Кинеските моторчиња

Член од
1 август 2008
Мислења
81
Поени од реакции
1
како бе на едно мое другарче ср50 од постариот модел има 5,5 коња? како тоа друго другарче има спортска ср50 и има 8-9 коња(не ме фаќај за збор)?
и овие новиве априлии што се, имаат над 5 коња. и да, има разлика и тоа како.
хонда дио-стар модел, 4 тактно е? 50цц е?
2 stroke.
 
Член од
1 август 2008
Мислења
81
Поени од реакции
1
како бе на едно мое другарче ср50 од постариот модел има 5,5 коња? како тоа друго другарче има спортска ср50 и има 8-9 коња(не ме фаќај за збор)?
и овие новиве априлии што се, имаат над 5 коња. и да, има разлика и тоа како.
хонда дио-стар модел, 4 тактно е? 50цц е?
i ne se nad 5 konja 4,3 se
 

kpbKENGUR

Devil's Advocate
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.132
Поени од реакции
201

kpbKENGUR

Devil's Advocate
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.132
Поени од реакции
201
Се нервирам кога читам еден куп постови наназад со една цел.... докажувате дека Априлија, или Џилера се подобри од Кинезите. Кој рекол дека не се? Никој. Се знае колку пари толку музика.
Темава е отворена за сопствениците на кинезите да разменуваат совети, не да се расправаат.
Ако имате нешто паметно и корисно да дискутирате повелете. Ако продолжите со здодевните караници темава ке оди под клуч. Фала на вниманието.
сеа го видов постов. немој некој да ми умешал овде ништо друго и да плука по кинези покрај тоа, ќе вибам се! неќам да ми се затвори темава ради вас. отворете си тема Aprilia i co. и серете таму колку се најдобри и најубави моторите. остајте ја темава за нас нискобуџетниве овде и порационалните и нетркачите од семафор до семафор.
џиш, бриши СЕКОЈ пост што содржи збор АПРИЛИЈА, ЏИЛЕРА, ПИАЏО и штознам остало, те молам. ми се сере веќе од итаљаниве.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Знам... Ке видам што ке бидне, сега неможам многу, немам време. Сепак Blazzer одмори малку.... Кинезите се срање, ама такви такви, можат да те однесат од точка А до точка Б, исто како и априлијата. Немаат крајна брзина, немаат дизајн, кршови се... Ама ефтини се. А тоа е битно за народот да ги купи. Абе ич нека не чинат, за пола сезона нека се, за 500-600 евра ке ги купуваат (како што и се случува). Само малку... Пред 5 години кога немаше кинези, колку веспи имаше во Мк? Низ битола се броеа на прсти луѓето. Денеска има еден куп моторчиња.
 
Член од
1 август 2008
Мислења
81
Поени од реакции
1
gotoo.ne mislam vise da se raspravam.aj neka si muabetat i drugive malce za nivnite ubavi kineski motor4inja.
 
Член од
26 февруари 2007
Мислења
366
Поени од реакции
10
Blazzer, Piaggio машините имаат 7КС @ 8500rpm на радилица водено ладените а воздушно ладените имаат 5,1КС @ 7000rpm. И немој сеа со лагите дека твојот дио имал 11КС кога тоа е невозможно, па стандарт РС50 има 8КС а со 6 брзински мењач е. Инаку за ламбичките, една ламбичка кошта околу 700 денари за априлиите. После еве ти шо ги лажеш тука за моториве што си ги имал. Си ги имал сите тие мотори освен Кимкото а за тие диото и џогот незнам дали 2 имаше оти само со едно те гледав и после тоа Џилерава ја зема. А за аероксот што го кажуваш го знам и сам и тоа којзнае од кој причини му стави горан воздушно а не дека од јапонија него така му кажале и ако беше толку подобро немаше сите R мотори да имаат водено ладење и немаше во MotoGP и Superbike..... да ставаат водено ладење за да имаат полоши перформанси. Се знае кога има водено ладење мапината може да се врти повеќе оти водата многу подобро ја однесува топлината и може подобро да се контролира оптималната температура на машината преку термостат, а со тоа и да се извлече максимумот од неа
П.С. Во случај да водиш инат прати ми порака на ПП да ти ја даам сликата за коњските сили односно дијаграмот кај што им е мерено тоа(мислам дека го има пред 2 страни ама не се гледа убаво)
 
Член од
7 јули 2008
Мислења
131
Поени од реакции
4
Ova ne e to4no!!!
Aprilliite,gilerite,piaggio imaat ista masina i imaat 3,5KW toes 4,3 konja.Nema tolku vrska konjazata.Honda dio ako go znaes edno malo motor4e postar model ima 11 konja.pa isto odi ko drugite skuteri em polesno e.
Значи брзината зависи од тоа што марка е. Не од односот коњски сили\тежина (+аеродинамика)

Абе ти ептен си забегал
 
Член од
20 ноември 2005
Мислења
614
Поени од реакции
64
мојата априлиа ареа51 модел 2004 та стандаррд е 2.5 киловата идеше 86. 87 ....би рекол се е до преносот .....искористеност на снага
 
Член од
7 јули 2008
Мислења
131
Поени од реакции
4
мојата априлиа ареа51 модел 2004 та стандаррд е 2.5 киловата идеше 86. 87 ....би рекол се е до преносот .....искористеност на снага
Се гледа дека кај нас има ’експерти’ за се

Како може бре со 2.5 kw И со 5 kw да оди исто?!

Вие стварно сте генијалци
 
Член од
20 ноември 2005
Мислења
614
Поени од реакции
64
Се гледа дека кај нас има ’експерти’ за се

Како може бре со 2.5 kw И со 5 kw да оди исто?!

Вие стварно сте генијалци

Па возам од 98 ма....и за 2т машина за тебе сум експерт
и немам намера да дискутирам коња киловата...

знаеш дека само со еден каиш да биде подебел-пократок-посирок од идеалното мозе да исгубиш 10/км/х
да е полесна ролната за пола грам драстична разлика има...
ја знаеш разликата од прави и коси зупчаници ......на секундарен пренос
 
Член од
20 ноември 2005
Мислења
614
Поени од реакции
64
http://autos.maxabout.com/twid0000016/honda_dio.aspx
еве, ова е 100цц и има 7 коња. кај виде ти дио 50цц со 11 коња?
еве и стар модел, 50 цц, 2 тактен, 7 коња.
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_dio_super_1993.php

кенгур..има една гилера во скопје Gilerra DD модел стандард е 9 коња ...50 кубика...
нека не те чуди запремнината со коњажата

кај мене е 70cc 16 коња

најаката верзија на 70cc e Malossi BIG BORE 26hp
 
Член од
7 јули 2008
Мислења
131
Поени од реакции
4
Па возам од 98 ма....и за 2т машина за тебе сум експерт
и немам намера да дискутирам коња киловата...

знаеш дека само со еден каиш да биде подебел-пократок-посирок од идеалното мозе да исгубиш 10/км/х
да е полесна ролната за пола грам драстична разлика има...
ја знаеш разликата од прави и коси зупчаници ......на секундарен пренос
Ау да извини. ти си тој ’експертот’ што ги прави моторите од пиаџо гупацијата и им објасна таму кој е идеалниот каиш па идеалната тежина на ролната па тоа со запчаниците а сигурно и за издувот и кажа.
Извини не те препознав дека си тој ’експертот’
Па ги убеди дека наместо да ја зголемуваат силата на моторот од 2.5 на 5kw само да ја сменат ролната кој чини 300 денари и оп исти перформанси

мило ми е што имаме ’експерт’ па ни дава совети
 
Член од
20 ноември 2005
Мислења
614
Поени од реакции
64
Ау да извини. ти си тој ’експертот’ што ги прави моторите од пиаџо гупацијата и им објасна таму кој е идеалниот каиш па идеалната тежина на ролната па тоа со запчаниците а сигурно и за издувот и кажа.
Извини не те препознав дека си тој ’експертот’
Па ги убеди дека наместо да ја зголемуваат силата на моторот од 2.5 на 5kw само да ја сменат ролната кој чини 300 денари и оп исти перформанси

мило ми е што имаме ’експерт’ па ни дава совети
Дечко ај едуцирај се малце ....
Секундарен пренос...95 евра..со прави запчаници ја зголемува брзината за минимум 10...но прави дупка...у старт и мегу убрзање но тоа се решава..со други ствари...

A кога спомна ауспуси знаеш дека секој ауспух реагира разлицно на секоја машина....не се сегде истите перформанси...
Целта на муабетот е без разлика дал било 2 или 20 конња снагата мора да биде најубаво искористена пак е преносот значи во прашање.. посовремен пософистициран ..и тако дање

како може пренос на кинеска модел на мотор...од рани 90 ти....да е пософистициран од некој модел над 2000јадата

A Кога спомна ауспуси си има кој модел ауспух на кој скутер ке даде најдобри перформански...знаци еден исти на два разлицни скутера различно функционира..
Препорака за ауспух

За 50ccm

Piaggio:
Leovince ZX
Leovince RR
Gianelli NRX
Tecnigas Next R
Laser X pro


Minareli:
Laser X pro

Leovince ZX
Leovince RR
Gianelli NRX
Tecnigas Next R


Sport gus kit (70ccm)

Piaggio:
Stage 6 PRO
Yasuni R
Tecnigas RS 70
Polini 4race

Minareli:
Stage 6 PRO
Yasuni R
Tecnigas RS 70



Mid-race

Piaggio:
Yasuni C16
Stage 6 1200


Minareli

Yasuni C16
Stage 6 1200
Yasuni c20

High End:

Piaggio:
Roost
MHR team
Stage 6 R1400 R1200
Hebo racing 2
DPR C21 C30
Yasuni C21 C30

Minareli:
Roost
Kundo F1
Yasuni C21, C30,
DPR C21, C30,
Stage 6 R1400
 

Kajgana Shop

На врв Bottom