тото има 3 санос с403 нови купени од фабрика, авто атом купи 3 нови автобуси марка марбус (поранешна автокаросерија љубљана), македонија сообраќај има купено санос с715 НОВ. тоа е се што знам од нови автобуси во македонија.
Едитирано од модератор. Без рекламирање, јасно стои во правилата.
галеб не купи 5 туку купи 3 не знам дали се нови затоа што се предпослдна генерација на мерцедес турисмо мерцедеса туризмо схд а мак сообракај исто купи мерцедеси турисмо само од последната генерација.
шоферите на галеб со новите автобуси возат 80 затоа што и на угорница возат 80 км/х ова го кажувам затоа што се имам возено со еден од новите за охрид и на плетвар претицуваше се што ке му излезе пред автобус
тешко дека се нови автобусите на тото С430 пошо шасиите во санос се од 93 година вкупно ги има,380 решет5ки,па распашковски сега ги продава ко нови, да новисе ама тапацирите почто цел управувачки систем преден заден трап,им се од пролетерски автобуси распашковски ги зема за багателни цени од,пролетер во ликвидација,е сега шал таблите се нови,1000 еу една, иначе само тапацирот и ентериоерот им се нови климите му ги монтира,Ацо како и на повеќето автобуски компании, и тие се стари компресори несе нови,испаривачи од 78 година, седиштата,ги земаше од турска и сеуште ги зема, а прашај колку автобуси на распашковски му се враќаат од мачински, спомна македонија турист па тиесе бре мерцедеси стари по 8 до десет години, ги земаа од истата фирма од кај што ги зема Руле турс така да не ми кажувај за автобуси во Македонија и на балканскиве простори ако сакаш да рекламираш тоа е друго јас со глава гарантирам дека во МК нема нов автобус само постари од 8 години и доста возени,
П.С Шовие гајле бе како возат шоферите брзо или споро си има ограничувања на брзина си постои возен ред, и не лажете дека ги гаснат автобусите тоа само лудак може да го направи шо прфпат седнува во автобус,иначе кога е во лер автобусот неможеш да знаеш дали работи моторот или не несе слуша бе
![Насмевка :) :)](/styles/default/xenforo/smilies/smile.png)
знам од искуство, а ако го изгаснеш немаш ама баш никаква контрола над возилото нити имаш волан нити имаш кочници
![Тоа е :toe: :toe:](/styles/default/xenforo/emot/toe.gif)
и ај сега размисли некој шфер што вози со години дали ке изгаси автобус у вожња да штеди гориво,
знам дека возат до германија. возато во соработка со македонија сообракај и со транскоп т.е. се менуваат на секоја линија. иначе тие автобуси не се германски туку се турски
ова е санос наменет за пазарот во саудиска арабија. има многу јак мотор и во него има и дизел мотор од голф 2 кој е наменет само за да може да работи климата во тие топли услови.
Не беа нам,енети за саудиска арабија туку за А.Т.П пролетер скопје, галеб охрид, и ниш експрес 1981 Пролетер Купува тогаш 70 вакви саноси
Галеб купува 20 и ниш експрес 90 автобуси , да има врска со саудиска арабија но не извозна туку тие години со овие автобуси се возеа Аџиите од цела југославија на аџилак Во саудиска арабија. е после распадот на југославија а и нмешто порано овие автобуси се распродадени,кој каде или дадени како компеација за продавани билети,точно имаа клими со засебен мотор но кој се возел со вклучена клима повеќе од 4 часа обавезно фака запаление на плуќа,јебига им беа ставени компресаори,за ладилници за длбоко замрзнување тоест хладњачи како кланица шо имаше,колку за споредба камион ладилник најголема минус температура може да постигне, -1 додека овој баткава во автобусот праеше -4 степени за 45 минути :pos2: