Преголем си плати два билета?

  • Креатор на темата Креатор на темата .Lost Angel.
  • Време на започнување Време на започнување

Дали е добро да се плаќа билет дупли билет за луѓето со прекумерна тежина?

  • ДА

    Гласови: 40 56,3%
  • НЕ

    Гласови: 31 43,7%

  • Вкупно гласачи
    71
У превод, ги тужи пошто е дебела? -.-
Што е следно. “Џуџе ги тужи ролекостерите бидејки му рекле дека е премногу низок да се вози на нив“
 
Serves you well for being fat.
Не бе, озбилно, шо. Ако зафаќаат место за двајца, ќе си платат за двајца... Фер е. Чист бизнис, дали ќе се повредат чувствата на некој дебелко не им е воопшто битно. И не треба да им биде. Кеш е у прашање, нема тука.. :)
 
Па нека направат посебни седишта за нив.
 
Еве и како што е ред да си дадам јас мислење мислам дека никој не сака да биде толкав дебел и сл. Мислам дека секоја Авиокомпанија треба да има барем 10 седишта наменети за луѓето со прекумерна тежина. а не да и наплаќаат дупли билет. :)
Има, бизнис класа, прва класа... Кој не патувал со слон до себе незнае како е!
 
Пошто сум по автобуси секој ден, реално ќе коментирам ЕПТЕН смета кога ќе седне некој дебел до тебе, ама мислам на ептен дебели луѓе.

стварно зафаќа седиште ипол, и немам намера ја поради него да "страдам", и цел пат да седам на пола седиште, ја за мојата карта сум платил исто како тој, и ако автобуската компанија што ме превозува не ги оддели седиштата со 10 сантима растојание и рачка измеѓу, за дебелиот батка да не ми седи на моето седиште, има да се бунам.

хаха ме изнасмеа :) абе друже и рачка да стават ако некој е огромен ке му се прелие салото преку рачката и ти пак ке седиш на пола :D
 
Еве и како што е ред да си дадам јас мислење мислам дека никој не сака да биде толкав дебел и сл. Мислам дека секоја Авиокомпанија треба да има барем 10 седишта наменети за луѓето со прекумерна тежина. а не да и наплаќаат дупли билет. :)
И пак ради нив ќе возат два патника помалку и губи авио компанијата на профит. Тоа им е поентата на авиокомпаниите, со цениве моментално профитот им е маргинален коа ке споредиш колку имаат уложено. Башка кај и да е ради овие нискобуџетниве компании ( се бунат желенички и други транспортни компании дека авион е поефтино) ќе почнат данок и на авио гориво да даваат ко што е за останати транспортни возила, и тек тогаш летање ќе стане луксус.

Јас сум 90 и кусур кила ама ме збира во едно седиште така да не сум моментално засегнат со ова. Ова е за 150-200 кила луѓе. И мислам дека е во ред. Дури (ама нормално тоа не им се исплати) нај фер би било да се плаќа карта по килажа (човек + багаж) така да ако е некој 50 кг и плати пуна карта да може 60кг багаж да земе а некој 100 кила само 10 кила багаж ( патник 80кг + багаж 30кг просек). Зашто во авион не му е битно дали тие 100 кила се човек или багаж, него си има одредена носивост и тоа е тоа. На едно предавање од главниот инжињер на линијата за А380 ни кажа како за фала на првите авиони од Сигнгапур вградиле додатно неколку машини по 30-40кг за кафе праење или што ти ја знам која Сингапур Ерлинес не ги нарачале. На крај им барале или да ги извадат или да им вратат неколку милиони зашто тоа значи на секој лет ке можат помалку луѓе и товар да носат.
 
Пошто сум по автобуси секој ден, реално ќе коментирам ЕПТЕН смета кога ќе седне некој дебел до тебе, ама мислам на ептен дебели луѓе.

стварно зафаќа седиште ипол, и немам намера ја поради него да "страдам", и цел пат да седам на пола седиште, ја за мојата карта сум платил исто како тој, и ако автобуската компанија што ме превозува не ги оддели седиштата со 10 сантима растојание и рачка измеѓу, за дебелиот батка да не ми седи на моето седиште, има да се бунам.
Да бе уште и да го стеснат тој веќе тесен простор за стоење па горе кај што е ниско па уште и тесно да биде не чини поубаво на пола седиште да си седиш отколку во секоја рачка да се маваш. А и убаво рече чнчнм и да стават рачка измеѓу седиштата салото ќе се прелее и пак ќе седиш на пола седиште само знаеш како ќе биде сало луфта сало :D што е полошо е освен ако ја искористиш луфтата па да си ја ставиш раката таму :D
 
Минатата година имаше најави дека ќе воведат стоење во авионите, знае некој до кај е предлогот?
 
Минатата година имаше најави дека ќе воведат стоење во авионите, знае некој до кај е предлогот?
Тоа беше Рајанер и нема ништо од тоа да биде од безбедности причини. Замисли турбуленција или лошо слетување кај ке завржат тие патници што стојат?
 
Тоа беше Рајанер и нема ништо од тоа да биде од безбедности причини. Замисли турбуленција или лошо слетување кај ке завржат тие патници што стојат?
Е добро де нема да биде тоа класично сотење, сепак ќе си има посебен дел каде би се стоело со каиши и слични безбедносни мерки.

Инаку многу ми е мерак да летам со прва класа, особено на интерконтинентален лет. Која комоција се тие седишта за разлика од сиромаштијава во која обично седиме....
 
Е добро де нема да биде тоа класично сотење, сепак ќе си има посебен дел каде би се стоело со каиши и слични безбедносни мерки.

Инаку многу ми е мерак да летам со прва класа, особено на интерконтинентален лет. Која комоција се тие седишта за разлика од сиромаштијава во која обично седиме....

Тоа не се седишта, кревети се, можеш да си легнеш, пуста желба :oops: :D
 
Тоа не се седишта, кревети се, можеш да си легнеш, пуста желба :oops: :D

И масажер има и копче да ја викнеш стујардесата, абе ко претседател те гледаат. Ама многу се скапи, упм! :D
 
Од правен аспект е недозволиво а друга страна кога патував во автобус 2 и кусур сати со така погломазна особа со непријатен мирис размислував и дека смртта е поприфатливо решение него тоа бавно и болно мачење...
 
Звучи дискриминирачки + некому тоа му е комплекс... А и која ќе биде границата? Двајца со иста тежина не зафаќаат ист простор. Некој е висок и има повеќе килограми или некој е боксер билдер или што и да е.
П.С Не сум дебел а не сум ни боксер ни билдер.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom