ТОМОС мотори

  • Креатор на темата Креатор на темата toto22
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
14 август 2010
Мислења
104
Поени од реакции
22
здраво на сите... имам томос бт50 па сакам да ве прашам што да правам за да го појачам (пренос,појачувње во моторот и слично ) кога го купив имаше 41мм клип ама јас го сменив дека ја мењав и деклата бидејки го правев со воздушно ладење од апн6... сега клипот е 38,5мм а моторчето иде 75-80 км/ч... што све треба да мењам да правам на него за да иде уште побрзо.... и дали може да му ставам 6та брзина

ајде да ги слушнам ваше мислење
193703_157251917667510_100001481092775_343105_7916001_o(1).jpg193419_157250234334345_100001481092775_343090_1522382_o.jpg192182_157250607667641_100001481092775_343094_8249229_o.jpg195037_157251871000848_100001481092775_343104_5034215_o(1).jpg194186_157250867667615_100001481092775_343098_3163528_o.jpg
pencil.png
 
здраво на сите... имам томос бт50 па сакам да ве прашам што да правам за да го појачам (пренос,појачувње во моторот и слично ) кога го купив имаше 41мм клип ама јас го сменив дека ја мењав и деклата бидејки го правев со воздушно ладење од апн6... сега клипот е 38,5мм а моторчето иде 75-80 км/ч... што све треба да мењам да правам на него за да иде уште побрзо.... и дали може да му ставам 6та брзина

ајде да ги слушнам ваше мислење
Прегледај го приврзокот 42306Прегледај го приврзокот 42307Прегледај го приврзокот 42308Прегледај го приврзокот 42309Прегледај го приврзокот 42310
pencil.png
ОДГОВОРОТ ТИ Е НЕ скоро на сите прашања што си ги поставил погоре,иначе 75/80 за томос ти е супер брзина не ти треба повеќе,а за да ја зголемиш стартноста треба да вградиш саух на карбураторот тоест на усисот да ставиш некоја метална избушена плочка,најдобро би било да најдеш карбуратор од томос мотор за вадење вода притоа да ја извадиш плочката за саух, и да ја прошириш дупката за воздух со 5-ка бургија, ем добиваш поголема стартност ем добиваш поголема брзина
 
Како прво за најголема ефикасност треба да имаш елко клип со L карики така добиваш ефикасност до +30% , за зголемена компресија треба деклата(главата) да се спушти за 1мм највеќе може до 1.5 милиметри, преливите на цилиндарот да се прошират за 1мм и да се исполираат, долниот дел на клипот од страна на усисот се крати за 1-2милиметри на тој начин клипот кога иде нагоре усисава поголема количина на мешавина на бензин и воздух, дупките на радилицата (ако ги има) се ставаат алумиски чепови, резонантен ауспух, карбуратор со поголема дизна, се појачува корпата, се става 6 брзина, се вади магнетот и се става само брегот од магнетот, функцијата на магнетот ке ја врши акумулатор, со полира блокот кај радилицата од внатре, итн......
Со оваа коминација може да достигне брзина и до 140км/ч.

А тоа со саухот да се избуши 5 милиметри не е баш практично, така повеќе ке грее зошто ке нема доволно воздух кој воедно ја лади машината.
 
Како прво за најголема ефикасност треба да имаш елко клип со L карики така добиваш ефикасност до +30% , за зголемена компресија треба деклата(главата) да се спушти за 1мм највеќе може до 1.5 милиметри, преливите на цилиндарот да се прошират за 1мм и да се исполираат, долниот дел на клипот од страна на усисот се крати за 1-2милиметри на тој начин клипот кога иде нагоре усисава поголема количина на мешавина на бензин и воздух, дупките на радилицата (ако ги има) се ставаат алумиски чепови, резонантен ауспух, карбуратор со поголема дизна, се појачува корпата, се става 6 брзина, се вади магнетот и се става само брегот од магнетот, функцијата на магнетот ке ја врши акумулатор, со полира блокот кај радилицата од внатре, итн......
Со оваа коминација може да достигне брзина и до 140км/ч.

А тоа со саухот да се избуши 5 милиметри не е баш практично, така повеќе ке грее зошто ке нема доволно воздух кој воедно ја лади машината.
Со оваа комбинација ке троши колку москвич :)
 
Најди оригинал цилиндар и карбуратор од бт 50 или од томос 15 и со нив ке имас стабилна брзина од 90кмх
гледам дека си го извадил оригиналниот цилиндар, грееше ли многу со него?
можеш и да го подигнеш цилиндарот од доле кај блокот со дебел дихтунг од 2мм и да ја спуштиш главата за 1,5мм, и да го скратиш клипот за 2 мм од усисната страна.
Со тоа ке добиеш подобро отварање на издувниот канал
 
orginalniot cilindar go vadev poradi toa sto stavav vozdusni ladenje za da moze i u mesto da ladi ne e od druga pricina a bing orginalniot karburator ne se pokaza bas nejdobro a i sto citav na srpski forumi site se zalat od nego. ke go iscistam i po nekoe vreme pak ke se zapusi a ovoj karburator od apn nema gajle
 
Најди оригинал цилиндар и карбуратор од бт 50 или од томос 15 и со нив ке имас стабилна брзина од 90кмх
гледам дека си го извадил оригиналниот цилиндар, грееше ли многу со него?
можеш и да го подигнеш цилиндарот од доле кај блокот со дебел дихтунг од 2мм и да ја спуштиш главата за 1,5мм, и да го скратиш клипот за 2 мм од усисната страна.
Со тоа ке добиеш подобро отварање на издувниот канал
Доволно е само да го скрати клипот ама не по цела должина, туку само на местото кај што е каналот на цилиндарот а ако го исече по цела должина може клипот да завлече,
а која е финтата ако порано отвори издувот?
 
клипот се скратува за 2мм но не право туку во вид на поли круг
prismimg1118.jpg

не порано туку подобро,кога клипот е во долна мртва точка а цилиндарот не е подигнат од доле тогач издувниот канал не е отворен до крај.
види кај некој растурен томос па ке видис сто сакам да кажам.
 
abe luge otvorete po srpskite foruma i procitajte deka kratenje na klipot voopsto ne bilo dobro...
citav deka so takvi promeni kako sto mi gi kazuvate kratenje na klip i drugoto se menuvala rabotata na motorot odnosno prosto receno ke go izgubi taktot na rabota...
na tomos nemozelo da se stavi 6 brzina deka nema mesto
 
abe luge otvorete po srpskite foruma i procitajte deka kratenje na klipot voopsto ne bilo dobro...
citav deka so takvi promeni kako sto mi gi kazuvate kratenje na klip i drugoto se menuvala rabotata na motorot odnosno prosto receno ke go izgubi taktot na rabota...
na tomos nemozelo da se stavi 6 brzina deka nema mesto
За 6та брзина можеш да ставиш ако ги смалуваш дебелините на брзините, т.е. со многу измени што и не ти е потребно, прво што ќе направиш е да земеш поголем карбуратор пошто како што гледам овиа ти е 13мм земи 14-15 или буши го истиот, дизна стави поголема, и буши го цилиндарот до 40, 41, па и 42. Стави оригинал елко со л карика, скрати ја главата, и доколку имаш можност еден резонантен, сигурно ќе ти развива 90 ако не и појќе. Позз и доколку ја продаваш машината јави ми ;)
 
За 6та брзина можеш да ставиш ако ги смалуваш дебелините на брзините, т.е. со многу измени што и не ти е потребно, прво што ќе направиш е да земеш поголем карбуратор пошто како што гледам овиа ти е 13мм земи 14-15 или буши го истиот, дизна стави поголема, и буши го цилиндарот до 40, 41, па и 42. Стави оригинал елко со л карика, скрати ја главата, и доколку имаш можност еден резонантен, сигурно ќе ти развива 90 ако не и појќе. Позз и доколку ја продаваш машината јави ми ;)
a da ne znaes slucajno kaj ima rezonanten samo da ne e od vespive..mi treba od tomos zasto ne se isti pozz
 
тој ауспух што го имаш ти е резонантен
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom