- Член од
- 28 март 2006
- Мислења
- 17.743
- Поени од реакции
- 12.194
И 300 и 400 не се ништо за VW, ако редовно се одржуваат од нормални мајстори и со регуларни делови, гориво и масла. Ние на работа имавме неколку џети, по повеќе од пола миљон километри. Ама не се штедеше на мајстори и делови. Во врска со проблемите гледам 2 можни извори. Првиот е дилерот на стари коли од странство. Можда сум ви кажувал, имав двајца соседи дилери. Едниот продаваше поскапи, другиот поефтини коли. Првиов, полуалбанец е, поврзан и со други албанци дилери, не дека не е џамбаз ама договорил преку нет мерцедес од Швицарска, све договорил од слики, сервисна книшка до телефон. Отишло таму, го гледа дилерот, моторот од мерцедесот на ланци дигнат. Трета специјала, хахааа. Ќе го дигнел на клоци. Си се вратил назад и тоа му било прв и едини пат да се заебе насреде ремонт да начека кола за земање. Значи којзнае што издувани се зимаат. И таму не се сите домаќини па да возат со 50-60, да не стартаат или да им праат којзнае какви сервиси.
Втор проблем, овде не сите ама доста луѓе знам да нормално одржувано возило за да заштедат одат кај едикојси мајстори кои им ставаат ш делови и масла, се вози (имаше и афера 2000тите за дизелот) се и сешто од гориво и сакаме нормално да вози.
Епе неќе. Мене ми се случи кога го земав опелот 4 години стар, лепеше за седиште (тогаш немаше ваков увоз, беше нов купен и донесен од Амстердам, Антверпен, јбм ли га, одамна било). Редовно го носев во опел сервис...се додека не набасав, кога ми требаше само сијаличка) на еден од сервисот како зима по неколку кутии за кочници и уште толку ретровизори од продавничките кај Чаир. Ретровизорот таму чинеше 2500, во сервисот 120-150 евра.
Толку од оригинални делови, освен ако не сте експерт да го познаете делот по жиг, цврстина на материјал, изработка и слично. Во Бутел кај што расклапаа опели, роднина ми работеше, веднаш знаеше делот дал е квалитетен и/или оригинал или праен у некоја шупа да издржи 10тина илади и да зацвили. Во една населба во една гаража имаа машина за некои пластики ки се ставале на одредени коли кај системот за пренос (не ми беше јасно точно каде, кај тркалата ли, кај осовините...негде тие преноси). Такви делови, неатестирани, без надзор и проверки, колку ќе издржат?
Може да ви пишам и еден со мерцедес (се трка по договор) како се има зае**но за моторот кај искусен мајстор ама за влакно помалку искуство од шо треба. Па му влагало вода у клипови ко што кажа...све има.
И да не должам, имавме експерт од Германија, човекот дневница му беше уште 90тите колку ветувањето на ЗЗ за просек плата, возеше олд тајмер БМВ од 70тите ама делови специјално, масла, соодветни, горивото им е топ и не сакаше да го мења за поново иако плаќаше плус давачки као олд. Како извадено од фабрика.
Така да верувам дека затоа се јавуваат најголем број проблеми.
А и ја се изнапишав како Војна и Мир
Втор проблем, овде не сите ама доста луѓе знам да нормално одржувано возило за да заштедат одат кај едикојси мајстори кои им ставаат ш делови и масла, се вози (имаше и афера 2000тите за дизелот) се и сешто од гориво и сакаме нормално да вози.
Епе неќе. Мене ми се случи кога го земав опелот 4 години стар, лепеше за седиште (тогаш немаше ваков увоз, беше нов купен и донесен од Амстердам, Антверпен, јбм ли га, одамна било). Редовно го носев во опел сервис...се додека не набасав, кога ми требаше само сијаличка) на еден од сервисот како зима по неколку кутии за кочници и уште толку ретровизори од продавничките кај Чаир. Ретровизорот таму чинеше 2500, во сервисот 120-150 евра.
Толку од оригинални делови, освен ако не сте експерт да го познаете делот по жиг, цврстина на материјал, изработка и слично. Во Бутел кај што расклапаа опели, роднина ми работеше, веднаш знаеше делот дал е квалитетен и/или оригинал или праен у некоја шупа да издржи 10тина илади и да зацвили. Во една населба во една гаража имаа машина за некои пластики ки се ставале на одредени коли кај системот за пренос (не ми беше јасно точно каде, кај тркалата ли, кај осовините...негде тие преноси). Такви делови, неатестирани, без надзор и проверки, колку ќе издржат?
Може да ви пишам и еден со мерцедес (се трка по договор) како се има зае**но за моторот кај искусен мајстор ама за влакно помалку искуство од шо треба. Па му влагало вода у клипови ко што кажа...све има.
И да не должам, имавме експерт од Германија, човекот дневница му беше уште 90тите колку ветувањето на ЗЗ за просек плата, возеше олд тајмер БМВ од 70тите ама делови специјално, масла, соодветни, горивото им е топ и не сакаше да го мења за поново иако плаќаше плус давачки као олд. Како извадено од фабрика.
Така да верувам дека затоа се јавуваат најголем број проблеми.
А и ја се изнапишав како Војна и Мир