Се урива дел од старата железничка станица, а оштетени се и неколку римски стели

  • Креатор на темата Креатор на темата Hip.Hop_MKD
  • Време на започнување Време на започнување
јас сум вработен стари во приватен сектор, не се секирај за мене. На форумов доаѓам да си разменам мислења а не како тебе да најдам утеха од старечкиот патетичен опозициски живот.
Со Тетин ти бунари копате ? Или земањето на сендвич и 100 денари на секој митинг го сметаш за приватен сектор ?
:pos:
 
Со Тетин ти бунари копате ? Или земањето на сендвич и 100 денари на секој митинг го сметаш за приватен сектор ?
:pos:
Во право си. Ај сега врати се на твојот "милионски бизнис" и не ја труј темава со смрдославија. Пази баткава сега имал илјадници евра и има време да се курца со кловн аватар на форум, а у југославија боље се живеело. Па дали си ти нормален бе утепан.
 
Во право си. Ај сега врати се на твојот "милионски бизнис" и не ја труј темава со смрдославија. Пази баткава сега имал илјадници евра и има време да се курца со кловн аватар на форум, а у југославија боље се живеело. Па дали си ти нормален бе утепан.

Тешко на крај да излезеш со него..батали. (y)
 
НЕ сакам да се повторувам ама не видов ниеден валиден аргумент до сеа. Што добро донесува ова? Јужен булевар? Ако не, нека ја срушат цела града бе? Вака или онака што ќе ни` е? Да си шибаат љангачите по јужниот?
Има начини да се направи сево ова без да се мрдне камче од градбата. Ако носи ризик за градбата зошто по ѓаволите се прави? Постојат милион други начини да се сврзе. А и не мора - не е first world problem. Ако така гледаме има градби кои пречат при собраќајот. Да не спомнувам на Водњанска градбата што штрчи кај Анхоч. Исто и кај влезот во гаражите во ГТЦ од страната на работнички, никнува зграда. КАко таму ќе се средат работите? КАКО?
Претераа.
 
Во право си. Ај сега врати се на твојот "милионски бизнис" и не ја труј темава со смрдославија. Пази баткава сега имал илјадници евра и има време да се курца со кловн аватар на форум, а у југославија боље се живеело. Па дали си ти нормален бе утепан.
Кажи какво е чуството кога знаеш дека твојата скапана политичка опција не ја бива за ништо ? 100 години демек се бореле за независна македонија,како не бе дошле комуњарите за 30 години татко му на мјонбир го симнале од планина изградиле направиле, и сега смрдославија било :pos:
Која смрдославија бе, кога истата неспособна гарнитура која после 150 години борба да дојде на власт ја уништува земјата која наводно толку многу ја сака, кажи како е кога ке ти плеснат во фаца дека твојте за КУР НЕ ГИ БИВА а ?
Ех да не беше таа југославија кирајџија сега ке ми беше, и камшикот ке играше.
А за секоја овца изгубена една година плус кулук.
Арно ама се треба да се уништи да се заборави кога било ПОДОБРО И ПОУБАВО.
не можеш со мене да си го мериш верувај ми,испод ниво сте ми. И ти и другарти Цитро нека ти става лајкчиња во очајните ти обиди да кажеш нешто.
 
НЕ сакам да се повторувам ама не видов ниеден валиден аргумент до сеа. Што добро донесува ова? Јужен булевар? Ако не, нека ја срушат цела града бе? Вака или онака што ќе ни` е? Да си шибаат љангачите по јужниот?
Има начини да се направи сево ова без да се мрдне камче од градбата. Ако носи ризик за градбата зошто по ѓаволите се прави? Постојат милион други начини да се сврзе. А и не мора - не е first world problem. Ако така гледаме има градби кои пречат при собраќајот. Да не спомнувам на Водњанска градбата што штрчи кај Анхоч. Исто и кај влезот во гаражите во ГТЦ од страната на работнички, никнува зграда. КАко таму ќе се средат работите? КАКО?
Претераа.
Еррр можеби затоа што доаѓа милионски инвеститор, кој даде милионски суми за земјиштето и се обврза да изгради подземна сообраќајница која е предвидена со ГУП уште одамна. Но не побитна е лепенката од стара железничка и газобијните ракети на кловнот.
--- надополнето: 1 јули 2012 во 19:28 ---
Тешко на крај да излезеш со него..батали. (y)
Се надевам дека модераторот ќе реагира.
 
Еррр можеби затоа што доаѓа милионски инвеститор, кој даде милионски суми за земјиштето и се обврза да изгради подземна сообраќајница која е предвидена со ГУП уште одамна. Но не побитна е лепенката од стара железничка и газобијните ракети на кловнот.
--- надополнето: 1 јули 2012 во 19:28 ---

Се надевам дека модераторот ќе реагира.
а што ако еве да речеме таа лепенка во процес на рушење води на ризик за рушење на целата градба? И третманот кој што таа го добива - рушењето за дадените милионски суми не е во ред. Ако се дадени толкави милионски суми зошто има третман на задње ѓубриште во градот? Има систем на рушење кој не би повлекол ризик на губење на целата градба. Што со стелите кои се на 5 - 10 метри до нив? Зошто не беа пренесени настрана од опфатот туку лежат на истото место? За милионска сума очекувам третман да ги транспортираат ако треба и на лежалки:D.
За бришењето на буквите Алекс, не е 2000 тоа со сигурност ти викам. Штета што ретко кој го има документирано, но се надевам некој има соодветен доказ.
 
а што ако еве да речеме таа лепенка во процес на рушење води на ризик за рушење на целата градба? И третманот кој што таа го добива - рушењето за дадените милионски суми не е во ред. Ако се дадени толкави милионски суми зошто има третман на задње ѓубриште во градот? Има систем на рушење кој не би повлекол ризик на губење на целата градба. Што со стелите кои се на 5 - 10 метри до нив? Зошто не беа пренесени настрана од опфатот туку лежат на истото место? За милионска сума очекувам третман да ги транспортираат ако треба и на лежалки:D.
За бришењето на буквите Алекс, не е 2000 тоа со сигурност ти викам. Штета што ретко кој го има документирано, но се надевам некој има соодветен доказ.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=7B10988DB6789C4A9DB93FCDC1616905
2010 буквите сеуште се познаваат на источниот ѕид, смо ги нема шаблоните но говорот си стои.
Беа извадени па вратени шаблоните,плочите 2010 се вадат од над влезната врата на градски музеј.
 
За бришењето на буквите Алекс, не е 2000 тоа со сигурност ти викам. Штета што ретко кој го има документирано, но се надевам некој има соодветен доказ.

Која сигурност бе?
Јас ти дадов соодветен доказ за сигурноста
 
а што ако еве да речеме таа лепенка во процес на рушење води на ризик за рушење на целата градба? И третманот кој што таа го добива - рушењето за дадените милионски суми не е во ред. Ако се дадени толкави милионски суми зошто има третман на задње ѓубриште во градот? Има систем на рушење кој не би повлекол ризик на губење на целата градба. Што со стелите кои се на 5 - 10 метри до нив? Зошто не беа пренесени настрана од опфатот туку лежат на истото место? За милионска сума очекувам третман да ги транспортираат ако треба и на лежалки:D.
За бришењето на буквите Алекс, не е 2000 тоа со сигурност ти викам. Штета што ретко кој го има документирано, но се надевам некој има соодветен доказ.
Што ако ова што ако она. Си има служби тие се грижат за тоа. Сега не може јас и ти да нагаѓаме еј да не се сруши цела железничка? Тоа е целосно немање доверба во институциите и нема простор за муабет...
 
Околу рушењето

Стара железничка по земјотресот

531232_10150672693512665_528777664_9452344_2045916159_n.jpg


Значи срушена е само лепенката до железничката која беше отпосле доградена

И тоа би требало да е некаква утеха?

Се намачив да го најдам сличево:
download


Неоспорно е дека се работи за доградба, но доградба со историја-таа го дообјаснува остатокот (што се гледа и по сликите пред земјотресот); таа е дел од музејот и таква ја памтат скопјени.

Како што гледам, ти викаш дека си инжењер, па некако тешко ми е да сфатам дека некој што излегол од Градежниот факултет би оправдал ваков простачки однос кон оноа што ни го оставиле претходните генерации и што веќе влегло како факт за градот во свеста на помладите. Старата железничка, онака како што изгледа ДЕНЕС е симбол на Скопје...

...или, сепак, доградениот дел не е доволно стар за да го заштитиме од разулавеното дивеење на амбициозните политичари?

Ако е така, истиот однос треба да го имаме и со новоизградените ГЛУПОСТИ; за неколку години, кога ќе дојде нова гарнитура, би можеле да се фрлиме на правење место во градот за нови проекти и замисли...а што па да не?
 
Јас тврдам дека нема да се распадне.

Ама и ти се изналупа глупости за пренесувањево! Нашата железничка не може да се премести.

За да може да се премести еден објект претходно, додека е се` уште во градба, се припрема. Во столбовите, односно на арматурата, се вметнуваат огромни лагери, кои потоа се користат за подигање, спуштање или за преместување. За да може да се намести објектот на шините доле се сече арматурата до лагерите и лагерите се местат на шини. На нашава железничка, вака изградена, не може да се прави ништо. Лагери се местат на почеток, сега е премногу руинирана и не смее да се чепка. Може само да се доѕида и зајакне, но никако да се премести. Нема никакво статичко решение, односно има, ама шансите се 0.000000000000000000000000001 % дека ќе успее.

Не гледај многу телевизија, не се преместува што ќе ти текне и како ќе ти текне.

Јас не тврдам дека ќе се распадне, градежни инжинери го тврдат ова.
 
И тоа би требало да е некаква утеха?

Се намачив да го најдам сличево:
download


Неоспорно е дека се работи за доградба, но доградба со историја-таа го дообјаснува остатокот (што се гледа и по сликите пред земјотресот); таа е дел од музејот и таква ја памтат скопјени.

Како што гледам, ти викаш дека си инжењер, па некако тешко ми е да сфатам дека некој што излегол од Градежниот факултет би оправдал ваков простачки однос кон оноа што ни го оставиле претходните генерации и што веќе влегло како факт за градот во свеста на помладите. Старата железничка, онака како што изгледа ДЕНЕС е симбол на Скопје...

...или, сепак, доградениот дел не е доволно стар за да го заштитиме од разулавеното дивеење на амбициозните политичари?

Ако е така, истиот однос треба да го имаме и со новоизградените ГЛУПОСТИ; за неколку години, кога ќе дојде нова гарнитура, би можеле да се фрлиме на правење место во градот за нови проекти и замисли...а што па да не?
Без патетики ќе ве молам. Како прво не се урива само за да се урива, туку се урива заради една огромна странска инвестиција. Како второ мене ме интересира кој му дозволи на кодошот Угриновски да си направи таму штабче? Како не се јавивте претходно да реагирате, еј со кое право Угриновски е таму, па тоа е дел од Музејот! Можеби затоа што тоа беше споредна доградба на Железничката која на никого не му значеше ништо. Ако е обратно нека каже некој како го добиле тоа под закуп и зошто никој од вас не реагирал?
 
Ама и ти се изналупа глупости за пренесувањево! Нема никакво статичко решение, односно има, ама шансите се 0.000000000000000000000000001 % дека ќе успее.
Јас не тврдам дека ќе се рападне, градежни инжињери го тврдат ова.
Кога го спомна ова веќе, подземниот премин, ќе оди под стара железничка?
 
Да, но што со датумот на веста? А сликата?

За крај дали ти имаш некоја вест/доказ која би била веродостојна за да покаже дека симнувањето е во 2000?
 

Attachments

  • 1963.JPG
    1963.JPG
    61,4 KB · Прегледи: 13

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom