Коли vs Коли / видео клипови тука!

  • Креатор на темата Креатор на темата Крими
  • Време на започнување Време на започнување

Крими

......
Член од
8 декември 2008
Мислења
479
Поени од реакции
14
Коли vs Коли / Ставајте Клипчиња Тука!

Ги молам Админите да не оди Темава во канта.
Супер ке биде секој човек да става видео клипчиња од Јоутубе и исто таа стават горе како важна Тема.
Коли со Коли кај што се натпреваруваат:)

Поздрав
 

Yugo против најновото BMW 335 (3500 кубици)
 
335 е со 3000 кубика мотор но има две турибини и затоа е крстено 335, има една турбина која е за мали обртаи и една поголема за поголеми обртаи со што е скроз изгубен турбо лагот.
 
335 е со 3000 кубика мотор но има две турибини и затоа е крстено 335, има една турбина која е за мали обртаи и една поголема за поголеми обртаи со што е скроз изгубен турбо лагот.

Во право си, грешка 3000 кубика е. Турбо лаг на македонски е турбо дупка
 
335 е со 3000 кубика мотор но има две турибини и затоа е крстено 335, има една турбина која е за мали обртаи и една поголема за поголеми обртаи со што е скроз изгубен турбо лагот.


Pa zasto ima toga i 330? ona jas mislam deka e tacno 335 3500kbuci
 
Не е 335 туку може да е 535 пошто е серија 5 а не серија 3
 
Ok znaci da skratime vaka stojat rabotite, BMW pravi 3 verzii od 3 litarskiot dizel, osven 25d (koj se postavuva kako 325d i 525d) imate i 30d i 35d (koj mozete da najdete kako 330d, 335d, 530d, 535d i 730d, megju ostanatite) razlikata e vo toa sto 35d ima 286 konja za razlika od 30d koj ima 245 konja posle poslednoto prerabotuvanje. Ne sum ekspert ama razlikata vo glavno ja pravat dvete turbini, koi gi ima 35d i koi se aktiviraat vo zavisnost od brojot na vrtezite, kako sto bese opisano vo eden post nad mene. Pozdrav :smir:
i on topik....
 
Ke mozes da mi kazes kako Honda Civic pa duri i Type R ke moze da se trka so M3 ili RS4? So ima vgradeno? Mlazen pogon?

L4 vs V8 my ass!!!

Ако не е преработувана нема шанси да им се држи, посебно не на автопат или на прави делници:uvo:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom