.
Возам Алтеа 1.9 тди од 2005-та. Досега воопшто не е заменет глицеринот. До сега не сум имал проблеми со кочењето и кочниците.
Мојот мајстор- пријател кој работеше во Кадис, ми вика дека не треба воопшто да менувам.
Бидејќи секаде читам, а и во сервисното така пишува, дека треба да се менува, сум на мисла некаде да отидам да ми го променат.
Во меѓувреме сакав да го извадам стариот глицерин барем од резервоарот и да дополнам со нов. Гледам дека оригиналниот е темно зелен, а новиот ДОТ 4 е жолтеникав. Во сервисното си пишува исто ДОТ 4. Зошто е различна боја и дали смеам да го заменам барем во резервоарот.
Фала , имајте убав ден.
 
Ве поздравувам.
Прв пат се вклучувам на оваа тема, се извинувам ако веќе сте одговориле на ваква дилема.
Се работи за глицеринот во системот за кочење.
Возам Алтеа 1.9 тди од 2005-та. Досега воопшто не е заменет глицеринот. До сега не сум имал проблеми со кочењето и кочниците.
Мојот мајстор- пријател кој работеше во Кадис, ми вика дека не треба воопшто да менувам.
Бидејќи секаде читам, а и во сервисното така пишува, дека треба да се менува, сум на мисла некаде да отидам да ми го променат.
Во меѓувреме сакав да го извадам стариот глицерин барем од резервоарот и да дополнам со нов. Гледам дека оригиналниот е темно зелен, а новиот ДОТ 4 е жолтеникав. Во сервисното си пишува исто ДОТ 4. Зошто е различна боја и дали смеам да го заменам барем во резервоарот.
Фала , имајте убав ден.
Od kade znaes deka e original? Ako ne si prv gazda na kolata ondak kojznae kakov imaat staveno prethodno pa za toa i razlicna boja moze da e.
Vo ponovite koli u servisna ti pise glicerin da se menuva na sekoi 2-3 godini bidejki se stvara kondenzacija i se razreduva, u prevod znaci namaleno kocenje. Na mojata kola konkretno pise na sekoi 2 godini.
Dzabe ke si trosis pari da menjas od rezervoar koa liniite do kocnici se polni so glicerin, baska moze vozudh da ti otide u linii i da imas problem. Najubavo zameni go cel naednas.
 
Ве поздравувам.
Прв пат се вклучувам на оваа тема, се извинувам ако веќе сте одговориле на ваква дилема.
Се работи за глицеринот во системот за кочење.
Возам Алтеа 1.9 тди од 2005-та. Досега воопшто не е заменет глицеринот. До сега не сум имал проблеми со кочењето и кочниците.
Мојот мајстор- пријател кој работеше во Кадис, ми вика дека не треба воопшто да менувам.
Бидејќи секаде читам, а и во сервисното така пишува, дека треба да се менува, сум на мисла некаде да отидам да ми го променат.
Во меѓувреме сакав да го извадам стариот глицерин барем од резервоарот и да дополнам со нов. Гледам дека оригиналниот е темно зелен, а новиот ДОТ 4 е жолтеникав. Во сервисното си пишува исто ДОТ 4. Зошто е различна боја и дали смеам да го заменам барем во резервоарот.
Фала , имајте убав ден.


Многу јак мајстор бил тој...глицерин не требало воопшто да се менува. Темно зелен е оти не е сменет 10 години...глицеринот од старост потемнува. Нов е прозирен до кај светло жолт.

Купи ти некој поквалитетен дот 4 како феродо на пример и појди кај било кој мајстор би требало да го земени без проблем.
 
Od kade znaes deka e original? Ako ne si prv gazda na kolata ondak kojznae kakov imaat staveno prethodno pa za toa i razlicna boja moze da e.
Vo ponovite koli u servisna ti pise glicerin da se menuva na sekoi 2-3 godini bidejki se stvara kondenzacija i se razreduva, u prevod znaci namaleno kocenje. Na mojata kola konkretno pise na sekoi 2 godini.
Dzabe ke si trosis pari da menjas od rezervoar koa liniite do kocnici se polni so glicerin, baska moze vozudh da ti otide u linii i da imas problem. Najubavo zameni go cel naednas.



Прв газда сум, заборавив да напомнам.
Автоматски споено мислење:

Фала ви , сигурно ќе ве послушам. Се убаво.
 
Citroen Saxo 1.1 ,1999г. бензинец и не беше товарено...
Оваа кола со овој мотор не смее да трокира. Имам Ах и гарантирам дека можам да го возам со 5-та брзина на 25-30 км/ч...и нема да трокира

вероватно е до возачот...нешто засецкал при отпуштање на кумплугот...како што знаат да направат женските кога возат ауто(без увреда)
 
Оваа кола со овој мотор не смее да трокира. Имам Ах и гарантирам дека можам да го возам со 5-та брзина на 25-30 км/ч...и нема да трокира

вероватно е до возачот...нешто засецкал при отпуштање на кумплугот...како што знаат да направат женските кога возат ауто(без увреда)
Хахахах нема увреда.
Пријателот мој прв пат ја возеше колата и ваљда сакал нешто да тестира/да види како ќе изреагира па се случи тоа што се случи.
 
Ne bi isklucil deka od 4-ta namesto vo 3-ta, stavil vo 5-ta....
Можи...ова е од тој што ми кажа,јас бев на телефон и не обрнав многу внимание.
Најважното е дека не е механички проблем пошто се работи за моја кола.
 
Можи...ова е од тој што ми кажа,јас бев на телефон и не обрнав многу внимание.
Најважното е дека не е механички проблем пошто се работи за моја кола.
ако е возел колата прв пат, има шанса да ги помешал брзините....посебно ако малите спони за шалтање се малку разјадени, па шалтерот е малку климав
 
ако е возел колата прв пат, има шанса да ги помешал брзините....посебно ако малите спони за шалтање се малку разјадени, па шалтерот е малку климав
Има логика.....точно е дека шалтерот е климав.
 
Има логика.....точно е дека шалтерот е климав.
сум го тепал тој пат јас со овие шалтери.....ги вадев, им ставав појачање пластики и шрафови внатре, па така да се добие на црвстина.
Многу пати лично јас од втора наместо во трета сум ја шибал во прва...:tapp:

но најдов едно пежо 106 со многу прецизен и црврст мењач, и во прва прилика ќе го ставам на моето Ах
 
Според фабричната спецификација беше избран нема како да ми увалат послаб, инаку беше модел Varta Silver Dynamics купен од Матадор во Прилеп, демек не беше стар датумот на лепенката беше 3-4 месеци пред денот на купување.
Ако твојата кола има повеќе од сериска опрема тогаш ќе и треба акумулатор со повеќе амперчасови. Тие немале соодветен акумулатор силвер динамикс со тие ампер часови па ти го увалиле тој што го имаат на лагер со помалку ампер часови и соодветно побрзо ќе се истроши. Силвер динамикс е само серија.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom