- Член од
- 28 ноември 2011
- Мислења
- 246
- Поени од реакции
- 106
- Возраст
- 45
Аллаховото Едноштво
Големиот верски авторитет , имам од Египет Ебу Џафер ел –Верак те-т Tахави, Аллах да му се смилува, кажал:
- Навистина Аллах е Еден. Тој нема ортак(шерик). Шерик јазички значи : оној што нема удел.
И навистина возвишениот Аллах е единствен во сè. Тој е единствен во Својот Зат(Бит), единствен во Своите дела, единствен во Своите имиња и Своите својства, единствен во Својата достојност за обожување(ибадет). Тој нема соучесник ни во што од ова. Тој нема соучесник ни во Своето создавање ниту во Своето управување.
- Само Тој Создава и управува(Ел Араф 54)
-Постои ли освен Аллах друг создател кој од небото и Земјата ве снабдува? (Фатир, 3)
Аллах нема соучесник ниту во она што е од корист , ни во она што е од штета, ни кога се дава смрт, ниту кога се дава живот, а ни во останатите облици на одлучување и планирање во оваа вселена. Исто така Тој нема соучесник во Своите совршени својства и имиња. Тој нема соучесник во Својата божественост и во Својата достојност само и единствено Тој се обожува.
Човек нема да го употполни својот иман(верување) во Единиот Бог се додека не се исчисти од сите врсти на многубоштво(ширк), и не стане верник во Единиот Бог низ сите врсти на тевхид, што му е обврска.
Должен е да верува дека само Аллах е Создател на се и дека само Тој управува со суштествата(тевхидул рубубије), да верува дека само Нему Му припаѓаат особености на совршенство и совршени имиња и да ништо од тоа не припишува на суштествата(тевхидул есма ес сифат), да само Него Го обожува, така што нема да упатува било каква врска на ибадет на некој друг освен Нему(тевхидул улухије).
- Само од Тебе те обожуваме и само од Тебе помош бараме( Ел фатиха, 5)
- А џинните и луѓето Сум Ги создал само за да Ме обожуваат.(Ез Заријат, 56)
- Ништо не е како Тој. (На Аллах ништо не Му е слично)
-Нема ништо што е невозможно на Аллах.
-Нема друг бог освен Него.
И ништо не е како Тој. Оваа констатација е дадена како еден од темелите на верата во Аллах единствениот; треба цврсто да се верува дека ништо не е како што е Возвишениот Аллах.
- „Ништо не е како Тој! Тој се слуша и гледа.“(Еш Шура,11)
Аллах не личи на ниедно Свое суштество, ниту по својот Зат( Своето Битие), ниту по Своите дела, ниту по Своите имиња, ниту по Своите својства ниту по Своите права. Не постои ништо невозможно за Аллах. Тоа значи дека Аллах е моќен да прави што сака.
.. само за тоа ќе каже: „Биди“ -и тоа ќе биде(Јасин , 82)
Тоа е целовитост и потполност на неговата моќ. Славен и Возвишен нека е Аллах! Тоа што Аллах сака тоа и бива, а тоа што нејќе тоа и нема да биде. Оваа констатација укажува на совршенството на Неговата моќ на создавањето.(рубубиет)
И нема друг бог освен Него. Ова се зборови со кои се искажува вера во Единиот, Аллах Единствениот, во кој што повикувале сите Божји Пратеници.
-Ние во секој народ пратеници испраќавме: „Аллах обожувајте Го, а од тагутите тргнете се!(Ен Нахл, 36)
Ова значи дека никој не е достоен на обожување затоа што Тој е Создател, Снабдувач, Господар и Управувач, и заради тоа е достоен само Нему сите врсти на обожување да Му се упатуваат и на никој друг.
Големиот верски авторитет , имам од Египет Ебу Џафер ел –Верак те-т Tахави, Аллах да му се смилува, кажал:
- Навистина Аллах е Еден. Тој нема ортак(шерик). Шерик јазички значи : оној што нема удел.
И навистина возвишениот Аллах е единствен во сè. Тој е единствен во Својот Зат(Бит), единствен во Своите дела, единствен во Своите имиња и Своите својства, единствен во Својата достојност за обожување(ибадет). Тој нема соучесник ни во што од ова. Тој нема соучесник ни во Своето создавање ниту во Своето управување.
- Само Тој Создава и управува(Ел Араф 54)
-Постои ли освен Аллах друг создател кој од небото и Земјата ве снабдува? (Фатир, 3)
Аллах нема соучесник ниту во она што е од корист , ни во она што е од штета, ни кога се дава смрт, ниту кога се дава живот, а ни во останатите облици на одлучување и планирање во оваа вселена. Исто така Тој нема соучесник во Своите совршени својства и имиња. Тој нема соучесник во Својата божественост и во Својата достојност само и единствено Тој се обожува.
Човек нема да го употполни својот иман(верување) во Единиот Бог се додека не се исчисти од сите врсти на многубоштво(ширк), и не стане верник во Единиот Бог низ сите врсти на тевхид, што му е обврска.
Должен е да верува дека само Аллах е Создател на се и дека само Тој управува со суштествата(тевхидул рубубије), да верува дека само Нему Му припаѓаат особености на совршенство и совршени имиња и да ништо од тоа не припишува на суштествата(тевхидул есма ес сифат), да само Него Го обожува, така што нема да упатува било каква врска на ибадет на некој друг освен Нему(тевхидул улухије).
- Само од Тебе те обожуваме и само од Тебе помош бараме( Ел фатиха, 5)
- А џинните и луѓето Сум Ги создал само за да Ме обожуваат.(Ез Заријат, 56)
- Ништо не е како Тој. (На Аллах ништо не Му е слично)
-Нема ништо што е невозможно на Аллах.
-Нема друг бог освен Него.
И ништо не е како Тој. Оваа констатација е дадена како еден од темелите на верата во Аллах единствениот; треба цврсто да се верува дека ништо не е како што е Возвишениот Аллах.
- „Ништо не е како Тој! Тој се слуша и гледа.“(Еш Шура,11)
Аллах не личи на ниедно Свое суштество, ниту по својот Зат( Своето Битие), ниту по Своите дела, ниту по Своите имиња, ниту по Своите својства ниту по Своите права. Не постои ништо невозможно за Аллах. Тоа значи дека Аллах е моќен да прави што сака.
.. само за тоа ќе каже: „Биди“ -и тоа ќе биде(Јасин , 82)
Тоа е целовитост и потполност на неговата моќ. Славен и Возвишен нека е Аллах! Тоа што Аллах сака тоа и бива, а тоа што нејќе тоа и нема да биде. Оваа констатација укажува на совршенството на Неговата моќ на создавањето.(рубубиет)
И нема друг бог освен Него. Ова се зборови со кои се искажува вера во Единиот, Аллах Единствениот, во кој што повикувале сите Божји Пратеници.
-Ние во секој народ пратеници испраќавме: „Аллах обожувајте Го, а од тагутите тргнете се!(Ен Нахл, 36)
Ова значи дека никој не е достоен на обожување затоа што Тој е Создател, Снабдувач, Господар и Управувач, и заради тоа е достоен само Нему сите врсти на обожување да Му се упатуваат и на никој друг.