Вака испаѓа дека ние треба да и држиме лекција на Европа за 'Европските вредности'.
Тебе ти сметаат европските вредноси што ги наведуваш во поглед на правата на геј-популацијата, правата на жените и правата на малцинствата??? Зошто толку ти сметаат, кога можеш да направиш мал чекор понапред (или во страна) и да направиш малку повеже простор за оние што се поразлични од тебе (истина за воља, дури и твоите најблиски не можат да бидат ИСТИ како тебе)...?
Во првиот пример што го наведуваш, во однос на правата на геј популацијата, треба да знаеш дека во демократското општество најдемократски е да ги ставаш личните впечатоци на второ место. И самиот си кажа дека ги разбираш и почитуваш поинаквите определби-додека оноа што не го разбираш (а тоа е 'нивното' јавно интимно искажување) треба да те натереа малку пошироко да си ги отвориш очите . Твоето неразбирање и неприфаќање на овој дел од реалноста не смее да придонесе да ја претвориш туѓата реалност во пекол. Европа се опамети, забранувајќи малтретирање (вербално и физичко) на 'поинаквите'. Не можеш да гледаш двајца или две фатени за рака?-не ги гледај, сврти поглед и помини си. И не се сеќирај за себе-во разминувањето нема да изгубиш ни атом од тоа што си бил претходно. Ќе си останеш стариот добар ТИ (ако не и мааалкуцка подобар од претходно)!
Вториот пример, ако ти се верува, цел мој кутар женски живот го слушам од устата на фрустрирани шупчовци кои имаат проблем воопшто со ЖЕНАТА како еден од двата облици во кои што се пројавува ЧОВЕКОТ. Чудно е како на образуваната македонска жена се гледа исклучиво како на факултетски образувана курва, која може да се покаже и докаже единствено кога нозете и се у вис (тоа кога работно ќе се ангажира, пошо дипломата ја користи само кога аплицира за одредено работно место).
Никој не може да порекне дека денес, во МКД, жената има подеднакво право да се школува, да работи, да искажува мислење и тако даље, но никој не може да порекне, исто така, дека македонската жена не успеа ниту милиметар да порасне во очите на своите македонски мажи и синови, за кои вечито ке остане окована во (повторно) македонското сфаќање за еманципација, пластично искажан пред некој ден: во Јади Гомна, една свиња јасно и недвосмислено искажа став дека жените во македонскиот парламент стигнале таму на коленици и со пуна уста. Само не прецизираше како стигнала жена му на своето работно место (ако уопште ја пуштил да работи)?
Тој ли балкански мачо свински став не можеш да го испуштиш од раце?
Третиот пример, покажува колку државата ни е во хаос. Колу владее општа збрканост, корупција, лични интереси т.е колку немаме концепт (за тоа како и каде треба да се движиме-во иднината). Во природата се што нема концепт е осудено на пропаст-отсуството на концепт оневозможува да се прилагодиш во новонастанати услови, а ако не се прилагодиш, твоето место ќе го завзамат оние што ќе успеат во тоа. Глеаш колку е просто? Значи, што сакам да кажам, ти не можеш да се одржиш на одредена позиција ако негираш нечие постоење-ако одредена група што ја сметаш за загрозувачка ја притискаш, негираш, ставаш во втор план. Сите обиди (дури и кога се користени методи на сурово истребување) низ историјата се покажувале како јалови. Невозможни!
Јас сепак мислам дека ние у ствари немаме проблем околу тоа кој се вработува во, на пример државната администрација, туку ШТО. Тоа ШТО, нема нација, нема пол-тоа ШТО е јасно дефинирано со отсуство на образование и стручна квалификација; тоа ШТО има само партиска книшка. Така да, глеаш, не е битно дал си вработил тутурутка албанец или тутурутка македонец-двете групи ги прави опасни (опасни за сите албанци и македонци, срби, роми и други) тоа што се тутурутка. Состојбата на тутурутка нас ќе ни дојде до глава еден ден!
Јас се сложувам со ставот дека Европа прца со овакви права, дека ги користи за постигнување на одредени цели и манупулација во заостанати средини; дека не секогаш ја интересираат човековите права ниту пак интерес и е општата и сеопфатна благосостојба-но, ако сме искрени и прашаме уште еднаш Зошто?-еве ти го и најбруталниот одговор-Затоа што и се може!