Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
Да се надоврзам на муабетот за тежината на возилата... До пред 3 години возев шкода 1.4 голф мотор 60коња 980кг тешка. Креваш 120 и на поблаги кривини се осеќа дека колата го губи правецот на движење и очекуваш во секој момент дека некое тркало ќе клизни и сакаш неќиш мора да мамалиш. За назима смрт за возење, мани кочница и број до 10 дур да застани. Моментално вектрата шо ја возам е 1480кг и разликата во стабилност е каде каде поголема. Астра х реално изгледа големка ама не е стабилна. Многу пати ми има клизнато на кривина ито на сув асвалт. Сеат леон мк2 исто не е баш стабилен. Ме подзализга кај плетварот на угорница кај ЧЕ кафанчето ито на сув асвалт 3ца во кола. Мерцедес ц270 цди досега ми била една од најстабилните коли иако заден погон. Многу убо лежи на патот, не се осеќа брзината.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Денешните коли со даунсајзинг трендот се сите полесни во споредба пред 5 години. Имаш алуминиумски мотори, пластични крила, помали мотори со поголем вртежен момент, помали резервоари. У просек новите коли се со по 200 килограми полесни него пред 5 години.
Ау огромна грешка си со ова. Даунсајзинг има само во моторот, во друго колите одат нагоре со димензии и тежина...на времето ретко имаше кола во класата на голф над 1100-1200 килограми, денес градските аута како 208 и корса се по толку, во класата на голф се од 1300 кила на горе, за поголемите класи да не правиме муабет, опасно се приблужуваат до 5 метра и се со 1600+ кг.

Трупањето на опрема, нови стандарди за безбедност, и едноставно трендот на колите да изглеаат помасивно си го направи своето.

Денес ретко воопшто и да има кола испод 1000 кг, едино смарт можда ама тоа повеќе е играчка него кола.
Автоматски споено мислење:

Шала настрана одлични се Октавиите со МПИ мотор па со плин ке ги убиеш од возење.Јас барав сега да купам и ги нема за лек,само една излезе и вториот ден се продаде за околу 5000 и нешто евра 2008-9г. А за дизели отвори Реклама5 со лопати да ги ринеш,пазарот си го кажува своето.
Тезата ти дека бензинец мотор тешко врви после 200+ па троши масло не ти држи пошто знам од лично мое искуство и на мои блиски дека терат многу повеке.Имавме во наше друштво Рено Лагуна 1,8РТ 1998година со плин, донесена од Бугарија.Секојдневно се возеше низ Мк за настапи,квалитетно товарена со опрема а и другарите х 4 сите по минимум 100литри.Се продаде на другар и тој отепа од возење и најмалку 400000 км имаше во момент кога се продаде во Кочани на таксист.Никад никаков квар,не троши уље,мотор сув барут,никад не била на поголем сервис!

Па нормално дека нема кога 80 % од Октавиите се со дизел мотор ионака, ти бараш бензин се чудиш дека немало.

Инаку до утре да зборуваш нема да ме убедиш дека 1.4 на VW чинел, убедливо најпромашенио бензин мотор што е излезен од фолксваген е тој.

Имаше Рено Лагуна 1.8 од 1998, со голем мотор кој има само 90 коња, се кажа со тоа, нека била лагуната 1.4 ќе прајме муабет. Дизели има оти ги бараат луѓето, да не се заебаваме да немаше плин ќе му го видевте лезетот на бензинот вие.

Навивај за бензин, вози на плин, бре...:D
Автоматски споено мислење:

Па велиш ,спиете ли мирно дизелаши?

Според статистичка гледна точка , стотици ако не и илјадници дизели мотори тераат над повеќе милион километри поминати со редовно одржување ги има многу такви додека кај бензинците колку прсти да се бројат бидејќи бензинците не трпат повеќе од милиони километри тоа е факт


Sent from my iPad using Tapatalk

Кој милион за бензинец, тоа е невозможно, може само некоја V8 растеретена машина како во САД што возат, за четвороцилиндарски бензинец тоа е невозможно без ремонти.
 
Последно уредено:

G1-Killer

Life is a game
Член од
18 декември 2009
Мислења
357
Поени од реакции
464
Па велиш ,спиете ли мирно дизелаши?

Според статистичка гледна точка , стотици ако не и илјадници дизели мотори тераат над повеќе милион километри поминати со редовно одржување ги има многу такви додека кај бензинците колку прсти да се бројат бидејќи бензинците не трпат повеќе од милиони километри тоа е факт


Sent from my iPad using Tapatalk
Имаше препукувања дека бензинците не врват добра километража...постот беше еден доказ дека со правилно одржување врват многу повеќе отколку што кај нас се мисли, пошто нели дизелот е закон се додека троши малце и е ефтино горивото :D плус дизелот никогаш апсолутно никогаш нема да биде интересен за возење ко бензинецот али јбг за жал сиромашен народ сме финансиски и мора да гледаме што повеќе да се искористи со што помалку.
P.S. во право си за постов освен една работа...бензинец со појке од 500к тешко....
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.858
Поени од реакции
8.419
Ау огромна грешка си со ова. Даунсајзинг има само во моторот, во друго колите одат нагоре со димензии и тежина...на времето ретко имаше кола во класата на голф над 1100-1200 килограми, денес градските аута како 208 и корса се по толку, во класата на голф се од 1300 кила на горе, за поголемите класи да не правиме муабет, опасно се приблужуваат до 5 метра и се со 1600+ кг.

Трупањето на опрема, нови стандарди за безбедност, и едноставно трендот на колите да изглеаат помасивно си го направи своето.

Денес ретко воопшто и да има кола испод 1000 кг, едино смарт можда ама тоа повеќе е играчка него кола.
Автоматски споено мислење:




Па нормално дека нема кога 80 % од Октавиите се со дизел мотор ионака, ти бараш бензин се чудиш дека немало.

Инаку до утре да зборуваш нема да ме убедиш дека 1.4 на VW чинел, убедливо најпромашенио бензин мотор што е излезен од фолксваген е тој.

Имаше Рено Лагуна 1.8 од 1998, со голем мотор кој има само 90 коња, се кажа со тоа, нека била лагуната 1.4 ќе прајме муабет. Дизели има оти ги бараат луѓето, да не се заебаваме да немаше плин ќе му го видевте лезетот на бензинот вие.

Навивај за бензин, вози на плин, бре...:D
Автоматски споено мислење:




Кој милион за бензинец, тоа е невозможно, може само некоја V8 растеретена машина како во САД што возат, за четвороцилиндарски бензинец тоа е невозможно без ремонти.
Golf 7 максималма тежина 1615 kg

Golf 8 max 1465 kg
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Golf 7 максималма тежина 1615 kg

Golf 8 max 1465 kg

Golf 7

Kerb weight1,293–1,500 kg (2,851–3,307 lb

И тоа 1500 е ептен тешки верзии со голем мотор, автоматски мењач, и сл. 99 % ќе бидат со помала тежина.
Автоматски споено мислење:

Имаше препукувања дека бензинците не врват добра километража...постот беше еден доказ дека со правилно одржување врват многу повеќе отколку што кај нас се мисли, пошто нели дизелот е закон се додека троши малце и е ефтино горивото :D плус дизелот никогаш апсолутно никогаш нема да биде интересен за возење ко бензинецот али јбг за жал сиромашен народ сме финансиски и мора да гледаме што повеќе да се искористи со што помалку.
P.S. во право си за постов освен една работа...бензинец со појке од 500к тешко....

А јас добро си кажав дека помалите мотори врват помала километража без отворање. Ти стави 2.0 мотор а погоре еден се фали со 1.8 дека поминал многу. Овие не се мали мотори за наши појмови али сепак помалку врват него дизел со иста кубикажа.


За забава за возење може само поголем мотор бензин, не знам каде е забавата да возиш 1.4 на плин?

Бар за мене е така, сега некој ако вози пензионерски таман му е и 20 секунди до 100 да забрзува, ама тогаш не може да се фали дека ужива во звукот и перформансите на бензин.

Тоа е исто кода речеш југо 45 е супер кола оти има мотор на бензин, нон сенс.
Автоматски споено мислење:

Да се надоврзам на муабетот за тежината на возилата... До пред 3 години возев шкода 1.4 голф мотор 60коња 980кг тешка. Креваш 120 и на поблаги кривини се осеќа дека колата го губи правецот на движење и очекуваш во секој момент дека некое тркало ќе клизни и сакаш неќиш мора да мамалиш. За назима смрт за возење, мани кочница и број до 10 дур да застани. Моментално вектрата шо ја возам е 1480кг и разликата во стабилност е каде каде поголема. Астра х реално изгледа големка ама не е стабилна. Многу пати ми има клизнато на кривина ито на сув асвалт. Сеат леон мк2 исто не е баш стабилен. Ме подзализга кај плетварот на угорница кај ЧЕ кафанчето ито на сув асвалт 3ца во кола. Мерцедес ц270 цди досега ми била една од најстабилните коли иако заден погон. Многу убо лежи на патот, не се осеќа брзината.

Нема толку улога тежината колку што има висината, ширината на возилото како и самиот распоред на тежина.

Може кола да биде и 1000 кг па да стои залепена на пат особено со добри гуми, од друга страна нон стоп има на мус тестовите коли по 1500 +кг кој се гледа дека едноставно не се баш стабилни при промена на правец.

Друга работа е типот на суспензија назад, За да биде стабилна колата мора да биде независна и назад.

Сите голфови до 5-ка, сите леони од постарите генерации, сите астри, многу од фиатите сл.имаат едноставна осовина назад и двете задни тркала се поврзани едно со друго. Ова е главно поради економија пошто кошта поевтино да се направи.

Пример возиш во кривина, едното од задните тркала врви преку нерамнина рипа и другото оти се поврзани. Кога рипаат така при пооштро возење буквално двете задни тркала се одлепуваат од асвалтот за кратко време и колата занесува во страна.
 
Последно уредено:
Член од
15 јануари 2015
Мислења
452
Поени од реакции
424
Имаше Рено Лагуна 1.8 од 1998, со голем мотор кој има само 90 коња, се кажа со тоа, нека била лагуната 1.4 ќе прајме муабет. Дизели има оти ги бараат луѓето, да не се заебаваме да немаше плин ќе му го видевте лезетот на бензинот вие.

Еве јас возев Пунто 55 од 40kw не мрдна 10 години и како такво го продадовсо 110000км Беше на плин и во 10те години најголем квар беше казанче за парно,мајстор не виде. Послаб мотор здравје,сега уживање во перформанси тенко, колку основните потреби да ти ги заврши.
Не хејтам дизел тука ме одвраќа цената на чинење на негово сервисирање/одржување. ДПф филтер мислам нов 200€ кај одржуван Jeti или 400€ замаец кај штотуку земена Алтеа на комшија и некои други кварови кои не ми се познати.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
А какви проблеми да има пунто со 110 000 км...на таа километража било која кола нема да има проблеми.


Друго споредуваш баби и жаби, споредуваш релативно нови коли со ДПФ (кој го имаат и новите бензинци) со пунто кое нема ништо на него да се расипе.

Пак по стоти пати не сите дизели имаат скапо одржување...еве јас имам дизел од 1998 г. кој можда има преку 400 000 км поминато, не знам ни сам оти вратена е километражата сигурно. Мајстор никаков освен некои ситници и редовно одржување (предница, амортизери и сл.) На година врвам и по 15000 км и секаде имам одено, колата воопшто не е штедена во смисла на пензионерско возење , да не трошела и сл. Ламела оригинална, дизни оригинални, турбо оригинално, бош пумпа оригинална, дури и полуосовини и зглобови фабрички (само манжетни се еднаш сменети)


Дури и ремапирана е две години...да имав бензин од 1998 ќе го истрпеше тоа? Особено 1.4 да беше?


Настрана од тоа што да имав бензин со слична снага за овие 70 000 км колку што имам поминато ќе ме кошташе мин. 1500 евра плус трошкови само за гориво, или горе долу колку што вреди и самата кола сега. И сега како е поскапо да возиш на дизел?

Да можда со некој дизели во споредба со некој бензинци ама дека автоматски е така, нема теорија.
 
Последно уредено:
Член од
8 јули 2017
Мислења
107
Поени од реакции
81
Пак по стоти пати не сите дизели имаат скапо одржување...
абе ти ќе им кажеш сеа... абе сите до еден дизели се скапи за одржување и точка! Само бензин плин бајо мој!



се заебаам бе
 
Последно уредено:
Член од
15 јануари 2015
Мислења
452
Поени од реакции
424
Со пунтото ми е муабетот дека и малолитражните ако ти се погоди ќе го возеш и преку 200+км.
Со дпф филтри и сл. не мешам ништо само ти кажувам мене што ме одвраќа од купување дизели.

"Да можда со некој дизели во споредба со некој бензинци ама дека автоматски е така, нема теорија."

Така бива,не се сите бензинци лоши како и сите нафташи.
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
365
Поени од реакции
144
А какви проблеми да има пунто со 110 000 км...на таа километража било која кола нема да има проблеми.


Друго споредуваш баби и жаби, споредуваш релативно нови коли со ДПФ (кој го имаат и новите бензинци) со пунто кое нема ништо на него да се расипе.

Пак по стоти пати не сите дизели имаат скапо одржување...еве јас имам дизел од 1998 г. кој можда има преку 400 000 км поминато, не знам ни сам оти вратена е километражата сигурно. Мајстор никаков освен некои ситници и редовно одржување (предница, амортизери и сл.) На година врвам и по 15000 км и секаде имам одено, колата воопшто не е штедена во смисла на пензионерско возење , да не трошела и сл. Ламела оригинална, дизни оригинални, турбо оригинално, бош пумпа оригинална, дури и полуосовини и зглобови фабрички (само манжетни се еднаш сменети)


Дури и ремапирана е две години...да имав бензин од 1998 ќе го истрпеше тоа? Особено 1.4 да беше?


Настрана од тоа што да имав бензин со слична снага за овие 70 000 км колку што имам поминато ќе ме кошташе мин. 1500 евра плус трошкови само за гориво, или горе долу колку што вреди и самата кола сега. И сега како е поскапо да возиш на дизел?

Да можда со некој дизели во споредба со некој бензинци ама дека автоматски е така, нема теорија.
Jas imam fiat punto kec 1.1 motor so plin, i posle 10ipol godini mu pravev dikton i kazance za parno koe se na se me cinese 300evra. Gradska vozenje 90% ..taka ispadna kaj moeto.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
Soe tolku strasno so dpf.
4000softversko isklucuvanje i 800denari secenje i varenje obicna cefka. Vrvi kolata naprvo na tehnicki.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Jas imam fiat punto kec 1.1 motor so plin, i posle 10ipol godini mu pravev dikton i kazance za parno koe se na se me cinese 300evra. Gradska vozenje 90% ..taka ispadna kaj moeto.
А колку километра помина со пунтото вкупно и колку имаше кога го купи?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Па и не си му направил некоја километража за 10 години ама бројките се тука некаде, пунтовците и да не отиден диктонот сосем, пуштаат масло на самиот диктон понекогаш и мора да се менува.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom