Молотовиот коктел на Ганди

  • Креатор на темата Креатор на темата LordDragonII
  • Време на започнување Време на започнување

LordDragonII

Dr.Strangelove
Член од
15 август 2008
Мислења
10.995
Поени од реакции
5.726
Локација
The Kingdom of Deyja
Оваа тема ја отварам со цел за разработување на значењето на протестот како и акт на незадоволство и разговор околу нови и подобри начини и форми на протест и нивно осовршување поради неговата ефективност.

Јас како анархо – социјалист кој сум убеден дека општестената хиеархија и законите во истото не треба да постојат мислам дека актот на протест е единственото нешто кое ни преостанува како средство за можен прогрес и остварување на нашите цивилни права против владеачкиот авторитет.

Инспириран од актуелните настани од државата одлучив да протестирам против протестите. Според мене, како индивидуи сите ќе ги добиеме нашите права само ако изразиме протест против неадекватното/неквалитетното протестирање на одредени индивидуи или група на демонстранти.

Како да протестираме против протест ????

Ние може да протестираме со тоа што нема да бидеме дел од него укажувајќи на фактот дека сме против неговите методи на организација или цели.

Додека не го најдеме адекватниот метод на организација и цели, ние ќе протестираме во огледало т.е. тој ќе биде рефлекција на нашиот акт; неквалитетен степен на знак на протест или реакција поради неквалитетната состојба или настан, кој истиот протест нема да даде никакви резултати , ниту минимални а ние добро знаеме дека zero doesn’t counts.

Гледано од било кој аспект, протестот како е акт е одговорен за сите економски, политички, општествени и религиозни промени и прогреси кои се случиле без оглед на тоа дали е вид на востание или револуција.

Бројот на појавата на протестот како акт е најдобар индикатор за квалитетот на општеството и мерило за степенот на апатијата кај индивидуите во истото.

Зошто ја крстив темата “Молотовиот коктел на Ганди” ?

Молотовиот коктел е симбол на радикалниот протест додека Ганди е симбол на ненасилниот протест, со тоа сметајќи дека целите на општото добро ќе се остварат кога “Ганди ќе го фрли неговиот молотов коктел !”

Со оваа симболика сакам да кажам дека ние мора да го користиме нашето знаење и општествена моќ како индивидуи рационално и агресивно но без насилство.

За да дојдеме до тоа, прво треба да бидеме запозаени со формите на протестот и историјата на протестите кои довеле до промени во човековата цивилизација.

Затоа прво ќе започнам со оштата дефиниција за што означува протестот и неговите форми во кој се појавува превземајќи општо прифатени дефиниции од литературата која ми е на располагање.

--- надополнето ---

Што е тоа протест ?

Протестот изразува строга реакција на настан или ситуација. Терминот протест сега подразбира реакција против нешто, додека предходно би можел да значи реакција за нешто.
Демострантите може да организираат протест како начи за стекнување на публицитет преку кој силно ќе го изведат својот став во обид да влијаат врз јавното мислење или политиката на власта, или може да превземат конкретна акција во обид да директно ги донесат посакуваите промени.

Самоизразување во теорија, во пракса и во настапот , може да се ограничи од страна на владината политика,економските услови, верската ортодоксност, општествени структури, или медиумски монопол. Кога се случуваат такви ограничувања, опозицијата може да се прелее и во други области како што се културата, на улиците или со емиграцијата.

Протестот понекогаш понекогаш да биде предмет наконтра-протест. Во таков случај, контра-демонстрантите ја покажат својата поддршка за лице, политика, активности, итн која е предмет на оригиналниот знак на протест.

Форми на протест :

Јавни демонстрации:
- Протестниот марш, историски и географски најчестиот облик на ненасилна акција од страна на групa на луѓе.

- Picketing, еден вид на протест во кој луѓето се собираат надвор од работно место или место каде што се одвива настанот. Често, тоа се прави во обид да ги разубеди другите да не влегуваат внатре ("crossing the picket line"), но исто така може да се направи за да се привлече вниманието на јавноста.

- Улични демонстранти карактеристично работат сами и гравитираат кон областите на висока стапка на сообраќај каде и употребуваат рачно изработени плакати како; сендвич плочи или транспаренти со пароли и слогани со цел да се зголеми излагањето и интеракцијата со публиката.

- Блокадите се начин да се запре движењето на некој објект, на пр. Некој некоја структура или дрво за да го спречат движењето на вистинските протестанти од локацијата. Корисниците употребуваат разни ланци и други блокади па дури и маневрот “Заспаниот Змеј” за спречување на оние кои се обидуваат да ги отстранат со матрица на компостирани материјали.

- Глумењето мртов (Die – in) е има форма на протест каде учесниците глумат дека се мртви (со различни степени на реализмот). Во наједноставнаформа на овој вид на протест, демострантите едноставно легнуваат на земја и се преправаат дека се мртви, понекогаш покривајчи се со знаци или банери.
Голем дел од ефективноста зависи од позицирањето на демонстрантите, за која ако не е правилно извршена, протестите би можелеле да изгледат како “Глумење дека спијат (Sleep – in)” а “не глумење мртов". За по реалистичен приказ, демонстрантите симулираат рани понекогаш кои се насликани на телата, или најчесто "крвави" завои.

--- надополнето ---

- Протест песна е песна која преку која демонстрантите ги истакнуваат проблемите во општеството. Секое поголемо движење во Западна историјата е придружен со своја сопствена колекција на протестни песни, од еманципацијата на робовите до правото на глас на жените, за работничкото движење, граѓански права, на анти-военото движење, на феминистичкото движење, на еколошкото движење. Со текот на времето преку песните се повеќе се протестираат апстрактни, морални прашања, како што се неправдата, расната дискриминација, моралот на војната во целина (не по задоволство на протестирањето на индивидуалните војни туку против самата војна како акт),глобализација, инфлација, социјалните нееднаквости, како и затворањето на одредена индивидуа или група во затвор.

- Радикално навивање/мажурирање - идејата е иронично изменување на естетиката на навивањето, на пример со менување на скандирања за промовирање на феминизмот и левичарските идеји. Многу радикални навивачи (некои од нив се машки, трансексуалци или со неиндификуван пол) во се изгледот далеку од стереотипната слика за навивач.

- Велосипедистите на критичната маса се гледаат како акт на протест. Во 2006 година списанието "Newyorker” во една статија опишанува активност на критичната маса во Њу Јорк како “месечни политички протести на возење на велосипед од страна на критичната маса” и ja карактеризира истата критична маса како дел од социјалното движење; и во електронскиот магазин од Велика Британија - Urban75 , кој рекламира и објавува фотографии од настанот во Лондон, кој го опишува како "месечниот протест од страна на велосипедистите кои ги завзимаат улиците на Лондон." Како и да е, Критична учесниците во овој вид на протест инсистираат на тоа дека на овие настани треба да се гледа како на "прослави" и спонтани собири, а не како протести или организирани демонстрации. Овој став на велосипедистите на критичната маса им го овозможува тврдењето за нејзината легална позиција настани која може да се случи без претходно известување на локалната полиција.

- Тоји – тоји (Toyi-toyi) е Јужно Африкански танц по потекло од Зимбабве, кој стана познат по неговата употреба во политички протести во апартхејдт ерата на Јужна Африка. Тој може да започне со газење на стапалата и спонтано пеење за време на протестите, кои би можеле да вклучат политички слогани или песни, кои можат да се импровизирани или претходно смислени.


Пишани демонстрации

Пишаните демонстрации како писмени докази за политичката или економската моќ или демократското оправдување, можат да бидат начин на протестирање. Под пишаните демонстрации подразбираме писма или петиции кои се ке упатени кон причинителите за состојбата или настанот кој го предизвикал протестот.

Граѓанска непослушност

Секое протест може да биде граѓанска непослушност ако "владејачкиот авторитет" вели така, но следниве се најчесто граѓанска непослушност:

- Јавнa голотија или топлес (во знак на протест на непристојни закони или како трик за публицитет за друг протест; пр. како знак на протест поради војната) или малтретирањето на животните (пр. кампањата на ПЕТА против употребувањето на крзно).

--- надополнето ---

- Sit – in во или sit – down е облик на директна акција која вклучува едно или повеќе лица коие ненасилно окупираат простор за протест, често да се промовира политичка, општествена или економска промена

- Раста роко е облик на директна акција која вклучува луѓе кои со своите тела ги блокираат учесниците во сообраќајот.

Престојување на демонстрантите

- Мировен камп
- Град оформен од шатори
- Кампови за климатска акција

Деструктивни протести

- Бунт протести или обиди да се стави крај протестите понекогаш да доведе до немири.
- Актот на самозапалување како знак на протест е метод на самоубиство со горење. Тоа е вековна традиција во некои култури, додека во денешно време стана еден вид на радикален политички протест.
- Самоубиството како акт на протест.
- Штрајкот со глад е метод на ненасилен отпор или притисок во кој учесниците постат како чин на политички протест или да предизвикат чувство на вина кај другите, обично со намера да се постигне одредена цел, како што се промена на политиката.
- Бомбардирање со молотов коктел или други експлозивни средства како акт на протест.

Директна акција
- Ненасилен отпор (или со ненасилна акција) е праксата на постигнување на социо-политички цели, преку симболични протести, граѓанска непослушност, економска или политичка не соработка и други методи, без употреба на насилство.
- Окупираето на објект како акт на протест е влез и одржување на зградата, просторот или симболично место.

Акции на работниците

- Актот на штрајк често наречен штрајк, е дело на застој предизвикан од масовното одбивање на вработените да работат. Штрајкот обично се случува како реакција поради неправдата према вработените.
- Како знак на незадоволство на синдикатот излегувањето е штрајк на синдикатот т.е. чинот на колективно напуштање од страна на вработените на работното место како акт на протест.
Излегувањето исто така може да значи чинот на напуштањето на работното место, училиштето, на состанокот, компанијата, или организација, особено ако значи како израз на протест или несогласување.
Напуштањето може да се види како различно од штрајк бидејќи напуштањето може да се случи спонтано, и не мора да ги вклучи сите присутни на работниците, а за штрајк често претходно се гласа од страна на работниците, давајќи им можност за известување и на сите работници и на погодената компанија.
 
Work – to – rule е индустриска акција во која вработените не даваат повеќе од потребниот минимум од правилата на работното место, и безбедно ги следат прописите со цел да предизвикаат застој, наместо да и служат на својата намена.

Во спортот

За време на спортски настан под одредени околности, едната страна може да избере да ја игра играта "под знак на протест", обично ако се чувствуваат дека правилата не се применуваат правилно. Настанот продолжува да се одвива нормално, а настаните што ќе го предизвикаат протестот одпосле се откриваат. Ако протестот е валиден, тогаш резултатите на настанот се менуваат. Секој спорт има различни правила за протести.

Протест од страна на конзумерите

- Бојкот е форма на потрошувачки активизам кој го вклучува актот на доброволно воздржување од помош, купување или соочување со лице, организација или држава како израз на протест, обично поради политички причини.
- Потрошувачката критика е име дадено за специјална намена критика, главно во Индија, во која се вклучени случаи во врска со потрошувачките спорови и поплаки. Тие се судски основи поставени од страна на владата поради заштита на правата на потрошувачите. Ако било кој потрошувач е измамен од страна на продавачот, тој / таа може да се пријде на оштетувачката трибина за да побара правда. Нивната главна функција е одржување на фер практики од страна на продавачите кон потрошувачите.
Информации
- Информативни писма, писма во кои се пишува кампањи, писма до уредникот.
- Teach – in е сличнен на општо образовниот форум за било кое комплицирано прашање, обично прашањето за актуелните политички проблеми. Главната разлика помеѓу tech – in и семинарот е одбивањето да се ограничи дискусијата на одредена рамка на време или академскиот опсег на зададената тема

Граѓанска непослушност кон цензурата

- Самиздатот бил клучна форма на дисидентски активности во Советскиот Сојуз во кои поединци репродуцираат цензурирани изданија рачно пренесувајќи ги од читач на читач. Оваа пракса беше применувана за да избегне официјално наметнатата цензура и била опасна бидејќи им биле изрекувани сурови казни на луѓето кои поседуваат или се фатени како копираат цензурирани материјали.

- Графитите како акт за протест (пароли, слогани и карикатури).
Акти на протест во интернетот и социјалните мрежи

- Блогирањето и социјалните мрежи станаа многу ефективна алатка да регистрирате протест и незадоволство. Демонстрантите можат да ги изразат своите гледишта, вести и користење вирус за да допрат до илјадници луѓе.
Акт на протест во литературата, уметноста и културата
Culture jamming е тактика која е користена од многу потрошувачи на социјалните движења за да го нарушат или да ги сруши мејнстрим културните институции, вклучувајќи ги и корпоративна реклама.
Акт на протести против верски или идеолошки институции

- Дисидентство - во историјата на Англија и Велс, дисидентството се однесувало на оние кои одбиле да присуствуваат на Англиските богослужби. Лицата биле познати како "recusants". Терминот кој произлегува од латинскиот збор recusare (да се одбие или да даде приговор), за прв пат се однесува на оние што останале во рамките на католичката црква и не присуствуваат на службите на Црквата на Англија, со статутот 1593 одредување на казни против"Popish Recusants".
- Горењето на книги, biblioclasm или libricide е практика (често свечена) на уништувањето на книги или други писмени материјали и извори. Во модерните времиња други форми на медиумите како што грамофонските плочи, видеокасети, цедеа се исто така свечено подзапалувани, целосно изгорени или рендани. Вообичаено практиката е изведена во јавноста, главно мотивирана од морално, религиозно, политичко или противењето спрема материјалот.

Како прво:
Барам оваа тема да не биде преместена во под фодрумот Филозофија иако знам дека понатамошната дискусија од страна на членовите на форумот ќе бара познавања од областа на филозофијата, психологијата, историјата и политиката но поради фреквентноста на под форумот Ошти муабети мислам дека е подобро да остане во овој подфорум за добивање на што повеќе мислења од страна на членовите нели како млади и способни поединци кои можат да бидат најпродуктивни кога се зборува и организира протестен акт.

Како второ:
Културно ги молам членовите да не мешат политика во оваа тема туку да разговараат за протестот како појава, правите мотиви и цели на протестот и давање на мислење за тоа како да се подобри неговата ефективност со тоа исполнувајќи ги нашите цели.
Барам нулта толеранција од страна на модераторите кон оние кои нема да ги почитуваат поставените правила на дискусија околу темата.

Бујрум и да не помислувате дека се заебавам млади чеда кајганистички.
 
Убаво што си се потрудил да го напишеш сето ова ама кај нас важат други правила :)
 
Убаво што си се потрудил да го напишеш сето ова ама кај нас важат други правила :)

Затоа ја отворив - за да ви ја подигнам свеста и да ги прекршиме !
 
Друже анархијата непостои.
Зошто се мачиш?
Ние незнаеме на мирни протести туку знаеме само да пцуеме и да гаѓаме општ хаос ќе настане.
Неубо после 300 евра казна минимална плус остануваш без работа, средиги прво правата на работниците па после викај ги на протест и учиги што да прават.
 
За да го направиш тоа вреувај ќе треба многу повеќе труд и време и пак нема да бидеш сигурен дека си ја постигнал целта, но вредиш да се обидеШ :)
Ај да се доискажам и да продолжиме дискусијата:
Значи вака Живееме во Македонија, земја во која народот илјадници години живеел според една поговорка: Наведната глава сабја не ја сече!
најголем Доказ за ова ти е 5века под османлиите :)

Следно: Кај нас во Македонија никој не прави нешто за него , туку прави за инат на другиот , За ова имаш многу народни приказни во стил да му умре козата на комшијата, ако му даваш нему дупло мене удри ми 100 стапа и слично.
пример во денешна гледна точка: Ако јас не ги сакам тие што се позиција , а не ги сакам ни тие што се опозиција јас за инат на наредни избори ќе гласам за тој што е опозиција не дека ми значи тоа нешто туку за инат на овие што се позиција.
Е поради ова Македончето си пати толку време а по се изгледа дека ќе си пати и уште долго.
Како Њус појава од горе наведеното (инатот) меѓу Македонскиот народ се појави нова спортска дисциплина која датира уште од антиката, а тоа е Кодошењето. За почетоците како што кажав има докази уште од антиката , Александар го отруја неговите, Цар Самоил го шитнаа исто така, го шитнаа и Гоце и уште многу други примери низ Македонската историја (античка, подалечна поблиска каква и да е) А и за оваа појава Македонскот народ има една многу добра поговорка : Еден човек во шума - Војвода, двајца во шума - Војвода и Комита, тројца во шума Војвода , Комита и Кодош.
Со текот на времето овој спорт земал се поголем и поголем замав а златните години на кодошите се во периодот од 1950 до 1990 (не се они криви системот бил таков), но како се одвиваат настаните ќе да овој спорт (според мене) доживејува ренесанса :)

Следно: Македончето многу е склоно кон делење ( е за ова уште неможам да утврдам зошто е тоа така но имам некој теории кој уште не се докажани), Најубаво е кога се дели според место на раѓање, место на живеење, професија, број на кондури, боја на коса, и уште мн други поделби но најомилена им е поделбата на вакви -офци и онакви -офци

Јас мислам дека доста пишав на оваа тема и дека е време да резимирам:
Значи Македонскиот народ од секогаш си пател од самиот себе, Тоа е неговиот најголем проблем, Навикнат е да молчи и трпи, А за да се спаси од пропаст и самоуништување му е потребно само едно да се ОСВЕСТИ и ОБЕДИНИ.
доколку некој не ги разбра двата означени зботра јас би ги дообјаснил според тоа во кој контекст се употребени:
Освести = Да почне да размислува со своја глава
Обедини = Да се соедини и да не си праи сам себе го убил трикови
 
Друже анархијата непостои.
Зошто се мачиш?
Ние незнаеме на мирни протести туку знаеме само да пцуеме и да гаѓаме општ хаос ќе настане.
Неубо после 300 евра казна минимална плус остануваш без работа, средиги прво правата на работниците па после викај ги на протест и учиги што да прават.
За анархијата не зборуваме но убаво тоа што се префривте на ситуацијата во Македонија (ти и Слоббо) бидејќи сакав да се движи во таа насока.
Прво ќе почекам оговор на вашето мислење зошто е таква ситуацијата во македонија од страна на друг член па јас ќе дадам цвое мислење хехе
 
Прво ќе почекам оговор на вашето мислење зошто е таква ситуацијата во македонија од страна на друг член па јас ќе дадам цвое мислење хехе
Македонецот е крајно апатичен како резултат на историски влијаниа и социолошки , било кое право и било кој напредок се добива ако имаш народ кој е способен и спремен главата на политичарот да ја набие на колец . Можеме да збориме колку сакаме за ненасилство ама нажалост во оваа земја е практично невозможно . Мора да се пролее крв за да се раздрма Македонецот друго нема
 
Идеолошка тема е ми се допаѓа тоа.
Само да не се забега ќе ве молам со политика, иначе очекувам одлични коментари на оваа тема.
Лордрагон, неморав јас да кажам за Македонија бидејќи очигледно кон тоа се одеше.
 
Друже анархијата непостои.
Зошто се мачиш?
Ние незнаеме на мирни протести туку знаеме само да пцуеме и да гаѓаме општ хаос ќе настане.
Неубо после 300 евра казна минимална плус остануваш без работа, средиги прво правата на работниците па после викај ги на протест и учиги што да прават.

Чекај сеа не те сфаќам, сакаш да кажеш дека протестите кај нас не се мирни?
не бе друже кај нас сите протести се такви, а пола од луѓето што се на протест да ги прашаш незнаат за што протестираат...
Убаво пиша еден член погоре, кај нас секогаш така било и така и ќе биде... не сме ние сложни да како некои наши соседи и други земји во Европа, кои кога протестираат стварно протестираат и спремни се и да прават немири...

Ние си идеме на протести како попчиња пред влада ќе дремеме таму на една лента само пошто џандарите ја имаат ослободено другата и никој несмее да писне пошто ако писне некој одма ќе биде искодошен...
 
Реков еднаш пак ќе повторам за да сакаш некој протест да ти успее, воспостави закони со кој ќе се заштитат правата на учесниците, бидејќи сите тие ќе останат без работа.
 
Реков еднаш пак ќе повторам за да сакаш некој протест да ти успее, воспостави закони со кој ќе се заштитат правата на учесниците, бидејќи сите тие ќе останат без работа.

You wanna make an omelet, you gotta brake some eggs.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: wot
Реков еднаш пак ќе повторам за да сакаш некој протест да ти успее, воспостави закони со кој ќе се заштитат правата на учесниците, бидејќи сите тие ќе останат без работа.

Секако но ова во македонија не е возможно бидејчи ништо апсолутно не функционира...е сеа ногу јасно тебе ако те боле желудникот ќе испаднат уште 5 работи шо ќе те болат поради таа 1 болка предизвикана од желудникот....муабетот ми е никој не може да те заштите и да ти гарантира дека си барем 99 посто заштитен и дека можиш да протестираш и други работи.Такво пример имавме во македонија морам да го спомнам оној млекарот кој испадна да протестира си ги бара своите права но никој не го штити така ни функционират организациите или како се викат небитно и на крај човекот го затворија.Значи како и да се обидуваш јас мислам дека нема решение ако го има некој нека го каже па да го разгледаме. :smir:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom