Гуми (пневматици)

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Савата не спаѓа во треторазредни гуми,туку во втора класа,како Ханкок,Вредештејн,Спортива..На Апенот гумите се Савини и предната и задната,апенот го имам од 2002 година НОВ од продавница земен,а ќе тераат уште 10 години најмалку..Штета што не ги направиле тубелес..
Sava e dlaboko vo treta klasa, kako i Sportiva.
Sto e toa "Apenot"?
 
Sava e dlaboko vo treta klasa, kako i Sportiva.
Sto e toa "Apenot"?

Моторче бе друже,Томос,оригинал Словенски..Савата ако е произведена во Словенија е за мене втора класа,и е доста квалитетна гума..Секако дека е подоле од Пирели,Континентал,Мишелин,али не е до толку лоша..Едино Трајал,српска гума,и Клебер англиска ли кој ја знае каква не би возел..
 
Моторче бе друже,Томос,оригинал Словенски..Савата ако е произведена во Словенија е за мене втора класа,и е доста квалитетна гума..Секако дека е подоле од Пирели,Континентал,Мишелин,али не е до толку лоша..Едино Трајал,српска гума,и Клебер англиска ли кој ја знае каква не би возел..
Aaaa, APN si mislsel. Ako nekoj razbra sto e "apenot" jas go secam.
Sava gumi na tomos vozis i mislis so avto gumi isto e.:aplauz:
 
Во иста фабрика се произведуваат бе пријателе..Од ист материјал се..
 
Последно уредено:
Има некои скуство со Nexen гумите, доста се поефтини од на пример мишелин, за 4 гуми разликата за мојата кола е околу 6-7000ден. Кога се јавив да прашам продавачот (што е нормално) ептен ми ги испофали, демек и во америка била фабричка гума на новите возила на киа или на некоја друга слична кола не ми текнува сеа точно?
 
Има некои скуство со Nexen гумите, доста се поефтини од на пример мишелин, за 4 гуми разликата за мојата кола е околу 6-7000ден. Кога се јавив да прашам продавачот (што е нормално) ептен ми ги испофали, демек и во америка била фабричка гума на новите возила на киа или на некоја друга слична кола не ми текнува сеа точно?
Земи си боље матадор, од јужно корејци бегај.
 
Има некои скуство со Nexen гумите, доста се поефтини од на пример мишелин, за 4 гуми разликата за мојата кола е околу 6-7000ден. Кога се јавив да прашам продавачот (што е нормално) ептен ми ги испофали, демек и во америка била фабричка гума на новите возила на киа или на некоја друга слична кола не ми текнува сеа точно?
Moze se poeftini vo start, no na kraj ke ti ispadnat poskapi.
Nexen na site testovi sto gi imam videno se trosat 2-3 pati pobrzo od na primer Michelin. Mozes okolu 20-25 iladi da pomines so niv pred da se izedat, a so Michelin bez problem nakaj 50000.
A kako gumi se nesto podobri od Matador, no poslabi od Hankook, Vredestein.
 
Moze se poeftini vo start, no na kraj ke ti ispadnat poskapi.
Nexen na site testovi sto gi imam videno se trosat 2-3 pati pobrzo od na primer Michelin. Mozes okolu 20-25 iladi da pomines so niv pred da se izedat, a so Michelin bez problem nakaj 50000.
A kako gumi se nesto podobri od Matador, no poslabi od Hankook, Vredestein.
Значи ако вози такси или планира да вози на Нирнбургринг нека земи Мишелин.
Ако му е за локал и Нексен и било која гума ќе му заврши работа.
 
Се изначитав глупости за тоа колку километри или години издржува една автомобилска гума.

А ако се земе во предвид нашиот менталитет на се се прави реатест во Македонија.

Ако гумата трае 12к нашите возачи ги тераат и по 30к се додека не почне да излегува платното и арматурата на гумата.
 
Ne vikam deka godinite nemaat uloga, no presudno za bezbednost e tehnologijata i smesata na gumata.

Na pat, zivotot najveke ni zavisi od gumite. Mnogu od lugjeto 50 godini od zivotot vozat, pominuvaat poveke od milion km, ja vozat familijata, decata. Ednas e dovolno vo tie 50 godini kako vozime da ni zavrsat rabota gumite i da se isplatat parite sto sme gi davale za premium gumi.
Ти вози 150-200 км на час, па крсти се на скапите гуми.
Баш имајки на ум дека имаш квалитетни гуми ќе возеш поопуштено и невнимателно, т.е. побрзо.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom