liberij
ТЕРИРЕМ
- Член од
- 3 април 2012
- Мислења
- 2.037
- Поени од реакции
- 1.018
Не зборувам за либерален анархизам, погрешно ме разбираш. Тоа што кон Вистината, Догмата(Апосолутот, Бог), различно пристапуваме е заради нашата Личносност(Слобода), пр. описот на Евангелијата, четири описи а едни настани итн.Како што јас те разбирам, ти велиш дека секој Христијанин треба да воспостави своја лична, црквена, искуствена перспектива кон нештата кои с енепознати од денешен аспект.
И, тоа е сосема во ред. За некого Ное навистина пренел на дрвена барка се живо и диво, за некого тоа ќе биде духовна состојба, за некого дрвената барка ќе биде вселнски брод итн...
Значи нема наметнување во толкувањето.
Ете ја книгата, таа е, сите знаеме да читаме, кој како разбере.
И за многумина Ана КАренина е импозантно дело на еден голем руски писател, мене пак пораката од тоа дело ми личи на фрустрација опишана од чоек кој не можел да се отрезни со денови по нанесената загуба и болка во љубовта.
Секој со своите размислувања.
Сите се точни и ниедно не е точно.
Околу догмата. Ако било така како што ти велиш, тогаш ќе немало неверници, туку сите ќе се туделе да секоја догма ја подвргнат н аиспитувања, размислувања и проверувања.
Но, историјата го покажала токму спротивното.
Кога Галилео се обидел да укаже дека не е точна догмата на Црквата околу центарот на Вселената го запалиле.
Кога Дарвин ја поставил теоријат ана Еволуција, веќе не постоела Инквизицијата и моќта на црквата не била толку силна, па куртулил типот.
Тоа незначи дека Бог е променлив т.е. Вистината. Во Црквата, православна, учењето ја менува формата во зависност од историскиот, филисофски, егзистенцијален аспект, но Св. Дух (кој е Дух на Слободата), ја запазува Вистината непроменливо, преку живото литургиско предание.
Зарем ние на форумов не го правиме тоа?! Разговараме за догматски прашања цело време, тоа не значи дека ја менуваме догмата, напротив, низ дијалог можеме само да стекнеме Доверба кон Вистината, Догмата, бидејќи ако е од Бог, таа е Вистинита и останува Непроменлива.
Православната Црква нема проблем да се разговара за догма, нема инквизиторски став,повторувам, туку напротив, човекот на тој начин се уверува и верува во Божјото Откровение.