Ало!!!
(едитирано од модератор) Дали го познавате вашиот сопствен ЈАЗИК кој се гордеете дека сте МАКЕДОНЦИ? За сите онее кои мислат дека зад смилковци СИГУРНО СЕ УБИЦИТЕ КОИ СЕ ОБВИНЕТИ? Ако има некој правник нека ни го појаснат зборовите: ОБВИНЕТ и СТОРИТЕЛ? Дали знаете дека секој ОБВИНЕТ не е и Сторител на некое дело? Зарем не сте ја слушнале веста од сведоците дека убиците на смилковци биле со БЕЛ АВТОМОБИЛ? И воедно кога СУДОТ ги прашал дали биле обвинетите некој од тие луѓе кои денот ги виделе ТИЕ СВЕДОЦИ ОДГОВОРИЛЕ ДЕКА НЕ БИЛЕ! Но сепак сето ова не е доволно да се дознаае вистинските СТОРИТЕЛЕ на петкратното убиство.
Затоа ако скате да дебатирате во врска со ова дебатирајте на содветна ТЕМА а не тука. Затоа што истото можеме и ние да го земаме за дебата во делот за христијанството со УБИЦАТА Јаким од Гостивар и што направивме НИШТО, само губење на време. Затоа ги молам на МОДЕРАТОРИТЕ да ја расчистат оваа тема од вакви непотребни работи.
--- надополнето: 25 февруари 2013 во 22:49 ---
Во врска со прашањата за ставањето на имиња на новороденчињата во Исламот, не сакам да витирам секој поединечен коментар на оваа тема, затоа ќе се потрудам да објаснам во кратки црти нешто во врска со ова, за се што мислам дека треба да се одговори.
Давање на името на детето
Сунет(пракса) е детето да се избања после раѓањето и да му се даде име. Името може да се даде до седмиот ден до денот на акика (Акика е залог за новороденчето). Дозволено е да детето се даде на доилка која не е негова мајка за да го дои.
Се пренесува од Ебу Дерда р.а. каде се вели: Кажал Ресулуллах алејхи ве селам: „Навистина ќе бидете повикани според вашите имиња и имињата на вашите татковци, па разубавете ги вашите имиња.“(Ебу давуд)
Се пренесува од Ибн Омер : „ кажал Пратеникот а.с. : „Навистина најмили имиња на Аллах се аззе ве џел се Абдуллах и Абдурахман.“(Муслим)
Не е убаво да се даваат имињата на мелеките како Џибрил, Микаил и Исрафил, како и имиња кои човек ги презира како имиња на кучиња и слично. Не смеат да се дадат имиња на деца кои се исклучително имиња на Аллах, субхане ве те ала, како што се : Ел Ехад, Ер Резак, Ел Халик, Ес семи, Ел бесир, како што нетреба да се даваат имиња на Куранот и неговите сури како што се : Та Ха, Јасин, Хамим,.. и слично. Суннет е да неубавите имиња се сменат во убави.
Муслим бележи дека ресуллуллах алејхи ве селам го сменил името Асија во името Џемила. Давање на убаво име на дете е родителска обврска. Доколку родителите не се договорат околу името, тогаш таткото има предност во давање на името на што укажуваат и хадисите, и тоа затоа што децата се викаат по татковците свои, а не по мајките…„Викајте ги по (имињата на) татковците нивни, тоа кај Аллах е поисправно!“(Ахзаб/5)..- а на Судниот ден луѓето ќе бидат довикувани по имињата на татковците.
Бухари во својот Сахих бележи хадис: „Давајте ги имињата по моето име, а давајте ги надимоците по мојот надимок“ , а надимокот на Пратеникот а.с. бил Ебу Касим.
Исто така треба името Мухаммед да се пишува правилно со две М, додека некои родители тоа го прават давајќи му име Мухамед со едно М.
(едитирано од модератор) Дали го познавате вашиот сопствен ЈАЗИК кој се гордеете дека сте МАКЕДОНЦИ? За сите онее кои мислат дека зад смилковци СИГУРНО СЕ УБИЦИТЕ КОИ СЕ ОБВИНЕТИ? Ако има некој правник нека ни го појаснат зборовите: ОБВИНЕТ и СТОРИТЕЛ? Дали знаете дека секој ОБВИНЕТ не е и Сторител на некое дело? Зарем не сте ја слушнале веста од сведоците дека убиците на смилковци биле со БЕЛ АВТОМОБИЛ? И воедно кога СУДОТ ги прашал дали биле обвинетите некој од тие луѓе кои денот ги виделе ТИЕ СВЕДОЦИ ОДГОВОРИЛЕ ДЕКА НЕ БИЛЕ! Но сепак сето ова не е доволно да се дознаае вистинските СТОРИТЕЛЕ на петкратното убиство.
Затоа ако скате да дебатирате во врска со ова дебатирајте на содветна ТЕМА а не тука. Затоа што истото можеме и ние да го земаме за дебата во делот за христијанството со УБИЦАТА Јаким од Гостивар и што направивме НИШТО, само губење на време. Затоа ги молам на МОДЕРАТОРИТЕ да ја расчистат оваа тема од вакви непотребни работи.
--- надополнето: 25 февруари 2013 во 22:49 ---
Во врска со прашањата за ставањето на имиња на новороденчињата во Исламот, не сакам да витирам секој поединечен коментар на оваа тема, затоа ќе се потрудам да објаснам во кратки црти нешто во врска со ова, за се што мислам дека треба да се одговори.
Давање на името на детето
Сунет(пракса) е детето да се избања после раѓањето и да му се даде име. Името може да се даде до седмиот ден до денот на акика (Акика е залог за новороденчето). Дозволено е да детето се даде на доилка која не е негова мајка за да го дои.
Се пренесува од Ебу Дерда р.а. каде се вели: Кажал Ресулуллах алејхи ве селам: „Навистина ќе бидете повикани според вашите имиња и имињата на вашите татковци, па разубавете ги вашите имиња.“(Ебу давуд)
Се пренесува од Ибн Омер : „ кажал Пратеникот а.с. : „Навистина најмили имиња на Аллах се аззе ве џел се Абдуллах и Абдурахман.“(Муслим)
Не е убаво да се даваат имињата на мелеките како Џибрил, Микаил и Исрафил, како и имиња кои човек ги презира како имиња на кучиња и слично. Не смеат да се дадат имиња на деца кои се исклучително имиња на Аллах, субхане ве те ала, како што се : Ел Ехад, Ер Резак, Ел Халик, Ес семи, Ел бесир, како што нетреба да се даваат имиња на Куранот и неговите сури како што се : Та Ха, Јасин, Хамим,.. и слично. Суннет е да неубавите имиња се сменат во убави.
Муслим бележи дека ресуллуллах алејхи ве селам го сменил името Асија во името Џемила. Давање на убаво име на дете е родителска обврска. Доколку родителите не се договорат околу името, тогаш таткото има предност во давање на името на што укажуваат и хадисите, и тоа затоа што децата се викаат по татковците свои, а не по мајките…„Викајте ги по (имињата на) татковците нивни, тоа кај Аллах е поисправно!“(Ахзаб/5)..- а на Судниот ден луѓето ќе бидат довикувани по имињата на татковците.
Бухари во својот Сахих бележи хадис: „Давајте ги имињата по моето име, а давајте ги надимоците по мојот надимок“ , а надимокот на Пратеникот а.с. бил Ебу Касим.
Исто така треба името Мухаммед да се пишува правилно со две М, додека некои родители тоа го прават давајќи му име Мухамед со едно М.