1.dali ke moze da se zeme drzavjanstvo i preku sopruznik,kako toa ke bide so noviot zakon? 2.Spored ovoj predlog zakon kolku sto razbrav ke se dokazuva potelko do 6 koleno ili se rodeni na teritorija sto nekas bila pod bugarska uprava,a na primer ima makedonci koi nemaat ni bratucedi,ni nikakvi rodnini vo bugarija nitu imaat rodnini vo makedonija so bg pasos.Sto so niv?primer drugar moj poteknuva od debar( ne znam dali debar bil nekogas pod bugarska vlast) i site nekovi rodnini se od toj kraj,a saka da aplicira
3.Dali nekoj moze da objasni eve poveketo da imame proishod,dali ke se pominuva niz istata procedura vo ministerstvoto ili ke bide uprostena i ubzana?Mislam deka so ovie promeni mnogu ke se zgolemi interesot za bg pasos ne samo od nas,tuku posebno od ukraincite i rusite pa ako se ceka pak po 2-3 godini i sto so tie koi se staveni na dopolnitelna i na niv treba da ne im se bara nisto takvo .pozdrav do site na forumot i neka ni e so sreka
Погоре објаснив што опфаќаат предложените промени, ни повеќе ни помалку. Сѐ друго останува како до сега. Твоите прашања:
1. Само ако сопружниците живеат во Бугарија најмалку 5 години.
2. Ако има типично име, и презиме на ов/ев/ски, може да аплицира и да приложи описна изјава.
И не е до 6-то колено како што рече, туку до 6-ти степен, има разлика:
Прво колено: син или ќерка : мајка или татко
Второ колено: внук или внука : баба или дедо
Трето колено: правнук или правнука : прабаба или прадедо
============================
Прв степен: син или ќерка : мајка или татко
Втор степен: брат или сестра
Трет степен: внук : чичко или тетка
Четврт степен: прв братучед или братучеда
Петти степен: внук : прв братучед на твој родител
Шести степен: втор братучед
Седми степен: внук : втор братучед на твој родител
Осми степен: трет братучед
3. Не ти го сфаќам прашањето. Теоретски вака би требало да се одглави процедурата на многу луѓе кои се во дополнителна процедура, оние кои имаат некакви докази за роднинство кое до сега не се прифаќаше, но само тоа може да се смени за кандидатите кои веќе чекаат. А дали процедурата би била убрзана зависи само од нивната волја, законски промени од тој тип не се предложени.
Важно е да сфатиме дека се работи само за предлог-закони. Не значи дека ќе бидат прифатени во целост, во текот на расправата за усвојување може да претрпат измени. Но од предлозите можеме да заклучиме дека новата власт праќа позитивен сигнал и сака да даде државјанства, што веројатно ќе се почувствува и во брзината и ажурноста во решавањето на предметите.