Не нaпрaви кривичнo делo.Ке му плaти 2-3000€ и тoлкуЈас се надевам дека во скоро време овој Плавевски ќе добие пријава и исто вака насмеан ќе излегува од суд.
Е ај чим така велиш.Можеби затоа што државата ти ја купува централата која си ја изградил.
Таа е под концесија, после 20 години престанува да биде твоја, можеби тогаш ќе дојде во државни раце можеби ќе ти обноват договор. Ти ја субвенционираат изградбата на електро системот во Македонија кој е стратешка работа. Значи не ти ја купува само струјата туку и погонот.
На странски пазар годишно Македонија купува струја од 20-50 милиони евра, ете просек 35 милиони.
За тие пари доби само струја која ја потроши, а ако ги инвестираше за 10 години (350 милиони евра) ќе направеше една голема и неколку помали хидроцентрали, и ем ќе ги имаше како свои централи ем труја за свои потреби ем струја за извоз.
Струјата е неопходна за живот на една земја и многу е лошо ако зависиш од странство за такви стратешки потреби. Од воља, желба или можности на странци да ти зависи животот во државата.
Heма потреба од мене да бараш објаснение, штом јас сум напишал тоа е единствено точно и логично, и за тоа се има уверено целокупната Македонска светска па и поширока јавност како и сите еминентни експертиЕ ај чим така велиш.
... Неосуден е ? ( ослободен од кривица? )Осуден е?
Да да збор да нема посебно делот околу логиката.Heма потреба од мене да бараш објаснение, штом јас сум напишал тоа е единствено точно и логично, и за тоа се има уверено целокупната Македонска светска па и поширока јавност како и сите еминентни експерти
Осуден е?... Неосуден е ?
... аболициран прв пат не се отиде до крај зашто постои основно сомнение дека е чинител на кривично дело, а сега втор пат е сеуште во отворена судска постапка, не може на ист начин де_жа_ву, па со „скинување“ на тој што му ја почна судската постапка, елегантно ќе се ослободи и по втор пат!Осуден е?
осуден е?... аболициран прв пат не се отиде до крај зашто постои основно сомнение дека е чинител на кривично дело, а сега втор пат е сеуште во отворена судска постапка, не може на ист начин де_жа_ву, па со „скинување“ на тој што му ја почна судската постапка, елегантно ќе се ослободи и по втор пат!
не навлегувам во тоа и без разлика дали е осуден или не е осуден додека се има отворена судска постапка (крив е или не е крив) НЕ МОЖЕ ДА БИДЕ ПРЕМИЕР! кога ќе нема никаква отворена судска постапка (црна дамка на своја автобиографија) тогаш може ДА ЈА ИЗВРШУВА СВОЈАТА ФУНКЦИЈА НА ПРЕМИЕР!
Dodeka sme kaj "patišta i ulici" i slučajot so denešnite tepači...edno prašanje...Kако шо се развиваше индустријата и автомобилизмот така се менуваа и категориите на патишта и автопатишта, она што во 1965 беше доволно да биде автопат денес не е. категорија на автопат се дава вз осниов на број на возила, па и тип на возила, не е исто автопат во Америка кој треба да има некаде и 6 ленти или автопат во македонија каде се доволни 2 ленти. Она што било автопат во 1965 или 1975, со толку број на возила или можности на возила, денес веќе не е. Исто е и со сите други примери, не е исто шо се сметаше за пример голема хидроцентрала во 30 сетите, во 70 дестите или денес, не е исто ни то шо беше голем земјоделски комбинат во 50 сети и денес, затоа шо потрошувачка на енергија, на струја на храна расте, во 1936 година во македонија имаше 2 хидроцентрали со моќност од 6 мегавати и тие се сметаа за големи, доволни да ја снадбат цела територија со потреби за струја, денес под “мала“ централа се смета она која е испод 10 мегавати, а големите се со стотици мегавати производство.
Како и да е иљадници километри патишта до секое село, населба или град се изградени во период на СФРЈ во Македонија. Да не зборуваме за многу погголемиот квалитет на изработка и вграден материјал. Кога сега некој би се обидел да го повтори тој потфат (изградба на иљадници патишта) би му требале стотици милијарди евра и огромна механизација и работна сила.
Доста браните криминалци, криминалец си е криминалец независно од која партија доаѓа.осуден е?
ич не ми е гајле за скопските улици, овде во Битола улиците се полоши од колу во турско време, секој ден страдаат стотици возила и граѓани поради катастрофалните услови на битолските улици додека градоначалникот на Битола од пропаднат глумец кој возел половна шкода фаворит,денес е еден од најбогатите луѓе во регионот со голем број компании, станови деловни простори сметки по банки и залихи на златоDodeka sme kaj "patišta i ulici" i slučajot so denešnite tepači...edno prašanje...
Zošto nemoži Partizanska vo Skopje da prodolži so poniranje pravo direkno posle soborna crkva i da izlezi posle Gtc?
Da ne se mačite so baranje po interneti....Palčo dodeka beše preCedatel na SDSM za grad Skopje si izgradi zgrada so temeli i podrumi, koi ja zgolemuvaat minimalnata dlabočina na tunelot za mnogu....i vo toj slučaj ulicata treba da započni da ponira od kaj Gradežen fakultet.
Slučajno ili ne eden kat od ovoj objekt dobi soprugata na likot i deloto na B.C.
.....
a drugiot MISIR vo toa vreme dobi pari od MVR-DBK(potvrdeno od Frčko) da osnova "opoziciski vesnik" i da ćuti za vakvi raboti...
Kriminal......aj da ne zborime poveće...
Кое теле сиМрш бе викторија, 100% возиш скапан пасат на ќустендилски таблици и си ја прогласил цела фамилија за татари! Штетен ви е договорот дека не се споивме со бугарите, г'зишта продадени!
И пак победи на избори и формира влада.Во ист ден, претседателот на СДСМ во две различни интервјуа за бугарски и српски медиуми најпрво излезе со тврдење дека Македонците се Бугари, а потоа дека Македонците се Срби.