Европејци vs. Јапонци (мото)

peppeGT

BMW piacere di Guidare...
Член од
10 април 2009
Мислења
363
Поени од реакции
12
Suzuki GSX Hayabusa ,Yamaha YZF R1 ,Honda i mn dr japonci Ok se nemam komentar........
vaka znaete koga u starata Evropa se vozele motori, Japoncite ne znaele so e toa cudo na dve trkala.
--------------------------------------------------------
BMW,TRIUMPH,DUCATI,BIMOTA,MOTO GUZI,AGUSTA,MOTO MORINI,PIAGIO,.......... I tn.....
Nekolku od ovie iminja denes se edni od naj exkluzivnite i nekoi, vo mnogu mal br.na primeroc proizvedeni a,i naj skapite motori vo svetot.
 

peppeGT

BMW piacere di Guidare...
Член од
10 април 2009
Мислења
363
Поени од реакции
12
eve edna evropska ogranicena seria vo samo 100 primeroci .........
Ducati Desmosedici RR 989. 209 hp 345km/h. pocetna cena 65000e a naj visokata e 103000e. "japoncite kaj se"
 

peppeGT

BMW piacere di Guidare...
Член од
10 април 2009
Мислења
363
Поени од реакции
12
Bimota DB7 Nerocarbonio 1100cc 195hp 330km/h tezina so poln rezervoar 18L. 107kg. proizvedena samo vo 50 primeroci vo 2005g. togasna cena preku 40000e. denes nema ni eden od ovie primeroci posle 4g na prodazba dokolku cenata e veke duplirana......
 
С

Спенсер

Гостин
аиии ПепеГт другпат немој вака..од такт ме вадат моториве..210кС се испорачуваат на едно тркало алооо!!! 345макс??? аиии ке здивам:vozbud: допри ја гаста,и полетуваш:vozbud:
 

peppeGT

BMW piacere di Guidare...
Член од
10 април 2009
Мислења
363
Поени од реакции
12
ajde (CENTAURI) motordzii kazete nesto sto e sto i koj e koj.......
makar poseduvam Japonec ali Evropskite ( MADE IN ITALY) Se ubedlivo br 1!!!!
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Не се разбирам ама ич во мотори :)
Ако некојпат треба да бирам, би бирал европеец. Имаат некој поинтересен шмек...традиција...
Би ги спомнал и НСУ како марка мотори...сега брендот е згаснат, погоните се на ВАГ групацијата... МВР оддамна имаше такви. И БМВ.
 
Член од
3 мај 2008
Мислења
601
Поени од реакции
7
еј според мене јапонците се подобри ( зборам за обичните мотори мада и тркачките на јапанците се подобри затоа што во трките со мотори секогаш најпрви се yamaha honda kawasaki или некои други ) евроските исто така се добри но некако се преценети пример Aprilia ESV Mille 1000cc кошта некаде 13000евра додека пример Каwasaki Zx 10-r кошта некаде 12000евра а ако се земе во предвид перформанси и сл. ке видите дека kawasaki е многу појак
 

peppeGT

BMW piacere di Guidare...
Член од
10 април 2009
Мислења
363
Поени од реакции
12
еј според мене јапонците се подобри ( зборам за обичните мотори мада и тркачките на јапанците се подобри затоа што во трките со мотори секогаш најпрви се yamaha honda kawasaki или некои други ) евроските исто така се добри но некако се преценети пример Aprilia ESV Mille 1000cc кошта некаде 13000евра додека пример Каwasaki Zx 10-r кошта некаде 12000евра а ако се земе во предвид перформанси и сл. ке видите дека kawasaki е многу појак
Ey eve vaka stom sme kaj Japonvite-Kawasaki e zadniot od niv:toe:.
tocno e ZX 10-R 998 cc 188hp. kosta 12000e."ZOSTO"
negovata sasiia (Aluminium) e celosna, dokolku golem br. primeroci od niv imaat golemi defekti so nea kako napuknatini so se javuvaat posle 2-3god.
nekoi dolgi i duri do 7-8cm. naj veke pod rezervoarot.
pri pagjanje ako dojde do iskrivuvanje na del od sasiiata na pr. repot-opasot ili slicno moras celata na ispravanje (AKO SE PRAVI).
dokolku kaj dr. marki ssasiite se na delovi.
karoseriata obicna plastika.
I naj malku prodadeni vo evropa:toe:.
-------------------------------------------------------------
Aprilia RSV mille R 997cc 140hp. motor (ROTAX) Austriski.
sasiija od Lesna Legura (aluminium+ titanium).
golem del od karoseriata od Carbonium.
i naj vaznoto (Italy desain).:toe:
13850e.
 
Член од
3 мај 2008
Мислења
601
Поени од реакции
7
Ey eve vaka stom sme kaj Japonvite-Kawasaki e zadniot od niv:toe:.
tocno e ZX 10-R 998 cc 188hp. kosta 12000e."ZOSTO"
negovata sasiia (Aluminium) e celosna, dokolku golem br. primeroci od niv imaat golemi defekti so nea kako napuknatini so se javuvaat posle 2-3god.
nekoi dolgi i duri do 7-8cm. naj veke pod rezervoarot.
pri pagjanje ako dojde do iskrivuvanje na del od sasiiata na pr. repot-opasot ili slicno moras celata na ispravanje (AKO SE PRAVI).
dokolku kaj dr. marki ssasiite se na delovi.
karoseriata obicna plastika.
I naj malku prodadeni vo evropa:toe:.
-------------------------------------------------------------
Aprilia RSV mille R 997cc 140hp. motor (ROTAX) Austriski.
sasiija od Lesna Legura (aluminium+ titanium).
golem del od karoseriata od Carbonium.
i naj vaznoto (Italy desain).:toe:

како пример зедов кавасаки но еве спореди јамаха р1 со априлиа или пак хонда цбр1000 со априлиа го зедов кавасакито пошто му ја знаев цената на овие не им ја знам

исто така зами спореди suzuki haybusa 1300cc so aprilia rsv mille априлиата е 13000е а сузукито е 13200доалри ( оваа цена е на сајтот на сузуки )
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Bimota DB7 Nerocarbonio 1100cc 195hp 330km/h tezina so poln rezervoar 18L. 107kg. proizvedena samo vo 50 primeroci vo 2005g. togasna cena preku 40000e. denes nema ni eden od ovie primeroci posle 4g na prodazba dokolku cenata e veke duplirana......
Бимота како марка моментално не постои, а ако постои излегуваат мали серии на моторцикли... знам дека пред извесно време се замараа со тјунирање на моторцикли, се наоѓа 2-3 мотори низ Битола (Сузуки гсх-1100р и Јамаха ФЗР1000) кои што носеа ознака Бимота... Според она што го кажуваа сопствениците за околу 3.000 евра на фабрички модел менуваат амортизери, кочници, ти ја фризираат машината, ставаат нов пренос и тн.. Се на се екстра 20-30 кс (зависи од машината) + подобрена суспензија и сопирање.
 

peppeGT

BMW piacere di Guidare...
Член од
10 април 2009
Мислења
363
Поени од реакции
12
Бимота како марка моментално не постои, а ако постои излегуваат мали серии на моторцикли... знам дека пред извесно време се замараа со тјунирање на моторцикли, се наоѓа 2-3 мотори низ Битола (Сузуки гсх-1100р и Јамаха ФЗР1000) кои што носеа ознака Бимота... Според она што го кажуваа сопствениците за околу 3.000 евра на фабрички модел менуваат амортизери, кочници, ти ја фризираат машината, ставаат нов пренос и тн.. Се на се екстра 20-30 кс (зависи од машината) + подобрена суспензија и сопирање.
Dzish ne zezaj:tapp:
http://www.bimota.it/
idi malku prosetaj se!!!
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
За што? Бимота, Лаверда, Мото Морини... легендарни италјански марки за кои што одамна немам ништо слушнато (нити пак видено мотор)...
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
За Бимота...мислам дека марката ја „оживеа“ некое богато типче некаде кон средината или крајот на 90-тите...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Повлекувам се што напишав погоре... по муабетот со ПепеГТ и гуглање,


СЕ ЗАЉУБИВ ВО МОТОРОООООВ!!!

Мото Морини, 1200 цц, 150 кс, 2 цилиндричен

цена? Јапонец и пол.

Затоа кај нас ретко ги има, ако еден јапонец кошта 12.000 евра, италјанецот е 18.000 можеби и повеќе....
 

peppeGT

BMW piacere di Guidare...
Член од
10 април 2009
Мислења
363
Поени од реакции
12
За Бимота...мислам дека марката ја „оживеа“ некое богато типче некаде кон средината или крајот на 90-тите...
Ne Strumiks Bimota postoi od sredinata na 60te g.
u pocetokot izrabotuva samo sasii za trkackite motori.
1972g. go pusta prviot model samo vo 10 primeroka Bimota HB1 so motor od Honda CB750.
1977g. Vleguva vo serisko proizvodstvo so prviot model na Bimota KB1.(foto)
i prodolzuva do denesninata no mnogu modeli koristat motori od Dukati,Guzi i nekoi japonci.
videte ja razlikata vo Japoncite i bimotata u tie godini..........
 

Kajgana Shop

На врв Bottom