Ford доктор за Ford прашања

Член од
17 јануари 2015
Мислења
1
Поени од реакции
0
Прашање за мида
Имам Форд Фиеста 1,8тд 2001год. увезена од Италија. Ја возам скоро 4 години но последнава година ми се јавува проблем со туража на гас-та. На почетокот се случуваше еднаш месечно сега се јавува секој ден во оној момент кога ке сменам од прва во втора брзина со над 1500 обртаи. И потоа како да се закочува гаста или расте до 2200 обртаи без ралика дали колата е во брзина или не , дали возам или стојам во место гаста е постојано активна без да ја допрам педалата за гас. Ја ставив на компјутер 4 пати, секогаш покажува различни грешки, првиот пат покажа бош-пумпата и егр( вентил или сензор), вториот пат не покажа ништо, третиот пат покажа само егр-от и четвртиот пат не покажа ништо. Ова ми се случува секојдневно во зимно време и кога е врнежливо т.е. летно време поретко се случува. Немам никаков проблем со палење на возилото зимно време и не ми светка никаква сијаличка која е индикатор за бош-пумпа или егр-сензор. Од форуми и yotube видов дека бош-пумата и егр-сензорот или вентилот даваат сосема поинакви симптоми т.е. се гуши колата и слаба е гаста, а кај мене буквално гаста како на автоматски менувач е постојано активна. Сум возел со гориво и од Макпетрол и од Лукоил па дури и биодизел но истото се повторува. Сеуште немам пробано никаков адитив да ставам за прочистување. Поздрав
 

Мида Гранд Моторс

Форд Доктор
Член од
27 јануари 2011
Мислења
59
Поени од реакции
24
Прашање за мида
Имам Форд Фиеста 1,8тд 2001год. увезена од Италија. Ја возам скоро 4 години но последнава година ми се јавува проблем со туража на гас-та. На почетокот се случуваше еднаш месечно сега се јавува секој ден во оној момент кога ке сменам од прва во втора брзина со над 1500 обртаи. И потоа како да се закочува гаста или расте до 2200 обртаи без ралика дали колата е во брзина или не , дали возам или стојам во место гаста е постојано активна без да ја допрам педалата за гас. Ја ставив на компјутер 4 пати, секогаш покажува различни грешки, првиот пат покажа бош-пумпата и егр( вентил или сензор), вториот пат не покажа ништо, третиот пат покажа само егр-от и четвртиот пат не покажа ништо. Ова ми се случува секојдневно во зимно време и кога е врнежливо т.е. летно време поретко се случува. Немам никаков проблем со палење на возилото зимно време и не ми светка никаква сијаличка која е индикатор за бош-пумпа или егр-сензор. Од форуми и yotube видов дека бош-пумата и егр-сензорот или вентилот даваат сосема поинакви симптоми т.е. се гуши колата и слаба е гаста, а кај мене буквално гаста како на автоматски менувач е постојано активна. Сум возел со гориво и од Макпетрол и од Лукоил па дури и биодизел но истото се повторува. Сеуште немам пробано никаков адитив да ставам за прочистување. Поздрав
Здраво, за вашиот проблем можно е да е причина било кој од неаведените проблеми, доста веројатно е да е егр-сензорот, но не би можеле дефинитивно да установиме додека не се изврши дефектажа на возилото. Слободно повелете во нашиот сервис на дефектажа и консултација за решавање на вашиот проблем. Поздрав
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.542
Поени од реакции
7.917
Каков е тој Control Blade rear suspension на Форд Фокус?
Може малку подетално инфо како функционира?
 

Мида Гранд Моторс

Форд Доктор
Член од
27 јануари 2011
Мислења
59
Поени од реакции
24
Член од
10 декември 2010
Мислења
4
Поени од реакции
8
Страшно сум разочаран од вас Мида Гранд Моторс. Веќе 5 месеци не сте способни да го отстраните проблемот со мојата Форд Фиеста. Има некој проблем со електрониката и постојано се појавува EAC FAIL на местото на километражата. Ја однесов кај вас (се блокираше колата со шлеп служба) по 2-3 дена ми се јавивте и ми кажавте проблемот е решен некој жици правеле спој ми наплативте 2000денари. Ај викам добро е само да се решил проблемот. Помина месец дена пак се покажа EAC FAIL, ви ја носам пак проверувате некој диктони и црева биле проблемот морале да се сменат и плус некој други работи и со тоа проблемот го решавате со колата. Ајде викам официјален сервис ако не го реши проблемот кој би го решил сменивте тоа 11000 денари. Си ја зимам колата после 15-20 дена проблемот пак се јавува, очигледно не било до тоа. Ви ја оставам колата бришете таму грешките ми ја враќате, ја возам 2-3 дена пак иста песна и после 3 пати така, ми се јавувате дечко најлошото е компјутерот на колата е расипан. Наоѓам компјутер ви го носам божем до компјутерот е ми ја враќате возам 2-3 дена (еднаш колата издржа од вашиот сервис до Александар Палас се вкупно 300 метри и пак се појави истиот проблем а вие ми ја враќате готова е), пак истиот проблем. Ви ја враќам, а извини лошо сме ги пренеле податоците од стариот компјутер. Си ја зимам колата пак вози 2-3 дена пак бришете грешките од компјутерот ми ја враќате. И ај ви носам по незнам кој пат во овие месеци ми викате мора и овој компјутер да е расипан... ставате ваш компјутер да пробате, возам 200-300км оп проблемот пак се јавува претходните пати имав среќа па не се блокираше колата па ви ја довезував, ама сеа се блокираше (пак шлеп служба). Ви ја носат и ви докажувам дека не е до компјутерот ми го враќате вториот компјутер (на првиот демек некој пин не работел и не сте ми го вратиле ке дојдам да си го барам да си знаете). Како проблем сеа ми измислувате каблите не пренесувале доволно струја со калај сте ги ојачале. Ја зимам колата само веќе престанавте да ми викате се е во ред со колата ја направивте, него почнавте да ми викате не се секирај не би требало веќе да се блокира (у превод као пак ке се појави EAC FAIL ама не се секирај ке успееш да ја довезеш). И така морам да ве пофалам од тогаш успеав да поминам дури 750км пред проблемот пак да ми се појави во четвртокот и да ме остави за празнициве без кола, и да КОЛАТА ПАК СЕ БЛОКИРАШЕ покрај вашите убедување. И сеа да ви се јавам со кое лице ке ми кажете пак да платам шлеп служба... Срамота за еден официјален сервис да неможе да го утврди и реши проблемот на кола купена од вас МИДА (не е увезувана) повеќе од 5 месеци, со мајстори "квалификувани и обучувани" (почнувам да се сомневам во способноста). И да очекувам да се јавите и да си испратите мајстори да ја одблокираат, и се надевам дека ке успеете да го лоцирате вистинскиот проблем. Затоа што е голем срам за вас како официјален сервис да сте толку неспособни да го решите проблемот. Иначе ако имал некој сличен проблем на мојот или некој што знае што би можело да биде нека ми пише.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005
Страшно сум разочаран од вас Мида Гранд Моторс. Веќе 5 месеци не сте способни да го отстраните проблемот со мојата Форд Фиеста. Има некој проблем со електрониката и постојано се појавува EAC FAIL на местото на километражата. Ја однесов кај вас (се блокираше колата со шлеп служба) по 2-3 дена ми се јавивте и ми кажавте проблемот е решен некој жици правеле спој ми наплативте 2000денари. Ај викам добро е само да се решил проблемот. Помина месец дена пак се покажа EAC FAIL, ви ја носам пак проверувате некој диктони и црева биле проблемот морале да се сменат и плус некој други работи и со тоа проблемот го решавате со колата. Ајде викам официјален сервис ако не го реши проблемот кој би го решил сменивте тоа 11000 денари. Си ја зимам колата после 15-20 дена проблемот пак се јавува, очигледно не било до тоа. Ви ја оставам колата бришете таму грешките ми ја враќате, ја возам 2-3 дена пак иста песна и после 3 пати така, ми се јавувате дечко најлошото е компјутерот на колата е расипан. Наоѓам компјутер ви го носам божем до компјутерот е ми ја враќате возам 2-3 дена (еднаш колата издржа од вашиот сервис до Александар Палас се вкупно 300 метри и пак се појави истиот проблем а вие ми ја враќате готова е), пак истиот проблем. Ви ја враќам, а извини лошо сме ги пренеле податоците од стариот компјутер. Си ја зимам колата пак вози 2-3 дена пак бришете грешките од компјутерот ми ја враќате. И ај ви носам по незнам кој пат во овие месеци ми викате мора и овој компјутер да е расипан... ставате ваш компјутер да пробате, возам 200-300км оп проблемот пак се јавува претходните пати имав среќа па не се блокираше колата па ви ја довезував, ама сеа се блокираше (пак шлеп служба). Ви ја носат и ви докажувам дека не е до компјутерот ми го враќате вториот компјутер (на првиот демек некој пин не работел и не сте ми го вратиле ке дојдам да си го барам да си знаете). Како проблем сеа ми измислувате каблите не пренесувале доволно струја со калај сте ги ојачале. Ја зимам колата само веќе престанавте да ми викате се е во ред со колата ја направивте, него почнавте да ми викате не се секирај не би требало веќе да се блокира (у превод као пак ке се појави EAC FAIL ама не се секирај ке успееш да ја довезеш). И така морам да ве пофалам од тогаш успеав да поминам дури 750км пред проблемот пак да ми се појави во четвртокот и да ме остави за празнициве без кола, и да КОЛАТА ПАК СЕ БЛОКИРАШЕ покрај вашите убедување. И сеа да ви се јавам со кое лице ке ми кажете пак да платам шлеп служба... Срамота за еден официјален сервис да неможе да го утврди и реши проблемот на кола купена од вас МИДА (не е увезувана) повеќе од 5 месеци, со мајстори "квалификувани и обучувани" (почнувам да се сомневам во способноста). И да очекувам да се јавите и да си испратите мајстори да ја одблокираат, и се надевам дека ке успеете да го лоцирате вистинскиот проблем. Затоа што е голем срам за вас како официјален сервис да сте толку неспособни да го решите проблемот. Иначе ако имал некој сличен проблем на мојот или некој што знае што би можело да биде нека ми пише.
Ај ме потсети на 90 те кога имав форд шкорпион и кога закажував термин кај нив да решаат проблем со ABS за на крај кај маалски мајстор да го решиме проблемот.

И тогаш збореја дека циган и форд у зима не работат ама изгледа фордовите по мрзливи се па никогаш не работат
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Страшно сум разочаран од вас Мида Гранд Моторс. Веќе 5 месеци не сте способни да го отстраните проблемот со мојата Форд Фиеста. Има некој проблем со електрониката и постојано се појавува EAC FAIL на местото на километражата. Ја однесов кај вас (се блокираше колата со шлеп служба) по 2-3 дена ми се јавивте и ми кажавте проблемот е решен некој жици правеле спој ми наплативте 2000денари. Ај викам добро е само да се решил проблемот. Помина месец дена пак се покажа EAC FAIL, ви ја носам пак проверувате некој диктони и црева биле проблемот морале да се сменат и плус некој други работи и со тоа проблемот го решавате со колата. Ајде викам официјален сервис ако не го реши проблемот кој би го решил сменивте тоа 11000 денари. Си ја зимам колата после 15-20 дена проблемот пак се јавува, очигледно не било до тоа. Ви ја оставам колата бришете таму грешките ми ја враќате, ја возам 2-3 дена пак иста песна и после 3 пати така, ми се јавувате дечко најлошото е компјутерот на колата е расипан. Наоѓам компјутер ви го носам божем до компјутерот е ми ја враќате возам 2-3 дена (еднаш колата издржа од вашиот сервис до Александар Палас се вкупно 300 метри и пак се појави истиот проблем а вие ми ја враќате готова е), пак истиот проблем. Ви ја враќам, а извини лошо сме ги пренеле податоците од стариот компјутер. Си ја зимам колата пак вози 2-3 дена пак бришете грешките од компјутерот ми ја враќате. И ај ви носам по незнам кој пат во овие месеци ми викате мора и овој компјутер да е расипан... ставате ваш компјутер да пробате, возам 200-300км оп проблемот пак се јавува претходните пати имав среќа па не се блокираше колата па ви ја довезував, ама сеа се блокираше (пак шлеп служба). Ви ја носат и ви докажувам дека не е до компјутерот ми го враќате вториот компјутер (на првиот демек некој пин не работел и не сте ми го вратиле ке дојдам да си го барам да си знаете). Како проблем сеа ми измислувате каблите не пренесувале доволно струја со калај сте ги ојачале. Ја зимам колата само веќе престанавте да ми викате се е во ред со колата ја направивте, него почнавте да ми викате не се секирај не би требало веќе да се блокира (у превод као пак ке се појави EAC FAIL ама не се секирај ке успееш да ја довезеш). И така морам да ве пофалам од тогаш успеав да поминам дури 750км пред проблемот пак да ми се појави во четвртокот и да ме остави за празнициве без кола, и да КОЛАТА ПАК СЕ БЛОКИРАШЕ покрај вашите убедување. И сеа да ви се јавам со кое лице ке ми кажете пак да платам шлеп служба... Срамота за еден официјален сервис да неможе да го утврди и реши проблемот на кола купена од вас МИДА (не е увезувана) повеќе од 5 месеци, со мајстори "квалификувани и обучувани" (почнувам да се сомневам во способноста). И да очекувам да се јавите и да си испратите мајстори да ја одблокираат, и се надевам дека ке успеете да го лоцирате вистинскиот проблем. Затоа што е голем срам за вас како официјален сервис да сте толку неспособни да го решите проблемот. Иначе ако имал некој сличен проблем на мојот или некој што знае што би можело да биде нека ми пише.
Ili e rasipan luftmaserot ili senzorot/leptirot za gas.
 

Мида Гранд Моторс

Форд Доктор
Член од
27 јануари 2011
Мислења
59
Поени од реакции
24
Страшно сум разочаран од вас Мида Гранд Моторс. Веќе 5 месеци не сте способни да го отстраните проблемот со мојата Форд Фиеста. Има некој проблем со електрониката и постојано се појавува EAC FAIL на местото на километражата. Ја однесов кај вас (се блокираше колата со шлеп служба) по 2-3 дена ми се јавивте и ми кажавте проблемот е решен некој жици правеле спој ми наплативте 2000денари. Ај викам добро е само да се решил проблемот. Помина месец дена пак се покажа EAC FAIL, ви ја носам пак проверувате некој диктони и црева биле проблемот морале да се сменат и плус некој други работи и со тоа проблемот го решавате со колата. Ајде викам официјален сервис ако не го реши проблемот кој би го решил сменивте тоа 11000 денари. Си ја зимам колата после 15-20 дена проблемот пак се јавува, очигледно не било до тоа. Ви ја оставам колата бришете таму грешките ми ја враќате, ја возам 2-3 дена пак иста песна и после 3 пати така, ми се јавувате дечко најлошото е компјутерот на колата е расипан. Наоѓам компјутер ви го носам божем до компјутерот е ми ја враќате возам 2-3 дена (еднаш колата издржа од вашиот сервис до Александар Палас се вкупно 300 метри и пак се појави истиот проблем а вие ми ја враќате готова е), пак истиот проблем. Ви ја враќам, а извини лошо сме ги пренеле податоците од стариот компјутер. Си ја зимам колата пак вози 2-3 дена пак бришете грешките од компјутерот ми ја враќате. И ај ви носам по незнам кој пат во овие месеци ми викате мора и овој компјутер да е расипан... ставате ваш компјутер да пробате, возам 200-300км оп проблемот пак се јавува претходните пати имав среќа па не се блокираше колата па ви ја довезував, ама сеа се блокираше (пак шлеп служба). Ви ја носат и ви докажувам дека не е до компјутерот ми го враќате вториот компјутер (на првиот демек некој пин не работел и не сте ми го вратиле ке дојдам да си го барам да си знаете). Како проблем сеа ми измислувате каблите не пренесувале доволно струја со калај сте ги ојачале. Ја зимам колата само веќе престанавте да ми викате се е во ред со колата ја направивте, него почнавте да ми викате не се секирај не би требало веќе да се блокира (у превод као пак ке се појави EAC FAIL ама не се секирај ке успееш да ја довезеш). И така морам да ве пофалам од тогаш успеав да поминам дури 750км пред проблемот пак да ми се појави во четвртокот и да ме остави за празнициве без кола, и да КОЛАТА ПАК СЕ БЛОКИРАШЕ покрај вашите убедување. И сеа да ви се јавам со кое лице ке ми кажете пак да платам шлеп служба... Срамота за еден официјален сервис да неможе да го утврди и реши проблемот на кола купена од вас МИДА (не е увезувана) повеќе од 5 месеци, со мајстори "квалификувани и обучувани" (почнувам да се сомневам во способноста). И да очекувам да се јавите и да си испратите мајстори да ја одблокираат, и се надевам дека ке успеете да го лоцирате вистинскиот проблем. Затоа што е голем срам за вас како официјален сервис да сте толку неспособни да го решите проблемот. Иначе ако имал некој сличен проблем на мојот или некој што знае што би можело да биде нека ми пише.

Почитуван Симе,
детално и хронолошки го испитавме вашот случај и како заклучок на се ова што го тврдите сакаме да ставиме акцент на помошта и трудот кој го вложивме за да го решиме вашиот проблем, имено проблемот кој постои подолго време е од електронска природа и за да истиот се реши потребни се подолги проверки и испитувања бидејќи како што кажувате сами не е континуриан и се јавува од време на време.
Деловите кои ви се променети (цевки за поврат, семеринг и заптивка на капак) се воочени при проверка на возилото и не се во релација со посочениот проблем и истите се заменети по ваше одобрување. Во текот на испитувањата воочени се скапани конектори како резултат на продирање на вода (истите се ронеа и беа позеленети), извршивме санација и самоиницијативно ви вградуваме наш (PCM) компјутерска единица за работа на моторот и ве пуштивме да возите се со цел да видиме дали проблемот повторно ќе се појави односно дали е решен. Очигледно возилото има поопширен проблем за кој да бидеме сигурни во неговото решавање потребни е да се стави нова електрична инсталација и компјутер за мотор (PCM).
Во вакви случаеви најлесно е да се нарачаат вакви делови кои се екстремно скапи но со желба да ви помогнеме од економски аспект сакавме да ја спасиме инсталацијата и гореспоменатиот (PCM). Како и да е сервисот стои на располагање и е тука за вас да го реши проблемот на возилото. Бидејќи сепак се работи за постаро возило и поголем проблем ве молиме истото да се достави во нашиот сервис да се доиспита како би можеле да излеземе со крајно решение. Она што бараме од Вас е трпение и верба во нашиот сервис.

Поздрав,
Форд Доктор
Ми-Да Гранд Моторс
 
Член од
10 декември 2010
Мислења
4
Поени од реакции
8
Почитуван Симе,
детално и хронолошки го испитавме вашот случај и како заклучок на се ова што го тврдите сакаме да ставиме акцент на помошта и трудот кој го вложивме за да го решиме вашиот проблем, имено проблемот кој постои подолго време е од електронска природа и за да истиот се реши потребни се подолги проверки и испитувања бидејќи како што кажувате сами не е континуриан и се јавува од време на време.
Деловите кои ви се променети (цевки за поврат, семеринг и заптивка на капак) се воочени при проверка на возилото и не се во релација со посочениот проблем и истите се заменети по ваше одобрување. Во текот на испитувањата воочени се скапани конектори како резултат на продирање на вода (истите се ронеа и беа позеленети), извршивме санација и самоиницијативно ви вградуваме наш (PCM) компјутерска единица за работа на моторот и ве пуштивме да возите се со цел да видиме дали проблемот повторно ќе се појави односно дали е решен. Очигледно возилото има поопширен проблем за кој да бидеме сигурни во неговото решавање потребни е да се стави нова електрична инсталација и компјутер за мотор (PCM).
Во вакви случаеви најлесно е да се нарачаат вакви делови кои се екстремно скапи но со желба да ви помогнеме од економски аспект сакавме да ја спасиме инсталацијата и гореспоменатиот (PCM). Како и да е сервисот стои на располагање и е тука за вас да го реши проблемот на возилото. Бидејќи сепак се работи за постаро возило и поголем проблем ве молиме истото да се достави во нашиот сервис да се доиспита како би можеле да излеземе со крајно решение. Она што бараме од Вас е трпение и верба во нашиот сервис.

Поздрав,
Форд Доктор
Ми-Да Гранд Моторс
Возилото е од 2005 со 102.000км поминати да не испадне дека ви носам возило од праисторијата. Од ова како што разбрав во превод ми викате плати пак 800 денари шлеп служба, па здравје можеби ке го решиме проблемот, можеби не, затоа што веќе ставивте 3 компјутера (PCM) и проблемот пак продолжува да се јавува и вие упорно тврдите дека пак е проблемот во него. Ама ај ок чим толку сте уверени сега дека ке успеете да го решите проблемот ке ви го донесам возилото, ке ви го оставам колку што ви треба време да ја утврди дијагностиката, па да видиме дали стварно ке успеете да го отстраните дефектот.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005
Почитуван Симе,
детално и хронолошки го испитавме вашот случај и како заклучок на се ова што го тврдите сакаме да ставиме акцент на помошта и трудот кој го вложивме за да го решиме вашиот проблем, имено проблемот кој постои подолго време е од електронска природа и за да истиот се реши потребни се подолги проверки и испитувања бидејќи како што кажувате сами не е континуриан и се јавува од време на време.
Деловите кои ви се променети (цевки за поврат, семеринг и заптивка на капак) се воочени при проверка на возилото и не се во релација со посочениот проблем и истите се заменети по ваше одобрување. Во текот на испитувањата воочени се скапани конектори како резултат на продирање на вода (истите се ронеа и беа позеленети), извршивме санација и самоиницијативно ви вградуваме наш (PCM) компјутерска единица за работа на моторот и ве пуштивме да возите се со цел да видиме дали проблемот повторно ќе се појави односно дали е решен. Очигледно возилото има поопширен проблем за кој да бидеме сигурни во неговото решавање потребни е да се стави нова електрична инсталација и компјутер за мотор (PCM).
Во вакви случаеви најлесно е да се нарачаат вакви делови кои се екстремно скапи но со желба да ви помогнеме од економски аспект сакавме да ја спасиме инсталацијата и гореспоменатиот (PCM). Како и да е сервисот стои на располагање и е тука за вас да го реши проблемот на возилото. Бидејќи сепак се работи за постаро возило и поголем проблем ве молиме истото да се достави во нашиот сервис да се доиспита како би можеле да излеземе со крајно решение. Она што бараме од Вас е трпение и верба во нашиот сервис.

Поздрав,
Форд Доктор
Ми-Да Гранд Моторс
Кои податоци се пренесуваат од компјутер на компјутер бре па не сте ги пренеле како што треба па ај нов ECU и нова инсталација која мистериозно се уништила за 5-10 години.

Признајте дека не сте способни да го решите проблемот и не го лажете човекот.

Проблемот на колата треба да се бара кај бензинската или електронскиот саух
 

Мида Гранд Моторс

Форд Доктор
Член од
27 јануари 2011
Мислења
59
Поени од реакции
24
Кои податоци се пренесуваат од компјутер на компјутер бре па не сте ги пренеле како што треба па ај нов ECU и нова инсталација која мистериозно се уништила за 5-10 години.

Признајте дека не сте способни да го решите проблемот и не го лажете човекот.

Проблемот на колата треба да се бара кај бензинската или електронскиот саух
Само би нагаласиле дека како официјален сервис во кои работат специјално обучени професионалци, сме способни да решиме секаков автомобилски проблем кај Ford.
Поздрав
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005
Само би нагаласиле дека како официјален сервис во кои работат специјално обучени професионалци, сме способни да решиме секаков автомобилски проблем кај Ford.
Поздрав
Гледам и мојот пред 20на години на форд шкорпион 2.9i проблемот со абс и бензинската пумпа го решивте, а морав и дијагностика да купувам за на крај проблемот да го решиме во маалски сервис.

И автоматскиот менувач го поправивте па морав друг 2000 марки да купувам.

Тоа ми беше прв и последен форд а и на други не им препорачувам и ги предомислувам во изборот.

Поздрав
 

Мида Гранд Моторс

Форд Доктор
Член од
27 јануари 2011
Мислења
59
Поени од реакции
24
Гледам и мојот пред 20на години на форд шкорпион 2.9i проблемот со абс и бензинската пумпа го решивте, а морав и дијагностика да купувам за на крај проблемот да го решиме во маалски сервис.

И автоматскиот менувач го поправивте па морав друг 2000 марки да купувам.

Тоа ми беше прв и последен форд а и на други не им препорачувам и ги предомислувам во изборот.

Поздрав
Пред 20-тина години не знаеме што точно се случило бидејќи се работело за друга компанија која веќе не постои. Сигурни сме дека истото мислење не го делат сопствениците на Форд како постоечките така и идните. Исто така сигурно е дека сервисот на Ми-Да Гранд Моторс со воведените стандарди не може да се споредува со маалски сервиси. Но тука ќе ја завршиме оваа дискусија и ќе оставиме сопствениците на Форд кои ги користат услугите во нашиот сервис да оценат за професионалноста.
Поздрав и се најдобро
 
Член од
10 декември 2010
Мислења
4
Поени од реакции
8
После овие постови ме контактираа од Мида Гранд Моторс и сами ја земаа колата. Ја правеа, па заедно се договоривме да видиме како ке оди да ја тестирам сеа. Сепак морам да ги пофалам за високото ниво на односот кон потрушувачите/клиентите.
 

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
После овие постови ме контактираа од Мида Гранд Моторс и сами ја земаа колата. Ја правеа, па заедно се договоривме да видиме како ке оди да ја тестирам сеа. Сепак морам да ги пофалам за високото ниво на односот кон потрушувачите/клиентите.
Хаха Мида НИКОГАШ ПОВЕЌЕ. Им носам на сервис Лада Нива 1.7и. Реков да се смени масло, филтери и да се провери масло во диференцијали.
Сменето масло и филтери (да) и секако "проверено" масло во диференцијалите и речено и пишано беше - нивото на маслото во диференцијалите и редукторот е во ред и нема течење на истото.
Излегов од Мида и веднаш заминав во најблискиот приватен сервис кај Педагошка со една единствена молба да го провери нивото на масло во диференцијалите и редукторот.
Мајсторот веднаш провери и:
Преден диференцијал - фалеше 0,2 литра масло,
Заден диференцијал - 0,15 литра масло,
Редуктор - 0,2 литра масло
Башка семеринзите не беа во ред и препорача да се заменат веднаш.
Истото ВЕДНАШ го направив и беа купени нови Corteco семеринзи и заменети пред мене.
Форд нека е последна кола нема да купам.
Блиски мои кои имаа нов Форд Фокус 1.4 купен нов од Мида 2002 се изнамачија со поправки.
Мојот Мерцедес 190 од 1990 година освен МАСЛО и ФИЛТЕРИ ништо друго немаше сменето за истото време додека новиот Форд на блиските имаше иритантну дефекти.
И шлаг на се после 3 години се појави нејзиното величество р'ѓа на Фокусот и блиските мои луѓе ми покажаа лично.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom