Рудници и
ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Во ред е да се наведат и изворите.Може да добиеш реакција само од свесен модерен граѓанин као мене.
Бројот на загинати во сообраќајни незгоди во 2013 година изнесуваше 198 лица или 9 жртви на секои 100 илјади жители, додека во 2014 споредбено со преклани оваа бројка е намалена за 74. Околу 25 % од вкупниот број на жртви во сообраќајни несреќи се пешаци. Во изминатата 2014 година од 124 лица загинати во сообраќајни несреќи 35 се пешаци. Во првите шест месеци годинава на македонските патишта загинале 59 луѓе. Само последниов месец 6 од нив се пешаци.
Сега кажи дали ова не е предизвикување хистерија?
Мојот личен впечаток е поинаков, а на секого личното мислење му е најценето.И поради ова веќе се разидуваме со мислењата.Јас гледам последниов период десетина изгазени како кучиња деца, млади, пензионери и НУЛА одговорност од ‘сообраќајните експерти‘, во време кога казните одат ненормално нагоре за ваков стандард.Ти гледаш дека преклани биле 11.Збирштина.
Кој е ефектот од ова подолу?
Контраефект?
40 секунди без поминато возило и веќе првите возачи поминале на црвено.Е некогаш нема да е така.Надвозници, подвозници.Сакаме да се рамниме со здрави држави, далеку сме светлосни години.Ова е на место кај шо ‘пиле не пејт‘ од октомври до мај.Образложението е безбедноста на пешаците!!!(дали 50 преминувања имаме дневно)
ФОТО: Пуштени во употреба семафорите на патот Охрид-Св.Наум кај Инекс Горица. Кој е ефектот од семафорите?
on: October 27, 2015In: Охрид
Вечерва се пуштени во употреба новите семафори на регионалниот пат Охрид – Св. Стефан на влезот од Инекс-Горица.
После 30-40 секунди чекање конечно се запалија на зелено, без да се забележи да помине друга кола или пешак. Сеуште не е јасно зашто овие семафори се пуштени во употреба баш во моментот кога има слаба фреквенција на патот. Па ги забележавме и првите нервозни возачи кој нетрпливи поминаа на црвено.
Еве уште една статистика

Последно уредено:
