Случувања во Македонија (Генерална дискусија)

За кого би го дале вашиот глас на парламентарните избори во април 2020?

  • ВМРО-ДПМНЕ

    Гласови: 64 19,0%
  • СДСМ

    Гласови: 41 12,2%
  • ЛЕВИЦА

    Гласови: 58 17,2%
  • БЕСА

    Гласови: 1 0,3%
  • ДУИ

    Гласови: 8 2,4%
  • АЛИЈАНСА ЗА АЛБАНЦИТЕ

    Гласови: 1 0,3%
  • ДПА

    Гласови: 0 0,0%
  • МАКЕДОНСКИ КОНЦЕПТ

    Гласови: 5 1,5%
  • ИНТЕГРА

    Гласови: 8 2,4%
  • ЕДИНСТВЕНА МАКЕДОНИЈА

    Гласови: 3 0,9%
  • Некоја друга

    Гласови: 9 2,7%
  • Нема да гласам или ќе го поништам ливчето

    Гласови: 139 41,2%

  • Вкупно гласачи
    337
Статус
Затворена за нови мислења.

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.693
Поени од реакции
28.205
па за ова тој Јоци пак ја утнал. Ниту Коце ниту Шилегов се виновни за "стручноста" и односот на шоферите. Меѓутоа да се обвинат само шофери, нема поента. Уште кога ги купија, мој пријател возеше на уздолница кај кружниот Бутел, беше зима. Му се изгаси автобусот и не моеше да го запали. Вчера утрото исто изгасна, па некако запали. На последна 57ца, летоска ги гледав шофериве отвараа капаците позади, ваљда да се ладат. Еднашка климата течеше напред на седиштето зад шоферот. Зборам за двокатните. Не се покажаа уште на почетокот како што треба.
На страна фактот што за да може да функционираме како луѓе, мора најмалку барем уште 1/3 да се зголеми бројот на исправни автобуси, ако не и повеќе.
Пa зaтoa се и нaјгoлемиoт дел oд критиките зa нoвaвa влaст.Местo дa се фaтaт зa некoи секoјдневни прoблеми нaјпрoсти,нaјлесни зa решaвaње oд типoт дa се зaбрaни зaпрежни вoзилa пo улиците,дa се oгрaдaт прoписнo aвтoпaтиштaтa и дa се згoлеми безбеднoстa нa истите,дa се згoлеми брoјoт нa aвтoбуси,итнa пoмoш,прoтивпoжaрни вoзилa,дa се реши прoблемoт сo уличните живoтни пa мaкaр и сo пoмoш oд грaѓaните кaкo сaмoпридoнес или нештo сличнo,тие се зaфaтијa висoки пoлитики дa решaaaт
 
Член од
10 април 2018
Мислења
2.254
Поени од реакции
2.550
А автобусите пред 5 години беа сите нови, чисти, исправни, не чадеа? Сега почнаа сите наеднаш да се расипуваат?
Повеќето проблеми во државата се уште од нејзиното формирање и само се влошуваат затоа што сите гледаат да искористат, да дрпнат некоја пара.
 
Член од
24 март 2010
Мислења
15.346
Поени од реакции
26.345
Возен парк на јавно транспортно претпријатие во нормална држава се обновува тековно, а најстарите автобуси се 15тина години стари. Што значи “новиве“ автобуси од по 10 години веќе би плачеле за промена.

Ама далеку од тоа дека баш Шилегов кој лани стана власт е виновен за таа состојба. Единствена замерка од тој аспект може да биде што инсистира дека тие автобуси се “нови“ ама ете ќе морало да се сменат. Магепсан круг на изместени очекувања кој никој не сака да го прекине.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.316
Поени од реакции
15.484
Викторија Инвест долго време не работеше, почнаа негде мајот или јунито ако не се лажам, од друга страна Илинден со мостовите и надвожњаците нон стоп работеа, освен стандард на зима кога нема услови.
Баш ме интересира накратко некои информации доколку имаш за колку време е планот дека ќе се заврши, дали следат потенцијални застои и слично.

Вака е како што знам јас(а добро знам ...пошто некои од ,,папирите,, врват низ мои раце-службено нормално)

-одлуката за градење на автопатот Грујо ја има донесено врз основа на штур проект од минатото, каде геолошките мерења и идејното решение се фрлени од ракав од некоја поранешна вчада(незнам точно која)
-одлучено е да се тера под хитно, а тековните проблеми ќе се решаваат со тек на време-успат
-трасата и тунелите не се згрешени...туку има не добри решенија во проектот за аголот на косините, подлогата за фундаментите на мостовите, и составот на карпите длабоко во тунелите

после тоа се случуваат следните пробчеми:

-Трансмет ги прави косините према проектот....и при првиот посилен дожд се јавува клизиште како деновиве во Србија кај Владичин Хан), и да се отстрани дополнителната количина на земја се вложуваат допилнителни средства од Трнасмет и другите подизведувачи. Тие бараат дополнителни пари од кинезите за вишокот на сработено, кинезите тие пари ги бараат од владатата...а владата им вика-вие сте се нафатиле за тие пари да го изградите автопатот и не барајте пари од нас.

настанува криза и деноноќни преговори. овие преговори временски се поклопуваат со пржинските влади...и ситуацијата дополнително се комплицира

-Во тунелите(сум бил многу пати службено....од Кичево сум), никаде во внатрешниста не се најде цврста карпа погодна за минирање(минерите сакаат што поцврсти карпи..со меките имаат проблем), и се јавуваат одрони. При еден таков одрон од плафонот падна 500 м3 материјал....или 50 камиони. Тоа плус треба да се санира и да се вгради дополнителен бетон кој е многу скап и е во голема количина

-Тие куќите кај с.Песочан, се тужат со државата. Тука имаше откупна станица за печурки. Изведувачите им нудат на сопствениците станови во Охрид за против вредност....а овие им бараат плус пари за изгубена работа со печурките.
Владат вика ОК....дајте фактури колку сте откупувале, ќе ви платиме за 20 години унапред.

тие викаат-ама нием мал дел откупувавме со документ...големиот дел работевме на црно....но пак вие ќе ни платите за све...на часна реч колку тие заработувале од нелегален откуп на печурки

Сега ситуацијата е да се работи со мал капацитет, со лични пари на фирмите...колку што можат да издржат. Гранит отпушта работници секоја ден

На состанок во Мин.за транспорт пред месец и нешто, кажано на фирмите им е дека наводно ќе се започнело со работа на 15-ти Септември

ПС.само еден факт: мостот кај село Лафчани е проектиран на 12 мил. евра. Но под секој столб не е најдена карпа, така да се одеше со бушење по 60 -тина бушотини ф90 см со машина која е единствена на Балканот , ставање на огромна количина на жележо-арматура, и полнење со бетон. така 60 за еден столб , и на крај плоча. Од плочата тргнува по проект. Све надолу е плус пари
 
И

Име И Презиме

Гостин
Вака е како што знам јас(а добро знам ...пошто некои од ,,папирите,, врват низ мои раце-службено нормално)

-одлуката за градење на автопатот Грујо ја има донесено врз основа на штур проект од минатото, каде геолошките мерења и идејното решение се фрлени од ракав од некоја поранешна вчада(незнам точно која)
-одлучено е да се тера под хитно, а тековните проблеми ќе се решаваат со тек на време-успат
-трасата и тунелите не се згрешени...туку има не добри решенија во проектот за аголот на косините, подлогата за фундаментите на мостовите, и составот на карпите длабоко во тунелите

после тоа се случуваат следните пробчеми:

-Трансмет ги прави косините према проектот....и при првиот посилен дожд се јавува клизиште како деновиве во Србија кај Владичин Хан), и да се отстрани дополнителната количина на земја се вложуваат допилнителни средства од Трнасмет и другите подизведувачи. Тие бараат дополнителни пари од кинезите за вишокот на сработено, кинезите тие пари ги бараат од владатата...а владата им вика-вие сте се нафатиле за тие пари да го изградите автопатот и не барајте пари од нас.

настанува криза и деноноќни преговори. овие преговори временски се поклопуваат со пржинските влади...и ситуацијата дополнително се комплицира

-Во тунелите(сум бил многу пати службено....од Кичево сум), никаде во внатрешниста не се најде цврста карпа погодна за минирање(минерите сакаат што поцврсти карпи..со меките имаат проблем), и се јавуваат одрони. При еден таков одрон од плафонот падна 500 м3 материјал....или 50 камиони. Тоа плус треба да се санира и да се вгради дополнителен бетон кој е многу скап и е во голема количина

-Тие куќите кај с.Песочан, се тужат со државата. Тука имаше откупна станица за печурки. Изведувачите им нудат на сопствениците станови во Охрид за против вредност....а овие им бараат плус пари за изгубена работа со печурките.
Владат вика ОК....дајте фактури колку сте откупувале, ќе ви платиме за 20 години унапред.

тие викаат-ама нием мал дел откупувавме со документ...големиот дел работевме на црно....но пак вие ќе ни платите за све...на часна реч колку тие заработувале од нелегален откуп на печурки

Сега ситуацијата е да се работи со мал капацитет, со лични пари на фирмите...колку што можат да издржат. Гранит отпушта работници секоја ден

На состанок во Мин.за транспорт пред месец и нешто, кажано на фирмите им е дека наводно ќе се започнело со работа на 15-ти Септември

ПС.само еден факт: мостот кај село Лафчани е проектиран на 12 мил. евра. Но под секој столб не е најдена карпа, така да се одеше со бушење по 60 -тина бушотини ф90 см со машина која е единствена на Балканот , ставање на огромна количина на жележо-арматура, и полнење со бетон. така 60 за еден столб , и на крај плоча. Од плочата тргнува по проект. Све надолу е плус пари

Дали знаеш фирмите од Македонија се ангажирани од Владата или од изведувачот ( кинезите)?
Дали има надеж да се изгради квалитетно за да нема недај боже несреќи ?
 

Partizanen banditen

Психијатриски случај
Член од
24 август 2016
Мислења
5.941
Поени од реакции
18.022
Што кажува @gjoko-mkd иста ситуација во 90-тите (не знам која влада, ама мислам сдс) преку европски фондови дадени се средства да се изгради пругата до Бугарија (нели и сега го прават проектот пак под покровителство на европски фондации). И доаѓа австриска фирма (бидејќи требало да се бушат тунели, а тие биле најдобри во тоа) и викаат дајте сите пари, ние ке ви ја изградиме пругата, ама пусто Македонче мисли на својот џеп, не и на својата држава и зема ги одбива овие. Одат до кај селото Бељаковце (Кумановско) и тука не можат да направат тунел бидејќи нашиве се глупи и ги бараат австријциве, арно ама ови им бараат дупло од онаа цена која им ја бараа на почеток и нашиве идиоти што ке направат, го стопираат проектот и сега за наместо да патуваме за Бугарија со воз, ке патуваме за десет, дваесет години (Ако ја бидне пругата до тогаш)...
 
Член од
14 август 2006
Мислења
45.454
Поени од реакции
84.866
Член од
10 септември 2016
Мислења
9.333
Поени од реакции
19.028
Амди Бајрам? Пред мене циганот им вика вие сте Бугари, овие го гледаат се смеат ( ај ги разбирам до негде со циган исто ко со курот да си имаш работа, ама тоа е генералната атмосфера во Македонија, дојде време и чергарите да не дупат).
Циганите тек ќе не дупат они се хиени бетер и од шиптариве ама што да правиме кога народот сеуште си живее во братството и единството.
 
Член од
14 август 2006
Мислења
45.454
Поени од реакции
84.866
Лесно е да пуштиш ваква информација и на база на незнаење да се запалиш, знаеме сите. Еве, запрашај се само зошто НОВИ автобуси би се паркирале а старите би се извадиле од гаражи? Зошто Градоначалник би губел поени со ваков потег, свесно?

Одговорот е дека 2/3 од двокатните автобуси не се фунцкионални, без делови и при секој дефект се оставаат во гаража, се расклопуваат и од истите се вадат делови за поправање од оние кои што се останати во возна состојба.

Нит го правдам пијандурата, нит завземам страна, само ти кажувам која е причината за ваков потег а ти, ако сакаш верувај, сакаш мисли си дека било кој на своја штета би вратил здраво функционални автопбуси во гаража а на улица би извадил стари автобуси.

За да ја провериш информацијата ти треба само еден човек кој работи во ЈСП, јас лично имам од другар родител кој работи во гаража во ЈСП (конкретно ти кажувам од кај ми е информацијата).

Сакаш да ти дадам и информација за гаражата во Ѓорче, дека неспособните направија перална за двокатните автобуси и на истата и се утнати мерките па не може да се влезе од напред, затоа што го сече покривот (два такви автобуси се оштетени), па сеа мора од напред, да влагаат во рикверц.
Скроз точно. И јас имам роднина (вмровец) кој работи во ЈСП, потполно истово го збореше за кинескиве.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.316
Поени од реакции
15.484
Дали знаеш фирмите од Македонија се ангажирани од Владата или од изведувачот ( кинезите)?
Дали има надеж да се изгради квалитетно за да нема недај боже несреќи ?
Kičevskiot del e podelen pomegju Granit i Transmet...a preku Preseka ohridskiot del go imaat firmi na Dui

Kvalitetot ke bide mnogu polos nego toj za Gevgelija, posebno delot koj go raboti Dui.
 

bucio

Урбан индијанец.
Член од
8 јули 2008
Мислења
16.330
Поени од реакции
7.799
Развојниот пат на Владиниот ГенСек Рашковски...
Од студент со тврдокорни АНТИ-НАТО ставови и осудител на ТЕРОРИСТИТЕ во 2001, до контрапленумец на списокот на Груевски и Генерален секретар на Заев (со лажиран втор докторат), кој бара пари од министерствата за илегално финансирање на референдумска кампања за влез во НАТО под името „Северна Македонија“, со амнестираните од ДУИ
;)
Тоа се тие „европски вредности“!


 
Член од
8 мај 2013
Мислења
11.898
Поени од реакции
36.952
Во кампањата на ниту едно место не го спомнуваат зборот "Северна". Излези за европска Македонија, излези за Македонија во Нато. Која Македонија бе телиња, референдумот е да се укине "Република Македонија" како поим :)

Еј гласаме за да се викаме Северна Македонија а никој не спомнува Северна Македонија, дури ниту во референдумското прашање не ни се спомнува новото име :D

Каква циганаана :D
 
Член од
7 ноември 2011
Мислења
3.433
Поени од реакции
4.355
А немало процедура? Некој морало да одлучи, да има записник, одлука.. Не би можел тоа да го знам.[DOUBLEPOST=1536069777][/DOUBLEPOST]
Под услов да (под)научи Gjuha shqipe, на работното биро да има знаменце и на Shqipëri. И уште некои слични работи кои ги красат shqipe политичарите (обраќање (и) на shqipe, кабинет полн со „стручни“ советници кои тешко дека знаат кој е главен град на Канада...)
Е баш тоа, записник, одлука, процедура.... баш тоа го бара и го интересира судот а не дали јас или ти, уз ракиичка и мезенце, сметаме дека мерцедесот требало да се купи и тоа без некоја си таму постапка и процедура. Е сега ако Грујче, Гоца и компанија немаат такви одлуки, записници, решенија..... судот ке реши што ке биде со нив.[DOUBLEPOST=1536135074][/DOUBLEPOST]
Живо ме интересира по колку коментари дневно ќе имаш после референдумот.
Нивото на рики превара и брутус е блиску, продолжи само така на прав пат си!

Немате ни тронка срам ни едните ни другите.
Коментари ке имам толку како и секогаш, и не е тоа твоја работа. Можеш да ме игнорираш, да се согласуваш или не, да реплицираш и дискутираш. А ваквите твои коментари покажуваат дека ти оддамна си испод нивото на рики превара и брутус.
 
Последно уредено:
Член од
9 јули 2018
Мислења
777
Поени од реакции
638
Колку гласачи на ВМРО-ДПМНЕ ќе излезат на референдумот?
https://nezavisen.mk/mk/vesti/2018/09/84822/

И кожни гаѓи да облечат сосе дпне не вадат повеќе од 600-700 000 нај оптимистично. План Б е и без да помине да го протнат низ собрание со откуп на 8 дпмнеовци, план Ц е предвремени избори.
Нај важно е да не си ги измијат рацете со народот. Затоа БОЈКОТ.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom