Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ми треба некој нормален и поштен автомеханичар од Битола за VW групација. Ако може да ми даде некој препорака и контакт би ви бил благодарен.


Некој???
 
Има некаков стандард на колку бари оптимално треба да се гумите? Ете членот поназад пиша дека ги става на 2.5. Јас ги ставам на 2 точно, и онака, топ ми е. Знам дека зависи ова и од возилото, ама ме интересира дали постои пишано правило на колку треба да бидат?

Sent from my Q800 using Tapatalk
 
Има некаков стандард на колку бари оптимално треба да се гумите? Ете членот поназад пиша дека ги става на 2.5. Јас ги ставам на 2 точно, и онака, топ ми е. Знам дека зависи ова и од возилото, ама ме интересира дали постои пишано правило на колку треба да бидат?

Sent from my Q800 using Tapatalk
Не дека се разбирам ама мислам пишува на секоја гума колку е оптималното ако не се лажам.
 
Последно уредено:
Има некаков стандард на колку бари оптимално треба да се гумите? Ете членот поназад пиша дека ги става на 2.5. Јас ги ставам на 2 точно, и онака, топ ми е. Знам дека зависи ова и од возилото, ама ме интересира дали постои пишано правило на колку треба да бидат?

Sent from my Q800 using Tapatalk
За секое возило си има колку бари треба да бидат гумите, за фабрички пропишаните димензии си има во упатството за возилото, кај некои пишува на столбот од возачката страна или на капачето за гориво или пак на фиоката.

Sent from my Note 3 [SM-N9005] using Tapatalk
 
Имаш и кај соборна црква во близина на Руска амбасада Хидраулика Лашко мислам беше фирмата.
Цревото можно е да е гумено и најверојатно е од пумпата до летвата.
Ти губи хидраулична течност или на полн лев,десен ти шкрипи пумпата?

Има некој искуство со овие Лашко? Појдов прееска да прашам, не ми кажа колку пари, ко демек зависи од ова од она, ни отприлика не кажа колку би коштало, а стариов ми изгледа на скупчија голем. Во Нини Комерц ми рекоа 800-1000 денари.
 
Има некој искуство со овие Лашко? Појдов прееска да прашам, не ми кажа колку пари, ко демек зависи од ова од она, ни отприлика не кажа колку би коштало, а стариов ми изгледа на скупчија голем. Во Нини Комерц ми рекоа 800-1000 денари.
Пред 3-4 години ми имаат нитновано црево за бризгалка за зпластика а ми наплатија 500-600 денари
 
Vaka decki mi treba nekoj dobar avtomehanicar za VW od veles ! I uste nesto ako moze vaka ako znae nekoj :D na polo fox 1995 1.4i sto motor moze da mu se stavi , posto sakam da go menjam pri kraj e nekade :D
 
Vaka decki mi treba nekoj dobar avtomehanicar za VW od veles ! I uste nesto ako moze vaka ako znae nekoj :D na polo fox 1995 1.4i sto motor moze da mu se stavi , posto sakam da go menjam pri kraj e nekade :D

Миланче да го прашаш дали работи,и има еден во Пелагонија,Миле се вика,чепка и тој,ама не е како што треба баш нај нај..
 
Кога ќе падне температура под 2 степени, кога ја палам колата насабајле знае често да јави на бордот црвен сигнал да се провери системот за ладење.

Во меѓувреме се направи редовен сервис на колата, се смени ребраст, нова водна пумпа, нов антифриз се стави, но пак ми го јавува истото на бордот на прво палење.
Ја проверив разладната течност и истата си е на регуларно ниво како што треба.

Кога ќе ми јави тоа, најчесто ја оставам колата да поработи 15 секунди, ја гасам па ја палам пак и си работи нормално како ништо да не е.
Инаку нема проблеми ниту со загревање, си постигнува работна температура и си работи како што треба. Исто така и на најладно на -7 до сега без проблем си пали на прво верглање.

Што мислите што би можело да биде? Грешка во компјутерот или нешто друго? Станува збор за голф 4 1.9 тди.
 
GOLF 3 1.9 TDI 90ks 97' година
Прима влече како VR6 али се до 150 после се претвора во обичен дизел и воопшто не прима, оди се ама како обичен ако го запалам и изгаснам пак прима ама се до тоа и во 3та брзина да го испукам на 4000 обртаи пак исто и 4та а во 5та брзина 150 и сецка само одеднаш и се претвора во обично магаре, што би можело да е?
Luf maserot e proveren ne e do nego !
 
GOLF 3 1.9 TDI 90ks 97' година
Прима влече како VR6 али се до 150 после се претвора во обичен дизел и воопшто не прима, оди се ама како обичен ако го запалам и изгаснам пак прима ама се до тоа и во 3та брзина да го испукам на 4000 обртаи пак исто и 4та а во 5та брзина 150 и сецка само одеднаш и се претвора во обично магаре, што би можело да е?
Luf maserot e proveren ne e do nego !
Биди сигурен дека влече баш како vr6.Те возеле или си возел да видиш како влече vr6ка
Друже 150 km/h толку му е силата на 1.9 tdi 90 ks.
А може ќе добиеш некој километар повеќе ако штелуваш палење
 
Биди сигурен дека влече баш како vr6.Те возеле или си возел да видиш како влече vr6ка
Друже 150 km/h толку му е силата на 1.9 tdi 90 ks.
А може ќе добиеш некој километар повеќе ако штелуваш палење
Море друже кога ќе сецне на 4000 обртаи не оди ич и во 1 да е ти не ме свати
 
Море друже кога ќе сецне на 4000 обртаи не оди ич и во 1 да е ти не ме свати
Нешто со струјата да не има проблем,електронска дизна...........
 
GOLF 3 1.9 TDI 90ks 97' година
Прима влече како VR6 али се до 150 после се претвора во обичен дизел и воопшто не прима, оди се ама како обичен ако го запалам и изгаснам пак прима ама се до тоа и во 3та брзина да го испукам на 4000 обртаи пак исто и 4та а во 5та брзина 150 и сецка само одеднаш и се претвора во обично магаре, што би можело да е?
Luf maserot e proveren ne e do nego !

Релето на турбината 100%.
 
Јас ќе пишев турбото, ама еве веќе поконретно ти одговори Блек
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom