Пишување состави, есеи, семинарски, и други ученички творби

L

Luki Junior

Гостин
Темата не е за побарувачка, изработка, реклама, или нешто трето. Има малку поблагородна цел.
Помага ли пишејнето на нешта за професионална (а богами и лична) надградба на еден човек.
Дали у нашето образование, овај начин за надградба е доволно, и правилно искористен?

Моето мислење ќе си го кажам покасно.


Пс. Не најдех тема со ваква содржина. Ако има, праќајте ја у кантата. фала однапред.
 

Christian Lovato

stonecold
Член од
2 април 2012
Мислења
601
Поени од реакции
272
Ученички творби?
Некои се надарени, некои не се. Не е до децата. Професорите и наставниците во средните и основните школи на пример бараат да се пишуваат есеи, реферати и сл. сметајќи дека нас тоа ни било објаснето кога всушност не ни било. До четврто одд. можеби сме пишувале некои есеи со објаснување она што го гледаме да го опишеме(сонце, облаци , бла, бла), потоа до 8мо одд, сметаат дека ние сме учеле како да составуваме творби, есеи, само ни надополниле некоја стилска фигура со некое банално објаснување во 3 примера кои треба да ги користиме до крајот на животот. Па, потоа иде и средното образование каде што не се бара да се опише сонцето со 2 епитета и една метафора, тука настанува проблемот, а не па за понатаму, додека професорите сметаат дека ние тоа сме си го учеле и знаеле, и ние секако, убедени во тоа, а потоа на пример ќе извадиме 2јки и 3јки (за мене не е овој случај, мајка ми е професор по мк. јазик и литература па ми помага во учењето). А некои ќе си останат и ќор ќутук до крајот на животот.Така да, јас мислам дека криви си се професорите што не објаснуваат а многу ги има такви.
Инаку навистина помага самоизразувањето на емоциите и чувствата на лист хартија, имаме по-збогатен речник, нема да ни се јавуваат одредени јазични проблеми понатаму, со речникот сретнуваме и учиме премногу нови поими и примери кои се употребуваат во секоја област...
си трескав глупости , ама сакав да изгледам паметно:гик: Се надевам дека ова барем малку има нешто во врска со темава...
(y)
 
R

Randy

Гостин
Темата не е за побарувачка, изработка, реклама, или нешто трето. Има малку поблагородна цел.
Помага ли пишејнето на нешта за професионална (а богами и лична) надградба на еден човек.
Дали у нашето образование, овај начин за надградба е доволно, и правилно искористен?

Моето мислење ќе си го кажам покасно.


Пс. Не најдех тема со ваква содржина. Ако има, праќајте ја у кантата. фала однапред.
Помага как да не помага. Ас кога одеше у школото мораах да напишам домашната работа, состави, есеи. Човеците мора да мислат додека пишуват, не оде това лесно, мора да се потрудат. И така полесно човеците помнат материјалот за учејне, а и креативни са. Учејнето е поефективно кога е на потешкио начин.
Тај начин у нашето образование за жал не е доволно искористен. Далеко сме од француско или алнгискио стил на пишувајне есеи. Не верувам ниту дека професорите го училе тај начин на пишувајне. Тук са училе Балканскио начин.
Овај начин не е ниту правилно искористен. Никој не са труде да напише нешто свое туку препишуват. Е така не са гради држава. За држава требе труд и работа. А не плагијат. Човеците кога ќе се навикнат на един начин нема враќајне и така после години образование имаме корупција и еден куп полуписмени и неспособни.
 

Christian Lovato

stonecold
Член од
2 април 2012
Мислења
601
Поени од реакции
272
Помага как да не помага. Ас кога одеше у школото мораах да напишам домашната работа, состави, есеи. Човеците мора да мислат додека пишуват, не оде това лесно, мора да се потрудат. И така полесно човеците помнат материјалот за учејне, а и креативни са. Учејнето е поефективно кога е на потешкио начин.
Тај начин у нашето образование за жал не е доволно искористен. Далеко сме од француско или алнгискио стил на пишувајне есеи. Не верувам ниту дека професорите го училе тај начин на пишувајне. Тук са училе Балканскио начин.
Овај начин не е ниту правилно искористен. Никој не са труде да напише нешто свое туку препишуват. Е така не са гради држава. За држава требе труд и работа. А не плагијат. Човеците кога ќе се навикнат на един начин нема враќајне и така после години образование имаме корупција и еден куп полуписмени и неспособни.

Тоа во црвеното покажува колку е ефективно и помага во некои случаи!
 
L

Luki Junior

Гостин
Може ли да не се расправаме за техничката страна на постовето.. Не ми е тава идејата.. Поважно е тава шо имаме да го кажеме, без да се зајадуваме за стандарден јазик.
 

Erich Zann

Модератор
Член од
13 мај 2012
Мислења
14.612
Поени од реакции
31.819
Помага, те тера да размислуваш, да се доближиш до одредени појави, истите тие да ги осознајш и прикажиш како си ги опфатил низ својата призма. Според мене скоро се што тера на размислување, тера кон надоградување. Да го чепкаш мозокот како оганче да пламти.
Е сега ако си прајме муабет за надградба во стилот на тоа дали јас ако пишувам состав за природата ќе ми покористи некогаш ако бидам адвокат? Ова е малце глупо прашање. Некои работи се опскурни, со помош на овие ,,помагала" можеби ќе ги откриеме, а можеби и не. Но обидот е обид и како таков може да има вредност.
 
R

Randy

Гостин
Моето мислење ќе си го кажам покасно.
Пс. Не најдех тема со ваква содржина.
Еми помина еден месец, а ти не кажуваш. Што би рекол маестро Миле Китиќ:
Сви су ту а тебе нема,
а ја глумим ту пред свима,
као да те свуда има.
 
L

Luki Junior

Гостин
Темата како тема си е умрена од сите страни. Причините са неколку, од моја мрза и невнимани да разгорам дискусија, од самата неинтересна појава и експлицитна одбивност да пишам такви работи ( то ест јас мразеех да пишам такви работи), ама покасно у живото се научих оти таа моја омраза била смотана, детска, и доста опасна. Па на стари години енос се учам како да си ги осмислувам, средувам, и претставам мојте идеи како смислена целина. Исто, не ни почна заради незаинтересираноста на мојте драги форумски нинџи, пардон колеги, само заради непривлечнио начин на пишејне на темата. И така, Рендето како верен на својо занаат, ме потсети културно човеко оти јас не сам си кажал мислењето, и дека си го кријам како некој смок нозиштата...
Кристијанчето, убав на мајка, даде одговор ама ногу бла бла низ него, малку суштествени работи. Ама опростено му е, оште се уче детето и битно има желба да науче нешто ново. И потфана малку идејата за да се науче човек да се изразува как шо требе, а не да не знае 3 реченици да сврзе. Ама учиталите да са криви, не са. Толку знаат, толку се секират, толку пренесуват на учениците.
Рендето од другата страна, си напри споредба со западнио терк за пишејне. Как знаа дек да чепне, желки да го апат. Точно од там беех инспириран, нешто од западните филмове, нешто од западните пишаници, шо од време на време ги читам.
Основните прашања са, дали пишејнето на нешта помага, и дали овај начин на лична надоградба е доволно, и правилно искористен у нашто образование?
Кратките одговори са: Да, помага. И не, не е доволно ни правилно искористен од образованието.
Е сега, да го критикувам целото образование како процес, не бива тук. Требе си посебна тема за таа работа, шо евентуално некој ден и ќе ја отворам (иако таа тема ќе е како последица од растечките коментари за простотата, необразованоста, и слични други епитети шо се изнафрлија у мојта тема за земјоделие... Плус, тамо излезе дека образованието не ги произведува потребните кадри, а е некаков елитистички балон... ама да не откривам ногу, а да си се врнам на основните идеи).
Има неколку насоки шо сакам да ги размозгам (ако според вас сам забравил некоја, или испуштил, недоразмислил, слободно пишејте, ќе се допунам): Навика и начин за изразувајне, читајне, аргументирајне, пишејне на оригинални трудове (не копирај од негде, и стави си твојто име оти те мрзело да си напишеш нештата), негрижа, неукост, и неспособност на моменталните давачи на знаејне (учителите и просветителите).
За да знае еден човек да пише, требе прво да се науче да чита. Не говорам за техничката страна. Говорам за мислејнето, анализирајнето на идеи, начино на прикажувајне на идеите низ зборове, па способноста за вадејне на заклучоци од прочитаните нешта. Секој текст си има некаква порака и вредност. Човек само требе да размисле малку додека го чита. Не мора цели книги да чита човек. Доста е маленки композиции, состави, нешта шо не одзимат толку ногу време да се прочитат.. (додуша секоја книга си е предизвик сам за себе)
Навика и начин за изразувајне. Да речеме, тука повеќето имат проблеми да си ги искажат мислите. А е некаков неофицијален форум. Наште високообразовани човеци секој у неговата сфера си е задлабочен, и најчесто суде оти такви работи са му бескорисни (пишејне на есеи). Донекаде са у право. Донекаде... Ама нема ништо понеуверливо од човек шо си ја знаа работата, а не знаа да склопе 3 реченици со смисла и без прекин на мислата. И коа и се даде една обична задача да напишат нешто, плеткат се со саати/денове, и на крај резултато е за никаде. И оправданието најчесто е, не сме писатели... А не мора да биде така.. Требе човек да си развие навика, стил, и начин како систематски да си ги изразува мислите. Не мора да биде нешто нај, нај, со голема уметничка вредност. Говореме за едноставен, среден текст, со јасна идеја и порака. Ништо повеќе, ништо помалку. Од професионална страна, секој мора да е доволно способен да си ја објасне идеите и работата на човек од страна/лаик со едноставни и разбирливи зборове. Споделувајнето на чувства, идеи, мисли, работи може да биде корисно, интересно, полезно ако другите човеци можат да те разберат. Тука одма се провлекува прашањето и на аргументација, како да се аргументира, и да се избегнат повеќето стапици и лажни аналогии. Барем на неколку души тука сам пишал точно за тија работи, и сам ставал линк за да прочитат повеќе. Едноставно, секој шо сака да си се смета за паметен човек, треба да знае како да си ги аргументира и поддржува идеите, мислењата, пишаниците.
Некој е повеќе, а друг помалку надарен за пишејне и изразувајне. Ама секој може да се извежба, да се науче да си пише идеите. Е сега, тава ме носе до наредна точка, учители и образование, и начините на кои е искористено пишејнето у самио образовен процес.
Прво и основно, повеќето учитали си немат блага веза од пишејне есеи. Целосно се остава таа работа на учиталите по мајчин јазик и литература (иако поголемио дел од них са доста непогодни, и неуки на тава поле). А, сите учитали шо предават општествени науки можат да се уклучат у развивајне навики, идеи, и вдахновение за учениците да ги натерат да си ги изразуват мислите на хартија. Повеќето ги мрзе да се замарат за такви работи, демек имат нешто поважно. Проблемите кои са резултат од оваа страна са неколку.
На повеќето учитали, не и е местото у школо. Едноставно не ги бива за таа работа. Индиферентноста не е квалитет.
Од основно се ствара аверзија кон пишејнето нешта.. Оти се терат од тебе “креативни работи“, дават се смотани наслови, шо имат некаква шарлатанска, кич и шунд нота(проверејте насловите на темите шо ги пишат децата коа терат есеј за писмена.. Од повеќето ме лазат морници, за извештаченост). Оште не ми е јасно зашо не можат да се користат нормални наслови и нормални теми шо ги занимат и са интересни на децата. Зашо мора да се пишат за некакви изгубени идеали, исчанчени визии, извештачени работи?
Повеќето учитали не те учат да мислеш и да се изразуваш, а пробуват да ти турат готово сервирани идеи у главата. Кажуват ти кој са правилните идеи, кои са неправилните идеи.. Па ако мислеш поразлично, одма си жигосан. Наместо да ти објаснат како се оформува еден добар состав, и да ти дават кратки вежби (пасуси, реченици, маленки вежбички за пишејне) како со зборове целосно да си ги изразеш мислите, па така пасусче по пасусче да си оформеш добра композиција. Добар учитал ќе пуште идеја да те заскокотка умствено. А не фризирана глупост шо звуче “креативно“.
Немајнето традиција за развивајне на сопствени идеи. Кај нас оште препишувајнето е прифатливо како нешто најнормално (дури има некаква чудна популарност, како нешто супер кул..). Дури има и огласи шо ти изработуват состави/композиции по порачка. Името само си го закачеш озгоре, и готово. И минеш неказнено без проблем. Или копирајнето цели пасуси, делове, реченици од интернет страни, енциклопедии и се присвојуват како оригинални. И Трајко не може 2 збора да сврзе, ама напишал 100 страни текст шо праа смисла.
 

Змејко и

Гледачот Дуле од Велес
Член од
10 април 2005
Мислења
1.103
Поени од реакции
1.419
Темата како тема си е умрена од сите страни. Причините са неколку, од моја мрза и невнимани да разгорам дискусија, од самата неинтересна појава и експлицитна одбивност да пишам такви работи ( то ест јас мразеех да пишам такви работи), ама покасно у живото се научих оти таа моја омраза била смотана, детска, и доста опасна. Па на стари години енос се учам како да си ги осмислувам, средувам, и претставам мојте идеи како смислена целина. Исто, не ни почна заради незаинтересираноста на мојте драги форумски нинџи, пардон колеги, само заради непривлечнио начин на пишејне на темата. И така, Рендето како верен на својо занаат, ме потсети културно човеко оти јас не сам си кажал мислењето, и дека си го кријам како некој смок нозиштата...
Кристијанчето, убав на мајка, даде одговор ама ногу бла бла низ него, малку суштествени работи. Ама опростено му е, оште се уче детето и битно има желба да науче нешто ново. И потфана малку идејата за да се науче човек да се изразува как шо требе, а не да не знае 3 реченици да сврзе. Ама учиталите да са криви, не са. Толку знаат, толку се секират, толку пренесуват на учениците.
Рендето од другата страна, си напри споредба со западнио терк за пишејне. Как знаа дек да чепне, желки да го апат. Точно од там беех инспириран, нешто од западните филмове, нешто од западните пишаници, шо од време на време ги читам.
Основните прашања са, дали пишејнето на нешта помага, и дали овај начин на лична надоградба е доволно, и правилно искористен у нашто образование?
Кратките одговори са: Да, помага. И не, не е доволно ни правилно искористен од образованието.
Е сега, да го критикувам целото образование како процес, не бива тук. Требе си посебна тема за таа работа, шо евентуално некој ден и ќе ја отворам (иако таа тема ќе е како последица од растечките коментари за простотата, необразованоста, и слични други епитети шо се изнафрлија у мојта тема за земјоделие... Плус, тамо излезе дека образованието не ги произведува потребните кадри, а е некаков елитистички балон... ама да не откривам ногу, а да си се врнам на основните идеи).
Има неколку насоки шо сакам да ги размозгам (ако според вас сам забравил некоја, или испуштил, недоразмислил, слободно пишејте, ќе се допунам): Навика и начин за изразувајне, читајне, аргументирајне, пишејне на оригинални трудове (не копирај од негде, и стави си твојто име оти те мрзело да си напишеш нештата), негрижа, неукост, и неспособност на моменталните давачи на знаејне (учителите и просветителите).
За да знае еден човек да пише, требе прво да се науче да чита. Не говорам за техничката страна. Говорам за мислејнето, анализирајнето на идеи, начино на прикажувајне на идеите низ зборове, па способноста за вадејне на заклучоци од прочитаните нешта. Секој текст си има некаква порака и вредност. Човек само требе да размисле малку додека го чита. Не мора цели книги да чита човек. Доста е маленки композиции, состави, нешта шо не одзимат толку ногу време да се прочитат.. (додуша секоја книга си е предизвик сам за себе)
Навика и начин за изразувајне. Да речеме, тука повеќето имат проблеми да си ги искажат мислите. А е некаков неофицијален форум. Наште високообразовани човеци секој у неговата сфера си е задлабочен, и најчесто суде оти такви работи са му бескорисни (пишејне на есеи). Донекаде са у право. Донекаде... Ама нема ништо понеуверливо од човек шо си ја знаа работата, а не знаа да склопе 3 реченици со смисла и без прекин на мислата. И коа и се даде една обична задача да напишат нешто, плеткат се со саати/денове, и на крај резултато е за никаде. И оправданието најчесто е, не сме писатели... А не мора да биде така.. Требе човек да си развие навика, стил, и начин како систематски да си ги изразува мислите. Не мора да биде нешто нај, нај, со голема уметничка вредност. Говореме за едноставен, среден текст, со јасна идеја и порака. Ништо повеќе, ништо помалку. Од професионална страна, секој мора да е доволно способен да си ја објасне идеите и работата на човек од страна/лаик со едноставни и разбирливи зборове. Споделувајнето на чувства, идеи, мисли, работи може да биде корисно, интересно, полезно ако другите човеци можат да те разберат. Тука одма се провлекува прашањето и на аргументација, како да се аргументира, и да се избегнат повеќето стапици и лажни аналогии. Барем на неколку души тука сам пишал точно за тија работи, и сам ставал линк за да прочитат повеќе. Едноставно, секој шо сака да си се смета за паметен човек, треба да знае како да си ги аргументира и поддржува идеите, мислењата, пишаниците.
Некој е повеќе, а друг помалку надарен за пишејне и изразувајне. Ама секој може да се извежба, да се науче да си пише идеите. Е сега, тава ме носе до наредна точка, учители и образование, и начините на кои е искористено пишејнето у самио образовен процес.
Прво и основно, повеќето учитали си немат блага веза од пишејне есеи. Целосно се остава таа работа на учиталите по мајчин јазик и литература (иако поголемио дел од них са доста непогодни, и неуки на тава поле). А, сите учитали шо предават општествени науки можат да се уклучат у развивајне навики, идеи, и вдахновение за учениците да ги натерат да си ги изразуват мислите на хартија. Повеќето ги мрзе да се замарат за такви работи, демек имат нешто поважно. Проблемите кои са резултат од оваа страна са неколку.
На повеќето учитали, не и е местото у школо. Едноставно не ги бива за таа работа. Индиферентноста не е квалитет.
Од основно се ствара аверзија кон пишејнето нешта.. Оти се терат од тебе “креативни работи“, дават се смотани наслови, шо имат некаква шарлатанска, кич и шунд нота(проверејте насловите на темите шо ги пишат децата коа терат есеј за писмена.. Од повеќето ме лазат морници, за извештаченост). Оште не ми е јасно зашо не можат да се користат нормални наслови и нормални теми шо ги занимат и са интересни на децата. Зашо мора да се пишат за некакви изгубени идеали, исчанчени визии, извештачени работи?
Повеќето учитали не те учат да мислеш и да се изразуваш, а пробуват да ти турат готово сервирани идеи у главата. Кажуват ти кој са правилните идеи, кои са неправилните идеи.. Па ако мислеш поразлично, одма си жигосан. Наместо да ти објаснат како се оформува еден добар состав, и да ти дават кратки вежби (пасуси, реченици, маленки вежбички за пишејне) како со зборове целосно да си ги изразеш мислите, па така пасусче по пасусче да си оформеш добра композиција. Добар учитал ќе пуште идеја да те заскокотка умствено. А не фризирана глупост шо звуче “креативно“.
Немајнето традиција за развивајне на сопствени идеи. Кај нас оште препишувајнето е прифатливо како нешто најнормално (дури има некаква чудна популарност, како нешто супер кул..). Дури има и огласи шо ти изработуват состави/композиции по порачка. Името само си го закачеш озгоре, и готово. И минеш неказнено без проблем. Или копирајнето цели пасуси, делове, реченици од интернет страни, енциклопедии и се присвојуват како оригинални. И Трајко не може 2 збора да сврзе, ама напишал 100 страни текст шо праа смисла.
Луки, в'ко да те јаде, изморих се од читајне на посто, па морах кафе да пијам да се врнам во форма, за да напишам нешо тука.
Ного ми е тешко да пишувам тука сериозни постове, чине ми се дека дамла ќе ме удре ако пишам нешо озбилно, ама еве ќе пробам.
Тава шо си го ти дијагностицирал со преблемо на незнаејне, немајне концепти и идеи, и општо непознавајне на презентирајне на аргументо е сосема на место. Арно ама, ја сам во поле (да не речам нива) кадешо изразувајнето бара екстремна прецизнос, чистина, не-редундандност (преведи воа ако можеш) и кохерентнос воедно. Тава ниво на пишувајне е скоро неможно да се совлада ако сето тоа шо ти го наброја не го држеш во малио прст. Затова, децата треба да се тренират на критичко и аргументирано размислувајне и изнесувајне на својте идеи, и оште побитно, да можат кратко, јасно и кондензирано да изнесат сложени комплекси и секој да ги разбере. Еден абдал, оште много одамна е рекол не треба да пишуваш за да те разберат, туку да не те неразберат. Тава требе со големи букви да стое во училниците, двојазично нормално.
Тука само додал дека сите оддели на социјални и хуманистички науки по универзитетите требе да се затворат а професорите да се испратат во работни кампове на присилна работа како би се искупиле за гревовите и незаслужените плати. Ја и би стрелал неколко, на пример Жижек и нему слични.
 
L

Luki Junior

Гостин
Луки, в'ко да те јаде, изморих се од читајне на посто, па морах кафе да пијам да се врнам во форма, за да напишам нешо тука.
Ного ми е тешко да пишувам тука сериозни постове, чине ми се дека дамла ќе ме удре ако пишам нешо озбилно, ама еве ќе пробам.
Тава шо си го ти дијагностицирал со преблемо на незнаејне, немајне концепти и идеи, и општо непознавајне на презентирајне на аргументо е сосема на место. Арно ама, ја сам во поле (да не речам нива) кадешо изразувајнето бара екстремна прецизнос, чистина, не-редундандност (преведи воа ако можеш) и кохерентнос воедно. Тава ниво на пишувајне е скоро неможно да се совлада ако сето тоа шо ти го наброја не го држеш во малио прст. Затова, децата треба да се тренират на критичко и аргументирано размислувајне и изнесувајне на својте идеи, и оште побитно, да можат кратко, јасно и кондензирано да изнесат сложени комплекси и секој да ги разбере. Еден абдал, оште много одамна е рекол не треба да пишуваш за да те разберат, туку да не те неразберат. Тава требе со големи букви да стое во училниците, двојазично нормално.
Тука само додал дека сите оддели на социјални и хуманистички науки по универзитетите требе да се затворат а професорите да се испратат во работни кампове на присилна работа како би се искупиле за гревовите и незаслужените плати. Ја и би стрелал неколко, на пример Жижек и нему слични.
Колку за информација, в'к ако ме изеде, ќе добие или срцев удар, или дијагноза за у Бардовци. Мрсен сам, пун со лош холестерол, и западно либертаријански идеи. Смртоносна комбинација за модерен македонски авантагрдно образован в'к.

Абе ости, јас па да знааш как сам се изморил додек сам го пишал. Само шо јас не пијам кафе, а само вода.. Сериозни постове и јас не можам да пишам, па как шо гледаш има испреплетено глупости малко, малко тенденциозни заклучоци. малку драматизам, малку попувајне....
Редундандност (redundancy) ти е вишок, отповеќе.... Јас му викам растргајне на локуми у метафоричка смисла, испунувајне на нормата за бројо на зборове коа уопште не ти иде никаква уникатна идеја за да си го продужеш синџиро на мислите додека пишеш некое составче.

Тава твјото поле (нивата) ного каприциозно бе. Ама знаејќи ги овие на другата страна шо са 6 саата назад какви са, ич не ме чуде.
Најного ме е жал шо на стари години се мачам да ги научам тија работи. А коа требало да ги учам, јас беех зафатен со штрајкове за поарно образование од една страна, и егзистенција од друга страна... :(
Така е, децата прво требе да се научат да читат критички и објективно (как шо сам напишал и погоре), за да е полесна транзицијата кон критичко размислувајне и запишувајне на ниините идеи.
А не да и дават рамки, ограничувајна, идеи, набедувања, како правилно се размислува, а како неправилно (квази комуњарски методи шо са се вкорениле длабоко).
Богами тај француски абдала препариран со опиумова тинктура додека го е преведувал По, има право... (оште еден остаток бившото образование да се профилира и дискредитира човек како безвреден ако се препарира со опиум...:icon_mrgr::icon_mrgr:)

А за одделите на социјалните и хуманистичките науки, спремам тема за образованието, ќе имаш можност да се испукаш колку сакаш (и сериозно и несериозно).. А ако успееш и Батко Петре да го умешаш у таа дискусија, златен ќе си... :)
 

Змејко и

Гледачот Дуле од Велес
Член од
10 април 2005
Мислења
1.103
Поени од реакции
1.419
Колку за информација, в'к ако ме изеде, ќе добие или срцев удар, или дијагноза за у Бардовци. Мрсен сам, пун со лош холестерол, и западно либертаријански идеи. Смртоносна комбинација за модерен македонски авантагрдно образован в'к.

Абе ости, јас па да знааш как сам се изморил додек сам го пишал. Само шо јас не пијам кафе, а само вода.. Сериозни постове и јас не можам да пишам, па как шо гледаш има испреплетено глупости малко, малко тенденциозни заклучоци. малку драматизам, малку попувајне....
Редундандност (redundancy) ти е вишок, отповеќе.... Јас му викам растргајне на локуми у метафоричка смисла, испунувајне на нормата за бројо на зборове коа уопште не ти иде никаква уникатна идеја за да си го продужеш синџиро на мислите додека пишеш некое составче.

Тава твјото поле (нивата) ного каприциозно бе. Ама знаејќи ги овие на другата страна шо са 6 саата назад какви са, ич не ме чуде.
Најного ме е жал шо на стари години се мачам да ги научам тија работи. А коа требало да ги учам, јас беех зафатен со штрајкове за поарно образование од една страна, и егзистенција од друга страна... :(
Така е, децата прво требе да се научат да читат критички и објективно (как шо сам напишал и погоре), за да е полесна транзицијата кон критичко размислувајне и запишувајне на ниините идеи.
А не да и дават рамки, ограничувајна, идеи, набедувања, како правилно се размислува, а како неправилно (квази комуњарски методи шо са се вкорениле длабоко).
Богами тај француски абдала препариран со опиумова тинктура додека го е преведувал По, има право... (оште еден остаток бившото образование да се профилира и дискредитира човек како безвреден ако се препарира со опиум...:icon_mrgr::icon_mrgr:)

А за одделите на социјалните и хуманистичките науки, спремам тема за образованието, ќе имаш можност да се испукаш колку сакаш (и сериозно и несериозно).. А ако успееш и Батко Петре да го умешаш у таа дискусија, златен ќе си... :)
Луки, бегај тогаш од в'ко, оти на душа ќе го земеш. И да фанеш да почнеш да пиеш кафе, ќе се научеш да употрбуваш стумиланси, па тек тогаш в'ко ќе го доотруеш. Добро со го превел воа редундантноста, ама јас барах термин за не-редундантност. Видиш, ного ни е сиромашен јазико и утре не можеш на детето да му го претставеш тој поим кога ќе го учеш на критичко размислување. Во логички смисол веројатно може да се преведе како "потребен и доволен" ама тава е валидно само на полето на формалната логика, не и во наративо.
Мојта нива Луки не е каприциозна, ами е ного скапа и ако се каже нешо на таа нива, требе домаќински кажано да е. Ако кажеш детелината на Стојко е била 10% позелена со грешка од +-1%, тава требе да е докажано и аргументирано. И утре секој да знае Стојко прае најдобра детелина.
Ного добро што спремаш тема за социлајни и хуманистички науки, и ќе навратам таму. Не сам сигурен за Батко Петре зашо он се е запил пред кооперација и фанал се во расправија со омладината таму, може ќе е ного мамурен за тава тема.
 
R

Randy

Гостин
Тука само додал дека сите оддели на социјални и хуманистички науки по универзитетите требе да се затворат а професорите да се испратат во работни кампове на присилна работа како би се искупиле за гревовите и незаслужените плати. Ја и би стрелал неколко, на пример Жижек и нему слични.
Змејкоу добар? Си слушнал ли за damnatio memoriae како казна?
 

Змејко и

Гледачот Дуле од Велес
Член од
10 април 2005
Мислења
1.103
Поени од реакции
1.419
Змејкоу добар? Си слушнал ли за damnatio memoriae како казна?
Не го обичам многу ни сенатот ни ваквите бабини деветини што ги фрлал. Ја повеќе ја сакам империјата и цврст закон. Казна треба да исправи тоа што може да се исправи, и да ги згрбави тие што треба да исправуваат.
 
Член од
4 мај 2009
Мислења
2.476
Поени од реакции
5.544
Колку за информација, в'к ако ме изеде, ќе добие или срцев удар, или дијагноза за у Бардовци. Мрсен сам, пун со лош холестерол, и западно либертаријански идеи. Смртоносна комбинација за модерен македонски авантагрдно образован в'к.

Абе ости, јас па да знааш как сам се изморил додек сам го пишал. Само шо јас не пијам кафе, а само вода.. Сериозни постове и јас не можам да пишам, па как шо гледаш има испреплетено глупости малко, малко тенденциозни заклучоци. малку драматизам, малку попувајне....
Редундандност (redundancy) ти е вишок, отповеќе.... Јас му викам растргајне на локуми у метафоричка смисла, испунувајне на нормата за бројо на зборове коа уопште не ти иде никаква уникатна идеја за да си го продужеш синџиро на мислите додека пишеш некое составче.

Тава твјото поле (нивата) ного каприциозно бе. Ама знаејќи ги овие на другата страна шо са 6 саата назад какви са, ич не ме чуде.
Најного ме е жал шо на стари години се мачам да ги научам тија работи. А коа требало да ги учам, јас беех зафатен со штрајкове за поарно образование од една страна, и егзистенција од друга страна... :(
Така е, децата прво требе да се научат да читат критички и објективно (как шо сам напишал и погоре), за да е полесна транзицијата кон критичко размислувајне и запишувајне на ниините идеи.
А не да и дават рамки, ограничувајна, идеи, набедувања, како правилно се размислува, а како неправилно (квази комуњарски методи шо са се вкорениле длабоко).
Богами тај француски абдала препариран со опиумова тинктура додека го е преведувал По, има право... (оште еден остаток бившото образование да се профилира и дискредитира човек како безвреден ако се препарира со опиум...:icon_mrgr::icon_mrgr:)

А за одделите на социјалните и хуманистичките науки, спремам тема за образованието, ќе имаш можност да се испукаш колку сакаш (и сериозно и несериозно).. А ако успееш и Батко Петре да го умешаш у таа дискусија, златен ќе си... :)
Бреј, воа гулема е станала. Да не може чувек една раќија да са напие за празник на раат...

Шо са однаса до пишејнето состави, ако пишејнето е само да се пише за дец'та да са имали домашно, тури му пепел. Тава досадно шкрабајне го има и во МК и по свето. Пишејнето требе да е целесообразно, шо викаше мојо професор по ОНО и ОСЗ. Значи, ако некој иска да даде сумарно известувајне за егзактната реколта на детелина со помалко од 300 збора, требе малио Змејко некој да го науче како да а изгоне редунданцијата а да го максимизира ефекто на зборовете шо ќе ги нареде. Такво пишејне (и не само такво) требе да са развива уште од мали нози, паралелно сос друѓи жанрови на пишејне. Има си и специјални курсови за концизно пишејне, ама не уф основно или средно. Дека и да сам лепил тапети по образовни институции, такви курсови са предавале на додипломско ниво -- викат ги различно, ама обикновено спаѓат под капата на writing for professions (пишејне за тава шо те е струка).

Инаку, пишејнето си требе да са уче и вежба, та дури и за пишејне рецки у табланет. Помага да са развијат и некои други вештини како критичко мислејне и критичко читајне. Дл'га е дискусијата како најарно да са научат деца на асално пишејне. Најубавио почеток на пишејнето е мерако. Требе да са мотивират дец'та и мајсторлако уф пишејне ќе си дојде лека полека. Разбира се, ако курикулумо е саглам и ако даскало си знае занајато.
 
Член од
26 јуни 2008
Мислења
1
Поени од реакции
0
Дечки ај ќе ве молам ако можи еден состав на темата " Универзалната положба на човекот како единка, и неговата судбина.". Фала однапред :):)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom