Историчари на форумов

Секогаш ќе има разлика помеѓу историчар и љубител на историјата.
Историчарот има можност пред се правилно да се насочува учејќи од историчари доктори на науки (кои цел живот го посветуваат на таа наука, истражување, трудови итн.). Да учи од врвна литература, да истражува, да добива насоки како да се гради и надградува во науката и да биде оценуван за тоа.

Со ова длабоко се согласувам. Затоа и посакувам да читам мислења кои ги напишале тие кои се стручни. Од такви мислења можам да ги проширам моите знаења.
Но и тие кои пишуваат на овој Форум треба да се свесни, дека пишуваат за мене кој сум лаик и да своето ниво на излагање треба да го прилагодат кон моите знаења.
Во постот 14 јас напишав една равенка, која на многумина не им е јасна ( ако не ја познават термодинамиката и вишата математика ). Но истата равенка јас можам да ја објаснам многу просто.
Додека материјата преминува од една агрегатна состојба во друга - температурата не се менува.
Ако во една чаша со вода, ставиме коцка мраз, тепературата ќе остане иста се додека и последното парче мраз не се истопи.
А ова може да го потврди секој кој пиел пијалок со мраз
Ете гледаш колку лесно и достапно ја објаснив оваа равенка
 
Со ова длабоко се согласувам. Затоа и посакувам да читам мислења кои ги напишале тие кои се стручни. Од такви мислења можам да ги проширам моите знаења.
Но и тие кои пишуваат на овој Форум треба да се свесни, дека пишуваат за мене кој сум лаик и да своето ниво на излагање треба да го прилагодат кон моите знаења.
Во постот 14 јас напишав една равенка, која на многумина не им е јасна ( ако не ја познават термодинамиката и вишата математика ). Но истата равенка јас можам да ја објаснам многу просто.
Додека материјата преминува од една агрегатна состојба во друга - температурата не се менува.
Ако во една чаша со вода, ставиме коцка мраз, тепературата ќе остане иста се додека и последното парче мраз не се истопи.
А ова може да го потврди секој кој пиел пијалок со мраз
Ете гледаш колку лесно и достапно ја објаснив оваа равенка


Не се историчари повеќето кои пишуваат.
Но да, повеќе историчари сметале и денеска има што сметаат дека треба да се пишува историја која ќе се приближува до сите граѓани. Но факт е дека не може секогаш тоа да биде така. Исто како што јас кога ќе отидам во наука чудно ги гледам некои работи :)
Општите или скратените работи може да се пишуваат појасно, но колку подлабоко се навлегува во објаснување на некои, личности, настани периоди се потешко е да се приближи тоа до сите.
 
И дали ќе кажеш што си по професија?
Не.... не, сакам да кажам која е мојата професија. Секогаш сум сакал луѓето да ме ценат по моите дела, а не според професијата
Homo locum ornat, non hominem locus
Да не се мачите со гугле - транслејт, ова во превод значи
Човекот го краси местото, а не местото човекот
 
Не.... не, сакам да кажам која е мојата професија. Секогаш сум сакал луѓето да ме ценат по моите дела, а не според професијата
Homo locum ornat, non hominem locus
Да не се мачите со гугле - транслејт, ова во превод значи
Човекот го краси местото, а не местото човекот

И професијата е еден вид на дело, се надевам успешно, па не знам зошто би ја криел.
 
И професијата е еден вид на дело, се надевам успешно, па не знам зошто би ја криел.

Па не ја кријам јас од сите.. Сите кои ме познаваат знаат која е мојата професија.
 
Па не ја кријам јас од сите.. Сите кои ме познаваат знаат која е мојата професија.

Нормално, од тие што ги знаеш и да сакаш не можеш да ја криеш.
Инаку општо и мене ме интересира која ти е професијата заради темите на кои дискутираш. Затоа и се замешав.
 
Јас се интересирам за историјата од 1900 до 1992.. бидејќи според многу факти знам дека денешнава историја не е точна (ми има кажано личност која предава историја но и е забрането да ја кажува вистината која се случила тогаш!).
 
Колку што знам во Скопје не постојат студии по Историја, туку само студии по Национална историја.
И јас немам посебно високо мислење за таквите студии.
Претпоставувам дека не тие е позната Термодинамиката.
Важна равенка во термодинамиката е Клаузиус - Клапеjроновата равенка која гласи:

e0cc5b5d3ee60caa6d9c0a5d6748f46f.png


http://en.wikipedia.org/wiki/Clapeyron's_equation
Не гледам причина зошто некој кој не студирал термодинамика не би смеел или можел да дискутира за оваа равенка и нејзиното значење
Како можеш да речиш дека во Скопје не постојат студии по Историја?Тогаш што студирам јас ???
 
Како можеш да речиш дека во Скопје не постојат студии по Историја?Тогаш што студирам јас ???

Не сум рекол такво нешто. Сум рекол дека постојат студии само за национална историја. Можеби не сум во право. Јас не сум студирал на Филозовскиот факултет. Што се вели не сум ни поминал покрај факултетот и ред е ти да ме корегираш ако грешам.
Моето тврдење е изведено врз основ на анализа на предметите кои се студираат. На Факултетот порано имаше два смера Општа историја и Народна историја. Сега има само еден смер под едно име - историја. Од самата програма може да се заклучи дека се проучува во главно национална историја
Еве ја програмата:
http://www.fzf.ukim.edu.mk/files/00programinovi/Prilog_br__4_studiska_rograma_-_istorija_1.pdf
Еве предмети кои се студираат а кои се врзани исклучиво со поимот национална историја
Во прв семестар пости предмет:
-Историја на античките Македонци до 323 г. ст.е.
Во втор семестар:
-Историја на античките Македонци 323 ст.е.–313 н.е.
-Религијата и културата на античките Македонци
Во трет семестар:
-Историја на средновековна Македонија
-Средновековна Македонија – духовна култура
Во пети семестар:
-Македонија во Османскиот период 1
-Личности во МНОД
Историја на МПЦ
Во шести семестар
-Македонија во Османскиот период 2
-Источното прашање“ од XVIII до XX век
-Балк. меѓу соработка и недоразбирање,
-МНОД низ документи
Во седми семестар
-Историја на македонскиот народ во XX век
-Мак. иселеништво во Америка, Австралија и Европа
-Малцинствата на Балканот во XX век
Во 8 семестар
-Историја на современата македонска држава
-Балканот во транзиција
Од оваа програма може да се види дека се работи за национална историја
Оценувам дека е жалосно што е укинат смерот Општа историја
 
Не сум рекол такво нешто. Сум рекол дека постојат студии само за национална историја. Можеби не сум во право. Јас не сум студирал на Филозовскиот факултет. Што се вели не сум ни поминал покрај факултетот и ред е ти да ме корегираш ако грешам.
Моето тврдење е изведено врз основ на анализа на предметите кои се студираат. На Факултетот порано имаше два смера Општа историја и Народна историја. Сега има само еден смер под едно име - историја. Од самата програма може да се заклучи дека се проучува во главно национална историја
Еве ја програмата:
http://www.fzf.ukim.edu.mk/files/00programinovi/Prilog_br__4_studiska_rograma_-_istorija_1.pdf
Еве предмети кои се студираат а кои се врзани исклучиво со поимот национална историја
Во прв семестар пости предмет:
-Историја на античките Македонци до 323 г. ст.е.
Во втор семестар:
-Историја на античките Македонци 323 ст.е.–313 н.е.
-Религијата и културата на античките Македонци
Во трет семестар:
-Историја на средновековна Македонија
-Средновековна Македонија – духовна култура
Во пети семестар:
-Македонија во Османскиот период 1
-Личности во МНОД
Историја на МПЦ
Во шести семестар
-Македонија во Османскиот период 2
-Источното прашање“ од XVIII до XX век
-Балк. меѓу соработка и недоразбирање,
-МНОД низ документи
Во седми семестар
-Историја на македонскиот народ во XX век
-Мак. иселеништво во Америка, Австралија и Европа
-Малцинствата на Балканот во XX век
Во 8 семестар
-Историја на современата македонска држава
-Балканот во транзиција
Од оваа програма може да се види дека се работи за национална историја
Оценувам дека е жалосно што е укинат смерот Општа историја
Од овие предмети што ги имаш најдено,незнам пред колку време јас можам да кажам дека мојата програма не се баш истите предмети,ќе ти пишам покасно кој предмети се во мојата програма позз
 
Не сум рекол такво нешто. Сум рекол дека постојат студии само за национална историја. Можеби не сум во право. Јас не сум студирал на Филозовскиот факултет. Што се вели не сум ни поминал покрај факултетот и ред е ти да ме корегираш ако грешам.
Моето тврдење е изведено врз основ на анализа на предметите кои се студираат. На Факултетот порано имаше два смера Општа историја и Народна историја. Сега има само еден смер под едно име - историја. Од самата програма може да се заклучи дека се проучува во главно национална историја
Еве ја програмата:
http://www.fzf.ukim.edu.mk/files/00programinovi/Prilog_br__4_studiska_rograma_-_istorija_1.pdf
Еве предмети кои се студираат а кои се врзани исклучиво со поимот национална историја
Во прв семестар пости предмет:
-Историја на античките Македонци до 323 г. ст.е.
Во втор семестар:
-Историја на античките Македонци 323 ст.е.–313 н.е.
-Религијата и културата на античките Македонци
Во трет семестар:
-Историја на средновековна Македонија
-Средновековна Македонија – духовна култура
Во пети семестар:
-Македонија во Османскиот период 1
-Личности во МНОД
Историја на МПЦ
Во шести семестар
-Македонија во Османскиот период 2
-Источното прашање“ од XVIII до XX век
-Балк. меѓу соработка и недоразбирање,
-МНОД низ документи
Во седми семестар
-Историја на македонскиот народ во XX век
-Мак. иселеништво во Америка, Австралија и Европа
-Малцинствата на Балканот во XX век
Во 8 семестар
-Историја на современата македонска држава
-Балканот во транзиција
Од оваа програма може да се види дека се работи за национална историја
Оценувам дека е жалосно што е укинат смерот Општа историја

Еднаш ти кажав, ама не си прочитал изгледа дека не се учи национална историја

Заборави да ги споменеш
Историја на Стар век (1 и 2) каде се учи за стариот исток,
историја на Европа (5-до 11 век и предмет од 11 до 15 век)
вовед во историја каде се учат општи работи за историјата и историските школи низ светот,
Античка историографија каде има грчки и римски историографи,
историја на Рим,
Историја на Византија исто е дел од светската историја,
Историја на Балканот
Светот во нов век (1 и 2)
Просветителство во Европа
Источното прашање
Историја на најнов век
И така натаму ме мрзи се да ставам
Плус
Историјата на античките Македонци е дел од светската историја, а не само национална, затоа што Александар тоа време го освојува скоро целиот тогаш познат свет.
Со битката кај Херонеја завршува историјата на Хелада како посебен дел, со битката кај Гавгамела завршува историјата на Персија. Тоа се светски процеси за тоа време.

Нормално е посебен акцент да се стави на историјата поврзана со Македонија и тоа е секаде така сите земји посебен акцент ставаат на историјата поврзана со нивната земја и народ. Ама глупо е да кажеш дека се учи само национална историја, кога се учат скоро сите битни настани од светската историја.
Ние имаме богата историја која не може да се заобиколи.
Кај нас сигурно нема да се учи детално за Ацтеките, ама и во Мексико сигурно не учат детално за Гоце Делчев.
 
Историјата на античките Македонци е дел од светската историја, а не само национална, затоа што Александар тоа време го освојува скоро целиот тогаш познат свет.
Со битката кај Херонеја завршува историјата на Хелада како посебен дел, со битката кај Гавгамела завршува историјата на Персија. Тоа се светски процеси за тоа време.

Нормално е посебен акцент да се стави на историјата поврзана со Македонија и тоа е секаде така сите земји посебен акцент ставаат на историјата поврзана со нивната земја и народ. Ама глупо е да кажеш дека се учи само национална историја, кога се учат скоро сите битни настани од светската историја.
Ние имаме богата историја која не може да се заобиколи.
Кај нас сигурно нема да се учи детално за Ацтеките, ама и во Мексико сигурно не учат детално за Гоце Делчев.
На факултетите пред се студира, значи се проучува одредена наука или научна област.
Не може да се спореди значењето на Гоце Делчев и со значењето Историјата на Америка пред откритијата на Колумбо,
Или значењето на историјата МПЦ, со значењето на историјата на Христијанството, Исламот, Будизмот итн
Два семестри се изучува античката историја на Македонија, а ниту еден античка Грција или стар Египет, Месопотамија Индија или Кина.
Или се студира за Македонското иселеништво во Америка, Европа Австралија, а не се студира за историјата на Америка или Австралија
Според програмата, малку се студира општа историја, а повеќе национална историја, што укажува дека студиите се посветени кон националната историја.
Јас не велам дека не треба да се студира национална историја. Тоа може да биде еден смер или смер на последипломски студии.
Јас искрено жалам што се укинати студиите по општа историја.
 
На факултетите пред се студира, значи се проучува одредена наука или научна област.
Не може да се спореди значењето на Гоце Делчев и со значењето Историјата на Америка пред откритијата на Колумбо,
Или значењето на историјата МПЦ, со значењето на историјата на Христијанството, Исламот, Будизмот итн
Два семестри се изучува античката историја на Македонија, а ниту еден античка Грција или стар Египет, Месопотамија Индија или Кина.
Или се студира за Македонското иселеништво во Америка, Европа Австралија, а не се студира за историјата на Америка или Австралија
Според програмата, малку се студира општа историја, а повеќе национална историја, што укажува дека студиите се посветени кон националната историја.
Јас не велам дека не треба да се студира национална историја. Тоа може да биде еден смер или смер на последипломски студии.
Јас искрено жалам што се укинати студиите по општа историја.


Тврдоглавоста изгледа со годините станува полоша.
Јас само пример ти дадов, не споредба.
A Гоце не може да се спореди со Ацтеките затоа што се работи за различно време, различни настани процеси, различно значење за нас, различно значење за нив.
Се учи Месопотамија, Вавилон, Сумер, Асирија, Критско Микенска, се учи Хелада дири и во склоп на Македонија.
Нема повеќе да ти објаснувам оти не разбираш дека апсолутно секаде акцент се става на својата историја..
Ти објаснив и дека Античка Македонија е дел од светската и зошто и така натаму.

Чисто за споредба што ги трпиме бисериве тука е исто како на Американец да му кажеш оти цел семестар посветува на американска географија, а не на македонска.
Според можностите кои ни ги дава воведувањето на европскиот кредит трансфер систем се учи се што треба да се знае за светската историја, за светски преоцеси.
Затоа што не ја разбираш историјата немаш право да тврдиш.
Впрочем што сакаш кажувај, небитно е,
 
@Alex The_Great

Дали можеш да погодиш која книга почнува со следнава реченица:

Ова е преглед на историјата од Х..... Х...... кој е напишан за да со време не се намали значењето на она што човештвото го создаде и да големите и прекрасните дела и оние кои ги создадоа Х... и оние кои ги создадоа варварите не бидат заборавени.

......
Не постои нешто што е добро, а да не е добро за сите луѓе, односно за целиот Човечки род
 
@Alex The_Great

Дали можеш да погодиш која книга почнува со следнава реченица:

Ова е преглед на историјата од Х..... Х...... кој е напишан за да со време не се намали значењето на она што човештвото го создаде и да големите и прекрасните дела и оние кои ги создадоа Х... и оние кои ги создадоа варварите не бидат заборавени.

......
Не постои нешто што е добро, а да не е добро за сите луѓе, односно за целиот Човечки род


Тоа дело на тој од Халикарнас пријател на Перикле, напишано во девет тогашни книги, што ние денес би ги нарекле глави, е многу дискутабилно од историска гледна точка иако се смета за прво историографско дело, а тие што пишуваа пред него беа логографи.

И повеќе нема да ти поземам бесмислени муабети, затоа што од една страна на истава тема и самиот кажуваш дека не разбираш, а сепак наместо да послушаш за да научиш ти најтврдоглаво си ја храниш суетата со твојот инает водејќи ја темава во бесмислен правец.

Ако имаш нешто нејасно радо ќе ти разјасниме, ако сакаш да тераш инает остани си на твоето и живуркај си убеден дека си во право за нешто што појма немаш.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom