значи општо земено - се ќе сликаш. Од портрет преку улична и архитектура до пејсажи
Тој Тамранот е универзален објектив во смисла на зум, али не е ништо посебно, така да спрема цената тој е добар избор, али има и доста мани на пример на 18 е мек во фокус, изразен вигњетинг и барел дисторзија слично, на 200 бавно фокусира и тука е мислам мек... некој идеален распон од она што видов е 50-80, има изразен хроматик... значи то се ситници кои ги има секој објектив кој појќе кој помалце кај некој одвај се примеќа кај некои е очигледен.
Обично кај вака екстремни зумови то е скоро правило го има и кај скапите верзии на објективи, не е едноставно да се намправи објектив идеален на сите распони и сите отвори на бленди и да биде и брз и точен во фокус...
Од друга страна паки добра сцена и со мобилен сликана ќе биде добра, слаба досадна сцена и со опрема од 6000 евра ќе биде неинтересна.
50 канонова 1,8 имав од овеи двојките ефтини пластични и бев задоволен пошто за 100 евра поарно не мојш да најдеш, арна е за портрети, побавно ми фокусираше во емни услови, за портрети е добра.
ти разгледај некој друг зум за тие пари не мора да е до 200 не знам шо би сликал со толкав зум, и која е потреба, многумина сметаат дека идеален универзален објектив е 24-70, со него се покрива и ширина, имаш и зум а обично се добри оптички. Ако не и тој 18-200 ќе ти брка работа, јас пример од еден куп објективи сум сега само на една 35 на 1,4 и прво ми беше чудно пошто морав да се шетам дур сликам де поблиску де подалеку да зумирам со нозе, али пак ограничувањето во зум ми дава предност да се снаоѓам во разни ситуации да размислувам додека сликам да се движам барам друг агол и далечина или близина... поинвентивно е од колку да стојам на едно место и само зумирам и одзумирам. Би сакал да имам 23 на 1,4 али ми е сега скапичка па ќе почека