Русија - смена во надворешната политика?

  • Креатор на темата Креатор на темата Bratot
  • Време на започнување Време на започнување
Нешто најново за J-10 и моменталната состојба со моторите:

An upgraded version of China’s J-10 fighter jet stole the limelight at the country’s biggest air show this week.

The J-10 variant has maneuverability and combat capability that, until now, were the preserve of the United States and Russia.

At Airshow China 2018 in Zhuhai, southern Guangdong province, the J-10B TVC performed a series of flying drills including a J-turn (rapid change of direction), the Cobra (raising the nose to vertical) and falling leaf moves, all of which were made possible by the WS-10 Taihang engine, which is equipped with a thrust-vectoring nozzle control system.

https://www.thestar.com.my/news/reg...ly-takes-air-combat-in-a-whole-new-direction/

BEIJING: China has developed a new engine for its J-20 stealth fighter jets, rectifying problems like overheating of the blades and the aircraft is expected to be ready for mass production by the end of this year, a media report said Wednesday.

https://economictimes.indiatimes.co...stealth-fighter-jets/articleshow/65688169.cms

Очигледно некои мислат лесно е да ископираш авион или авионски мотор како да е тоа компјутерско копи пејст, не ќе е баш така. За воопшто да ископираш таква висока технологија мора однапред да имаш логистика, инжинери и технологија од копијата да направиш употреблив производ. Точно е дека Кинезите копираат (не дека и други не копираат) ама Кинезите учат при тоа и забрзано развиваат и сопствена технологија.

Вистина е дека имаат проблеми со авионските мотори ама се се поблиску до функционален сопствен мотор без разлика што почетоците биле руски. Кина ќе влезе во големите играчи на сопствен авионски мотор за борбени авиони и тој процес без голема војна или тешка економска криза е незапирлив.

Моментално само 5 земји имаат технологија за авионски мотор за борбен авион, САД, Русија, Велика Британија, Франција (комплетно совладана технологија) и донекаде Кина која сеуште не е на нивото на првите четири (фер е да се признае) но е веќе доста блиску.

На Quora има добро објаснување зашто е тешко да се произведе функционален авионски мотор и моменталната состојба во светот на производителите на мотори:

https://www.quora.com/Which-country-has-the-best-Jet-engine-technology-for-Fighter-Aircraft
 
Нешто најново за J-10 и моменталната состојба со моторите:



https://www.thestar.com.my/news/reg...ly-takes-air-combat-in-a-whole-new-direction/



https://economictimes.indiatimes.co...stealth-fighter-jets/articleshow/65688169.cms

Очигледно некои мислат лесно е да ископираш авион или авионски мотор како да е тоа компјутерско копи пејст, не ќе е баш така. За воопшто да ископираш таква висока технологија мора однапред да имаш логистика, инжинери и технологија од копијата да направиш употреблив производ. Точно е дека Кинезите копираат (не дека и други не копираат) ама Кинезите учат при тоа и забрзано развиваат и сопствена технологија.

Вистина е дека имаат проблеми со авионските мотори ама се се поблиску до функционален сопствен мотор без разлика што почетоците биле руски. Кина ќе влезе во големите играчи на сопствен авионски мотор за борбени авиони и тој процес без голема војна или тешка економска криза е незапирлив.

Моментално само 5 земји имаат технологија за авионски мотор за борбен авион, САД, Русија, Велика Британија, Франција (комплетно совладана технологија) и донекаде Кина која сеуште не е на нивото на првите четири (фер е да се признае) но е веќе доста блиску.

На Quora има добро објаснување зашто е тешко да се произведе функционален авионски мотор и моменталната состојба во светот на производителите на мотори:

https://www.quora.com/Which-country-has-the-best-Jet-engine-technology-for-Fighter-Aircraft
Немаат функционален мотор базиран на сопствен развој. Немаат ниту копирана верзија, туку се купени лиценци од други држави. И најчесто моторите само се склопуваат во Кинеските фабрики, не се произведуваат делови или само делумно се произведуваат, но не деловите на самиот мотор, туку разни додатоци...
 
Немаат функционален мотор базиран на сопствен развој. Немаат ниту копирана верзија, туку се купени лиценци од други држави. И најчесто моторите само се склопуваат во Кинеските фабрики, не се произведуваат делови или само делумно се произведуваат, но не деловите на самиот мотор, туку разни додатоци...

Имаш право, Кинезите се шит, ништо немаат свое, немаат технологија и едвај живуркаат, со други зборови неспособен народ.

Ете се согласувам дека се за никаде и дека нема да произведат авионски мотор ни следните 1000 години ;).
 
Немојте да ги потценувате кинезите. Тие кога биле цивилизација западна Европа врачари шетале со коски околу врат. И нив и на русите им подметнаа кукавичко јајце наречено комунизам кое многу ги уназади.
 
Никој не ви вика дека кинезите не ги бива, него дека копираат и дека се назад зад западот и Русија едно 30 години. Зошто еве купија носач на авиони од Украина? Зошто сами не го направија? Зш тоа е непознат концепт за нив, мораа да купат и некој су-33 тестер од украина од времето за да сфатат како да ги направат крилата на ј-15 да се собираат на палуба итн итн.
 
Нешто најново за J-10 и моменталната состојба со моторите:



https://www.thestar.com.my/news/reg...ly-takes-air-combat-in-a-whole-new-direction/



https://economictimes.indiatimes.co...stealth-fighter-jets/articleshow/65688169.cms

Очигледно некои мислат лесно е да ископираш авион или авионски мотор како да е тоа компјутерско копи пејст, не ќе е баш така. За воопшто да ископираш таква висока технологија мора однапред да имаш логистика, инжинери и технологија од копијата да направиш употреблив производ. Точно е дека Кинезите копираат (не дека и други не копираат) ама Кинезите учат при тоа и забрзано развиваат и сопствена технологија.

Вистина е дека имаат проблеми со авионските мотори ама се се поблиску до функционален сопствен мотор без разлика што почетоците биле руски. Кина ќе влезе во големите играчи на сопствен авионски мотор за борбени авиони и тој процес без голема војна или тешка економска криза е незапирлив.

Моментално само 5 земји имаат технологија за авионски мотор за борбен авион, САД, Русија, Велика Британија, Франција (комплетно совладана технологија) и донекаде Кина која сеуште не е на нивото на првите четири (фер е да се признае) но е веќе доста блиску.

На Quora има добро објаснување зашто е тешко да се произведе функционален авионски мотор и моменталната состојба во светот на производителите на мотори:

https://www.quora.com/Which-country-has-the-best-Jet-engine-technology-for-Fighter-Aircraft

Супер, фино лепо си пишува дека Кинезите се назад со технологијата за развивање на мотори.
Накратко, реалноста е следна:
Американците водат со развивањето на моторите, моментално се на почеток на развојот на мотор за 6тата генерација борбени авиони.
Русите се нешто поназад и моментално го привршуваат дизајнот на мотор за 5тата генерација.
Европа (Германија, Франција) е тука некаде со Русите.
Кинезите сеуште работат на мотор од 4тата генерација. Веќе со години се соочени со достигнување на зацртаните спецификации. Оттука единствени што купуваат технологија се Кинезите.
Претставено во години би изгледало некако вака, Русија е 10 години зад САД, Кина 30 години зад Русија.
WS-10 моторот што го форсираат Кинезиве (патем развиен со Руска помош) е мотор што Американците го имаа кон крајот на 70тите, а Русите на почетокот на 80тите.

Подетално,

The Chinese defense industrial base is infamous for its tendency to “borrow” from foreign designs, particularly in the aerospace industry. Almost the entirety of China’s modern fighter fleet have either borrowed liberally from or directly copied foreign models. The J-10 was reputedly based on the Israeli IAI Lavi and by extension the United States’ General Dynamics F-16; the J-11 is a clone of the Russian Su-27; the JF-17 is a modern development of the Soviet MiG-21; the J-20 bears an uncanny resemblance to the F-22, and finally, the J-31 is widely believed to rely heavily on technology appropriated from the F-35 Joint Strike Fighter

Appropriation saves China time and money on research and development, allowing it to modernize the PLAAF at a fraction of the cost of its competitors. However, the appropriation strategy remains constrained by bottleneck technologies due to lack of testing data and industrial ecology. This problem is starkly illustrated by China’s ongoing difficulty in producing a high-quality indigenous jet engine.

The problem of technology mismatch, at its root, is that the thief lacks trade secrets and human capital associated with the manufacturing and assembly of a system. At the very least, this absence can make the replication of foreign systems a costly and time-consuming process, as the thief needs to develop manufacturing procedures from scratch. At worst, it can lead to seriously substandard components that reduce the capabilities and reliability of a system. Chinese efforts to reverse engineer certain Russian jet engines during the 1990s and 2000s invariably produced engines with extremely short lifespans, and without the power of their Russian counterparts


Even today, jet engines remain an obstacle for PLAAF fighter modernization, with its early 5th generation prototypes notably underpowered. Further complicating the problem, Russia is wary of supplying engines more powerful than the AL-31 used to power its Su-27s.

Како што пишав погоре, дури ни Русите не сакаат да им продадат нешто поново од 90тите. Сосем нормално.

Early models of the WS-10 used to power Chinese Flankers proved dramatically inferior to the AL-31.

Да не зборуваме за против воздушни системи, крстосувачки ракети, хиперсонични летала, сателити и сл.
 
Немојте да ги потценувате кинезите. Тие кога биле цивилизација западна Европа врачари шетале со коски околу врат. И нив и на русите им подметнаа кукавичко јајце наречено комунизам кое многу ги уназади.
Епа дека не се варвари Кинезите, затоа нема да можат да доминираат како Европа и САД односно "западниот бел човек". Технолошки ако не за 20, 50, тогаш за 100 години ќе го достигнат Западот, но се е залудно кога немаат менталитет на хегемон, да имале ќе владееле многу многу порано.

Добро сеа гледам врачари си пишал, јас прочитав варвари, ама поентата останува.
 
Гледам уште не разбираат некој, така да џабе пишувам, но сеедно да повторам - Втора економија во светот, огромен пазар, и богата средна класа

Тоа е Кина во моментов и наскоро ќе биде прва. :)

Со парите што ги има и плус со огромниот пазар на трудот со квалификувани работници нема што нема да има.

А Русија ?
Русија има послаба економија од Италија, па сега видете :D

САД повеќе од пола век го потчинува светот со својата економија, воената сила им е на второ место.
 
Умот се купува, всушност УСА тоа гп прави со децении. Само колку македонци има таму што се научници, зошто овде не творат? дека нема пари.
 
Гледам уште не разбираат некој, така да џабе пишувам, но сеедно да повторам - Втора економија во светот, огромен пазар, и богата средна класа

Тоа е Кина во моментов и наскоро ќе биде прва. :)

Со парите што ги има и плус со огромниот пазар на трудот со квалификувани работници нема што нема да има.

А Русија ?
Русија има послаба економија од Италија, па сега видете :D

САД повеќе од пола век го потчинува светот со својата економија, воената сила им е на второ место.

Океј сеа Русија поради мал контакт и трговија со доларот значи дека ППП дава пореална слика така да Русија е на ниво со Германија и е 6та економија во свет.
 
Умот се купува, всушност УСА тоа гп прави со децении. Само колку македонци има таму што се научници, зошто овде не творат? дека нема пари.
Умот се купува точно, ама акумулираното знаење, не.... Види каков кадар излегува од Руските универзитети, а каков од Кинеските... Колку за илустрација, Израелските достигнувања во воената технологија се резултат на Руските универзитети... каснењето на Кинеската воена технологи е околу 30тина години, од причина што умот се купува... Да не се купуваше умот, ќе беа назад барем 1 век....
 
Океј сеа Русија поради мал контакт и трговија со доларот значи дека ППП дава пореална слика така да Русија е на ниво со Германија и е 6та економија во свет.

Ако гледама така тогаш Кина е убедливо прва :)
 
Епа дека не се варвари Кинезите, затоа нема да можат да доминираат како Европа и САД односно "западниот бел човек". Технолошки ако не за 20, 50, тогаш за 100 години ќе го достигнат Западот, но се е залудно кога немаат менталитет на хегемон, да имале ќе владееле многу многу порано.

Добро сеа гледам врачари си пишал, јас прочитав варвари, ама поентата останува.
Чисто да си знаеш... https://en.wikipedia.org/wiki/Incorporation_of_Tibet_into_the_People's_Republic_of_China

А еве како го загушиле востанието..
https://en.wikipedia.org/wiki/1959_Tibetan_uprising
 
Гледам уште не разбираат некој, така да џабе пишувам, но сеедно да повторам - Втора економија во светот, огромен пазар, и богата средна класа

Тоа е Кина во моментов и наскоро ќе биде прва. :)

Со парите што ги има и плус со огромниот пазар на трудот со квалификувани работници нема што нема да има.

А Русија ?
Русија има послаба економија од Италија, па сега видете :D

САД повеќе од пола век го потчинува светот со својата економија, воената сила им е на второ место.
Со нивото на технологија на Кинезите изгледа расчистивме, одиме понатаму... :)

Eкономијата не е доволна. Ете ја Јапонија втора економија 3 декади, а не е никаков фактор во светот.
Без моќна армија си никој и ништо во светот.
Пример, доколку утре Иранците одлучат да го запрат протокот на нафта во Ормутскиот теснец, другата недела Пекинг ќе биде градот со најчист воздух во светот. :)
Или друг поопиплив пример за Кинезите... Јапонија или Тајван одлучува да изврши поморска блокада на рутите кои водат до Шангај (најпрометното пристаниште во светот), Кина економски ќе колабира за неколку недели доколку не може воено да го избрка натрапникот.
Ако беше само економијата фактор за владеење во светот немаше САД да вложуваат пола трилион долари во армијата и да водат војни постојано.
Дека војската е од исклучителна важност за моќта и влијанието на една земја е примерот со Руската интервенција во Сирија. Доколку немаа соодветна армија да реагираат, нивниот сојузник Асад ќе ја изгубеше власта, ќе дојдеа пиони на Саудијците и ќе беше изграден гасовод кој ќе го елиминираше монополот на Русите (а со тоа и влијанието) во Европа. Со тоа Русија ќе изгубеше многу.
Постојат и еден куп други примери (Ирак) каде недостигот на добро вооружена армија предизвикал губење на моќта на една земја што довело до нејзин економски распад.
САД без својата армија ќе имаа влијание колку што има Бразил.
 
Да не ги земеа германските научници после втора светска војна ни Америка ни Русија немаша да знаат нити ракета, нити атомска нити млазен мотор за авион што е.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom